Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 779 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 572 ne 13.6. 9:0214.6. 5:18 8257
13+97 574 pá 11.6. 7:0511.6. 20:30 8257*MU
13+97 574 čt 10.6. 7:0511.6. 5:50 8257
2+91 571 st 9.6. 4:3310.6. 4:46 8257
 2  505 út 8.6. 5:298.6. 19:46 8257
13 503 po 7.6. 6:157.6. 20:58 8257
 2  502 ne 6.6. 5:306.6. 21:48 8257
2+91 571 pá 4.6. 4:334.6. 20:15 8257*MU
13+97 574 čt 3.6. 7:053.6. 20:30 8257*MU
13+94 572 st 2.6. 6:353.6. 5:18 8257
13+97 574 út 1.6. 7:051.6. 20:30 8257*MU
13+97 574 po 31.5. 7:051.6. 5:50 8257+8549
 8  501 ne 30.5. 5:0830.5. 5:55 8257+8549*MU
14 509 so 29.5. 8:0029.5. 23:27 8257+8549
 2  505 pá 28.5. 5:2928.5. 19:46 8257
21 501 čt 27.5. 15:0427.5. 18:06 8257
13+94 572 st 26.5. 6:3527.5. 5:18 8257
2+91 571 út 25.5. 4:3326.5. 4:46 8257
 2  503 po 24.5. 5:0524.5. 21:29 8257
22 506 ne 23.5. 8:5723.5. 23:08 8257+8377
22 503 so 22.5. 5:0522.5. 22:21 8257+8377
13 501 pá 21.5. 6:4521.5. 19:23 8257
13+94 572 čt 20.5. 6:3521.5. 5:18 8257
13+97 574 st 19.5. 7:1520.5. 5:50 8257
2+91 571 út 18.5. 4:3319.5. 4:46 8257
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.