Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8359

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 2. 2003

Výrobní číslo: 152734

Původní evidenční číslo: 6124

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 pá 16.8. 5:2816.8. 22:08 8359+8353
16 810 čt 15.8. 4:2816.8. 1:28 8359+8353
 8  802 st 14.8. 14:1414.8. 20:39 8359+8353
25 810 st 14.8. 4:3514.8. 9:49 8359+8353
 9  812 út 2.7. 6:213.7. 0:16 8359+8371
 9  830 po 1.7. 15:401.7. 20:22 8359+8371
25 810 po 1.7. 4:371.7. 9:49 8359+8371
16 803 ne 30.6. 9:361.7. 0:18 8359+8371
16 110 pá 28.6. 5:2129.6. 0:48 8359+8371
25 116 čt 27.6. 14:4027.6. 19:25 8359+8371
16 116 čt 27.6. 7:0727.6. 10:23 8359+8371
16 116 st 26.6. 14:0026.6. 19:50 8359+8371
16 103 st 26.6. 6:2726.6. 9:43 8359+8371
16 108 út 25.6. 4:4925.6. 18:45 8359+8371
16 108 po 24.6. 4:4924.6. 18:45 8359+8371
16 108 pá 21.6. 4:4921.6. 18:45 8359+8371
 6  143 čt 20.6. 5:3920.6. 22:10 8359+8371
 5  105 st 19.6. 5:3119.6. 19:28 8359+8371
 7  105 út 18.6. 6:2118.6. 22:14 8359+8371
 5  105 po 17.6. 5:3117.6. 19:28 8359+8371
 6  141 pá 14.6. 5:3114.6. 20:13 8359+8371
16 103 čt 13.6. 14:5113.6. 20:45 8359+8371
16 103 čt 13.6. 6:2713.6. 9:43 8359+8371
 7  109 st 12.6. 4:4312.6. 16:40 8359+8371*MU
 7  110 út 11.6. 5:0312.6. 1:04 8359+8371
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.