Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 577 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 506 ne 17.11. 9:3918.11. 0:49 8276+8160
14 501 so 16.11. 5:4816.11. 22:20 8276+8160
22 507 pá 15.11. 5:5615.11. 19:03 8276+8160
22 513 čt 14.11. 6:3914.11. 20:29 8276+8160
25 507 st 13.11. 4:3013.11. 20:58 8276+8160
 4  503 út 12.11. 13:5912.11. 19:22 8276+8160
 4  510 út 12.11. 5:4712.11. 9:23 8276+8160
Cvič 551 po 11.11. 6:0011.11. 14:00 8276
2+18 534 pá 8.11. 14:459.11. 0:50 8276
 2  511 pá 8.11. 5:218.11. 9:43 8276
 2  507 čt 7.11. 4:338.11. 1:07 8276
13 508 st 6.11. 7:196.11. 20:57 8276
 2  505 po 4.11. 5:114.11. 21:26 8276
 2  505 pá 1.11. 5:111.11. 21:26 8276
 2  505 čt 31.10. 5:1131.10. 21:26 8276
13 503 st 30.10. 6:3730.10. 22:30 8276
13 504 út 29.10. 6:5229.10. 20:12 8276
13 503 po 28.10. 7:2328.10. 22:15 8276
13 503 ne 27.10. 7:2327.10. 22:15 8276
 2  501 so 26.10. 6:2926.10. 21:01 8276
13 501 pá 25.10. 6:2325.10. 19:45 8276
 2  503 čt 24.10. 6:0024.10. 20:16 8276
 2  505 st 23.10. 6:1023.10. 21:43 8276
 2  503 út 22.10. 5:5522.10. 20:16 8276
13 508 po 21.10. 7:1921.10. 20:57 8276


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.