Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 553 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  508 út 18.6. 4:1818.6. 20:49 8268+8404
 6  512 po 17.6. 15:5717.6. 20:27 8268+8404
 6  508 po 17.6. 5:0117.6. 9:23 8268+8404
22 504 ne 16.6. 9:0917.6. 0:32 8268+8404
26 502 so 15.6. 4:2016.6. 1:00 8268+8404
22 504 pá 14.6. 4:4415.6. 0:23 8268+8404
26 513 čt 13.6. 6:0414.6. 1:02 8268+8404
22 523 st 12.6. 5:2113.6. 1:20 8268+8404
22 533 út 11.6. 6:2712.6. 0:32 8268+8404
22 537 po 10.6. 6:5011.6. 0:43 8268+8404
 2  503 so 8.6. 7:118.6. 22:42 8268
21 506 pá 7.6. 16:107.6. 19:36 8268
21 506 pá 7.6. 6:137.6. 8:40 8268
21 504 čt 6.6. 15:556.6. 19:22 8268
21 501 čt 6.6. 5:276.6. 8:53 8268
 2  503 st 5.6. 5:305.6. 22:31 8268
 2  505 út 4.6. 15:344.6. 21:54 8268
 2  505 út 4.6. 5:024.6. 9:11 8268
 2  509 po 3.6. 4:543.6. 22:45 8268
 2  514 pá 31.5. 5:5431.5. 21:48 8268
 2  503 čt 30.5. 5:2430.5. 20:23 8268
 2  509 st 29.5. 4:5429.5. 21:23 8268
 2  507 út 28.5. 15:5429.5. 1:13 8268
 4  502 po 27.5. 5:0627.5. 14:15 8268+8578*MU
22 508 ne 26.5. 10:1027.5. 1:09 8268+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.