Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 758 733 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 506 čt 3.12. 5:403.12. 22:41 8252+8565
22 524 st 2.12. 6:032.12. 20:00 8252+8565
26 506 út 1.12. 6:051.12. 22:58 8252+8565
 6  501 po 30.11. 5:3130.11. 20:34 8252+8565
22 508 ne 29.11. 9:5929.11. 23:19 8252+8565
 8  510 čt 26.11. 4:2926.11. 21:38 8252+8565
22 516 st 25.11. 4:2525.11. 21:59 8252+8565
 8  510 út 24.11. 4:2924.11. 21:38 8252+8565
24 510 po 23.11. 6:4723.11. 19:42 8252+8565
26 504 so 21.11. 4:3921.11. 21:38 8252+8565
 6  510 pá 20.11. 4:4120.11. 19:57 8252+8565
 8  510 čt 19.11. 4:2919.11. 21:38 8252+8565
26 512 st 18.11. 4:2118.11. 20:53 8252+8565
22 504 út 17.11. 4:3417.11. 22:08 8252+8565
 6  505 po 16.11. 6:1216.11. 21:21 8252+8565
14 507 ne 15.11. 20:1015.11. 22:15 8252+8565*Z
22 524 čt 12.11. 6:0312.11. 20:00 8252+8565
22 518 st 11.11. 4:4511.11. 19:00 8252+8565
26 512 út 10.11. 4:2110.11. 20:53 8252+8565
22 516 po 9.11. 4:259.11. 21:59 8252+8565
11 501 ne 8.11. 10:248.11. 23:19 8252+8565
 6  501 so 7.11. 5:217.11. 22:14 8252+8565
22 506 pá 6.11. 5:406.11. 22:41 8252+8565
24 508 st 4.11. 6:274.11. 19:22 8252+8565
 6  501 út 3.11. 5:313.11. 20:34 8252+8565
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.