Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 454 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 509 čt 2.12. 6:123.12. 0:48 8253+8570
 4  502 st 1.12. 15:081.12. 18:37 8253+8570
22 524 st 1.12. 6:581.12. 9:34 8253+8570
22 518 út 30.11. 4:3930.11. 20:09 8253+8570
26 516 po 29.11. 6:1030.11. 0:48 8253+8570
5+6 518 ne 28.11. 4:5029.11. 0:02 8253+8570
 8  507 so 27.11. 4:3228.11. 0:38 8253+8570
22 524 pá 26.11. 15:3726.11. 23:55 8253+8570
 6  509 pá 26.11. 6:4326.11. 8:50 8253+8570
15 503 čt 25.11. 16:2526.11. 0:03 8253+8570*Z1
26 513 st 24.11. 5:3825.11. 0:27 8253+8570
15 506 út 23.11. 14:5724.11. 0:23 8253+8570
15 506 út 23.11. 5:5123.11. 9:27 8253+8570
22 522 po 22.11. 15:2122.11. 20:23 8253+8570
15 506 po 22.11. 5:5122.11. 9:27 8253+8570
14 502 so 20.11. 4:3620.11. 22:12 8253+8570
26 513 pá 19.11. 5:3820.11. 0:27 8253+8570
26 516 čt 18.11. 5:5619.11. 0:48 8253+8570
26 511 st 17.11. 4:2218.11. 0:07 8253+8570
26 516 út 16.11. 5:5617.11. 0:48 8253+8570
15 503 po 15.11. 5:2116.11. 0:03 8253+8570
22 506 ne 14.11. 8:3115.11. 0:15 8253+8570
3+26 510 so 13.11. 4:3813.11. 23:32 8253+8570
 6  515 pá 12.11. 15:2313.11. 0:00 8253+8570
 6  515 pá 12.11. 7:2312.11. 9:30 8253+8570
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.