Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8265

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 3.4.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 070/2008

Původní evidenční číslo: 7274

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 820 681 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+96 776 dnes 5:2425.7. 5:42 8265
 2  701 út 23.7. 5:1123.7. 20:20 8265
 2  705 po 22.7. 4:5222.7. 21:49 8265
2+96 776 so 20.7. 7:0621.7. 5:42 8265
2+91 771 čt 18.7. 5:4218.7. 23:00 8265*MU
2+93 773 st 17.7. 5:3418.7. 5:09 8265
 2  702 út 16.7. 5:3717.7. 0:55 8265
 2  705 po 15.7. 4:5215.7. 21:49 8265
2+96 776 so 13.7. 7:0614.7. 5:42 8265
 2  705 pá 12.7. 4:5212.7. 21:49 8265
 2  702 čt 11.7. 5:3712.7. 0:55 8265
 2  705 st 10.7. 4:5210.7. 21:49 8265
 2  702 út 9.7. 5:3710.7. 0:55 8265
 2  706 po 8.7. 14:468.7. 20:19 8265
 2  706 po 8.7. 6:288.7. 9:43 8265
2+96 776 ne 7.7. 6:568.7. 5:42 8265
2+96 776 pá 5.7. 7:066.7. 5:42 8265
 2  504 čt 4.7. 6:004.7. 7:35 8265*Z1
2+96 776 st 3.7. 5:244.7. 5:42 8265
 2  706 út 2.7. 14:462.7. 20:19 8265
2+96 776 po 1.7. 5:242.7. 5:42 8265
19+91 756 so 29.6. 21:3730.6. 5:07 8265
7+94 760 pá 28.6. 22:4729.6. 5:23 8265
7+94 760 čt 27.6. 22:4728.6. 5:23 8265
15+91 750 st 26.6. 20:5027.6. 5:39 8265
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8757

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.