Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 551 640 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  505 po 24.6. 6:1024.6. 21:46 8276
 2  507 pá 21.6. 4:3321.6. 8:35 8276*MU*1
 2  514 čt 20.6. 14:4520.6. 21:12 8276
 2  514 čt 20.6. 4:5320.6. 9:43 8276
 2  507 st 19.6. 4:3320.6. 1:07 8276
 2  505 út 18.6. 6:1018.6. 21:46 8276
21 506 po 17.6. 15:4017.6. 19:35 8276
21 501 po 17.6. 5:2717.6. 9:26 8276
 2  506 ne 16.6. 5:2916.6. 21:48 8276
 2  503 so 15.6. 5:2915.6. 21:48 8276
 2  507 pá 14.6. 15:5014.6. 20:54 8276
21 501 pá 14.6. 5:2714.6. 8:53 8276
 2  509 čt 13.6. 4:5413.6. 21:18 8276
 2  505 st 12.6. 15:3412.6. 21:43 8276
21 504 st 12.6. 5:5312.6. 9:17 8276
 2  507 út 11.6. 15:5012.6. 1:07 8276
 2  507 út 11.6. 6:1011.6. 9:03 8276
 6  512 po 10.6. 15:5710.6. 20:27 8276+8576
 6  512 po 10.6. 5:4010.6. 10:03 8276+8576
 6  507 so 8.6. 14:359.6. 0:41 8276+8576*Z
22 525 čt 6.6. 17:406.6. 20:20 8276+8576*Z1
26 509 čt 6.6. 6:336.6. 9:54 8276+8576
 7  508 st 5.6. 4:185.6. 20:49 8276+8576
 7  508 út 4.6. 16:104.6. 20:49 8276+8576*Z
22 518 so 1.6. 12:302.6. 0:30 8276+8576*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Dvorcích DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8379
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.