Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2007
Dodání: 2008
V provozu od: 28. 3. 2008
Výrobní číslo: 040/2007
Původní evidenční číslo: 7137
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 858 531 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
13+97 | 577 | pá 15.9. 22:00 | 16.9. 4:17 | 8257*Z1 | ||
13+94 | 574 | pá 25.8. 6:28 | 26.8. 5:25 | 8257 | ||
13 | 501 | čt 24.8. 6:40 | 24.8. 17:15 | 8257*MU | ||
2+91 | 571 | út 22.8. 21:00 | 23.8. 5:16 | 8257*Z2 | ||
Rok 2022 | ||||||
26 | 512 | út 1.11. 15:31 | 1.11. 21:17 | 8257+8570 | ||
26 | 502 | út 1.11. 5:54 | 1.11. 9:08 | 8257+8570 | ||
22+24 | 565 | po 31.10. 15:20 | 31.10. 23:03 | 8257+8570 | ||
22+24 | 565 | po 31.10. 7:12 | 31.10. 9:13 | 8257+8570 | ||
22+24 | 554 | čt 27.10. 5:51 | 27.10. 20:14 | 8257+8570 | ||
22+24 | 545 | st 26.10. 5:46 | 27.10. 0:14 | 8257+8570 | ||
22+24 | 548 | út 25.10. 5:32 | 26.10. 0:53 | 8257+8570 | ||
22+24 | 557 | po 24.10. 5:06 | 25.10. 0:13 | 8257+8570 | ||
6+9 | 541 | ne 23.10. 5:33 | 24.10. 0:20 | 8257+8570 | ||
26 | 507 | so 22.10. 8:55 | 22.10. 23:10 | 8257+8570 | ||
6 | 504 | pá 21.10. 5:22 | 21.10. 18:21 | 8257+8570 | ||
6 | 519 | út 18.10. 15:07 | 18.10. 20:38 | 8257+8570 | ||
26 | 512 | út 18.10. 6:32 | 18.10. 9:48 | 8257+8570 | ||
22 | 539 | po 17.10. 15:29 | 17.10. 20:51 | 8257+8570 | ||
22 | 541 | po 17.10. 6:56 | 17.10. 9:35 | 8257+8570 | ||
6 | 510 | ne 16.10. 4:53 | 17.10. 0:00 | 8257+8570 | ||
26 | 504 | so 15.10. 5:17 | 15.10. 22:17 | 8257+8570 | ||
22 | 541 | pá 14.10. 15:45 | 15.10. 0:13 | 8257+8570 | ||
26 | 502 | pá 14.10. 5:54 | 14.10. 9:08 | 8257+8570 | ||
22 | 528 | čt 13.10. 5:00 | 14.10. 0:53 | 8257+8570 | ||
6 | 504 | st 12.10. 5:22 | 12.10. 18:21 | 8257+8570 |