Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8348

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 13. 11. 2002

Výrobní číslo: 157175

Původní evidenční číslo: 6671

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 165 ne 24.9. 22:4725.9. 5:39 8348
7+94 160 so 23.9. 21:0124.9. 5:12 8348
sjHL 101 pá 22.9. 21:5423.9. 5:49 8348
15+95 164 čt 21.9. 20:2422.9. 4:31 8348
15+95 164 st 20.9. 20:2421.9. 4:31 8348
15+95 164 út 19.9. 20:2420.9. 4:31 8348
15+95 164 po 18.9. 20:2419.9. 4:31 8348
15+95 164 ne 17.9. 20:0918.9. 4:31 8348
15+95 165 so 16.9. 20:3917.9. 5:01 8348
7+94 160 pá 15.9. 21:0116.9. 5:12 8348
5+94 166 čt 14.9. 22:5515.9. 6:10 8348
16 108 pá 8.9. 4:328.9. 19:37 8348+8349
16 114 čt 7.9. 15:357.9. 22:37 8348+8349
16 109 st 6.9. 7:036.9. 9:29 8348+8349
 7  104 út 5.9. 4:216.9. 0:50 8348+8349
16 104 po 4.9. 5:424.9. 23:57 8348+8349
16 103 pá 1.9. 7:012.9. 0:17 8348+8349
16 112 čt 31.8. 6:2131.8. 19:25 8348+8349
16 112 st 30.8. 6:2130.8. 13:00 8348+8349*MU
16 102 út 29.8. 4:3329.8. 19:55 8348+8349
16 106 po 28.8. 5:2729.8. 0:37 8348+8349
16 106 pá 25.8. 5:2726.8. 0:37 8348+8349
5+94 165 st 23.8. 22:3524.8. 5:40 8348
7+94 160 út 22.8. 21:0123.8. 5:12 8348
14+96 165 po 21.8. 21:5822.8. 5:39 8348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.