Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 696 543 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  501 út 28.5. 5:2329.5. 0:58 8252+8563
22 537 po 27.5. 6:5028.5. 0:43 8252+8563
22 504 ne 26.5. 9:0926.5. 12:30 8252+8563*MU
26 502 so 25.5. 4:2026.5. 1:00 8252+8563
22 520 pá 24.5. 4:2424.5. 23:24 8252+8563
 5  310 čt 23.5. 23:0024.5. 0:40 8252+8563*Z
22 528 čt 23.5. 6:0623.5. 18:16 8252+8563
22 523 st 22.5. 5:2123.5. 1:20 8252+8563
26 503 po 20.5. 14:3720.5. 20:27 8252+8563
26 503 po 20.5. 4:3920.5. 10:24 8252+8563
22 508 ne 19.5. 4:0520.5. 1:09 8252+8563
26 502 so 18.5. 4:2019.5. 1:00 8252+8563
26 501 pá 17.5. 4:2017.5. 23:48 8252+8563
 4  510 čt 16.5. 6:0216.5. 17:53 8252+8563
26 505 st 15.5. 4:5515.5. 20:48 8252+8563
22 533 út 14.5. 6:2715.5. 0:30 8252+8563
 5  503 po 13.5. 5:0313.5. 19:20 8252+8563*MU
26 501 ne 12.5. 4:2013.5. 0:40 8252+8563
22 521 so 11.5. 4:0512.5. 1:20 8252+8563
22 537 pá 10.5. 6:5011.5. 0:43 8252+8563
26 506 čt 9.5. 5:079.5. 20:55 8252+8563
22 535 út 7.5. 14:268.5. 0:49 8252+8560
 6  507 út 7.5. 4:527.5. 9:26 8252+8560
26 505 po 6.5. 18:006.5. 20:48 8252+8560*Z1
22 501 so 4.5. 6:254.5. 21:50 8252+8560
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.