Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 747 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 308 st 23.9. 5:2123.9. 9:13 8252
32 304 út 22.9. 4:5923.9. 0:23 8252
32 307 po 21.9. 14:5821.9. 22:30 8252
32 309 po 21.9. 5:2921.9. 8:48 8252
32 305 pá 18.9. 7:1518.9. 19:50 8252
32 306 čt 17.9. 7:5317.9. 19:47 8252
32 309 st 16.9. 16:5116.9. 20:05 8252
32 307 st 16.9. 4:5416.9. 8:42 8252
32 304 út 15.9. 4:5916.9. 0:23 8252
32 310 po 14.9. 5:3314.9. 9:19 8252
32 305 so 12.9. 6:3112.9. 20:31 8252
32 351 pá 11.9. 19:3512.9. 4:53 8252
32 311 pá 11.9. 5:4011.9. 8:56 8252
32 310 čt 10.9. 14:4610.9. 20:25 8252
32 307 čt 10.9. 4:5410.9. 8:42 8252
32 301 st 9.9. 4:3910.9. 0:33 8252
32 302 út 8.9. 4:448.9. 22:17 8252
32 307 po 7.9. 14:587.9. 22:30 8252
32 309 po 7.9. 5:297.9. 8:48 8252
32 352 ne 6.9. 20:197.9. 4:43 8252
32 305 pá 4.9. 7:154.9. 19:50 8252
32 306 čt 3.9. 7:533.9. 19:47 8252
32 305 st 2.9. 7:152.9. 19:50 8252
32 306 út 1.9. 7:531.9. 19:47 8252
32 305 po 31.8. 7:1531.8. 19:50 8252


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.