Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 682 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 505 pá 24.1. 4:5925.1. 1:19 8256+8566
22 528 čt 23.1. 6:0523.1. 18:16 8256+8566
25 507 st 22.1. 4:3022.1. 20:58 8256+8566
22 536 út 21.1. 6:4921.1. 19:27 8256+8566
14 512 po 20.1. 9:1520.1. 20:46 8256+8566*Z
16 503 ne 19.1. 4:2320.1. 0:58 8256+8566
 6  506 so 18.1. 5:0618.1. 23:35 8256+8566
22 504 pá 17.1. 4:4418.1. 0:22 8256+8566
22 503 čt 16.1. 20:5017.1. 0:08 8256+8566*Z1
 4  501 čt 16.1. 6:0916.1. 9:47 8256+8566
16 515 st 15.1. 5:3216.1. 1:38 8256+8566
 4  501 út 14.1. 13:3914.1. 19:02 8256+8566
 4  501 út 14.1. 6:0914.1. 9:47 8256+8566
14 513 po 13.1. 5:4113.1. 22:57 8256+8566
22 508 ne 12.1. 4:3413.1. 1:09 8256+8566
26 502 so 11.1. 4:2012.1. 1:00 8256+8566
22 532 pá 10.1. 6:2111.1. 0:32 8256+8566
22 532 čt 9.1. 6:2110.1. 0:32 8256+8566
22 523 út 7.1. 8:457.1. 19:33 8256+8566*Z2
22 507 po 6.1. 5:566.1. 19:03 8256+8566
14 504 ne 5.1. 7:055.1. 23:08 8256+8566
22 511 so 4.1. 7:335.1. 0:08 8256+8566
22 504 pá 3.1. 4:483.1. 20:59 8256+8566
 6  505 čt 2.1. 4:463.1. 0:55 8256+8566
22 504 st 1.1. 9:092.1. 0:29 8256+8566
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8578
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8565
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.