Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8265

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 070/2008

Původní evidenční číslo: 7274

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 484 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 516 po 16.7. 15:4316.7. 20:09 8265+8565
3+6 501 po 16.7. 4:5816.7. 10:10 8265+8565
 7  504 ne 15.7. 4:4716.7. 1:18 8265+8565
26 502 so 14.7. 4:2015.7. 1:00 8265+8565
22 503 pá 13.7. 4:0514.7. 0:09 8265+8565
22 503 čt 12.7. 4:0513.7. 0:09 8265+8565
22 529 st 11.7. 5:2212.7. 0:43 8265+8565
22 502 út 10.7. 6:2110.7. 23:49 8265+8565
22 529 po 2.7. 5:223.7. 0:43 8265+8565
22 503 ne 1.7. 8:362.7. 0:43 8265+8565
 7  503 so 30.6. 4:471.7. 1:18 8265+8565
26 518 pá 29.6. 4:2029.6. 23:20 8265+8565
 5  503 čt 28.6. 5:0328.6. 21:43 8265+8565
22 533 st 27.6. 6:2728.6. 0:30 8265+8565
3+6 512 út 26.6. 13:3826.6. 19:44 8265+8565
3+6 527 út 26.6. 5:1726.6. 8:54 8265+8565
3+6 516 po 25.6. 14:1026.6. 0:49 8265+8565
3+6 516 po 25.6. 5:4425.6. 10:14 8265+8565
 7  503 ne 24.6. 4:5525.6. 1:18 8265+8565
 7  503 so 23.6. 4:5524.6. 1:18 8265+8565
3+6 523 pá 22.6. 4:5223.6. 0:42 8265+8565
22 530 čt 21.6. 13:3021.6. 20:26 8265+8565*Z
24 510 čt 21.6. 6:0721.6. 9:49 8265+8565
22 520 st 20.6. 4:2420.6. 23:24 8265+8565
24 107 út 19.6. 17:0019.6. 20:56 8265+8565*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.