Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  703 pá 22.3. 5:3922.3. 19:47 8253
 2  701 čt 21.3. 4:5221.3. 18:44 8253
 2  704 st 20.3. 5:4220.3. 19:48 8253
 2  710 út 19.3. 5:4719.3. 10:34 8253
2+93 773 po 18.3. 5:1119.3. 5:04 8253
2+91 771 so 16.3. 5:5917.3. 5:39 8253
 2  706 pá 15.3. 5:5715.3. 20:07 8253
 2  703 čt 14.3. 5:3914.3. 19:47 8253
 2  701 st 13.3. 4:5213.3. 18:44 8253
 2  704 út 12.3. 5:4212.3. 19:48 8253
2+93 773 po 11.3. 12:0012.3. 5:04 8253*Z1
2+96 776 ne 10.3. 6:3911.3. 5:42 8253
2+93 773 pá 8.3. 5:119.3. 5:04 8253
 2  702 čt 7.3. 5:367.3. 21:47 8253
 2  706 st 6.3. 5:576.3. 20:07 8253
2+93 773 út 5.3. 5:116.3. 5:04 8253
 2  701 po 4.3. 4:524.3. 18:44 8253
 2  701 ne 3.3. 6:193.3. 21:47 8253
 2  701 so 2.3. 6:192.3. 21:47 8253
2+91 771 čt 29.2. 5:261.3. 5:39 8253
 2  702 st 28.2. 5:3628.2. 21:47 8253
 2  706 út 27.2. 5:5727.2. 20:07 8253
2+96 776 po 26.2. 13:4927.2. 5:42 8253
 2  710 po 26.2. 5:4726.2. 10:34 8253
2+93 773 ne 25.2. 5:3926.2. 5:04 8253
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.