Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8253

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

Dodání: 2007

V provozu od: 19. 10. 2007

Výrobní číslo: 035/2007

Původní evidenční číslo: 7204

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 574 781 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 506 út 23.1. 6:3723.1. 20:42 8253
21 506 po 22.1. 15:3922.1. 19:36 8253
21 506 po 22.1. 6:1422.1. 9:41 8253
11 502 so 20.1. 7:1120.1. 21:07 8253
2 505 pá 19.1. 6:1919.1. 20:43 8253
2 512 čt 18.1. 14:4718.1. 20:02 8253
21 506 čt 18.1. 6:1418.1. 10:09 8253
2 502 po 15.1. 5:5715.1. 20:17 8253
13 504 ne 14.1. 8:2615.1. 0:32 8253
2 505 so 13.1. 5:3113.1. 22:02 8253
2 508 pá 12.1. 5:2012.1. 21:48 8253
13 505 čt 11.1. 6:3211.1. 22:30 8253
13 508 st 10.1. 6:5210.1. 19:37 8253
2 508 út 9.1. 5:209.1. 21:48 8253
2 504 po 8.1. 5:138.1. 22:58 8253
5 505 ne 7.1. 6:028.1. 0:40 8253
11 502 so 6.1. 12:006.1. 21:17 8253*Z
2 508 pá 5.1. 5:205.1. 21:48 8253
13 503 čt 4.1. 6:115.1. 0:32 8253
21 509 st 3.1. 15:423.1. 19:36 8253
21 504 st 3.1. 5:293.1. 9:22 8253
2 511 út 2.1. 5:202.1. 22:59 8253
5 510 po 1.1. 7:212.1. 1:10 8253
Rok 2017
5 506 ne 31.12. 6:2131.12. 21:43 8253
6 504 so 30.12. 5:4130.12. 20:04 8253
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.