Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8257

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2008

V provozu od: 28. 3. 2008

Výrobní číslo: 040/2007

Původní evidenční číslo: 7137

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 ne 21.4. 9:4521.4. 16:25 8257+8557*MU
22 519 so 20.4. 6:3120.4. 21:58 8257+8557
22 503 pá 19.4. 7:5320.4. 0:43 8257+8557
26 514 čt 18.4. 4:5518.4. 18:15 8257+8557*MU
26 502 st 17.4. 4:2018.4. 1:00 8257+8557
22 504 út 16.4. 13:3017.4. 0:23 8257+8557*Z
22 520 po 15.4. 4:2415.4. 23:24 8257+8557
22 510 ne 14.4. 23:3015.4. 0:23 8257+8557*Z1
 2  502 ne 14.4. 9:1514.4. 20:31 8257*Z2
22 713 so 13.4. 23:3014.4. 1:16 8257+8557*Z3
26 514 pá 12.4. 15:0512.4. 21:54 8257+8557*Z4
 5  515 pá 12.4. 7:4012.4. 9:59 8257+8557*Z5
26 514 čt 11.4. 6:1211.4. 21:54 8257+8557
22 528 st 10.4. 6:0610.4. 18:16 8257+8557
22 523 út 9.4. 5:2110.4. 1:20 8257+8557
26 501 po 8.4. 4:208.4. 23:48 8257+8557
 6  507 ne 7.4. 4:418.4. 0:21 8257+8557
9+22 540 so 6.4. 4:057.4. 1:20 8257+8557
15 508 pá 5.4. 7:155.4. 22:13 8257+8557
 7  508 čt 4.4. 4:184.4. 20:49 8257+8557
22 528 st 3.4. 6:063.4. 18:16 8257+8557
26 501 út 2.4. 4:202.4. 23:48 8257+8557
22 520 po 1.4. 4:241.4. 23:24 8257+8557
22 502 ne 31.3. 8:501.4. 0:09 8257+8557
 7  501 so 30.3. 4:1830.3. 22:33 8257+8557
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8567
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8569
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8563

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.