Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 524 196 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  506 pá 14.12. 5:3114.12. 22:01 8276+8576
 5  514 čt 13.12. 4:2513.12. 18:30 8276+8576
26 503 st 12.12. 14:3712.12. 20:27 8276+8576
 6  512 st 12.12. 5:4012.12. 10:03 8276+8576
26 503 út 11.12. 14:3711.12. 20:27 8276+8576
 4  505 út 11.12. 6:3611.12. 10:13 8276+8576
26 515 po 10.12. 6:1210.12. 19:36 8276+8576
26 501 ne 9.12. 4:2010.12. 0:40 8276+8576
22 503 so 8.12. 7:539.12. 0:43 8276+8576
 6  508 pá 7.12. 15:178.12. 0:21 8276+8576
22 535 pá 7.12. 5:047.12. 9:26 8276+8576
 7  508 čt 6.12. 4:187.12. 0:49 8276+8576
 5  503 st 5.12. 5:036.12. 0:40 8276+8576
 5  506 út 4.12. 5:314.12. 22:01 8276+8576
 5  503 po 3.12. 5:034.12. 0:40 8276+8576
22 502 ne 2.12. 8:503.12. 0:09 8276+8576
22 502 so 1.12. 7:501.12. 22:08 8276+8576
26 515 pá 30.11. 12:0030.11. 19:36 8276+8576*Z
 6  503 ne 25.11. 9:1726.11. 0:06 8276+8576
39 503 so 24.11. 7:1525.11. 0:44 8276+8576
22 707 pá 23.11. 20:3023.11. 21:40 8276+8576*Z1
21 501 pá 23.11. 15:0023.11. 18:57 8276+8576
 6  507 pá 23.11. 5:1723.11. 10:05 8276+8576
22 519 čt 22.11. 5:5223.11. 1:20 8276+8576
15 508 st 21.11. 7:1521.11. 22:13 8276+8576
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8578
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.