Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 pá 6.1. 5:106.1. 22:33 8256+8571
22 532 čt 5.1. 5:386.1. 0:34 8256+8571
22 513 st 4.1. 4:465.1. 0:35 8256+8571
26 513 út 3.1. 4:224.1. 0:27 8256+8571
 6  506 po 2.1. 4:292.1. 22:21 8256+8571
22 514 ne 1.1. 13:302.1. 0:14 8256+8571*Z1
Rok 2022
26+91 556 so 31.12. 8:101.1. 4:08 8256+8571
22 517 pá 30.12. 6:1130.12. 20:23 8256+8571
26 505 čt 29.12. 6:1029.12. 18:10 8256+8571*MU
22 529 st 28.12. 5:0129.12. 0:53 8256+8571
22 526 út 27.12. 4:3927.12. 18:49 8256+8571
22 501 po 26.12. 9:0526.12. 22:21 8256+8571
22 509 ne 25.12. 6:3926.12. 0:34 8256+8571
22+97 550 so 24.12. 4:4724.12. 20:18 8256+8571
26 505 pá 23.12. 4:4023.12. 20:28 8256+8571
26 502 čt 22.12. 14:1522.12. 22:50 8256+8571
26 505 st 21.12. 4:4021.12. 20:28 8256+8571
22 541 út 20.12. 15:4521.12. 0:13 8256+8571
13 502 po 19.12. 6:5519.12. 18:17 8256
2+91 571 so 17.12. 6:1518.12. 4:49 8256
2+92 572 čt 15.12. 5:3116.12. 5:31 8256
 2  507 st 14.12. 6:4615.12. 0:12 8256
 2  501 ne 11.12. 6:1612.12. 0:12 8256
 2  501 so 10.12. 6:3711.12. 0:12 8256
21 501 pá 9.12. 4:589.12. 9:05 8256
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8157
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.