Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 614 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 133 po 11.11. 6:1611.11. 21:44 8349+8364
22 137 pá 8.11. 6:428.11. 19:43 8349+8364
22 137 čt 7.11. 6:427.11. 19:43 8349+8364
22 137 st 6.11. 6:426.11. 19:43 8349+8364
24 104 út 5.11. 6:065.11. 19:39 8349+8364
22 137 po 4.11. 6:424.11. 19:43 8349+8364
22 137 pá 1.11. 6:391.11. 19:43 8349+8364
24 104 čt 31.10. 6:0631.10. 19:39 8349+8364
26 103 st 30.10. 6:3131.10. 0:01 8349+8364
24 106 út 29.10. 6:2429.10. 19:59 8349+8364
 5  111 pá 25.10. 16:0725.10. 18:34 8349+8364
 7  113 pá 25.10. 6:0425.10. 10:07 8349+8364
15 108 čt 24.10. 18:1524.10. 22:24 8349+8364*Z
 7  104 st 23.10. 4:2323.10. 20:07 8349+8364
 5  111 út 22.10. 16:0722.10. 18:34 8349+8364
15 114 po 21.10. 6:2521.10. 22:07 8349+8364
 5  111 pá 18.10. 6:4718.10. 9:14 8349+8364
 5  104 čt 17.10. 5:5517.10. 19:57 8349+8364
26 116 st 16.10. 6:0716.10. 22:41 8349+8364
15 101 út 15.10. 5:5815.10. 21:37 8349+8364
 7  112 po 14.10. 5:1714.10. 21:29 8349+8364
 7  106 pá 11.10. 6:2911.10. 20:25 8349+8364
 5  111 čt 10.10. 16:0710.10. 18:34 8349+8364
 7  106 st 9.10. 6:299.10. 21:05 8349+8364
15 103 út 8.10. 6:088.10. 19:40 8349+8364
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.