Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 817 237 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  507 dnes 4:325.12. 0:40 8257+8574
15 502 pá 3.12. 5:073.12. 19:57 8257+8574
7+26 532 čt 2.12. 14:162.12. 20:19 8257+8574
7+26 533 čt 2.12. 6:322.12. 10:06 8257+8574
15 503 út 30.11. 5:2130.11. 20:55 8257+8574*MU*1
15 511 po 29.11. 4:4729.11. 21:18 8257+8574
22 504 ne 28.11. 4:3928.11. 23:35 8257+8574
22 520 so 27.11. 5:0928.11. 0:55 8257+8574
 6  515 pá 26.11. 15:2327.11. 0:00 8257+8574
 6  515 pá 26.11. 7:2326.11. 9:30 8257+8574
22 518 čt 25.11. 4:3925.11. 20:11 8257+8574
26 505 st 24.11. 4:3824.11. 20:29 8257+8574
26 513 út 23.11. 5:3824.11. 0:27 8257+8574
26 502 po 22.11. 14:0522.11. 23:10 8257+8574
22 524 po 22.11. 6:5822.11. 9:34 8257+8574
14 503 ne 21.11. 4:5622.11. 0:31 8257+8574
22 517 so 20.11. 4:2921.11. 0:16 8257+8574
26 504 pá 19.11. 4:2219.11. 20:42 8257+8574
15 502 čt 18.11. 5:0718.11. 19:55 8257+8574
22 506 st 17.11. 7:1118.11. 0:15 8257+8574
22 524 út 16.11. 15:3716.11. 23:55 8257+8574
 6  515 út 16.11. 7:2316.11. 9:30 8257+8574
3+26 501 ne 14.11. 4:1415.11. 0:27 8257+8574
22 517 so 13.11. 4:2914.11. 0:16 8257+8574
26 516 pá 12.11. 5:5613.11. 0:48 8257+8574
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Flora DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.