Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 229 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 pá 20.1. 7:0820.1. 23:54 8253+8514
22 510 út 17.1. 9:4517.1. 21:31 8253+8514*Z1
14 504 ne 15.1. 4:5315.1. 21:22 8253+8514
26 510 so 14.1. 4:2215.1. 0:07 8253+8514
14 516 čt 12.1. 5:0512.1. 22:16 8253+8514
22 529 st 11.1. 4:2812.1. 0:14 8253+8514
22 513 út 10.1. 4:4611.1. 0:35 8253+8514
22 509 ne 8.1. 4:479.1. 0:34 8253+8514
22 501 so 7.1. 5:497.1. 22:21 8253+8514
26 515 pá 6.1. 4:387.1. 0:48 8253+8514
26 511 čt 5.1. 6:445.1. 21:17 8253+8514
 6  505 út 3.1. 4:294.1. 0:20 8253+8514
22 527 po 2.1. 4:283.1. 0:33 8253+8514
15 506 ne 1.1. 7:082.1. 0:03 8253+8514
Rok 2022
 6  506 so 31.12. 4:4931.12. 21:40 8253+8514
26 505 pá 30.12. 6:1030.12. 20:03 8253+8514
26 505 čt 29.12. 18:1029.12. 20:03 8253+8514*Z2
22 527 út 27.12. 4:2828.12. 0:33 8253+8514
15 502 po 26.12. 9:2827.12. 0:03 8253+8514
26 502 so 24.12. 5:0224.12. 19:09 8253+8514
 6  505 pá 23.12. 4:2923.12. 23:00 8253+8514
22 541 čt 22.12. 15:4523.12. 0:13 8253+8514
22 537 čt 22.12. 6:2122.12. 8:55 8253+8514
26 504 st 21.12. 4:2221.12. 20:16 8253+8514
14 501 út 20.12. 6:4620.12. 22:57 8253+8514
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.