Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 840 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 dnes 4:395.12. 21:21 8260+8157
26 503 ne 4.12. 10:395.12. 0:48 8260+8157
22 507 so 3.12. 5:033.12. 22:13 8260+8157
22 537 pá 2.12. 4:292.12. 20:21 8260+8157
 6  503 čt 1.12. 5:072.12. 0:20 8260+8157
22 536 st 30.11. 15:0530.11. 22:55 8260+8157
22 541 st 30.11. 6:5830.11. 9:35 8260+8157
22 536 út 29.11. 6:2029.11. 8:55 8260+8157
22 508 po 28.11. 6:1829.11. 0:53 8260+8157
22 517 ne 27.11. 8:2428.11. 0:56 8260+8157
 6  509 so 26.11. 4:3326.11. 23:40 8260+8157
22 528 pá 25.11. 5:0026.11. 0:56 8260+8157
 6  502 čt 24.11. 12:4525.11. 0:00 8260+8157*Z1
26 512 čt 24.11. 6:3224.11. 9:48 8260+8157
22 509 st 23.11. 4:3923.11. 21:21 8260+8157
22 528 út 22.11. 8:3023.11. 0:53 8260+8157*Z2
22 515 ne 20.11. 9:4321.11. 0:14 8260+8157
22 518 so 19.11. 4:4919.11. 22:06 8260+8157
 6  510 pá 18.11. 5:2218.11. 19:39 8260+8157
22 520 čt 17.11. 9:0017.11. 22:41 8260+8157
26 512 st 16.11. 15:3116.11. 21:17 8260+8157
22 535 st 16.11. 6:1116.11. 8:49 8260+8157
22 512 út 15.11. 4:2816.11. 0:44 8260+8157
22 528 po 14.11. 5:0015.11. 0:53 8260+8157
26 507 ne 13.11. 9:0213.11. 23:10 8260+8157
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8532
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.