Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  510 čt 24.9. 6:0024.9. 20:02 8253
 2  506 st 23.9. 5:1924.9. 0:41 8253
 2  503 út 22.9. 5:0522.9. 20:55 8253
 2  510 po 21.9. 6:0021.9. 20:02 8253
 2  507 ne 20.9. 5:5120.9. 20:30 8253
 2  503 so 19.9. 6:0919.9. 21:30 8253
21 509 st 16.9. 15:3616.9. 18:37 8253
21 509 st 16.9. 5:5516.9. 9:55 8253
21 509 út 15.9. 15:3615.9. 18:37 8253
21 509 út 15.9. 5:5515.9. 9:55 8253
38 503 po 14.9. 5:3214.9. 19:51 8253
38 501 ne 13.9. 9:5813.9. 21:44 8253
 2  501 so 12.9. 6:3112.9. 21:00 8253
 2  504 pá 11.9. 5:1611.9. 22:17 8253
 2  509 čt 10.9. 4:3210.9. 20:02 8253
 2  509 st 9.9. 4:329.9. 20:02 8253
 2  509 út 8.9. 4:328.9. 20:02 8253
 2  507 po 7.9. 5:207.9. 21:37 8253
 2  507 so 5.9. 6:105.9. 20:30 8253
 2  507 pá 4.9. 5:204.9. 21:37 8253
 2  507 čt 3.9. 5:203.9. 21:37 8253
 2  507 st 2.9. 5:202.9. 21:37 8253
 2  501 út 1.9. 4:331.9. 20:40 8253
 2  504 po 31.8. 5:1631.8. 22:18 8253
 2  501 ne 30.8. 6:1030.8. 21:00 8253


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.