Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 713 485 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 po 6.7. 5:126.7. 21:08 8256
 2  102 ne 5.7. 6:205.7. 21:32 8256
21 508 čt 25.6. 5:4725.6. 9:14 8256
 2  510 st 24.6. 5:5424.6. 23:16 8256
 2  508 út 23.6. 5:3323.6. 19:53 8256
17 506 pá 19.6. 4:0420.6. 1:20 8256+8578
 3  507 čt 18.6. 4:1718.6. 22:14 8256+8578
17 504 st 17.6. 5:4217.6. 22:10 8256+8578
17 506 po 15.6. 4:0416.6. 1:20 8256+8578
 3  506 ne 14.6. 3:5715.6. 1:23 8256+8578
17 507 so 13.6. 5:2314.6. 1:11 8256+8578
 3  507 pá 12.6. 4:1712.6. 22:14 8256+8578
17 506 čt 11.6. 4:0412.6. 1:20 8256+8578
17 506 st 10.6. 4:0411.6. 1:20 8256+8578
 3  507 út 9.6. 4:179.6. 22:14 8256+8578
 3  515 pá 5.6. 6:075.6. 10:11 8256+8578
 3  515 čt 4.6. 6:074.6. 10:11 8256+8578
22 544 st 3.6. 6:583.6. 9:43 8256+8578
 6  517 út 2.6. 7:082.6. 9:18 8256+8578
 7  504 ne 31.5. 4:3531.5. 21:15 8256+8578
22 502 so 30.5. 4:5531.5. 0:37 8256+8578
 7  506 pá 29.5. 5:4329.5. 20:09 8256+8578
22 511 čt 28.5. 7:0028.5. 19:43 8256+8578*Z
22 707 út 26.5. 19:0026.5. 21:03 8256+8578*Z1
22 508 po 25.5. 6:4625.5. 19:10 8256+8527
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8569
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.