Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 340 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  507 ne 18.8. 9:4018.8. 22:16 8258
13 501 so 17.8. 7:4217.8. 20:00 8258
13 503 pá 16.8. 6:0616.8. 20:30 8258
 2  507 čt 15.8. 4:3316.8. 0:49 8258
13 508 st 14.8. 6:2214.8. 22:12 8258
13 505 út 13.8. 6:3513.8. 20:12 8258
13 505 po 12.8. 6:3512.8. 20:12 8258
13 505 ne 11.8. 7:2311.8. 21:00 8258
 2  502 so 10.8. 5:0910.8. 20:32 8258
 2  502 pá 9.8. 5:379.8. 21:12 8258
13 502 čt 8.8. 6:428.8. 20:19 8258
 2  501 st 7.8. 14:437.8. 19:47 8258
 2  501 st 7.8. 6:267.8. 9:07 8258
13 507 út 6.8. 6:566.8. 20:27 8258
22 519 po 5.8. 5:585.8. 22:10 8258+8160
22 507 ne 4.8. 9:165.8. 0:43 8258+8160
22 505 so 3.8. 6:434.8. 0:23 8258+8160
 6  513 pá 2.8. 15:103.8. 0:35 8258+8160
26 513 pá 2.8. 5:242.8. 10:20 8258+8160
 6  503 čt 1.8. 4:461.8. 22:24 8258+8160
 6  503 st 31.7. 4:4631.7. 22:24 8258+8160
 6  503 út 30.7. 4:4630.7. 22:24 8258+8160
22 506 ne 28.7. 4:3529.7. 0:53 8258+8160
22 507 so 27.7. 7:0028.7. 0:49 8258+8160
16 503 pá 26.7. 5:2027.7. 0:40 8258+8160


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.