Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 806 732 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 522 dnes 4:393.10. 0:35 8268+8574
22 510 ne 1.10. 4:281.10. 23:55 8268+8574
11 501 so 30.9. 7:301.10. 0:01 8268+8574
 6  501 pá 29.9. 6:2129.9. 18:49 8268+8574
14 504 čt 28.9. 5:0229.9. 0:45 8268+8574
22 513 st 27.9. 5:5127.9. 20:35 8268+8574
22 522 út 26.9. 4:3927.9. 0:35 8268+8574
14 515 po 25.9. 8:3025.9. 23:30 8268+8574*Z1
 7  510 ne 24.9. 4:5224.9. 12:15 8268+8574*MU*1
22 515 so 23.9. 7:3524.9. 0:14 8268+8574
22 537 pá 22.9. 6:5222.9. 21:09 8268+8574
22 537 čt 21.9. 6:5221.9. 21:09 8268+8574
14 515 st 20.9. 6:4820.9. 23:30 8268+8574
 7  518 út 19.9. 5:0419.9. 19:37 8268+8574
26 516 po 18.9. 11:2518.9. 21:32 8268+8574*Z2
22 515 pá 15.9. 6:2415.9. 23:35 8268+8404
22 538 čt 14.9. 15:3515.9. 0:16 8268+8404
26 510 čt 14.9. 5:5714.9. 9:16 8268+8404
22 522 st 13.9. 4:3914.9. 0:35 8268+8404
14 502 út 12.9. 4:3712.9. 21:55 8268+8404
 6  515 po 11.9. 15:2512.9. 0:24 8268+8404
22 522 ne 10.9. 10:4711.9. 0:54 8268+8404
22 515 so 9.9. 7:3510.9. 0:14 8268+8404
 6  504 pá 8.9. 4:549.9. 0:16 8268+8404
22 524 čt 7.9. 4:467.9. 19:12 8268+8404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada pohonu
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8534

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.