Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 561 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 506 ne 25.8. 4:3526.8. 0:53 8276+8579
22 511 so 24.8. 4:4024.8. 23:00 8276+8579
 6  506 pá 23.8. 5:0624.8. 0:01 8276+8579
22 519 čt 22.8. 10:4022.8. 22:10 8276+8579*Z
Cvič 537 po 19.8. 6:0019.8. 14:00 8276
 2  503 ne 18.8. 6:0919.8. 1:07 8276
13 505 so 17.8. 9:2617.8. 21:15 8276
 2  501 pá 16.8. 14:4316.8. 19:47 8276
 2  501 pá 16.8. 6:2616.8. 9:07 8276
13 505 čt 15.8. 6:3515.8. 20:12 8276
13 503 st 14.8. 6:0614.8. 20:30 8276
 2  507 út 13.8. 4:3314.8. 1:07 8276
13 502 pá 9.8. 6:069.8. 20:19 8276
Cvič 551 po 5.8. 6:005.8. 14:00 8276
22 513 so 3.8. 4:583.8. 22:35 8276+8159
22 503 pá 2.8. 5:443.8. 0:34 8276+8159
16 503 čt 1.8. 5:202.8. 0:40 8276+8159
22 503 st 31.7. 5:441.8. 0:34 8276+8159
 6  505 út 30.7. 5:0631.7. 0:35 8276+8159
 6  507 po 29.7. 6:4230.7. 0:19 8276+8159
 6  501 ne 28.7. 5:2329.7. 0:15 8276+8159
 6  507 so 27.7. 4:4327.7. 23:35 8276+8159
22 519 pá 26.7. 5:5826.7. 22:10 8276+8159
22 521 čt 25.7. 4:3526.7. 1:04 8276+8159
 6  505 st 24.7. 4:4625.7. 0:55 8276+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.