Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 649 590 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 507 čt 19.7. 6:0719.7. 9:46 8252+8560
26 507 st 18.7. 6:1418.7. 21:39 8252+8560
3+6 521 út 17.7. 5:1117.7. 20:00 8252+8560
26 501 po 16.7. 5:0917.7. 0:00 8252+8560
22 522 ne 15.7. 4:0516.7. 1:09 8252+8560
22 501 so 14.7. 7:4515.7. 0:23 8252+8560
17 517 pá 13.7. 5:0813.7. 20:00 8252+8560
22 520 čt 12.7. 17:4512.7. 22:58 8252+8560*Z
3+6 502 čt 12.7. 5:0112.7. 11:04 8252+8560
 7  501 st 11.7. 4:4712.7. 1:18 8252+8560
26 501 út 10.7. 5:0911.7. 0:00 8252+8560
22 522 po 9.7. 5:599.7. 20:36 8252+8560
22 502 ne 8.7. 5:048.7. 22:08 8252+8560
3+6 505 so 7.7. 4:357.7. 22:03 8252+8560
22 511 pá 6.7. 7:337.7. 0:08 8252+8560
22 502 st 4.7. 6:214.7. 23:49 8252+8560
17 519 út 3.7. 5:273.7. 20:13 8252+8560
22 502 po 2.7. 15:202.7. 23:49 8252+8560*Z1
36 105 po 2.7. 7:302.7. 12:50 8252+8560*Z2
 2  502 ne 1.7. 6:411.7. 21:16 8252
 2  501 so 30.6. 6:4130.6. 21:16 8252
 2  505 pá 29.6. 4:1829.6. 20:36 8252
 2  506 čt 28.6. 6:2029.6. 1:08 8252
13 508 st 27.6. 7:1927.6. 19:15 8252
21 504 út 26.6. 15:2426.6. 19:23 8252
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8564
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8409
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8079+8077

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.