Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 522 pá 3.4. 5:593.4. 21:53 8252+8564
26 511 čt 2.4. 5:462.4. 20:48 8252+8564
22 519 st 1.4. 5:402.4. 0:32 8252+8564
22 504 út 31.3. 5:0031.3. 23:29 8252+8564
26 515 po 30.3. 6:3430.3. 21:29 8252+8564
26 502 ne 29.3. 4:4029.3. 22:09 8252+8564
22 503 so 28.3. 7:5329.3. 0:42 8252+8564
22 522 pá 27.3. 14:0027.3. 21:53 8252+8564*Z
22 504 čt 26.3. 5:0026.3. 23:29 8252+8564
22 519 st 25.3. 5:4026.3. 0:32 8252+8564
22 502 út 24.3. 5:0824.3. 20:03 8252+8564
 6  514 po 23.3. 7:3023.3. 19:41 8252+8564
22 502 ne 22.3. 8:5023.3. 0:09 8252+8564
22 511 so 21.3. 7:3322.3. 0:08 8252+8564
22 513 pá 20.3. 6:3920.3. 20:30 8252+8564
22 504 čt 19.3. 4:4420.3. 0:23 8252+8564
22 505 st 18.3. 4:5919.3. 1:20 8252+8564
25 501 út 17.3. 6:2018.3. 1:10 8252+8564
15 513 po 16.3. 5:2216.3. 22:52 8252+8564
22 510 ne 15.3. 13:3016.3. 0:22 8252+8564*Z1
22 510 ne 15.3. 4:2415.3. 10:50 8252+8564*MU
22 518 so 14.3. 6:2415.3. 0:29 8252+8564
 4  512 st 11.3. 15:1511.3. 18:52 8252+8564
 4  501 st 11.3. 6:0911.3. 9:47 8252+8564
26 511 út 10.3. 5:4611.3. 0:40 8252+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8573
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.