Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 120 990 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+95 166 po 21.10. 21:3922.10. 5:30 8349
15+91 150 ne 20.10. 21:1821.10. 5:18 8349
15+95 165 so 19.10. 21:0120.10. 5:00 8349
25+97 155 pá 18.10. 22:2819.10. 5:29 8349
5+94 166 čt 17.10. 20:4318.10. 6:04 8349
2+92 155 st 16.10. 21:0417.10. 5:16 8349
5+94 166 út 15.10. 20:4316.10. 6:04 8349
25+97 155 po 14.10. 22:2815.10. 5:29 8349
15+95 165 ne 13.10. 21:0114.10. 5:00 8349
15+95 164 so 12.10. 20:3013.10. 4:31 8349
15+91 150 pá 11.10. 23:5212.10. 5:18 8349*Z1
19 105 ne 6.10. 5:116.10. 20:12 8349
13 108 po 30.9. 6:2030.9. 19:05 8349
21 103 st 25.9. 13:3425.9. 19:10 8349
21 108 st 25.9. 5:2525.9. 10:54 8349
21 101 út 24.9. 6:2624.9. 18:54 8349
13 108 po 23.9. 6:1823.9. 19:03 8349
21 101 pá 20.9. 6:2620.9. 18:54 8349
21 101 st 18.9. 6:2618.9. 18:54 8349
13 108 út 17.9. 6:1817.9. 19:03 8349
13 108 po 16.9. 6:1816.9. 19:03 8349
19+95 163 so 14.9. 4:5115.9. 4:31 8349
25+97 155 út 10.9. 22:2810.9. 23:45 8349*MU
2+92 155 po 9.9. 21:0410.9. 5:16 8349
14+94 166 ne 8.9. 22:289.9. 6:09 8349
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.