Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 569 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 st 17.1. 5:2717.1. 9:26 8256
21 506 út 16.1. 15:3916.1. 19:35 8256
21 501 út 16.1. 5:2716.1. 9:26 8256
21 506 po 15.1. 15:3915.1. 19:35 8256
22 521 so 6.1. 4:056.1. 18:00 8256+8569*MU*1
22 529 pá 5.1. 5:236.1. 0:43 8256+8569
7 505 čt 4.1. 4:554.1. 21:15 8256+8569
22 529 st 3.1. 5:234.1. 0:43 8256+8569
6 506 po 1.1. 10:301.1. 15:00 8256*Z
Rok 2017
22+99 567 ne 31.12. 6:3131.12. 10:00 8256+8569*MU
26 505 pá 29.12. 5:4929.12. 21:55 8256+8569
5 506 čt 28.12. 5:4129.12. 1:10 8256+8569
6 502 ne 24.12. 5:2124.12. 18:28 8256+8569
5 509 so 23.12. 6:2123.12. 21:43 8256+8569
26 501 pá 22.12. 14:4222.12. 20:34 8256+8569
22 535 pá 22.12. 5:0522.12. 9:26 8256+8569
5 507 čt 21.12. 5:4222.12. 1:00 8256+8569
5 507 st 20.12. 5:4221.12. 1:00 8256+8569
5 503 út 19.12. 5:0320.12. 0:20 8256+8569
7 502 po 18.12. 6:4718.12. 22:45 8256+8569
2 503 ne 17.12. 6:3217.12. 22:39 8256
8+92 567 so 16.12. 0:0016.12. 5:03 8256*Z1
21 501 pá 15.12. 14:5915.12. 18:58 8256
21 506 pá 15.12. 6:1515.12. 10:09 8256
13 511 čt 14.12. 7:1414.12. 22:15 8256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem před zastávkou Vypich ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.