Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2006
Dodání: 2007
V provozu od: 23. 2. 2007
Výrobní číslo: 028/2006
Původní evidenční číslo: 6749
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Thermo King
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 946 158 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 528 | dnes 6:08 | 7.6. 8:38 | 8252+8507 | ||
25 | 515 | út 6.6. 6:06 | 6.6. 22:40 | 8252+8507 | ||
22 | 521 | po 5.6. 5:41 | 5.6. 19:14 | 8252+8507 | ||
22 | 510 | ne 4.6. 4:28 | 4.6. 23:54 | 8252+8507 | ||
22 | 502 | so 3.6. 5:49 | 4.6. 0:53 | 8252+8507 | ||
22 | 505 | pá 2.6. 6:06 | 2.6. 23:55 | 8252+8507 | ||
6 | 506 | čt 1.6. 4:29 | 1.6. 19:50 | 8252+8507 | ||
14 | 501 | st 31.5. 6:47 | 31.5. 22:57 | 8252+8507 | ||
26 | 503 | út 30.5. 4:20 | 30.5. 22:32 | 8252+8507 | ||
22 | 537 | po 29.5. 15:45 | 30.5. 0:14 | 8252+8507 | ||
22 | 533 | po 29.5. 6:21 | 29.5. 8:55 | 8252+8507 | ||
15 | 502 | so 27.5. 7:48 | 28.5. 0:03 | 8252+8507 | ||
6 | 506 | pá 26.5. 4:29 | 26.5. 19:50 | 8252+8507 | ||
22 | 531 | čt 25.5. 14:57 | 25.5. 20:36 | 8252+8507 | ||
22 | 531 | čt 25.5. 6:11 | 25.5. 8:39 | 8252+8507 | ||
11 | 507 | st 24.5. 15:20 | 24.5. 21:08 | 8252+8507 | ||
22 | 531 | st 24.5. 6:11 | 24.5. 8:39 | 8252+8507 | ||
26 | 507 | út 23.5. 14:54 | 23.5. 20:28 | 8252+8507 | ||
26 | 507 | út 23.5. 6:24 | 23.5. 9:38 | 8252+8507 | ||
22 | 505 | po 22.5. 6:06 | 22.5. 23:55 | 8252+8507 | ||
26 | 503 | čt 18.5. 4:20 | 18.5. 11:45 | 8252+8400*MU | ||
11 | 509 | st 17.5. 4:54 | 18.5. 0:15 | 8252+8400 | ||
14 | 501 | út 16.5. 6:47 | 16.5. 22:57 | 8252+8400 | ||
25 | 515 | po 15.5. 5:53 | 15.5. 22:55 | 8252+8400 | ||
22 | 518 | ne 14.5. 5:07 | 14.5. 22:07 | 8252+8400 |