Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 676 170 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  505 dnes 7:524.12. 23:01 8276
 2  507 pá 3.12. 5:543.12. 20:25 8276
13 508 čt 2.12. 6:472.12. 20:07 8276
13 507 st 1.12. 8:001.12. 20:22 8276*Z1
13 507 út 30.11. 6:1830.11. 20:22 8276
 2  504 po 29.11. 5:1929.11. 18:51 8276
 2  503 ne 28.11. 5:3128.11. 22:32 8276
 2  503 so 27.11. 7:1027.11. 22:32 8276
13+96 572 pá 26.11. 6:4727.11. 4:55 8276
 2  504 čt 25.11. 5:1925.11. 18:51 8276
13 507 st 24.11. 6:1824.11. 20:22 8276
13 507 út 23.11. 6:1823.11. 20:22 8276
2+91 572 ne 21.11. 9:5222.11. 4:49 8276
13 502 so 20.11. 8:2320.11. 21:42 8276
 2  504 pá 19.11. 5:1919.11. 18:51 8276
13 507 čt 18.11. 6:1818.11. 20:22 8276
2+94 571 st 17.11. 6:4718.11. 5:23 8276
13 502 po 15.11. 7:1515.11. 19:29 8276
Cvič 515 pá 12.11. 6:0012.11. 14:00 8276
Cvič 512 čt 11.11. 6:0011.11. 14:00 8276
Cvič 514 st 10.11. 6:0010.11. 14:00 8276
2+94 571 po 8.11. 6:149.11. 5:23 8276
2+94 571 so 6.11. 6:477.11. 5:23 8276
13 505 pá 5.11. 14:345.11. 19:47 8276
13 505 pá 5.11. 6:265.11. 9:52 8276
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.