Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 703 533 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  501 pá 24.1. 13:3924.1. 19:02 8252+8564
 4  512 čt 23.1. 6:0323.1. 9:39 8252+8564
22 717 st 22.1. 15:3022.1. 16:20 8252+8564*Z
 4  510 st 22.1. 5:4722.1. 9:23 8252+8564
 8  503 út 21.1. 5:3721.1. 19:01 8252+8564
22 536 po 20.1. 6:4920.1. 19:27 8252+8564
22 512 ne 19.1. 10:4820.1. 0:42 8252+8564
22 511 so 18.1. 7:3319.1. 0:08 8252+8564
22 513 pá 17.1. 6:3917.1. 20:29 8252+8564
22 513 čt 16.1. 6:3916.1. 20:29 8252+8564
22 523 st 15.1. 5:2015.1. 19:33 8252+8564
 8  503 út 14.1. 4:0815.1. 0:13 8252+8564
 8  503 po 13.1. 4:0814.1. 0:13 8252+8564
22 502 ne 12.1. 8:5013.1. 0:09 8252+8564
22 503 so 11.1. 7:5312.1. 0:42 8252+8564
22 507 pá 10.1. 5:5610.1. 19:03 8252+8564
16 515 čt 9.1. 5:3210.1. 1:38 8252+8564
 4  511 st 8.1. 13:298.1. 18:43 8252+8564
 4  502 st 8.1. 5:578.1. 9:31 8252+8564
 4  511 út 7.1. 13:297.1. 18:43 8252+8564
 4  504 út 7.1. 6:287.1. 10:03 8252+8564
 8  513 po 6.1. 5:297.1. 1:13 8252+8564
22 513 ne 5.1. 8:376.1. 1:19 8252+8564
22 521 so 4.1. 4:345.1. 1:19 8252+8564
22 512 pá 3.1. 5:323.1. 22:32 8252+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.