Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 893 841 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  701 dnes 4:5227.2. 18:44 8257
 2  701 po 26.2. 4:5226.2. 18:44 8257
2+96 776 so 24.2. 6:3925.2. 5:42 8257
 2  703 pá 23.2. 5:3923.2. 19:47 8257
 2  701 čt 22.2. 13:4922.2. 21:38 8257
 2  703 st 21.2. 5:3921.2. 19:47 8257
 2  701 út 20.2. 13:4920.2. 21:38 8257
 2  701 út 20.2. 5:4720.2. 10:34 8257
 2  708 po 19.2. 4:5219.2. 18:44 8257
 2  701 ne 18.2. 6:3918.2. 21:53 8257
2+91 771 pá 16.2. 5:1117.2. 5:39 8257
20 709 čt 15.2. 5:3015.2. 23:47 8257+8340
 8  701 st 14.2. 5:4414.2. 19:31 8257+8340
 8  704 út 13.2. 6:1413.2. 20:01 8257+8340
 8  704 po 12.2. 6:1412.2. 20:01 8257+8340
2+91 771 ne 11.2. 5:3612.2. 5:39 8257
2+91 771 pá 9.2. 5:1110.2. 5:39 8257
2+91 771 st 7.2. 5:118.2. 5:39 8257
2+91 771 po 5.2. 10:206.2. 5:39 8257*Z1
2+91 771 po 5.2. 5:115.2. 9:35 8257*MU*1
 2  701 ne 4.2. 5:565.2. 0:54 8257
2+91 771 pá 2.2. 5:113.2. 5:39 8257
 2  706 čt 1.2. 5:352.2. 0:54 8257
 2  705 st 31.1. 5:2531.1. 19:34 8257
 2  705 út 30.1. 5:2530.1. 19:34 8257
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vlečení vadného vlaku 6892

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.