Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 017 214 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+93 773 čt 5.12. 6:296.12. 5:04 8252
2+96 776 st 4.12. 6:095.12. 5:41 8252
2+93 773 po 2.12. 6:293.12. 5:04 8252
2+93 773 ne 1.12. 5:362.12. 5:04 8252
2+91 771 pá 29.11. 14:0030.11. 5:39 8252
2+93 773 čt 28.11. 6:2929.11. 5:04 8252
2+93 773 st 27.11. 6:2928.11. 5:04 8252
2+93 773 út 26.11. 6:2927.11. 5:04 8252
2+93 773 po 25.11. 6:2926.11. 5:04 8252
2+96 776 ne 24.11. 6:5625.11. 5:41 8252
2+93 773 pá 22.11. 6:2823.11. 5:04 8252
 2  705 čt 14.11. 5:3314.11. 10:40 8252*MU*1
 2  707 st 13.11. 5:5713.11. 19:57 8252
2+96 776 po 11.11. 6:0712.11. 5:41 8252
2+93 773 so 9.11. 5:3610.11. 5:04 8252
 2  706 pá 8.11. 5:438.11. 19:39 8252
 2  707 čt 7.11. 5:577.11. 19:57 8252
 2  707 st 6.11. 5:576.11. 19:57 8252
2+91 771 po 4.11. 13:575.11. 5:39 8252
 2  710 po 4.11. 5:224.11. 10:33 8252
2+96 776 pá 1.11. 6:072.11. 5:41 8252
2+96 776 st 30.10. 6:0731.10. 5:41 8252
2+93 773 út 29.10. 6:2830.10. 5:04 8252
2+96 776 po 28.10. 6:5629.10. 5:41 8252
 2  706 pá 25.10. 5:4325.10. 19:39 8252
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola v obratišti Sídl.Petřiny

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.