Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8258

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 19. 5. 2008

Výrobní číslo: 041/2007

Původní evidenční číslo: 6949

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 540 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 st 15.3. 4:2915.3. 22:59 8258+8555
22 527 út 14.3. 4:3515.3. 0:36 8258+8555
11 509 po 13.3. 4:5414.3. 0:15 8258+8555
14 501 ne 12.3. 4:4312.3. 23:48 8258+8555
26 507 so 11.3. 4:2211.3. 23:50 8258+8555
22 526 pá 10.3. 4:5511.3. 0:34 8258+8555
22 525 čt 9.3. 4:3910.3. 0:13 8258+8555
22 527 st 8.3. 4:359.3. 0:36 8258+8555
22 525 út 7.3. 4:398.3. 0:13 8258+8555
22 508 po 6.3. 14:416.3. 21:33 8258+8555
26 516 po 6.3. 5:566.3. 9:18 8258+8555
26 511 ne 5.3. 4:425.3. 22:50 8258+8555
22 517 so 4.3. 4:554.3. 22:53 8258+8555
22 527 pá 3.3. 4:354.3. 0:36 8258+8555
22 527 čt 2.3. 4:353.3. 0:36 8258+8555
22 526 st 1.3. 4:552.3. 0:34 8258+8555
22 525 út 28.2. 4:391.3. 0:13 8258+8555
26 519 po 27.2. 5:3728.2. 0:27 8258+8555
22 517 ne 26.2. 9:4326.2. 22:53 8258+8555
15+20 501 so 25.2. 4:4826.2. 0:21 8258+8555
 6  505 pá 24.2. 4:2924.2. 22:59 8258+8555
22 514 út 21.2. 6:3621.2. 8:56 8258+8555
22 516 po 20.2. 15:4520.2. 18:04 8258+8555
22 514 po 20.2. 6:3620.2. 8:56 8258+8555
22 519 ne 19.2. 7:3019.2. 23:53 8258+8555*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8377

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.