Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 672 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 pá 15.11. 6:4915.11. 19:27 8257+8159
22 528 čt 14.11. 6:0514.11. 18:16 8257+8159
22 523 st 13.11. 5:2013.11. 19:33 8257+8159
22 505 út 12.11. 18:4013.11. 1:19 8257+8159*Z
26 708 út 12.11. 12:5012.11. 17:00 8257+8159*Z1
 4  501 po 11.11. 13:3911.11. 19:02 8257+8159
13 504 pá 8.11. 6:528.11. 20:12 8257
13 501 čt 7.11. 8:307.11. 19:45 8257*Z2
14 514 st 6.11. 4:516.11. 21:05 8257+8568
14 512 út 5.11. 4:315.11. 20:46 8257+8568
22 505 po 4.11. 4:595.11. 1:19 8257+8568
16 503 ne 3.11. 4:234.11. 0:58 8257+8568
22 523 so 2.11. 4:452.11. 22:58 8257+8568
22 523 pá 1.11. 5:201.11. 20:03 8257+8568
14 513 čt 31.10. 5:4131.10. 22:57 8257+8568
22 513 st 30.10. 6:3930.10. 20:29 8257+8568
22 536 út 29.10. 6:4929.10. 19:27 8257+8568
22 536 pá 25.10. 6:4925.10. 16:50 8257+8568*MU
22 504 čt 24.10. 4:4425.10. 0:22 8257+8568
22 537 st 23.10. 6:5024.10. 0:42 8257+8568
 8  503 út 22.10. 4:0923.10. 0:12 8257+8568
22 533 po 21.10. 17:3022.10. 0:32 8257+8568*Z3
22 506 ne 20.10. 9:3921.10. 0:49 8257+8568
17+34 510 so 19.10. 4:5219.10. 23:54 8257+8568
 8  513 so 19.10. 0:2019.10. 1:12 8257+8568*Z4
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8572
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8566
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.