Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 946 992 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+96 776 dnes 6:0718.6. 5:42 8260
 2  701 ne 16.6. 6:3616.6. 22:24 8260
 2  701 so 15.6. 6:3615.6. 22:24 8260
 2  707 pá 14.6. 5:5714.6. 19:57 8260
 2  707 čt 13.6. 5:5713.6. 19:57 8260
2+93 773 st 12.6. 6:2913.6. 5:04 8260
2+91 771 út 11.6. 13:5812.6. 5:39 8260
 2  710 út 11.6. 5:2411.6. 10:33 8260
2+96 776 ne 9.6. 6:569.6. 8:30 8260*MU
2+99 579 so 8.6. 16:508.6. 18:15 8260*Z1
2+91 771 pá 7.6. 13:588.6. 5:39 8260
 2  710 pá 7.6. 5:247.6. 10:33 8260
 2  707 st 5.6. 5:575.6. 19:57 8260
 2  702 út 4.6. 5:114.6. 10:50 8260*MU
2+93 773 čt 30.5. 6:2931.5. 5:04 8260
2+96 776 st 29.5. 6:0730.5. 5:42 8260
2+96 776 út 28.5. 6:0729.5. 5:42 8260
2+96 776 po 27.5. 6:0728.5. 5:42 8260
2+96 776 ne 26.5. 6:5627.5. 5:42 8260
 2  702 so 25.5. 5:5626.5. 0:55 8260
 2  706 pá 24.5. 5:5224.5. 19:49 8260
2+93 773 st 22.5. 6:2923.5. 5:04 8260
2+96 776 út 21.5. 6:0722.5. 5:42 8260
2+91 771 po 20.5. 13:5821.5. 5:39 8260
 2  710 po 20.5. 5:2420.5. 10:33 8260
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.