Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 694 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+94 571 st 1.12. 6:142.12. 5:23 8268
2+94 571 po 29.11. 6:1430.11. 5:23 8268
2+91 572 so 27.11. 7:5228.11. 4:49 8268
 2  504 pá 26.11. 5:1926.11. 18:51 8268
13 507 čt 25.11. 6:1825.11. 20:22 8268
13 502 st 24.11. 7:1524.11. 19:29 8268
2+94 571 út 23.11. 6:1424.11. 5:23 8268
2+91 572 po 22.11. 5:5423.11. 4:49 8268
13 502 ne 21.11. 9:3821.11. 20:22 8268
2+91 572 pá 19.11. 5:5420.11. 4:49 8268
 2  503 st 17.11. 7:1017.11. 22:36 8268
2+91 572 po 15.11. 5:5416.11. 4:49 8268
2+94 571 so 13.11. 6:4714.11. 5:23 8268
 2  501 pá 12.11. 7:0712.11. 20:24 8268
13+96 572 st 10.11. 6:4711.11. 4:55 8268
 2  504 po 8.11. 5:198.11. 18:51 8268
 2  503 ne 7.11. 9:137.11. 22:32 8268
 2  503 so 6.11. 7:106.11. 22:32 8268
13 507 pá 5.11. 6:175.11. 20:06 8268
13 505 čt 4.11. 14:344.11. 19:47 8268
13 505 čt 4.11. 6:264.11. 9:52 8268
13+96 572 út 2.11. 8:343.11. 4:55 8268
13 505 po 1.11. 6:261.11. 9:52 8268
 2  503 ne 31.10. 9:1331.10. 22:32 8268
 2  503 so 30.10. 17:2530.10. 22:32 8268*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.