Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8348

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 13. 11. 2002

Výrobní číslo: 157175

Původní evidenční číslo: 6671

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 916 700 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  115 pá 26.6. 6:3726.6. 9:47 8348+8366
24 112 čt 25.6. 6:0625.6. 20:50 8348+8366
25 119 st 24.6. 6:2424.6. 10:46 8348+8366
24 111 út 23.6. 5:5923.6. 20:42 8348+8366
26 113 po 22.6. 5:2022.6. 9:57 8348+8366
16 122 pá 19.6. 6:0819.6. 11:00 8348+8366
24 110 čt 18.6. 5:4818.6. 20:33 8348+8366
26 106 st 17.6. 6:0118.6. 0:18 8348+8366
25 114 út 16.6. 5:5716.6. 19:57 8348+8366
 5  106 po 15.6. 10:2015.6. 22:53 8348+8366*Z
24 112 pá 12.6. 6:0612.6. 20:50 8348+8366
24 106 čt 11.6. 5:1411.6. 19:52 8348+8366
 6  108 st 10.6. 5:2610.6. 20:53 8348+8366
 5  113 út 9.6. 6:519.6. 10:14 8348+8366
14 117 po 8.6. 5:038.6. 10:33 8348+8366
22 102 pá 5.6. 5:226.6. 0:31 8348+8366
22 102 čt 4.6. 5:225.6. 0:31 8348+8366
14 114 st 3.6. 5:293.6. 20:27 8348+8366
14 114 út 2.6. 5:292.6. 20:27 8348+8366
22 121 po 1.6. 4:481.6. 23:41 8348+8366
16 109 pá 29.5. 6:5829.5. 19:57 8348+8366
 6  114 út 26.5. 5:0926.5. 10:21 8348+8366
25 114 po 25.5. 5:5725.5. 19:57 8348+8366
15 107 pá 15.5. 14:5015.5. 22:43 8348+8366*Z1
15 105 čt 14.5. 6:1714.5. 19:58 8348+8366
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8351
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.