Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 613 188 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 502 po 23.7. 14:2823.7. 22:49 8260+8160
3+6 502 po 23.7. 5:0123.7. 11:04 8260+8160
22 502 ne 22.7. 5:0422.7. 22:08 8260+8160
3+6 505 so 21.7. 4:3321.7. 22:05 8260+8160
17 519 pá 20.7. 5:2720.7. 20:13 8260+8160
17 517 čt 19.7. 5:0819.7. 20:00 8260+8160
36 516 st 18.7. 15:4318.7. 20:09 8260+8160
36 516 po 16.7. 5:5416.7. 9:02 8260+8160
17 517 čt 12.7. 5:0812.7. 20:00 8260+8160
17 517 st 11.7. 5:0811.7. 20:00 8260+8160
36 515 út 10.7. 15:2111.7. 1:17 8260+8160
3+6 502 út 10.7. 5:0110.7. 11:04 8260+8160
26 504 po 9.7. 5:4510.7. 0:40 8260+8160
22 518 ne 8.7. 9:109.7. 0:30 8260+8160
 7  508 so 7.7. 6:338.7. 0:45 8260+8160
3+6 505 pá 6.7. 4:356.7. 22:03 8260+8160
3+6 502 čt 5.7. 7:266.7. 0:47 8260+8160
24 507 st 4.7. 14:164.7. 19:46 8260+8160
3+6 502 st 4.7. 5:014.7. 11:04 8260+8160
 7  501 út 3.7. 4:474.7. 1:18 8260+8160
3+6 507 po 2.7. 4:023.7. 0:49 8260+8160
22 522 ne 1.7. 4:052.7. 1:09 8260+8160
22 503 so 30.6. 7:531.7. 0:43 8260+8160
 7  512 pá 29.6. 10:3029.6. 22:14 8260+8160*Z
26 513 čt 28.6. 6:1228.6. 19:36 8260+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8566

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.