Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8252

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

Dodání: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 028/2006

Původní evidenční číslo: 6749

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 533 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  501 út 5.10. 7:075.10. 8:15 8252*MU*1
13+96 572 po 4.10. 6:465.10. 4:55 8252
2+91 572 ne 3.10. 9:524.10. 4:44 8252
2+94 571 pá 1.10. 6:142.10. 5:23 8252
2+94 571 st 29.9. 6:1430.9. 5:23 8252
2+91 572 po 27.9. 14:3028.9. 4:44 8252*Z1
2+94 571 ne 26.9. 6:4727.9. 5:23 8252
2+91 572 pá 24.9. 20:0025.9. 4:44 8252*Z2
2+91 572 čt 23.9. 5:5424.9. 4:44 8252
 2  501 st 22.9. 7:0722.9. 20:24 8252
 2  503 ne 19.9. 9:1319.9. 22:32 8252
 2  503 so 18.9. 16:0018.9. 22:32 8252*Z3
2+91 572 čt 16.9. 5:5417.9. 4:44 8252
 2  504 st 15.9. 5:1915.9. 18:51 8252
 2  501 út 14.9. 7:0714.9. 20:24 8252
2+91 572 ne 12.9. 9:5213.9. 4:49 8252
 2  505 so 11.9. 6:4711.9. 21:31 8252
 2  501 pá 10.9. 7:0710.9. 20:24 8252
13 509 čt 9.9. 4:449.9. 9:24 8252+8549
26 504 st 8.9. 5:119.9. 0:30 8252+8549
26 503 út 7.9. 4:567.9. 22:10 8252+8549
26 501 po 6.9. 4:397.9. 0:10 8252+8549
22 504 ne 5.9. 9:326.9. 0:27 8252+8549
 8  506 so 4.9. 6:064.9. 22:26 8252+8549
 6  509 pá 3.9. 14:363.9. 23:00 8252+8549
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Albertov DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.