Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 pá 15.9. 22:0016.9. 4:17 8257*Z1
13+94 574 pá 25.8. 6:2826.8. 5:25 8257
13 501 čt 24.8. 6:4024.8. 17:15 8257*MU
2+91 571 út 22.8. 21:0023.8. 5:16 8257*Z2
Rok 2022
26 512 út 1.11. 15:311.11. 21:17 8257+8570
26 502 út 1.11. 5:541.11. 9:08 8257+8570
22+24 565 po 31.10. 15:2031.10. 23:03 8257+8570
22+24 565 po 31.10. 7:1231.10. 9:13 8257+8570
22+24 554 čt 27.10. 5:5127.10. 20:14 8257+8570
22+24 545 st 26.10. 5:4627.10. 0:14 8257+8570
22+24 548 út 25.10. 5:3226.10. 0:53 8257+8570
22+24 557 po 24.10. 5:0625.10. 0:13 8257+8570
6+9 541 ne 23.10. 5:3324.10. 0:20 8257+8570
26 507 so 22.10. 8:5522.10. 23:10 8257+8570
 6  504 pá 21.10. 5:2221.10. 18:21 8257+8570
 6  519 út 18.10. 15:0718.10. 20:38 8257+8570
26 512 út 18.10. 6:3218.10. 9:48 8257+8570
22 539 po 17.10. 15:2917.10. 20:51 8257+8570
22 541 po 17.10. 6:5617.10. 9:35 8257+8570
 6  510 ne 16.10. 4:5317.10. 0:00 8257+8570
26 504 so 15.10. 5:1715.10. 22:17 8257+8570
22 541 pá 14.10. 15:4515.10. 0:13 8257+8570
26 502 pá 14.10. 5:5414.10. 9:08 8257+8570
22 528 čt 13.10. 5:0014.10. 0:53 8257+8570
 6  504 st 12.10. 5:2212.10. 18:21 8257+8570
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.