Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 496 072 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 501 ne 22.7. 14:1023.7. 0:29 8268+8411
 7  507 so 21.7. 20:2021.7. 21:59 8268+8411*Z
26 501 pá 20.7. 5:0921.7. 0:00 8268+8411
26 511 čt 19.7. 4:2019.7. 20:18 8268+8411
3+6 502 st 18.7. 14:2818.7. 22:49 8268+8411
3+6 502 st 18.7. 5:0118.7. 11:04 8268+8411
 7  501 út 17.7. 4:4718.7. 1:18 8268+8411
22 520 po 16.7. 20:0016.7. 22:58 8268+8411*Z1
3+6 502 so 14.7. 7:2415.7. 0:49 8268+8411
26 511 pá 13.7. 4:2013.7. 20:18 8268+8411
22 502 čt 12.7. 6:2112.7. 23:49 8268+8411
36 516 st 11.7. 15:4311.7. 20:09 8268+8411
36 515 st 11.7. 4:5611.7. 9:36 8268+8411
26 507 út 10.7. 19:2010.7. 21:39 8268+8411*Z
17 519 po 9.7. 5:279.7. 20:13 8268+8411
22 522 ne 8.7. 4:059.7. 1:09 8268+8411
22 501 so 7.7. 7:458.7. 0:23 8268+8411
22 516 pá 6.7. 8:397.7. 0:09 8268+8411
26 502 čt 5.7. 4:206.7. 1:00 8268+8411
3+6 502 st 4.7. 14:284.7. 22:49 8268+8411
36 514 st 4.7. 5:544.7. 9:02 8268+8411
17 517 út 3.7. 5:083.7. 20:00 8268+8411
22 503 po 2.7. 4:053.7. 0:09 8268+8411
22 520 ne 1.7. 6:242.7. 0:49 8268+8411
22 522 so 30.6. 4:241.7. 1:09 8268+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8568
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.