Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 490 911 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 ne 22.7. 4:2022.7. 12:40 8276+8576*MU
22 501 so 21.7. 7:4522.7. 0:23 8276+8576
 7  501 pá 20.7. 4:4721.7. 1:18 8276+8576
22 511 čt 19.7. 5:4020.7. 1:09 8276+8576
26 511 st 18.7. 4:2018.7. 20:18 8276+8576
3+6 520 út 17.7. 4:5117.7. 23:17 8276+8576
3+6 507 po 16.7. 4:0217.7. 0:49 8276+8576
22 503 ne 15.7. 8:3616.7. 0:43 8276+8576
22 502 so 14.7. 7:5014.7. 22:08 8276+8576
36 516 st 11.7. 5:5411.7. 9:02 8276+8576
26 511 út 10.7. 4:2010.7. 20:18 8276+8576
22 520 po 9.7. 5:519.7. 22:58 8276+8576
26 504 ne 8.7. 4:598.7. 22:41 8276+8576
22 502 so 7.7. 7:507.7. 22:08 8276+8576
22 522 st 4.7. 5:594.7. 20:36 8276+8576
3+6 507 út 3.7. 4:024.7. 0:49 8276+8576
 7  509 po 2.7. 4:153.7. 0:55 8276+8576
26 507 ne 1.7. 5:201.7. 22:50 8276+8576
26 504 so 30.6. 4:3930.6. 22:41 8276+8576
3+6 523 pá 29.6. 4:5230.6. 0:42 8276+8576
22 535 čt 28.6. 14:2629.6. 0:49 8276+8576
26 507 čt 28.6. 6:3328.6. 9:54 8276+8576
24 510 st 27.6. 15:3127.6. 19:16 8276+8576
3+6 527 st 27.6. 5:1727.6. 8:54 8276+8576
3+6 516 út 26.6. 14:1027.6. 0:49 8276+8576
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.