Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 625 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 st 3.10. 15:403.10. 19:35 8253
 2  514 st 3.10. 4:533.10. 9:43 8253
 2  509 út 2.10. 5:362.10. 23:49 8253
 2  507 po 1.10. 4:332.10. 1:07 8253
22 502 pá 28.9. 7:5028.9. 22:08 8253+8402
 5  503 čt 27.9. 7:1927.9. 18:30 8253+8402
 5  515 st 26.9. 15:3826.9. 18:09 8253+8402
 7  514 st 26.9. 5:5126.9. 10:05 8253+8402
26 513 út 25.9. 6:0426.9. 1:00 8253+8402
22 533 po 24.9. 6:2725.9. 0:30 8253+8402
 6  502 ne 23.9. 9:2124.9. 0:21 8253+8402
 7  501 so 22.9. 4:1823.9. 0:48 8253+8402
22 523 pá 21.9. 5:2222.9. 1:20 8253+8402
 5  503 čt 20.9. 7:1920.9. 18:30 8253+8402
 7  513 st 19.9. 4:1119.9. 21:40 8253+8402
 5  503 út 18.9. 5:0319.9. 0:40 8253+8402
22 533 po 17.9. 6:2718.9. 0:30 8253+8402
 7  501 ne 16.9. 4:1116.9. 16:10 8253+8402*MU
22 502 so 15.9. 7:5015.9. 22:08 8253+8402
 5  503 pá 14.9. 5:0314.9. 21:43 8253+8402
 5  503 čt 13.9. 5:0314.9. 0:40 8253+8402
 7  513 st 12.9. 4:1112.9. 21:40 8253+8402
26 503 út 11.9. 14:3711.9. 20:27 8253+8402
 6  512 út 11.9. 5:4011.9. 10:03 8253+8402
26 515 po 10.9. 6:1210.9. 19:36 8253+8402
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.