Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8348

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 13. 11. 2002

Výrobní číslo: 157175

Původní evidenční číslo: 6671

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 877 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 756 čt 22.8. 22:2523.8. 5:40 8348
2+91 754 st 21.8. 6:0722.8. 4:40 8348
 2  711 út 20.8. 4:3221.8. 1:11 8348
 2  711 po 19.8. 4:3220.8. 1:11 8348
sjVO 701 ne 18.8. 2:4318.8. 4:54 8348
13+97 766 pá 16.8. 22:5917.8. 5:45 8348
14+96 766 čt 15.8. 22:4616.8. 5:42 8348
14+96 765 st 14.8. 21:0315.8. 5:13 8348
sjVO 701 st 14.8. 2:4314.8. 4:54 8348
 2  711 út 13.8. 4:3214.8. 1:11 8348
 2  704 po 12.8. 5:1712.8. 21:13 8348
2+91 759 so 10.8. 7:1811.8. 4:45 8348
 2  704 út 6.8. 5:176.8. 21:13 8348
 2  705 po 5.8. 13:565.8. 21:28 8348
 2  705 po 5.8. 5:095.8. 10:30 8348
24+91 755 ne 4.8. 2:004.8. 5:09 8348*Z
13+97 766 pá 2.8. 22:593.8. 5:45 8348
24+91 756 čt 1.8. 20:532.8. 5:40 8348
24+91 756 st 31.7. 20:531.8. 5:40 8348
13+97 765 út 30.7. 19:1831.7. 5:17 8348
14+96 765 po 29.7. 21:0630.7. 5:13 8348
14+96 765 ne 28.7. 20:3229.7. 5:13 8348
14+96 764 so 27.7. 20:2428.7. 4:30 8348
13+97 766 pá 26.7. 23:1927.7. 5:45 8348
 8  704 pá 26.7. 13:3826.7. 20:08 8327+8348
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.