Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 850 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  507 ne 3.7. 9:043.7. 21:15 8253+8554
7+26 540 so 2.7. 5:022.7. 22:08 8253+8554
14 516 pá 1.7. 5:231.7. 22:19 8253+8554
11 510 čt 30.6. 15:2030.6. 21:27 8253+8554
7+22 530 čt 30.6. 6:2930.6. 9:50 8253+8554
16 501 st 29.6. 15:0329.6. 19:29 8253+8554
 7  511 st 29.6. 5:0129.6. 9:26 8253+8554
7+22 537 út 28.6. 14:4128.6. 20:42 8253+8554
7+26 533 út 28.6. 6:3228.6. 10:06 8253+8554
 7  511 po 27.6. 14:5027.6. 21:01 8253+8554
7+26 533 po 27.6. 6:3227.6. 10:06 8253+8554
7+26 531 ne 26.6. 4:2127.6. 0:24 8253+8554
7+26 540 so 25.6. 5:0225.6. 22:08 8253+8554
15 501 pá 24.6. 6:5724.6. 21:35 8253+8554
10+15 532 čt 23.6. 14:4924.6. 0:34 8253+8554
7+22 530 čt 23.6. 6:2923.6. 9:30 8253+8160
16 501 st 22.6. 15:0322.6. 18:00 8253+8532*MU*1
11 510 st 22.6. 7:4422.6. 9:13 8253+8532
16 501 út 21.6. 15:0321.6. 19:29 8253+8532
11 510 út 21.6. 7:4421.6. 9:13 8253+8532
7+26 532 po 20.6. 14:1620.6. 20:25 8253+8532
 7  511 po 20.6. 5:0120.6. 9:26 8253+8532
7+22 537 ne 19.6. 4:4920.6. 0:15 8253+8532
7+22 539 so 18.6. 7:4919.6. 0:31 8253+8532
7+22 537 pá 17.6. 14:4117.6. 20:42 8253+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8154+8374 do 8253+8532 ve smyčce Nové Strašnice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.