Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8276

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 2. 2010

Výrobní číslo: 091/2009

Původní evidenční číslo: 6888

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 590 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 504 st 29.1. 6:5229.1. 20:12 8276
13 501 út 28.1. 6:2328.1. 19:45 8276
21 506 po 27.1. 15:4027.1. 19:35 8276
21 506 po 27.1. 6:1327.1. 9:41 8276
13 510 pá 24.1. 6:1224.1. 19:35 8276
 2  514 čt 23.1. 14:4523.1. 21:12 8276
21 506 čt 23.1. 6:1323.1. 9:41 8276
13 510 út 21.1. 9:5021.1. 19:35 8276*Z
 2  514 út 21.1. 5:2121.1. 9:43 8276
 2  509 po 20.1. 4:5320.1. 21:16 8276
13 506 ne 19.1. 9:3119.1. 22:12 8276
 2  503 so 18.1. 5:2918.1. 21:46 8276
 2  505 pá 17.1. 6:1017.1. 21:46 8276
 2  503 čt 16.1. 6:0016.1. 20:16 8276
13 503 st 15.1. 6:3715.1. 22:30 8276
 2  505 út 14.1. 6:1014.1. 21:46 8276
 2  509 po 13.1. 4:5313.1. 21:16 8276
13 503 so 11.1. 7:2311.1. 20:30 8276
13 508 pá 10.1. 7:1910.1. 20:57 8276
21 506 čt 9.1. 15:409.1. 19:35 8276
Cvič 536 čt 9.1. 6:009.1. 14:00 8276
14 505 út 7.1. 16:407.1. 23:20 8276+8387*Z1
22 523 út 7.1. 5:207.1. 8:45 8276+8387*MU
25 502 po 6.1. 5:557.1. 1:10 8276+8387
22 508 ne 5.1. 4:346.1. 1:09 8276+8387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8550+8551
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.