Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8349

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 11. 2002

Výrobní číslo: 157148

Původní evidenční číslo: 6644

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 763 út 13.3. 21:3113.3. 23:00 8349*MU*1
 1  704 út 13.3. 14:0613.3. 18:55 8349+8357
 8  701 út 13.3. 6:5713.3. 9:47 8349+8357
14+96 766 po 12.3. 20:3413.3. 5:41 8349
25 715 po 12.3. 4:4112.3. 18:42 8349+8346
25 710 pá 9.3. 14:3110.3. 1:02 8349+8346
25 710 pá 9.3. 6:319.3. 10:02 8349+8346
13+91 755 čt 8.3. 20:439.3. 5:10 8349
25 715 čt 8.3. 4:418.3. 18:42 8335+8349
20 702 st 7.3. 4:307.3. 21:26 8335+8349
25 710 út 6.3. 14:317.3. 1:02 8335+8349
26 716 út 6.3. 5:326.3. 13:25 8335+8349*MU
 8  701 po 5.3. 14:475.3. 23:59 8335+8349
 1  708 po 5.3. 4:015.3. 10:25 8335+8349
14+96 764 so 3.3. 20:054.3. 4:20 8349
26+97 764 pá 2.3. 22:003.3. 4:49 8349
25 705 pá 2.3. 13:512.3. 19:32 8361+8349
1+6 702 pá 2.3. 4:062.3. 10:33 8361+8349
22 727 čt 1.3. 14:242.3. 0:52 8361+8349
 8  704 čt 1.3. 5:181.3. 9:58 8361+8349
22 729 st 28.2. 14:4028.2. 22:48 8361+8349
26 717 st 28.2. 6:2528.2. 9:19 8361+8349
sjVO 701 st 28.2. 2:3028.2. 4:54 8349
 2  703 út 27.2. 13:5227.2. 19:20 8349
 2  703 pá 23.2. 5:2123.2. 10:40 8349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = MU Maniny 22:50

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.