Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2008
Dodání: 2008
V provozu od: 31. 7. 2008
Výrobní číslo: 044/2007
Původní evidenční číslo: 7102
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Thermo King
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 638 281 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2018 | ||||||
7 | 514 | st 7.11. 5:51 | 7.11. 10:05 | 8260+8160 | ||
34 | 504 | út 6.11. 7:03 | 6.11. 22:06 | 8260+8160 | ||
23 | 517 | po 5.11. 5:20 | 5.11. 21:28 | 8260+8160 | ||
7 | 505 | ne 4.11. 5:17 | 4.11. 21:33 | 8260+8160 | ||
26 | 507 | so 3.11. 5:20 | 3.11. 22:50 | 8260+8160 | ||
26 | 513 | pá 2.11. 6:04 | 3.11. 1:00 | 8260+8160 | ||
26 | 501 | čt 1.11. 4:20 | 1.11. 23:48 | 8260+8160 | ||
32 | 506 | st 31.10. 5:48 | 1.11. 0:50 | 8260+8160 | ||
15 | 508 | út 30.10. 7:15 | 30.10. 22:28 | 8260+8160 | ||
34 | 503 | po 29.10. 14:46 | 29.10. 20:37 | 8260+8160 | ||
34 | 503 | po 29.10. 5:27 | 29.10. 10:10 | 8260+8160 | ||
9 | 506 | ne 28.10. 4:41 | 28.10. 23:08 | 8260+8160 | ||
26 | 501 | so 27.10. 6:40 | 27.10. 21:39 | 8260+8160 | ||
6 | 504 | pá 26.10. 7:14 | 26.10. 9:40 | 8260+8160 | ||
26 | 513 | čt 25.10. 6:04 | 26.10. 1:00 | 8260+8160 | ||
7 | 508 | st 24.10. 4:18 | 25.10. 0:48 | 8260+8160 | ||
22 | 533 | út 23.10. 6:29 | 24.10. 0:32 | 8260+8160 | ||
7 | 109 | po 22.10. 18:50 | 22.10. 20:55 | 8260+8160*Z | ||
26 | 708 | po 22.10. 11:00 | 22.10. 12:00 | 8260+8160*Z1 | ||
22 | 510 | ne 21.10. 4:24 | 22.10. 0:23 | 8260+8160 | ||
26 | 504 | so 20.10. 4:39 | 20.10. 22:41 | 8260+8160 | ||
22 | 523 | pá 19.10. 5:22 | 20.10. 1:20 | 8260+8160 | ||
22 | 523 | čt 18.10. 5:22 | 19.10. 1:20 | 8260+8160 | ||
7 | 508 | st 17.10. 4:18 | 18.10. 0:48 | 8260+8160 | ||
26 | 501 | út 16.10. 4:20 | 16.10. 23:48 | 8260+8160 |