Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 616 350 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 509 ne 21.1. 5:0521.1. 20:28 8252
2 505 so 20.1. 5:3220.1. 22:02 8252
2 509 pá 19.1. 5:3719.1. 23:20 8252
2 505 čt 18.1. 6:1919.1. 1:08 8252
13 502 st 17.1. 6:3417.1. 15:10 8252*MU
2 504 út 16.1. 4:1816.1. 20:37 8252
2 504 po 15.1. 4:1815.1. 20:37 8252
5 505 ne 14.1. 6:0215.1. 0:40 8252
5 502 so 13.1. 5:0513.1. 20:13 8252
13 508 pá 12.1. 6:5212.1. 19:37 8252
2 507 čt 11.1. 5:0711.1. 20:41 8252
2 504 st 10.1. 5:1310.1. 22:58 8252
11 502 so 6.1. 7:196.1. 12:00 8252*MU
7 512 čt 4.1. 4:154.1. 22:15 8252+8387
6 502 st 3.1. 6:293.1. 23:41 8252+8387
2 506 po 1.1. 10:302.1. 0:10 8252
Rok 2017
6 510 ne 31.12. 4:4131.12. 21:57 8252
6 506 so 30.12. 7:1331.12. 0:49 8252
6 514 po 25.12. 7:2025.12. 20:04 8252
13 504 so 23.12. 7:2323.12. 22:15 8252
2 514 pá 22.12. 14:4522.12. 20:02 8252
21 506 pá 22.12. 6:1522.12. 10:09 8252
2 514 čt 21.12. 14:4521.12. 20:02 8252
2 514 čt 21.12. 4:3921.12. 9:35 8252
2 506 st 20.12. 6:2121.12. 1:08 8252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.