Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 780 538 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 st 20.9. 4:3820.9. 20:26 8276+8388
26 509 út 19.9. 4:5119.9. 23:10 8276+8388
26 509 po 18.9. 19:5518.9. 23:10 8276+8388*Z1
26 502 po 18.9. 4:2318.9. 19:41 8276+8388
22 520 ne 17.9. 5:0618.9. 0:34 8276+8388
 7  511 so 16.9. 5:1217.9. 0:37 8276+8388
26 513 pá 15.9. 5:3816.9. 0:27 8276+8388
22 531 čt 14.9. 14:3914.9. 20:13 8276+8388
22 538 čt 14.9. 6:4314.9. 9:38 8276+8388
26 505 st 13.9. 14:2613.9. 20:16 8276+8388
26 506 út 12.9. 4:3812.9. 23:10 8276+8388
22 515 po 11.9. 6:2411.9. 23:35 8276+8388
 7  510 ne 10.9. 16:0010.9. 21:22 8276+8388*Z2
 7  510 ne 10.9. 4:5210.9. 14:05 8276+8388*MU
14 508 so 9.9. 5:319.9. 23:33 8276+8388
 7  518 pá 8.9. 5:048.9. 19:37 8276+8388
 6  504 čt 7.9. 4:548.9. 0:16 8276+8388
22 524 st 6.9. 4:466.9. 19:12 8276+8388
22 515 út 5.9. 6:245.9. 23:35 8276+8388
14 504 po 4.9. 6:505.9. 0:13 8276+8388
11+14 534 ne 3.9. 4:504.9. 0:14 8276+8388
22 507 so 2.9. 5:083.9. 0:34 8276+8388
26 515 pá 1.9. 5:532.9. 0:27 8276+8388
 2  505 út 15.8. 6:1715.8. 15:50 8276*MU
13 501 po 14.8. 6:4014.8. 20:25 8276
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8385
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.