Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 642 667 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 čt 20.6. 6:1320.6. 9:41 8257
21 501 st 19.6. 15:0019.6. 18:57 8257
21 501 st 19.6. 5:2719.6. 9:26 8257
21 506 út 18.6. 15:4018.6. 19:35 8257
21 506 út 18.6. 6:1318.6. 9:41 8257
21 501 po 17.6. 15:0017.6. 18:57 8257
22 508 ne 16.6. 4:0517.6. 1:09 8257+8168
22 501 so 15.6. 7:4516.6. 0:23 8257+8168
22 535 pá 14.6. 14:2615.6. 0:49 8257+8168
26 501 pá 14.6. 4:2014.6. 9:45 8257+8168*MU
22 505 čt 13.6. 4:5913.6. 22:18 8257+8168
22 533 st 12.6. 16:3013.6. 0:32 8257+8168*Z
26 515 st 12.6. 6:1212.6. 14:25 8257+8168*MU
22 535 út 11.6. 14:2612.6. 0:49 8257+8168
 7  514 út 11.6. 5:5111.6. 10:05 8257+8168
 5  514 po 10.6. 4:2510.6. 18:30 8257+8168
22 508 ne 9.6. 4:0510.6. 1:09 8257+8168
 7  501 so 8.6. 4:189.6. 1:08 8257+8168
22 523 pá 7.6. 5:218.6. 1:20 8257+8168
15 510 čt 6.6. 5:426.6. 20:56 8257+8168
 2  507 út 4.6. 6:104.6. 9:03 8257
21 504 po 3.6. 15:553.6. 19:22 8257
21 501 po 3.6. 5:273.6. 8:53 8257
 2  501 ne 2.6. 5:572.6. 23:02 8257
 2  502 so 1.6. 5:361.6. 22:28 8257
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.