Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 580 075 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 506 po 22.1. 6:3722.1. 20:42 8257
5 506 ne 21.1. 4:2521.1. 22:13 8257
2 506 so 20.1. 5:5320.1. 22:50 8257
2 504 pá 19.1. 4:1819.1. 20:37 8257
13 503 čt 18.1. 6:4218.1. 21:57 8257
21 506 st 17.1. 15:3917.1. 19:35 8257
2 512 st 17.1. 4:3817.1. 9:35 8257
2 509 út 16.1. 5:3716.1. 23:20 8257
13 502 po 15.1. 6:3415.1. 20:45 8257
2 505 ne 14.1. 10:3014.1. 22:02 8257
11 506 so 13.1. 4:2613.1. 21:05 8257
21 504 čt 11.1. 14:5211.1. 18:46 8257
21 509 čt 11.1. 6:2011.1. 10:12 8257
21 509 st 10.1. 15:4210.1. 19:36 8257
21 504 st 10.1. 5:2910.1. 9:22 8257
2 504 út 9.1. 5:139.1. 22:58 8257
21 509 po 8.1. 15:428.1. 19:36 8257
21 504 po 8.1. 5:298.1. 9:22 8257
2 505 ne 7.1. 10:307.1. 22:02 8257
5 506 pá 5.1. 5:415.1. 22:28 8257+8567
6 512 čt 4.1. 15:204.1. 20:09 8257+8567
6 506 čt 4.1. 5:014.1. 9:50 8257+8567
22 528 st 3.1. 16:504.1. 0:49 8257+8567*Z
22 515 út 2.1. 5:522.1. 20:12 8257+8567
Rok 2017
22+99 567 ne 31.12. 10:001.1. 6:14 8257+8567*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.