Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 071 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 124 čt 23.3. 4:5223.3. 19:34 8369+8349
22 107 st 22.3. 5:1223.3. 0:06 8369+8349
22 124 út 21.3. 4:5221.3. 19:34 8369+8349
22 112 po 20.3. 5:4620.3. 22:16 8369+8349
 6  106 pá 17.3. 4:3917.3. 23:32 8369+8349
26 114 čt 16.3. 4:4416.3. 23:43 8369+8349
26 104 st 15.3. 6:0015.3. 22:30 8369+8349
 6  111 út 14.3. 5:3414.3. 19:14 8369+8349
22 109 po 13.3. 5:2913.3. 19:29 8369+8349
 7  111 pá 10.3. 14:3110.3. 20:50 8369+8349
 7  107 pá 10.3. 6:0610.3. 12:00 8369+8349*MU
22 104 čt 9.3. 4:539.3. 18:50 8369+8349
 6  106 st 8.3. 4:398.3. 23:32 8369+8349
22 123 út 7.3. 6:048.3. 0:28 8369+8349
 7  115 po 6.3. 15:036.3. 21:29 8369+8349
 7  115 po 6.3. 5:006.3. 9:23 8369+8349
16 108 so 4.3. 4:554.3. 21:12 8369+8349
26 119 pá 3.3. 5:264.3. 0:40 8369+8349
 7  114 čt 2.3. 4:452.3. 21:00 8369+8349
16 106 st 1.3. 16:041.3. 23:42 8369+8349
 7  115 st 1.3. 5:001.3. 9:23 8369+8349
22 131 út 28.2. 5:3028.2. 20:27 8369+8349
22 132 po 27.2. 5:0327.2. 20:36 8369+8349
 7  111 pá 24.2. 14:3124.2. 20:50 8369+8349
 7  111 pá 24.2. 5:4424.2. 9:55 8369+8349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.