Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 618 425 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 st 1.4. 6:001.4. 20:53 8258+8568
 8  503 út 31.3. 5:1931.3. 22:38 8258+8568
22 504 po 30.3. 5:0030.3. 23:29 8258+8568
 6  504 ne 29.3. 4:4629.3. 21:23 8258+8568
22 520 so 28.3. 6:3529.3. 0:49 8258+8568
26 505 pá 27.3. 4:5527.3. 19:49 8258+8568
22 511 čt 26.3. 6:0026.3. 20:53 8258+8568
22 502 st 25.3. 5:0825.3. 20:03 8258+8568
 6  514 út 24.3. 7:3024.3. 19:41 8258+8568
22 511 po 23.3. 6:0023.3. 9:00 8258+8568*MU
22 506 ne 22.3. 9:3923.3. 0:49 8258+8568
22 518 so 21.3. 6:2422.3. 0:29 8258+8568
22 505 pá 20.3. 4:5921.3. 1:20 8258+8568
26 507 čt 19.3. 4:2020.3. 1:01 8258+8568
15 513 st 18.3. 5:2218.3. 22:52 8258+8568
22 536 út 17.3. 6:4917.3. 19:28 8258+8568
26 515 po 16.3. 6:0716.3. 19:36 8258+8568
22 508 ne 15.3. 4:3416.3. 1:09 8258+8568
22 511 so 14.3. 7:3315.3. 0:08 8258+8568
 4  501 pá 13.3. 13:3913.3. 19:02 8258+8568
 8  511 pá 13.3. 6:4613.3. 9:46 8258+8568
26 513 čt 12.3. 6:0212.3. 19:24 8258+8568
22 532 st 11.3. 6:2112.3. 0:32 8258+8568
25 507 út 10.3. 4:3010.3. 20:58 8258+8568
22 532 po 9.3. 6:2110.3. 0:32 8258+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.