Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 610 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 515 čt 19.7. 15:2120.7. 1:17 8253+8569
36 515 čt 19.7. 4:5619.7. 9:36 8253+8569
3+6 521 st 18.7. 5:1118.7. 19:00 8253+8569*MU
 7  509 út 17.7. 4:1518.7. 0:55 8253+8569
3+6 520 po 16.7. 4:5116.7. 23:17 8253+8569
36 516 pá 13.7. 15:4313.7. 20:09 8253+8569
36 515 pá 13.7. 4:5613.7. 9:36 8253+8569
26 504 čt 12.7. 5:4513.7. 0:40 8253+8569
22 520 st 11.7. 5:5111.7. 22:58 8253+8569
36 516 út 10.7. 15:4310.7. 20:09 8253+8569
36 515 út 10.7. 4:5610.7. 9:36 8253+8569
22 511 po 9.7. 5:4010.7. 1:09 8253+8569
22 523 ne 8.7. 4:448.7. 22:58 8253+8569
3+6 502 so 7.7. 7:268.7. 0:47 8253+8569
26 507 pá 6.7. 5:206.7. 22:50 8253+8569
22 502 čt 5.7. 7:505.7. 22:08 8253+8569
26 504 st 4.7. 5:455.7. 0:40 8253+8569
22 511 út 3.7. 5:404.7. 1:09 8253+8569
17 519 po 2.7. 5:272.7. 20:13 8253+8569
26 502 so 30.6. 4:201.7. 1:00 8253+8569
22 533 pá 29.6. 6:2730.6. 0:30 8253+8569
3+6 516 čt 28.6. 5:4428.6. 10:14 8253+8569
26 513 st 27.6. 6:1227.6. 19:36 8253+8569
22 523 út 26.6. 20:1027.6. 1:20 8253+8569*Z
3+6 527 út 26.6. 15:3826.6. 19:26 8253+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.