Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 6.6.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  710 dnes 5:2221.11. 10:33 8268
 2  705 st 20.11. 5:3320.11. 19:23 8268
 2  705 út 19.11. 5:3319.11. 19:23 8268
 2  705 po 18.11. 5:3318.11. 19:23 8268
2+93 773 so 16.11. 6:3817.11. 5:04 8268
 2  705 pá 15.11. 5:3315.11. 19:23 8268
 2  706 čt 14.11. 5:4314.11. 19:39 8268
 2  705 st 13.11. 5:3313.11. 19:23 8268
 2  702 út 12.11. 5:1113.11. 0:54 8268
 2  707 po 11.11. 5:5711.11. 19:57 8268
 2  701 ne 10.11. 6:3610.11. 22:23 8268
 2  702 pá 8.11. 5:119.11. 0:54 8268
 2  701 čt 7.11. 4:527.11. 20:49 8268
 2  706 st 6.11. 5:436.11. 19:39 8268
 2  705 út 5.11. 5:335.11. 19:23 8268
 2  707 po 4.11. 5:574.11. 19:57 8268
2+96 776 so 2.11. 5:373.11. 5:41 8268
 2  706 pá 1.11. 5:431.11. 19:39 8268
 2  705 čt 31.10. 5:3331.10. 19:23 8268
 2  701 st 30.10. 4:5230.10. 20:49 8268
 2  701 út 29.10. 4:5229.10. 20:49 8268
2+96 776 ne 27.10. 6:5628.10. 5:41 8268
 2  702 so 26.10. 5:5627.10. 0:54 8268
 2  705 pá 25.10. 5:3325.10. 19:23 8268
 2  504 čt 24.10. 14:0024.10. 15:25 8268*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.