Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 6.6.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 872 867 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 771 út 9.7. 5:429.7. 14:45 8268*MU
2+91 771 ne 7.7. 6:168.7. 5:37 8268
 2  701 so 6.7. 6:366.7. 22:24 8268
 2  702 pá 5.7. 5:566.7. 0:55 8268
 2  706 čt 4.7. 6:284.7. 9:43 8268
2+93 773 st 3.7. 5:344.7. 5:09 8268
 2  706 út 2.7. 6:282.7. 9:43 8268
6+90 751 po 1.7. 20:422.7. 5:17 8268
2+96 776 ne 30.6. 5:561.7. 5:42 8268
2+93 773 pá 28.6. 17:4029.6. 5:04 8268*Z1
13+91 771 čt 27.6. 7:2328.6. 4:39 8268
2+93 773 st 26.6. 14:3827.6. 5:04 8268
2+96 776 út 25.6. 5:2526.6. 5:42 8268
 2  703 po 24.6. 5:1124.6. 19:14 8268
25+97 759 pá 21.6. 20:1122.6. 6:02 8268
15+91 750 čt 20.6. 20:5021.6. 5:39 8268
13+91 771 st 19.6. 7:2320.6. 4:39 8268
2+93 773 út 18.6. 18:2019.6. 5:04 8268*Z1
2+91 771 po 17.6. 13:5818.6. 5:39 8268
2+93 773 ne 16.6. 5:3617.6. 5:04 8268
 2  702 so 15.6. 5:5616.6. 0:55 8268
 2  710 pá 14.6. 5:2414.6. 10:33 8268
 2  702 čt 13.6. 5:1114.6. 0:55 8268
 2  702 st 12.6. 5:1113.6. 0:55 8268
 2  702 út 11.6. 5:1112.6. 0:55 8268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.