Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8268

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 24. 4. 2009

Výrobní číslo: 076/2008

Původní evidenční číslo: 7281

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 662 754 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 517 ne 13.6. 10:0213.6. 23:10 8268+8577
22 518 so 12.6. 4:2512.6. 23:10 8268+8577
22 501 pá 11.6. 6:2611.6. 22:08 8268+8577
 7  503 čt 10.6. 6:1010.6. 17:20 8268+8577*MU
22 515 st 9.6. 6:249.6. 18:58 8268+8577
22 511 po 7.6. 5:478.6. 0:08 8268+8577
13+94 572 so 5.6. 8:446.6. 5:18 8268+8577
 8  505 pá 4.6. 5:194.6. 22:38 8268+8577
22 531 čt 3.6. 5:543.6. 22:48 8268+8577
 8  512 st 2.6. 4:482.6. 19:49 8268+8577
 8  505 út 1.6. 5:191.6. 22:38 8268+8577
24 508 po 31.5. 6:2731.5. 19:22 8268+8577
 6  509 ne 30.5. 5:0130.5. 22:59 8268+8577
36 507 so 29.5. 4:4229.5. 21:00 8268+8577
22 504 pá 28.5. 4:2528.5. 22:50 8268+8577
11 507 čt 27.5. 4:2327.5. 23:00 8268+8577
22 531 st 26.5. 5:5426.5. 22:48 8268+8577
22 501 út 25.5. 6:2625.5. 22:08 8268+8577
14 509 ne 23.5. 4:5923.5. 23:27 8268+8577
 6  506 so 22.5. 5:0722.5. 23:53 8268+8577
22 506 pá 21.5. 4:4421.5. 19:57 8268+8577
22 531 čt 20.5. 5:5420.5. 22:48 8268+8577
24 510 st 19.5. 6:4719.5. 19:42 8268+8577
22 501 út 18.5. 5:5318.5. 20:13 8268+8577
22 503 po 17.5. 5:4117.5. 23:09 8268+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.