Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 582 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 771 pá 8.11. 23:459.11. 5:39 8260*Z1
13+97 752 ne 3.11. 1:153.11. 5:46 8260*Z2
15+98 352 pá 18.10. 1:4518.10. 2:20 8260*Z3
19+91 756 ne 15.9. 21:3816.9. 5:07 8260
2+96 776 so 7.9. 2:307.9. 5:41 8260*Z4
2+91 771 st 4.9. 13:575.9. 5:37 8260
 2  710 st 4.9. 5:224.9. 10:33 8260
 2  710 út 3.9. 5:223.9. 10:33 8260
 2  701 po 2.9. 4:522.9. 20:49 8260
 2  701 ne 1.9. 6:361.9. 22:24 8260
 2  701 so 31.8. 6:3631.8. 22:24 8260
 2  701 pá 30.8. 5:1130.8. 20:20 8260
2+96 776 čt 29.8. 5:2429.8. 14:46 8260*MU
 2  706 st 28.8. 14:4628.8. 20:19 8260
 2  706 st 28.8. 6:2828.8. 9:43 8260
2+96 776 út 27.8. 5:2428.8. 5:42 8260
2+91 771 ne 25.8. 6:1626.8. 5:37 8260
2+93 773 pá 23.8. 5:3424.8. 5:09 8260
 2  705 st 21.8. 4:5221.8. 21:49 8260
 2  705 út 20.8. 4:5220.8. 21:49 8260
 2  705 po 19.8. 4:5219.8. 21:49 8260
 2  701 ne 18.8. 6:3618.8. 22:24 8260
 2  701 so 17.8. 12:4517.8. 22:24 8260*Z5
 2  701 so 17.8. 6:3617.8. 8:30 8260*MU
 2  701 pá 16.8. 5:1116.8. 20:20 8260
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8335
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8452
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8298

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.