Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8348

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 13. 11. 2002

Výrobní číslo: 157175

Původní evidenční číslo: 6671

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 dnes 5:544.7. 19:31 8348+8349
16 103 pá 1.7. 4:581.7. 23:53 8348+8349
 6  113 čt 30.6. 5:471.7. 0:13 8348+8349
11 108 st 29.6. 6:0829.6. 19:46 8348+8349
 7  109 út 28.6. 5:2128.6. 18:41 8348+8349
14 115 po 27.6. 6:0527.6. 20:52 8348+8349
11 108 pá 24.6. 6:0824.6. 19:46 8348+8349
16 106 čt 23.6. 5:1523.6. 18:50 8348+8349*MU
11 104 st 22.6. 5:3422.6. 20:46 8348+8349
22 107 út 21.6. 5:4621.6. 20:26 8348+8349
14 115 po 20.6. 6:0520.6. 20:52 8348+8349
15 110 pá 17.6. 6:1917.6. 22:55 8348+8349
22 124 čt 16.6. 5:4116.6. 20:12 8348+8349
22 127 st 15.6. 4:2915.6. 18:47 8348+8349
22 116 út 14.6. 7:0415.6. 1:07 8348+8349
 6  115 po 13.6. 6:1813.6. 19:45 8348+8349
22 115 pá 10.6. 6:5711.6. 0:47 8537+8348
 7  114 čt 9.6. 5:219.6. 22:43 8537+8348
26 116 st 8.6. 5:599.6. 1:01 8537+8348
22 124 út 7.6. 5:417.6. 20:12 8537+8348
26 105 po 6.6. 4:296.6. 20:40 8537+8348
22 111 pá 3.6. 6:233.6. 21:06 8537+8348
11 108 čt 2.6. 6:082.6. 19:46 8537+8348
22 107 st 1.6. 5:461.6. 20:26 8537+8348
 6  116 út 31.5. 15:061.6. 0:33 8537+8348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.