Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 639 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  514 st 7.11. 5:517.11. 10:05 8260+8160
34 504 út 6.11. 7:036.11. 22:06 8260+8160
23 517 po 5.11. 5:205.11. 21:28 8260+8160
 7  505 ne 4.11. 5:174.11. 21:33 8260+8160
26 507 so 3.11. 5:203.11. 22:50 8260+8160
26 513 pá 2.11. 6:043.11. 1:00 8260+8160
26 501 čt 1.11. 4:201.11. 23:48 8260+8160
32 506 st 31.10. 5:481.11. 0:50 8260+8160
15 508 út 30.10. 7:1530.10. 22:28 8260+8160
34 503 po 29.10. 14:4629.10. 20:37 8260+8160
34 503 po 29.10. 5:2729.10. 10:10 8260+8160
 9  506 ne 28.10. 4:4128.10. 23:08 8260+8160
26 501 so 27.10. 6:4027.10. 21:39 8260+8160
 6  504 pá 26.10. 7:1426.10. 9:40 8260+8160
26 513 čt 25.10. 6:0426.10. 1:00 8260+8160
 7  508 st 24.10. 4:1825.10. 0:48 8260+8160
22 533 út 23.10. 6:2924.10. 0:32 8260+8160
 7  109 po 22.10. 18:5022.10. 20:55 8260+8160*Z
26 708 po 22.10. 11:0022.10. 12:00 8260+8160*Z1
22 510 ne 21.10. 4:2422.10. 0:23 8260+8160
26 504 so 20.10. 4:3920.10. 22:41 8260+8160
22 523 pá 19.10. 5:2220.10. 1:20 8260+8160
22 523 čt 18.10. 5:2219.10. 1:20 8260+8160
 7  508 st 17.10. 4:1818.10. 0:48 8260+8160
26 501 út 16.10. 4:2016.10. 23:48 8260+8160
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8074
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9418

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.