Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Strašnice (od 31.10.2020)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 686 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 571 dnes 5:463.10. 5:30 8258
2+94 574 pá 29.9. 5:2230.9. 5:27 8258
26 504 po 25.9. 5:4825.9. 8:56 8258+8160
25 509 ne 24.9. 4:5424.9. 22:57 8258+8160
2+94 574 st 20.9. 5:2220.9. 8:15 8258*MU
2+92 572 po 18.9. 6:1218.9. 19:15 8258*MU
22 510 ne 23.7. 4:2823.7. 5:10 8258+8574*MU*1
13 501 čt 13.7. 6:4013.7. 18:00 8258*MU
2+92 572 út 11.7. 5:3112.7. 5:33 8258
 2  503 po 10.7. 6:1310.7. 22:04 8258
13 501 ne 9.7. 9:389.7. 20:33 8258
2+92 572 pá 7.7. 5:318.7. 5:33 8258
 2  501 út 4.7. 5:104.7. 22:21 8258
 2  501 po 3.7. 5:103.7. 22:21 8258
 2  501 so 1.7. 6:141.7. 22:44 8258
2+91 571 pá 30.6. 5:461.7. 5:16 8258
2+92 572 st 28.6. 6:3429.6. 5:34 8258
 6  505 st 15.3. 4:2915.3. 22:59 8258+8555
22 527 út 14.3. 4:3515.3. 0:36 8258+8555
11 509 po 13.3. 4:5414.3. 0:15 8258+8555
14 501 ne 12.3. 4:4312.3. 23:48 8258+8555
26 507 so 11.3. 4:2211.3. 23:50 8258+8555
22 526 pá 10.3. 4:5511.3. 0:34 8258+8555
22 525 čt 9.3. 4:3910.3. 0:13 8258+8555
22 527 st 8.3. 4:359.3. 0:36 8258+8555
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada ventilace střídačů

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.