Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 600 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 508 pá 24.1. 7:2324.1. 20:57 8268
13 510 čt 23.1. 6:1223.1. 19:35 8268
 2  509 st 22.1. 4:5322.1. 21:16 8268
13 503 út 21.1. 6:3721.1. 22:30 8268
13 501 po 20.1. 6:2320.1. 19:45 8268
13 504 ne 19.1. 7:4319.1. 22:30 8268
13 504 pá 17.1. 6:5217.1. 20:12 8268
13 503 čt 16.1. 6:3716.1. 19:59 8268
 2  509 st 15.1. 4:5315.1. 21:16 8268
13 508 út 14.1. 7:1914.1. 20:57 8268
13 504 po 13.1. 6:5213.1. 20:12 8268
13 506 ne 12.1. 9:3112.1. 22:12 8268
 2  514 čt 9.1. 5:219.1. 9:43 8268
 2  507 st 8.1. 4:339.1. 1:07 8268
13 503 út 7.1. 6:377.1. 22:30 8268
 2  503 po 6.1. 6:006.1. 20:16 8268
 2  503 ne 5.1. 6:096.1. 1:07 8268
13 506 so 4.1. 9:264.1. 20:27 8268
13 505 pá 3.1. 6:353.1. 20:12 8268
13 504 čt 2.1. 6:352.1. 20:12 8268
 2  502 st 1.1. 5:491.1. 20:31 8268
Rok 2019
 2  509 út 31.12. 4:5731.12. 21:16 8268
 2  509 po 30.12. 4:5830.12. 20:34 8268
13 510 pá 27.12. 13:3627.12. 14:50 8268*MU
13 510 pá 27.12. 6:2527.12. 10:13 8268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.