Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 787 545 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+92 572 čt 23.3. 7:0424.3. 5:31 8276
13+92 572 st 22.3. 7:0423.3. 5:31 8276
13+94 574 út 21.3. 5:5822.3. 5:23 8276
13 505 po 20.3. 5:4720.3. 18:48 8276
13+94 574 so 18.3. 8:0119.3. 5:23 8276
Cvič 515 čt 16.3. 6:0016.3. 14:00 8276
Cvič 513 st 15.3. 6:0015.3. 14:00 8276
Cvič 531 út 14.3. 6:0014.3. 14:00 8276
Cvič 514 po 13.3. 6:0013.3. 14:00 8276
13+94 574 ne 12.3. 8:0113.3. 5:23 8276
Cvič 533 pá 10.3. 6:0010.3. 14:00 8276
13 505 čt 9.3. 5:479.3. 18:48 8276
13+92 572 út 7.3. 7:048.3. 5:31 8276
13 505 po 6.3. 5:476.3. 18:48 8276
22 519 ne 5.3. 4:525.3. 6:00 8276+8515*MU
13 505 pá 3.3. 5:473.3. 18:48 8276
13+97 577 st 1.3. 6:282.3. 4:21 8276
21 501 út 28.2. 15:1128.2. 19:11 8276
13+94 574 po 27.2. 5:5828.2. 5:23 8276
13 502 pá 24.2. 6:5624.2. 18:16 8276
13+97 577 st 22.2. 6:2823.2. 4:21 8276
13 502 út 21.2. 6:5621.2. 18:16 8276
Cvič 531 po 20.2. 6:0020.2. 14:00 8276
13+97 577 pá 17.2. 6:2818.2. 4:21 8276
13 502 čt 16.2. 6:5616.2. 18:16 8276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.