Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 626 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 505 út 13.11. 6:0613.11. 10:04 8258+8578
23 505 po 12.11. 15:2812.11. 19:28 8258+8578
23 505 po 12.11. 6:0612.11. 10:04 8258+8578
39 518 ne 11.11. 4:4412.11. 0:09 8258+8578
39 501 so 10.11. 6:4211.11. 0:49 8258+8578
39 515 čt 8.11. 6:078.11. 15:39 8258+8578*MU
34 503 st 7.11. 14:467.11. 20:37 8258+8578
24 501 st 7.11. 6:277.11. 9:34 8258
32 502 ne 4.11. 7:515.11. 0:10 8258+8560
32 501 so 3.11. 7:324.11. 0:10 8258+8560
34 506 pá 2.11. 6:112.11. 21:07 8258+8560
22 517 čt 1.11. 5:191.11. 22:03 8258+8560
26 515 st 31.10. 11:5531.10. 19:36 8258+8560*Z
 1  510 pá 26.10. 5:2526.10. 18:42 8258+8560
24 503 čt 25.10. 14:4325.10. 18:37 8258+8560
 4  504 čt 25.10. 6:2825.10. 10:03 8258+8560
 4  505 st 24.10. 14:1924.10. 19:42 8258+8560
 4  505 út 23.10. 14:1923.10. 19:42 8258+8560
24 501 po 22.10. 14:2722.10. 18:21 8258+8560
24 504 po 22.10. 6:5122.10. 9:49 8258+8560
26 513 pá 19.10. 6:0420.10. 1:00 8258+8560
26 513 čt 18.10. 6:0419.10. 1:00 8258+8560
 6  512 st 17.10. 15:5717.10. 18:11 8258+8560
 7  514 st 17.10. 5:5117.10. 10:05 8258+8560
 5  503 út 16.10. 5:0317.10. 0:40 8258+8560
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.