Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8260

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 31. 7. 2008

Výrobní číslo: 044/2007

Původní evidenční číslo: 7102

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 646 704 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 čt 18.7. 5:4018.7. 18:05 8260+8160*MU
22 511 út 16.7. 5:4017.7. 1:09 8260+8160
22 529 po 15.7. 5:2216.7. 0:43 8260+8160
22 510 ne 14.7. 4:2415.7. 0:23 8260+8160
22 503 so 13.7. 7:5314.7. 0:43 8260+8160
 6  503 pá 12.7. 4:2612.7. 21:08 8260+8160
 6  503 čt 11.7. 4:2611.7. 21:08 8260+8160
 9  504 st 10.7. 14:5010.7. 21:30 8260+8160*Z
22 526 út 9.7. 14:1710.7. 0:32 8260+8160
24 513 po 8.7. 13:568.7. 20:26 8260+8160
24 513 po 8.7. 5:478.7. 10:06 8260+8160
22 506 ne 7.7. 9:398.7. 0:49 8260+8160
22 518 so 6.7. 6:247.7. 0:30 8260+8160
 6  506 pá 5.7. 5:065.7. 23:35 8260+8160
22 511 čt 4.7. 5:405.7. 1:09 8260+8160
 6  505 st 3.7. 4:464.7. 0:55 8260+8160
 6  503 út 2.7. 4:262.7. 21:08 8260+8160
 6  502 ne 30.6. 5:211.7. 0:15 8260+8160
16 503 so 29.6. 4:2330.6. 0:58 8260+8160
 5  506 pá 28.6. 5:3128.6. 22:01 8260+8160
 5  514 čt 27.6. 4:2527.6. 18:30 8260+8160
 6  508 st 26.6. 15:1727.6. 0:21 8260+8160
22 535 st 26.6. 5:0426.6. 9:26 8260+8160
22 520 út 25.6. 4:2425.6. 23:24 8260+8160
 5  503 po 24.6. 5:0325.6. 0:40 8260+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.