Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 527 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  505 so 23.2. 5:1723.2. 21:33 8276+8576
 6  507 pá 22.2. 15:1722.2. 20:09 8276+8576
 6  507 pá 22.2. 7:3322.2. 10:05 8276+8576
 6  507 čt 21.2. 15:1721.2. 20:09 8276+8576
 6  507 čt 21.2. 7:3321.2. 10:05 8276+8576
 6  507 st 20.2. 15:1720.2. 20:09 8276+8576
 6  507 st 20.2. 7:3320.2. 10:05 8276+8576
26 501 út 19.2. 4:2019.2. 7:30 8276+8576*MU
22 533 po 18.2. 6:2719.2. 0:30 8276+8576
22 512 ne 17.2. 10:4818.2. 0:43 8276+8576
 7  501 so 16.2. 4:1817.2. 0:48 8276+8576
 6  507 pá 15.2. 15:1715.2. 20:09 8276+8576
 6  507 pá 15.2. 7:3315.2. 10:05 8276+8576
26 513 čt 14.2. 6:0415.2. 1:00 8276+8576
 5  506 st 13.2. 5:3113.2. 22:01 8276+8576
22 523 út 12.2. 5:2113.2. 1:20 8276+8576
22 523 po 11.2. 5:2112.2. 1:20 8276+8576
 5  506 pá 8.2. 5:318.2. 22:01 8276+8576
 5  503 čt 7.2. 5:038.2. 0:40 8276+8576
 7  508 st 6.2. 4:187.2. 0:48 8276+8576
26 506 út 5.2. 8:305.2. 20:55 8276+8576*Z
 6  511 po 4.2. 8:404.2. 9:25 8276+8576*Z1
22 504 ne 3.2. 17:504.2. 0:30 8276+8576*Z2
22 523 pá 1.2. 5:212.2. 1:20 8276+8576
26 513 čt 31.1. 6:041.2. 1:00 8276+8576
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8178+8179
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8409+8410
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.