Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8359

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 2. 2003

Výrobní číslo: 152734

Původní evidenční číslo: 6124

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 381 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+93 457 so 21.7. 20:4922.7. 5:00 8359
25+92 466 pá 20.7. 21:0321.7. 5:46 8359
14+93 452 čt 19.7. 21:5420.7. 4:30 8359
1+96 461 st 18.7. 19:5119.7. 4:41 8359
1+96 461 út 17.7. 19:5118.7. 4:41 8359
14+93 452 po 16.7. 21:5417.7. 4:30 8359
1+98 451 ne 15.7. 19:3516.7. 5:08 8359
14+93 452 so 14.7. 21:4015.7. 4:10 8359
1+96 463 pá 13.7. 21:1914.7. 5:13 8359
25+92 466 čt 12.7. 21:0313.7. 5:46 8359
14+93 453 st 11.7. 22:0812.7. 5:00 8359
25+92 465 út 10.7. 22:0111.7. 5:16 8359
2+91 454 po 9.7. 5:1810.7. 5:17 8359
11 401 ne 8.7. 3:499.7. 1:04 8359
11 403 so 7.7. 4:277.7. 20:16 8359
11 402 pá 6.7. 4:076.7. 20:08 8359
36+94 451 čt 5.7. 18:505.7. 20:30 8359*Z
5+16 403 st 4.7. 4:255.7. 1:37 8358+8359
5+16 401 út 3.7. 3:504.7. 1:17 8358+8359
5+16 401 po 2.7. 3:503.7. 1:17 8358+8359
 4  401 pá 29.6. 13:3429.6. 20:21 8358+8359
14 411 pá 29.6. 5:0629.6. 9:58 8358+8359
 4  407 čt 28.6. 14:3028.6. 19:59 8358+8359
 2  412 čt 28.6. 5:1228.6. 6:10 8359*MU
 2  401 st 27.6. 5:4328.6. 0:08 8359
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.