Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 647 935 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  509 st 21.8. 4:1822.8. 0:54 8256+8394
 6  505 út 20.8. 4:4621.8. 0:55 8256+8394
 6  503 po 19.8. 4:2620.8. 0:35 8256+8394
22 504 ne 18.8. 9:0018.8. 22:00 8256+8394
22 503 so 17.8. 6:2518.8. 0:34 8256+8394
 6  506 pá 16.8. 5:0617.8. 0:01 8256+8394
22 505 čt 15.8. 5:2616.8. 0:53 8256+8394
22 521 st 14.8. 4:3515.8. 1:04 8256+8394
22 505 po 12.8. 5:2613.8. 0:53 8256+8394
22 506 ne 11.8. 4:3512.8. 0:53 8256+8394
22 511 so 10.8. 4:4010.8. 23:00 8256+8394
 6  505 pá 9.8. 7:2710.8. 0:55 8256+8394*Z
22 505 st 7.8. 5:268.8. 0:53 8256+8394
 6  503 út 6.8. 4:266.8. 21:08 8256+8394
22 503 po 5.8. 5:446.8. 0:34 8256+8394
22 506 ne 4.8. 4:355.8. 0:53 8256+8394
22 516 so 3.8. 7:533.8. 23:30 8256+8394
13 503 pá 2.8. 14:122.8. 20:30 8256
13 503 pá 2.8. 6:252.8. 10:13 8256
 2  508 čt 1.8. 4:441.8. 21:02 8256
13 507 st 31.7. 6:061.8. 0:44 8256
13 508 út 30.7. 14:1130.7. 20:12 8256
13 508 út 30.7. 6:4730.7. 10:03 8256
 2  508 po 29.7. 4:4429.7. 21:02 8256
13 503 ne 28.7. 7:2129.7. 0:44 8256
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.