Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8359

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 2. 2003

Výrobní číslo: 152734

Původní evidenční číslo: 6124

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 864 196 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 114 pá 24.1. 6:2524.1. 22:07 8359+8460
15 114 čt 23.1. 6:2523.1. 22:07 8359+8460
26 103 st 22.1. 6:3123.1. 0:01 8359+8460
 7  113 út 21.1. 17:1521.1. 21:44 8359+8460*Z
 5  108 út 21.1. 5:4321.1. 15:00 8460+8359*MU
 5  108 po 20.1. 5:4320.1. 15:00 8460+8359*MU
22 108 pá 17.1. 6:3217.1. 20:10 8460+8359
 5  108 čt 16.1. 5:4316.1. 22:30 8460+8359
 5  108 st 15.1. 5:4315.1. 21:47 8460+8359
 5  108 út 14.1. 5:4314.1. 21:47 8460+8359
22 133 po 13.1. 6:1613.1. 21:44 8460+8359
22 137 pá 10.1. 6:4210.1. 19:43 8460+8359
22 108 čt 9.1. 6:329.1. 20:10 8460+8359
22 133 st 8.1. 6:168.1. 21:44 8460+8359
 5  108 út 7.1. 5:437.1. 21:47 8460+8359
22 133 po 6.1. 6:166.1. 21:44 8460+8359
24 108 pá 3.1. 6:263.1. 19:59 8460+8359
 5  103 čt 2.1. 14:452.1. 19:28 8460+8359
 5  103 čt 2.1. 5:152.1. 9:59 8460+8359
Rok 2019
10+15 142 út 31.12. 6:4731.12. 23:40 8460+8359
 7  108 po 30.12. 6:1130.12. 20:25 8460+8359
 7  108 pá 27.12. 6:1127.12. 20:25 8460+8359
15 111 po 23.12. 5:4523.12. 21:22 8460+8359
22 133 pá 20.12. 6:1620.12. 21:44 8460+8359
22 133 čt 19.12. 6:1619.12. 21:44 8460+8359
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9086
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.