Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 726 120 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 537 pá 24.6. 5:4524.6. 8:51 8276+8575
14 501 čt 23.6. 6:4923.6. 22:57 8276+8575
7+22 534 st 22.6. 4:2922.6. 19:16 8276+8575
11 510 út 21.6. 15:2021.6. 21:27 8276+8575
7+22 535 út 21.6. 6:0321.6. 9:07 8276+8575
7+22 538 po 20.6. 15:5321.6. 0:15 8276+8575
7+22 530 po 20.6. 6:2920.6. 9:30 8276+8577
15 504 ne 19.6. 9:2720.6. 0:05 8276+8577
16 502 so 18.6. 16:1518.6. 23:58 8276+8577*Z1
16 502 so 18.6. 8:2518.6. 14:35 8276+8577*MU
7+26 533 pá 17.6. 20:3017.6. 21:34 8276+8577*Z2
7+22 535 pá 17.6. 6:0317.6. 9:07 8276+8577
7+22 538 čt 16.6. 15:5317.6. 0:32 8276+8577
11 510 čt 16.6. 7:4416.6. 9:13 8276+8577
11 510 st 15.6. 15:2015.6. 21:27 8276+8577
6+7 539 st 15.6. 6:4315.6. 9:19 8276+8577
7+22 538 út 14.6. 15:5315.6. 0:32 8276+8577
6+7 539 út 14.6. 6:4314.6. 9:19 8276+8577
7+22 534 po 13.6. 4:2913.6. 19:16 8276+8577
16+26 542 ne 12.6. 5:1713.6. 0:38 8276+8577
 3  508 so 11.6. 4:2112.6. 0:49 8276+8577
11 507 pá 10.6. 4:4811.6. 0:23 8276+8577
11 510 čt 9.6. 15:209.6. 21:27 8276+8577
7+22 537 st 8.6. 4:298.6. 19:18 8276+8577
15 503 út 7.6. 5:218.6. 0:05 8276+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.