Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8265

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 070/2008

Původní evidenční číslo: 7274

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 550 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 po 22.7. 5:4022.7. 16:45 8265+8565*MU*1
22 520 ne 21.7. 10:1021.7. 17:20 8265+8565*MU
26 502 so 20.7. 4:2021.7. 1:00 8265+8565
 6  505 pá 19.7. 4:4620.7. 0:55 8265+8565
16 501 čt 18.7. 6:0718.7. 20:39 8265+8565
 6  506 st 17.7. 5:0618.7. 0:01 8265+8565
 5  511 po 8.7. 15:008.7. 20:45 8265+8565
 5  505 po 8.7. 6:398.7. 10:42 8265+8565
22 510 ne 7.7. 4:248.7. 0:23 8265+8565
 6  506 so 6.7. 5:066.7. 23:35 8265+8565
26 504 pá 5.7. 4:395.7. 22:41 8265+8565
25 509 čt 4.7. 4:514.7. 21:19 8265+8565
25 513 st 3.7. 5:263.7. 22:29 8265+8565
22 502 út 2.7. 6:212.7. 23:49 8265+8565
22 502 po 1.7. 6:211.7. 23:49 8265+8565
26 504 so 29.6. 4:3929.6. 22:41 8265+8565
 6  508 pá 28.6. 15:1729.6. 0:21 8265+8565
26 503 pá 28.6. 4:3928.6. 10:24 8265+8565
 5  503 čt 27.6. 5:0328.6. 0:40 8265+8565
 5  506 st 26.6. 5:3126.6. 22:01 8265+8565
 7  508 út 25.6. 4:1825.6. 20:49 8265+8565
26 513 po 24.6. 6:0425.6. 1:02 8265+8565
 7  505 ne 23.6. 5:1723.6. 21:33 8265+8565
 7  505 so 22.6. 5:1722.6. 21:33 8265+8565
22 528 pá 21.6. 6:0621.6. 18:16 8265+8565
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nahoření na Zahradním Městě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.