Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 543 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  514 út 23.4. 4:2523.4. 18:30 8268+8578
22 512 po 22.4. 10:4823.4. 0:43 8268+8578
22 509 ne 21.4. 4:4421.4. 22:58 8268+8578
22 516 so 20.4. 8:3921.4. 0:09 8268+8578
22 511 pá 19.4. 7:3320.4. 0:08 8268+8578
 6  507 čt 18.4. 15:0618.4. 19:27 8268+8578
 7  514 čt 18.4. 5:5118.4. 10:05 8268+8578
 7  514 st 17.4. 15:1917.4. 21:48 8268+8578
 7  514 st 17.4. 5:5117.4. 10:05 8268+8578
 5  514 út 16.4. 4:2516.4. 18:30 8268+8578
 5  503 po 15.4. 5:0316.4. 0:40 8268+8578
 7  504 ne 14.4. 4:5814.4. 21:18 8268+8578
22 502 so 13.4. 7:5013.4. 22:08 8268+8578
 6  512 út 9.4. 5:409.4. 10:03 8268+8384
26 515 po 8.4. 6:128.4. 19:36 8268+8384
26 502 ne 7.4. 4:398.4. 1:00 8268+8384
9+22 530 so 6.4. 4:247.4. 0:08 8268+8384
26 513 pá 5.4. 6:046.4. 1:00 8268+8384
15 508 čt 4.4. 7:154.4. 22:13 8268+8384
 7  508 st 3.4. 4:183.4. 20:49 8268+8384
22 523 út 2.4. 5:213.4. 1:20 8268+8384
22 504 po 1.4. 4:442.4. 0:23 8268+8384
26 507 ne 31.3. 5:2031.3. 22:50 8268+8384
22 502 so 30.3. 7:5030.3. 22:10 8268+8384
 2  507 pá 29.3. 4:3329.3. 20:54 8268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.