Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8169

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do 26. 7. 2019)
 
 
 
120 let AC Sparta Praha (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.10.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 6. 2005

Výrobní číslo: 039/2004

Původní evidenční číslo: 6652

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 757 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+17 843 pá 24.6. 5:5124.6. 21:31 8169+8166
 9  823 čt 23.6. 5:2223.6. 18:42 8169+8166
 9  823 st 22.6. 5:2222.6. 18:42 8169+8166
 8  805 út 21.6. 5:1421.6. 17:30 8169+8166*MU*1
 9  811 po 20.6. 6:4221.6. 0:21 8169+8166
 4  813 pá 17.6. 15:1217.6. 19:10 8169+8166
25+97 856 čt 16.6. 22:2317.6. 5:58 8169
13 807 čt 16.6. 6:4716.6. 21:05 8169
7+91 854 st 15.6. 20:3316.6. 5:00 8169
 4  810 st 15.6. 5:5015.6. 9:42 8169+8166
10 806 út 14.6. 14:5115.6. 0:27 8169+8166
 9  812 po 13.6. 4:4614.6. 0:31 8169+8166
14 816 pá 10.6. 4:5010.6. 22:18 8169+8166
 9  805 čt 9.6. 15:1110.6. 0:12 8169+8166
 4  811 čt 9.6. 6:019.6. 9:52 8169+8166
 9  805 st 8.6. 15:119.6. 0:12 8169+8166
 4  812 st 8.6. 6:108.6. 10:00 8169+8166
 9  827 út 7.6. 5:467.6. 18:56 8169+8166
 9  808 po 6.6. 6:316.6. 22:12 8169+8166
10 803 pá 3.6. 5:163.6. 19:27 8169+8166
10 803 čt 2.6. 5:162.6. 19:27 8169+8166
 9  808 st 1.6. 6:311.6. 22:12 8169+8166
 8  804 út 31.5. 6:5431.5. 18:53 8169+8166
12+17 844 po 30.5. 6:1830.5. 19:18 8169+8166
 9  823 pá 27.5. 5:2227.5. 18:42 8169+8166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8489+8488 do 8169(+8166) za zast. Balabenka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.