Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8265

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 070/2008

Původní evidenční číslo: 7274

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 732 406 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 572 dnes 6:1222.9. 5:35 8265
2+94 574 út 19.9. 5:2220.9. 5:27 8265
 2  501 po 18.9. 4:5318.9. 20:25 8265
13+94 574 so 16.9. 7:4117.9. 5:25 8265
13 501 pá 15.9. 6:4015.9. 20:25 8265
2+91 571 st 13.9. 6:0314.9. 5:16 8265
13 504 út 12.9. 7:2212.9. 19:56 8265
13+97 577 po 11.9. 7:2612.9. 4:17 8265
13+97 577 pá 8.9. 7:269.9. 4:17 8265
13 501 čt 7.9. 6:407.9. 20:25 8265
2+91 571 st 6.9. 6:037.9. 5:16 8265
13+97 577 út 5.9. 7:266.9. 4:17 8265
13+97 577 ne 3.9. 7:294.9. 4:17 8265
2+92 572 pá 1.9. 15:002.9. 5:33 8265*Z1
13 504 čt 31.8. 6:3031.8. 20:33 8265
2+92 572 st 30.8. 5:3131.8. 5:33 8265
 2  507 út 29.8. 5:0529.8. 20:55 8265
 2  506 po 28.8. 4:5428.8. 20:40 8265
13 501 ne 27.8. 9:3827.8. 20:33 8265
2+92 572 pá 25.8. 5:3126.8. 5:33 8265
 2  507 čt 24.8. 5:0524.8. 20:55 8265
13 504 st 23.8. 6:3023.8. 20:33 8265
2+92 572 út 22.8. 5:3123.8. 5:33 8265
 2  501 po 21.8. 5:1021.8. 22:38 8265
 2  501 ne 20.8. 6:1420.8. 22:44 8265
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.