Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 724 882 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 535 út 22.9. 6:5922.9. 9:27 8257+8577
22 516 po 21.9. 4:5921.9. 19:00 8257+8577
 6  509 ne 20.9. 5:0121.9. 0:13 8257+8577
22 503 so 19.9. 6:2020.9. 0:20 8257+8577
26 518 čt 17.9. 6:3217.9. 9:49 8257+8577
24 511 st 16.9. 6:4616.9. 20:33 8257+8577
24 505 út 15.9. 8:2515.9. 19:33 8257+8577*Z
15 712 po 14.9. 6:4014.9. 10:06 8257+8577*Z1
24 508 čt 10.9. 6:2710.9. 19:22 8257+8577
15 508 st 9.9. 5:489.9. 17:45 8257+8577*MU
24 508 út 8.9. 6:278.9. 19:22 8257+8577
24 508 po 7.9. 6:277.9. 19:22 8257+8577
22 504 ne 6.9. 9:307.9. 0:40 8257+8577
26 505 so 5.9. 4:595.9. 21:52 8257+8577
22 532 pá 4.9. 7:055.9. 0:20 8257+8577
 6  504 čt 3.9. 5:403.9. 20:55 8257+8577
14 506 út 1.9. 4:351.9. 21:16 8257+8577
22 515 po 31.8. 4:451.9. 0:48 8257+8577
 6  504 ne 30.8. 4:4730.8. 20:39 8257+8577
 2  506 pá 26.6. 5:1126.6. 23:37 8257
 2  504 čt 25.6. 5:1625.6. 23:12 8257
15 506 st 24.6. 5:2224.6. 22:12 8257
15 506 út 23.6. 5:2223.6. 22:12 8257
 2  510 po 22.6. 5:5422.6. 23:16 8257
15 502 ne 21.6. 6:2221.6. 22:52 8257
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8557
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.