Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 811 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 505 ne 13.6. 9:2213.6. 20:15 8252
13+94 572 pá 11.6. 6:3511.6. 20:30 8252*MU
13+94 572 čt 10.6. 6:3511.6. 5:18 8252
13+94 572 st 9.6. 6:3510.6. 5:18 8252
21 501 út 8.6. 15:048.6. 18:06 8252
21 501 út 8.6. 5:268.6. 9:16 8252
 2  505 po 7.6. 5:297.6. 19:46 8252
22 510 so 5.6. 7:215.6. 23:48 8252+8549
13 501 pá 4.6. 6:454.6. 19:23 8252
 2  505 čt 3.6. 5:293.6. 19:46 8252
13 503 st 2.6. 6:152.6. 20:58 8252
13 501 út 1.6. 6:451.6. 19:23 8252
2+91 571 po 31.5. 4:331.6. 4:46 8252+8397
14 509 ne 30.5. 4:5930.5. 23:27 8252+8397
22 519 so 29.5. 4:4529.5. 23:27 8252+8397
22 509 pá 28.5. 5:3928.5. 23:28 8252+8397
21 501 čt 27.5. 5:2627.5. 9:16 8252
22 511 st 26.5. 5:4727.5. 0:08 8252+8397
 8  505 út 25.5. 5:1925.5. 22:38 8252+8397
36 502 po 24.5. 4:2224.5. 21:16 8252+8397
22 509 ne 23.5. 4:3423.5. 23:39 8252+8397
 6  504 so 22.5. 8:1122.5. 23:13 8252+8397
11 507 pá 21.5. 4:2321.5. 23:00 8252+8397
22 515 čt 20.5. 6:2420.5. 18:58 8252+8397
24 509 st 19.5. 6:3719.5. 19:32 8252+8397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.