Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 527 722 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 509 pá 14.12. 15:2615.12. 0:40 8268+8568
22 533 čt 13.12. 6:2714.12. 0:30 8268+8568
 5  503 st 12.12. 5:0313.12. 0:40 8268+8568
 5  506 út 11.12. 5:3111.12. 22:01 8268+8568
 4  505 po 10.12. 14:1910.12. 19:42 8268+8568
 4  504 po 10.12. 6:2810.12. 10:03 8268+8568
22 508 ne 9.12. 4:0510.12. 1:09 8268+8568
 7  501 so 8.12. 4:189.12. 0:48 8268+8568
26 513 pá 7.12. 6:048.12. 1:00 8268+8568
26 513 čt 6.12. 6:047.12. 1:00 8268+8568
22 523 st 5.12. 5:216.12. 1:20 8268+8568
26 501 út 4.12. 4:204.12. 20:18 8268+8568
26 501 po 3.12. 4:203.12. 23:48 8268+8568
22 504 ne 2.12. 9:093.12. 0:30 8268+8568
22 519 so 1.12. 6:311.12. 21:58 8268+8568
26 513 pá 30.11. 6:041.12. 1:00 8268+8568
26 513 čt 29.11. 6:0430.11. 1:00 8268+8568
 5  503 st 28.11. 5:0329.11. 0:40 8268+8568
 5  503 út 27.11. 5:0328.11. 0:40 8268+8568
 7  514 po 26.11. 15:1926.11. 21:48 8268+8568
 7  514 po 26.11. 5:5126.11. 10:05 8268+8568
26 501 ne 25.11. 4:2026.11. 0:40 8268+8568
39 506 so 24.11. 7:5024.11. 23:07 8268+8568
 5  506 út 20.11. 5:3120.11. 16:30 8268+8568*MU
 6  511 po 19.11. 15:5719.11. 21:37 8268+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.