Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 755 069 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 513 st 3.2. 6:043.2. 14:10 8253+8387*MU*1
26 512 út 2.2. 4:212.2. 20:53 8253+8387
22 520 po 1.2. 5:241.2. 22:45 8253+8387
22 508 ne 31.1. 9:5031.1. 22:14 8253+8387
15 503 so 30.1. 7:0230.1. 21:26 8253+8387
 6  501 pá 29.1. 5:3129.1. 20:34 8253+8387
 8  511 čt 28.1. 4:2928.1. 21:38 8253+8387
 8  505 st 27.1. 5:2027.1. 22:33 8253+8387
26 509 út 26.1. 5:2826.1. 22:41 8253+8387
22 709 st 13.1. 6:4513.1. 8:40 8253+8387*Z
 7  305 po 11.1. 8:3511.1. 9:30 8253+8387*Z1
24 508 pá 8.1. 6:278.1. 19:22 8253+8387
22 515 čt 7.1. 5:397.1. 22:48 8253+8387
 6  510 st 6.1. 4:416.1. 19:57 8253+8387
22 508 út 5.1. 4:345.1. 21:31 8253+8387
22 511 po 4.1. 4:254.1. 22:14 8253+8387
22 504 ne 3.1. 4:343.1. 22:08 8253+8387
22 511 so 2.1. 5:202.1. 22:48 8253+8387
22 505 pá 1.1. 6:341.1. 22:21 8253+8387
Rok 2020
22 520 čt 31.12. 5:0131.12. 21:50 8253+8387
22 524 st 30.12. 6:0330.12. 20:00 8253+8387
14 513 po 28.12. 6:0428.12. 20:04 8253+8387
 6  509 ne 27.12. 5:0127.12. 21:54 8253+8387
26 509 so 26.12. 5:4126.12. 22:58 8253+8387
22+25 531 pá 25.12. 9:0025.12. 21:21 8253+8387*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Teplárně Michle DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.