Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  109 po 13.7. 4:4113.7. 21:25 8268
 2  104 ne 12.7. 6:5212.7. 21:12 8268
 2  107 so 11.7. 6:0011.7. 20:47 8268
 2  109 pá 10.7. 4:4110.7. 21:25 8268
15 101 čt 9.7. 5:2410.7. 0:27 8268
 2  109 st 8.7. 4:418.7. 21:25 8268
15 101 út 7.7. 5:248.7. 0:27 8268
 2  107 so 4.7. 5:394.7. 21:56 8268
 3  507 pá 26.6. 4:1726.6. 22:25 8268+8560
 3  507 pá 19.6. 4:1719.6. 22:14 8268+8566
17 506 čt 18.6. 4:0419.6. 1:20 8268+8566
17 506 st 17.6. 4:0418.6. 1:20 8268+8566
 3  507 út 16.6. 4:1716.6. 22:14 8268+8566
17 520 po 15.6. 4:2216.6. 1:41 8268+8566
17 508 ne 14.6. 7:5015.6. 1:41 8268+8566
17 508 so 13.6. 12:4514.6. 1:32 8268+8566*Z
 6  517 pá 12.6. 6:2212.6. 10:00 8268+8566
 7  512 čt 11.6. 5:2711.6. 10:14 8268+8566
 3  507 st 10.6. 4:1710.6. 22:14 8268+8566
 3  515 po 8.6. 14:308.6. 20:44 8268+8566
 3  515 po 8.6. 6:078.6. 10:11 8268+8566
17 507 so 6.6. 5:237.6. 1:11 8268+8566
 3  507 pá 5.6. 4:175.6. 22:14 8268+8566
 3  507 čt 4.6. 4:174.6. 22:14 8268+8566
 7  508 st 3.6. 6:013.6. 20:19 8268+8566
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8172

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.