Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 út 23.10. 4:4724.10. 0:56 8349+8335
20 702 po 22.10. 4:3122.10. 21:27 8349+8335
25 712 pá 19.10. 6:0919.10. 22:58 8335+8349
26 717 čt 18.10. 5:1818.10. 21:10 8349+8335*MU
29 706 st 17.10. 5:2718.10. 0:25 8349+8335
29 711 út 16.10. 5:4716.10. 22:27 8349+8335
25 712 po 15.10. 6:0915.10. 22:58 8349+8335
29 711 pá 12.10. 5:4712.10. 22:27 8349+8335
 8  705 čt 11.10. 5:3211.10. 19:17 8349+8335
 8  710 st 10.10. 5:5610.10. 20:08 8349+8335
26 712 út 9.10. 5:039.10. 23:25 8349+8335
 8  706 po 8.10. 14:468.10. 23:39 8349+8335
26 719 po 8.10. 6:238.10. 9:18 8349+8335
 8  708 so 6.10. 7:196.10. 22:00 8349+8335*MU
26 717 pá 5.10. 5:186.10. 0:01 8349+8335
 8  710 čt 4.10. 5:564.10. 20:08 8349+8335
25 709 st 3.10. 5:553.10. 22:24 8349+8335
25 708 út 2.10. 5:402.10. 19:55 8349+8335
25 712 po 1.10. 6:091.10. 22:58 8349+8335
25 703 ne 30.9. 4:4030.9. 23:18 8349+8335
20 706 so 29.9. 4:3229.9. 22:44 8349+8335
25 709 čt 27.9. 5:5527.9. 22:24 8349+8335
20 707 st 26.9. 5:1126.9. 20:05 8349+8335
26 712 út 25.9. 5:0325.9. 23:25 8349+8335
25 712 po 24.9. 6:0924.9. 22:58 8349+8335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.