Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 622 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 509 po 15.10. 15:2616.10. 0:40 8258+8560
 6  508 po 15.10. 5:0115.10. 9:23 8258+8560*MU*1
22 512 ne 14.10. 10:4815.10. 0:43 8258+8560
22 519 so 13.10. 6:3113.10. 21:58 8258+8560
22 523 pá 12.10. 5:2213.10. 1:20 8258+8560
26 513 čt 11.10. 6:0412.10. 1:00 8258+8560
 5  503 st 10.10. 5:0311.10. 0:40 8258+8560
 6  508 út 9.10. 15:1710.10. 0:21 8258+8560
 6  508 út 9.10. 5:019.10. 9:23 8258+8560
13 511 pá 5.10. 6:155.10. 22:15 8258
13 503 čt 4.10. 6:374.10. 22:30 8258
13 501 st 3.10. 6:233.10. 19:45 8258
13 508 út 2.10. 7:192.10. 19:59 8258
21 501 po 1.10. 15:001.10. 18:57 8258
 6  508 ne 30.9. 9:211.10. 0:41 8258+8159
26 504 so 29.9. 4:3929.9. 22:41 8258+8159
22 521 pá 28.9. 4:0529.9. 1:20 8258+8159
26 501 čt 27.9. 4:2027.9. 23:48 8258+8159
26 501 st 26.9. 4:2026.9. 23:48 8258+8159
22 516 út 25.9. 6:2425.9. 23:49 8258+8159
15 504 po 24.9. 5:0224.9. 22:52 8258+8159
26 504 ne 23.9. 4:5923.9. 22:41 8258+8159
26 507 so 22.9. 5:2022.9. 22:50 8258+8159
 5  503 pá 21.9. 7:1921.9. 18:30 8258+8159
 4  505 čt 20.9. 14:1920.9. 19:42 8258+8159
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 7:45 nehoda s os. vozidlem na Václ.nám směr Jindřišská

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.