Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8265

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 070/2008

Původní evidenční číslo: 7274

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 443 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 514 út 23.1. 6:2423.1. 20:30 8265+8565
22 502 po 22.1. 6:1522.1. 18:55 8265+8565
7 503 so 20.1. 4:5520.1. 21:03 8265+8565
24 503 pá 19.1. 14:3519.1. 20:05 8265+8565
4 505 pá 19.1. 6:3619.1. 10:13 8265+8565
22 536 čt 18.1. 6:4618.1. 19:27 8265+8565
7 507 st 17.1. 15:1917.1. 21:30 8265+8565
6 507 út 16.1. 6:2916.1. 23:41 8265+8565
4 505 po 15.1. 14:1915.1. 19:42 8265+8565
22 535 po 15.1. 5:0415.1. 9:26 8265+8565
22 520 ne 14.1. 7:3515.1. 1:09 8265+8565
7 503 so 13.1. 4:5513.1. 21:03 8265+8565
22 511 pá 12.1. 5:4013.1. 0:57 8265+8565
5 506 čt 11.1. 5:4112.1. 1:10 8265+8565
4 509 st 10.1. 14:5310.1. 18:32 8265+8565
4 508 st 10.1. 6:3310.1. 10:13 8265+8565
6 510 út 9.1. 5:329.1. 22:09 8265+8565
22 529 po 8.1. 5:239.1. 0:43 8265+8565
26 510 so 6.1. 5:006.1. 22:09 8265+8565
7 512 pá 5.1. 4:155.1. 22:15 8265+8565
22 502 čt 4.1. 6:214.1. 23:49 8265+8565
4 507 st 3.1. 14:333.1. 18:12 8265+8565
26 508 st 3.1. 4:393.1. 10:25 8265+8565
6 505 út 2.1. 6:203.1. 0:16 8265+8565
26 506 po 1.1. 12:301.1. 21:24 8265+8565


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.