Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 572 733 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 522 po 22.1. 4:0522.1. 19:31 8260+8160
1+6 506 ne 21.1. 13:1322.1. 0:29 8260+8160
7 502 so 20.1. 4:3520.1. 22:33 8260+8160
7 512 pá 19.1. 4:1519.1. 22:15 8260+8160
6 507 čt 18.1. 6:2918.1. 23:41 8260+8160
7 512 st 17.1. 4:1517.1. 22:15 8260+8160
14 504 út 16.1. 7:1217.1. 0:40 8260+8160
24 510 po 15.1. 15:3115.1. 19:16 8260+8160
26 505 ne 14.1. 12:3014.1. 20:33 8260+8160
22 708 pá 12.1. 5:5312.1. 20:46 8260+8160
22 701 čt 11.1. 4:3811.1. 22:17 8260+8160
20 705 st 10.1. 4:3110.1. 19:45 8260+8160
20 708 út 9.1. 4:5010.1. 0:54 8260+8160
20 706 po 8.1. 6:449.1. 0:34 8260+8160
26 703 ne 7.1. 4:428.1. 1:03 8260+8160
20 706 so 6.1. 4:516.1. 20:41 8260+8160
8 702 pá 5.1. 6:045.1. 21:42 8260+8160
1+10 711 čt 4.1. 14:494.1. 19:00 8260+8160*MU
8 704 čt 4.1. 5:414.1. 10:13 8260+8160
20 706 st 3.1. 6:444.1. 0:34 8260+8160
20 706 út 2.1. 6:443.1. 0:34 8260+8160
Rok 2017
7 503 ne 31.12. 4:5531.12. 22:47 8260+8160
26 510 so 30.12. 5:0030.12. 22:09 8260+8160
22 529 pá 29.12. 5:2330.12. 0:43 8260+8160
7 512 čt 28.12. 4:1528.12. 22:15 8260+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.