Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 589 329 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 st 20.11. 6:3620.11. 10:13 8268+8351
22 502 út 19.11. 4:4519.11. 23:58 8268+8351
 8  503 po 18.11. 4:0819.11. 0:13 8268+8351
26 502 ne 17.11. 4:4018.11. 1:00 8268+8351
22 516 so 16.11. 8:3917.11. 0:09 8268+8351
22 512 pá 15.11. 5:4315.11. 10:06 8268+8351
14 513 čt 14.11. 5:4114.11. 22:57 8268+8351
22 505 st 13.11. 10:2014.11. 1:19 8268+8351*Z
22 504 st 13.11. 4:4413.11. 7:35 8268+8351*MU
22 532 út 12.11. 6:2113.11. 0:32 8268+8351
 4  501 po 11.11. 6:0911.11. 9:47 8268+8351
22 520 ne 10.11. 10:1011.11. 0:08 8268+8351
22 511 so 9.11. 7:3310.11. 0:08 8268+8351
25 501 pá 8.11. 5:448.11. 22:33 8268+8351
 8  513 čt 7.11. 5:298.11. 1:13 8268+8351
 4  501 st 6.11. 13:396.11. 19:02 8268+8351
 4  501 út 5.11. 13:395.11. 19:02 8268+8351
 4  503 út 5.11. 6:185.11. 9:55 8268+8351
22 536 po 4.11. 6:494.11. 19:27 8268+8351
 6  502 ne 3.11. 5:214.11. 0:15 8268+8351
22 516 so 2.11. 8:393.11. 0:09 8268+8351
 4  505 pá 1.11. 14:591.11. 18:59 8268+8351
21 506 pá 1.11. 6:131.11. 9:41 8268+8351
22 532 čt 31.10. 6:211.11. 0:32 8268+8351
27 508 st 30.10. 6:0230.10. 23:24 8268+8351
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.