Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 404 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  107 st 21.4. 15:0921.4. 19:06 8348+8349
 4  107 st 21.4. 6:0921.4. 10:06 8348+8349
 7  110 út 20.4. 5:3820.4. 20:34 8348+8349
 7  110 po 19.4. 5:3819.4. 20:34 8348+8349
26 103 pá 16.4. 5:2616.4. 22:35 8348+8349
5+7 131 čt 15.4. 6:0615.4. 20:54 8348+8349
26 103 st 14.4. 5:2614.4. 22:35 8348+8349
 4  107 út 13.4. 15:0913.4. 19:06 8348+8349
 3  116 út 13.4. 6:2013.4. 9:54 8348+8349
 4  107 po 12.4. 15:0912.4. 19:06 8348+8349
 4  109 po 12.4. 6:2912.4. 10:26 8348+8349
5+7 131 pá 9.4. 6:069.4. 20:54 8348+8349
 4  107 čt 8.4. 15:098.4. 19:06 8348+8349
 3  116 čt 8.4. 6:208.4. 9:54 8348+8349
 3  114 st 7.4. 14:487.4. 20:30 8348+8349
 4  108 st 7.4. 6:177.4. 10:15 8348+8349
 4  109 út 6.4. 15:296.4. 19:26 8348+8349
 4  107 út 6.4. 6:096.4. 10:06 8348+8349
 5  110 pá 26.3. 4:5726.3. 20:31 8348+8349
 6  105 st 24.3. 6:0424.3. 7:25 8348+8349*MU
 5  106 út 23.3. 6:5623.3. 22:29 8348+8349
 5  116 po 22.3. 5:5622.3. 21:31 8348+8349
 5  106 pá 19.3. 6:5619.3. 22:29 8348+8349
 5  108 út 16.3. 4:3716.3. 20:10 8348+8349
 5  110 po 15.3. 4:5715.3. 20:31 8348+8349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.