Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 447 831 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 pá 19.1. 14:3719.1. 21:03 8276+8576
4 504 pá 19.1. 6:2819.1. 10:03 8276+8576
6 507 st 17.1. 6:2917.1. 23:41 8276+8576
26 518 út 16.1. 4:2016.1. 23:38 8276+8576
6 513 po 15.1. 15:1716.1. 0:21 8276+8576
7 507 po 15.1. 5:5115.1. 10:05 8276+8576
26 501 so 13.1. 4:3814.1. 0:28 8276+8576
22 529 pá 12.1. 5:2313.1. 0:37 8276+8576
22 519 čt 11.1. 5:2512.1. 1:20 8276+8576
22 511 st 10.1. 5:4011.1. 1:09 8276+8576
6 506 út 9.1. 5:019.1. 9:50 8276+8576
5 502 po 8.1. 5:039.1. 0:40 8276+8576
6 507 so 6.1. 8:227.1. 0:21 8276+8576
6 510 pá 5.1. 5:325.1. 22:09 8276+8576
22 505 čt 4.1. 4:254.1. 21:12 8276+8576
22 519 st 3.1. 22:304.1. 1:20 8276+8576*Z
22 522 st 3.1. 5:593.1. 20:36 8276+8576
22 502 út 2.1. 6:212.1. 23:49 8276+8576
Rok 2017
7 505 pá 29.12. 4:5529.12. 21:15 8276+8576
26 508 čt 28.12. 13:5928.12. 22:29 8276+8576
22 526 čt 28.12. 5:4428.12. 10:07 8276+8576
7 512 st 27.12. 4:1527.12. 22:15 8276+8576
22 523 út 26.12. 4:4426.12. 22:58 8276+8576
7 502 po 25.12. 6:3525.12. 22:33 8276+8576
22 512 pá 22.12. 14:4622.12. 20:33 8276+8576
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8399+8400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.