Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 666 255 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 so 20.10. 6:4021.10. 0:40 8252+8175
 2  503 pá 19.10. 5:5719.10. 20:16 8252
13 508 čt 18.10. 7:1918.10. 19:59 8252
13 501 st 17.10. 6:2217.10. 19:45 8252
13 503 út 16.10. 6:3716.10. 22:30 8252
21 501 po 15.10. 15:0015.10. 18:57 8252
 2  514 po 15.10. 4:5315.10. 9:43 8252
13 506 ne 14.10. 9:3214.10. 22:14 8252
 2  502 so 13.10. 6:4113.10. 20:32 8252
13 505 pá 12.10. 14:5612.10. 22:12 8252
 2  514 pá 12.10. 4:5312.10. 9:43 8252
 2  509 čt 11.10. 5:3611.10. 23:49 8252
13 501 st 10.10. 6:2210.10. 19:45 8252
13 503 út 9.10. 6:379.10. 22:30 8252
13 501 po 8.10. 6:228.10. 19:45 8252
 2  503 ne 7.10. 6:148.10. 1:07 8252
 2  501 so 6.10. 6:346.10. 21:01 8252
21 501 pá 5.10. 15:005.10. 18:57 8252
21 504 pá 5.10. 5:535.10. 9:49 8252
13 505 čt 4.10. 14:564.10. 22:12 8252
 2  514 čt 4.10. 4:534.10. 9:43 8252
 2  507 st 3.10. 4:334.10. 1:09 8252
 2  507 út 2.10. 4:333.10. 1:07 8252
13 503 po 1.10. 6:371.10. 22:30 8252
13 501 so 29.9. 8:1329.9. 21:30 8252


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.