Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 6.6.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 312 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+96 776 po 21.10. 6:0722.10. 5:41 8268
2+93 773 so 19.10. 5:3620.10. 5:09 8268
 2  705 pá 18.10. 5:3318.10. 19:23 8268
 2  701 čt 17.10. 4:5217.10. 20:49 8268
 2  702 st 16.10. 5:1117.10. 0:54 8268
 2  706 út 15.10. 5:4315.10. 19:39 8268
 2  701 po 14.10. 4:5214.10. 20:49 8268
2+91 771 so 12.10. 6:1613.10. 5:42 8268
 2  705 pá 11.10. 5:3311.10. 19:23 8268
 2  706 čt 10.10. 5:4310.10. 19:39 8268
 2  705 st 9.10. 5:339.10. 19:23 8268
 2  707 út 8.10. 5:578.10. 19:57 8268
2+91 771 ne 6.10. 6:117.10. 5:39 8268
2+96 776 pá 4.10. 6:075.10. 5:41 8268
2+96 776 st 2.10. 6:073.10. 5:41 8268
 2  702 út 1.10. 5:112.10. 0:54 8268
 2  702 po 30.9. 5:111.10. 0:54 8268
2+91 771 so 28.9. 6:1629.9. 5:39 8268
 2  705 pá 27.9. 5:3327.9. 19:23 8268
 2  707 čt 26.9. 5:5726.9. 19:57 8268
 2  706 st 25.9. 5:4325.9. 19:39 8268
 2  702 út 24.9. 5:1125.9. 0:54 8268
 2  706 po 23.9. 5:4323.9. 19:39 8268
2+91 771 so 21.9. 6:1622.9. 5:39 8268
 2  707 pá 20.9. 5:5720.9. 19:57 8268


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.