Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Strašnice (od 22.12.2021)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 792 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 516 dnes 5:5625.9. 21:32 8260+8573
22 508 ne 24.9. 4:3924.9. 20:51 8260+8573
14 503 so 23.9. 4:5624.9. 0:30 8260+8573
22 522 pá 22.9. 4:3923.9. 0:35 8260+8573
22 522 čt 21.9. 4:3922.9. 0:35 8260+8573
14 510 st 20.9. 6:1321.9. 0:45 8260+8573
14 502 út 19.9. 5:0219.9. 23:50 8260+8573
15 504 po 18.9. 5:2118.9. 21:35 8260+8573
25 509 ne 17.9. 4:2117.9. 22:57 8260+8573
22 521 so 16.9. 4:2816.9. 23:54 8260+8573
26 518 pá 15.9. 6:1315.9. 22:30 8260+8573
22 531 čt 14.9. 5:5814.9. 8:42 8260+8573
26 513 st 13.9. 5:3814.9. 0:27 8260+8573
26 513 út 12.9. 5:3813.9. 0:27 8260+8573
22 513 po 11.9. 5:5111.9. 20:35 8260+8573
22 519 ne 10.9. 8:0711.9. 0:16 8260+8573
22 502 so 9.9. 7:3110.9. 0:54 8260+8573
22 525 pá 8.9. 5:018.9. 19:22 8260+8573
22 515 čt 7.9. 6:247.9. 23:35 8260+8573
 7  518 st 6.9. 5:046.9. 19:37 8260+8573
25 515 út 5.9. 6:065.9. 22:39 8260+8573
 7  518 po 4.9. 5:044.9. 19:37 8260+8573
26 504 ne 3.9. 4:234.9. 0:27 8260+8573
22 519 so 2.9. 8:352.9. 23:55 8260+8573
 7  502 pá 1.9. 4:321.9. 19:21 8260+8573


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.