Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 113 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 504 dnes 7:2326.6. 22:47 8252+8377
3+17 502 so 25.6. 7:4025.6. 22:51 8252+8377
14 501 pá 24.6. 6:4924.6. 22:57 8252+8377
7+26 532 čt 23.6. 14:1623.6. 20:25 8252+8377
7+22 537 čt 23.6. 5:4523.6. 8:51 8252+8377
7+22 538 st 22.6. 15:5323.6. 0:32 8252+8377
7+26 531 út 21.6. 4:2221.6. 20:40 8252+8377
15 505 po 20.6. 14:4921.6. 0:25 8252+8377
7+22 538 po 20.6. 6:5220.6. 9:55 8252+8377
7+22 535 ne 19.6. 10:4620.6. 0:51 8252+8377
7+22 533 so 18.6. 7:1118.6. 21:38 8252+8377
15 503 pá 17.6. 5:2118.6. 0:05 8252+8377
14 504 čt 16.6. 4:4916.6. 20:37 8252+8377
16 501 st 15.6. 15:0315.6. 19:29 8252+8377
7+22 537 st 15.6. 5:4515.6. 8:51 8252+8377
7+26 531 út 14.6. 4:2214.6. 20:40 8252+8377
14 501 po 13.6. 6:4913.6. 22:57 8252+8377
7+22 536 ne 12.6. 4:3913.6. 0:08 8252+8377
7+22 535 so 11.6. 8:0512.6. 0:51 8252+8377
7+22 534 pá 10.6. 4:3910.6. 18:51 8252+8377
7+22 537 čt 9.6. 4:299.6. 19:18 8252+8377
15 511 st 8.6. 4:478.6. 21:20 8252+8377
14 501 út 7.6. 6:497.6. 22:57 8252+8377
7+22 537 ne 5.6. 4:496.6. 0:15 8252+8377
7+22 535 so 4.6. 8:055.6. 0:51 8252+8377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.