Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 612 445 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 519 čt 19.7. 5:2719.7. 20:13 8257+8573
22 529 st 18.7. 5:2219.7. 0:43 8257+8573
17 519 út 17.7. 5:2717.7. 20:13 8257+8573
22 522 po 16.7. 5:5916.7. 20:36 8257+8573
3+6 507 pá 13.7. 4:0214.7. 0:49 8257+8573
22 529 čt 12.7. 5:2213.7. 0:43 8257+8573
26 507 st 11.7. 6:1411.7. 21:39 8257+8573
 7  509 út 10.7. 4:1511.7. 0:55 8257+8573
36 515 po 9.7. 15:2110.7. 1:17 8257+8573
36 516 po 9.7. 5:549.7. 9:02 8257+8573
 2  502 ne 8.7. 6:418.7. 21:16 8257
36 506 so 7.7. 8:008.7. 1:17 8257
 2  501 čt 5.7. 6:415.7. 21:16 8257
 2  507 st 4.7. 4:544.7. 20:27 8257
 2  503 út 3.7. 5:463.7. 20:04 8257
 2  508 po 2.7. 4:572.7. 21:16 8257
36 510 ne 1.7. 5:362.7. 0:45 8257
36 503 so 30.6. 4:5830.6. 21:25 8257
 2  506 pá 29.6. 6:2029.6. 20:47 8257
 2  510 čt 28.6. 5:3628.6. 20:42 8257
 2  510 st 27.6. 5:3627.6. 20:42 8257
13 505 út 26.6. 14:5627.6. 0:24 8257
13 505 út 26.6. 6:4526.6. 10:25 8257
13 505 po 25.6. 14:5626.6. 0:24 8257
13 505 po 25.6. 6:4525.6. 10:25 8257


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.