Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  506 st 19.6. 5:3119.6. 22:01 8258+8375
22 528 út 18.6. 6:0618.6. 18:16 8258+8375
22 513 po 17.6. 6:3917.6. 20:42 8258+8375
22 502 ne 16.6. 8:5017.6. 0:09 8258+8375
26 507 so 15.6. 5:2015.6. 22:50 8258+8375
26 501 pá 14.6. 9:4514.6. 23:48 8258+8375*Z
 6  507 so 8.6. 4:418.6. 14:35 8258+8375*MU
22 537 pá 7.6. 6:508.6. 0:43 8258+8375
22 535 čt 6.6. 14:266.6. 16:25 8258+8375*MU
 7  508 út 4.6. 12:454.6. 16:10 8258+8375*Z1
26 513 po 3.6. 6:043.6. 13:50 8258+8375*MU
 7  502 ne 2.6. 4:383.6. 1:08 8258+8375
 2  509 čt 30.5. 4:5430.5. 10:25 8258*MU
 2  507 st 29.5. 15:5430.5. 1:13 8258
 2  507 st 29.5. 6:0529.5. 9:00 8258
 2  505 út 28.5. 5:0228.5. 9:08 8258
 2  507 po 27.5. 15:5428.5. 1:13 8258
21 501 po 27.5. 5:2227.5. 8:53 8258
 2  503 ne 26.5. 6:1726.5. 23:15 8258
37 503 so 25.5. 4:3825.5. 20:03 8258
 2  507 pá 24.5. 15:5424.5. 20:37 8258
21 506 pá 24.5. 6:0724.5. 8:44 8258
21 501 čt 23.5. 15:3023.5. 19:06 8258
Rok 2018
23 505 út 13.11. 6:0613.11. 10:04 8258+8578
23 505 po 12.11. 15:2812.11. 19:28 8258+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8563

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.