Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8256

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 039/2007

Původní evidenční číslo: 6870

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 932 121 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  702 pá 1.3. 5:361.3. 18:45 8256*MU
 2  702 čt 29.2. 5:3629.2. 21:47 8256
 2  704 po 26.2. 13:1026.2. 19:48 8256*Z1
 2  701 čt 22.2. 5:4722.2. 10:34 8256
 2  706 út 20.2. 5:5720.2. 20:07 8256
2+96 776 po 19.2. 16:3020.2. 5:42 8256*Z2
2+93 773 čt 1.2. 5:542.2. 5:04 8256
2+93 773 čt 25.1. 5:5426.1. 5:09 8256
 2  703 st 24.1. 4:5224.1. 21:04 8256
 2  706 út 23.1. 5:5624.1. 0:54 8256
 2  703 po 22.1. 4:5222.1. 21:04 8256
 2  701 ne 21.1. 5:3622.1. 0:54 8256
 2  701 so 20.1. 5:3621.1. 0:54 8256
 2  703 pá 19.1. 4:5220.1. 0:54 8256
 2  703 čt 18.1. 4:5219.1. 0:54 8256
 2  705 st 17.1. 5:2517.1. 19:34 8256
2+91 771 po 15.1. 5:2316.1. 5:39 8256
2+96 776 so 13.1. 6:3614.1. 5:42 8256
 2  704 pá 12.1. 5:1112.1. 21:19 8256
 2  706 čt 11.1. 6:1811.1. 20:34 8256
2+96 776 st 10.1. 23:1511.1. 5:42 8256*Z1
 2  705 st 10.1. 5:2510.1. 19:34 8256
 2  706 po 8.1. 6:188.1. 20:34 8256
2+91 771 ne 7.1. 5:568.1. 5:39 8256
2+93 773 pá 5.1. 5:556.1. 5:04 8256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.