Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 867 759 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 501 so 1.4. 9:011.4. 21:10 8260
13 507 pá 31.3. 6:2831.3. 19:27 8260
13+94 574 čt 30.3. 5:5831.3. 5:23 8260
 2  511 st 29.3. 6:5029.3. 9:29 8260
13+94 574 út 28.3. 5:5829.3. 5:23 8260
13 507 po 27.3. 6:2827.3. 19:27 8260
13+94 574 ne 26.3. 8:0127.3. 5:23 8260
13 504 so 25.3. 7:4125.3. 21:47 8260
13+97 577 čt 23.3. 6:2824.3. 4:21 8260
25 515 út 21.3. 5:5121.3. 16:55 8260+8158*MU
22 507 ne 19.3. 4:3519.3. 22:55 8260+8385
 6  509 so 18.3. 8:2618.3. 22:59 8260+8385
15+20 511 pá 17.3. 5:2417.3. 21:05 8260+8385
 6  505 čt 16.3. 16:0016.3. 22:59 8260+8385*Z1
22 513 čt 16.3. 6:2016.3. 8:40 8260+8385
11 509 st 15.3. 4:5416.3. 0:15 8260+8385
26 509 út 14.3. 4:2214.3. 20:28 8260+8385
 6  505 po 13.3. 4:2913.3. 22:59 8260+8385
22 509 ne 12.3. 10:2212.3. 23:55 8260+8385
26 501 so 11.3. 16:0012.3. 0:27 8260+8385*Z2
13+94 574 pá 10.3. 5:5811.3. 5:23 8260
22 513 so 4.3. 8:434.3. 20:45 8260+8515*MU
22 508 út 28.2. 14:4128.2. 21:33 8260+8515
22 514 út 28.2. 6:3628.2. 8:56 8260+8515
22 516 po 27.2. 15:4527.2. 18:04 8260+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8185
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.