Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 905 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 dnes 6:325.12. 9:48 8252+8555
 6  511 ne 4.12. 5:135.12. 0:20 8252+8555
12+14 511 so 3.12. 5:044.12. 0:35 8252+8555
11 512 pá 2.12. 5:422.12. 23:04 8252+8555
22 534 čt 1.12. 14:491.12. 20:02 8252+8555
22 541 čt 1.12. 6:581.12. 9:35 8252+8555
 2  501 st 30.11. 4:5130.11. 21:53 8252
 2  508 út 29.11. 6:4230.11. 0:12 8252
13+94 574 ne 27.11. 5:1428.11. 5:23 8252
 2  501 so 26.11. 6:3727.11. 0:12 8252
 2  501 pá 25.11. 4:5125.11. 20:23 8252
 2  508 čt 24.11. 6:4225.11. 0:12 8252
2+91 571 út 22.11. 5:1823.11. 4:49 8252
 2  508 po 21.11. 6:4222.11. 0:12 8252
13 502 ne 20.11. 7:3120.11. 21:33 8252
37 501 so 19.11. 4:3220.11. 0:26 8252
2+91 571 čt 17.11. 10:3918.11. 4:49 8252
2+92 572 st 16.11. 6:0317.11. 5:31 8252
21 504 út 15.11. 5:3215.11. 9:29 8252
 2  508 po 14.11. 6:4215.11. 0:12 8252
2+92 572 ne 13.11. 9:4714.11. 5:31 8252
13 501 so 12.11. 7:5412.11. 21:48 8252
13 502 pá 11.11. 6:5511.11. 21:33 8252
13+94 574 po 7.11. 5:577.11. 16:30 8252*MU
 6  502 so 5.11. 5:335.11. 22:08 8252+8377
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.