Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 569 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2 503 so 20.1. 6:4220.1. 21:17 8258
2 502 pá 19.1. 5:5719.1. 20:17 8258
2 504 st 17.1. 4:1817.1. 20:37 8258
2 502 út 16.1. 5:5716.1. 20:17 8258
13 503 po 15.1. 6:4215.1. 21:57 8258
2 502 ne 14.1. 18:2014.1. 21:17 8258*Z
2 507 st 10.1. 5:0710.1. 20:41 8258
2 507 út 9.1. 5:079.1. 20:41 8258
2 508 po 8.1. 5:208.1. 21:48 8258
2 502 ne 7.1. 6:327.1. 21:17 8258
11 506 so 6.1. 4:266.1. 21:05 8258
13 509 pá 5.1. 14:095.1. 22:16 8258
21 504 pá 5.1. 5:295.1. 9:22 8258
2 504 čt 4.1. 5:134.1. 22:58 8258
13 505 st 3.1. 6:323.1. 22:30 8258
6 506 po 1.1. 15:001.1. 20:19 8258*Z1
6 506 po 1.1. 8:171.1. 10:30 8258*MU
Rok 2017
6 502 ne 31.12. 5:2131.12. 22:00 8258
11 507 so 30.12. 4:0430.12. 21:18 8258
2 505 pá 29.12. 5:1330.12. 0:37 8258
2 505 čt 28.12. 5:1329.12. 0:37 8258
2 505 st 27.12. 5:1328.12. 0:37 8258
2 501 út 26.12. 5:5227.12. 1:08 8258
13 501 po 25.12. 12:3326.12. 0:24 8258
2 505 pá 22.12. 4:1922.12. 20:37 8258
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.