Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8169

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do 26. 7. 2019)
 
 
 
120 let AC Sparta Praha (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.10.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 6. 2005

Výrobní číslo: 039/2004

Původní evidenční číslo: 6652

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 577 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  811 dnes 6:0324.3. 9:52 8169+8412
25 810 čt 23.3. 5:1723.3. 22:06 8169+8412
25 810 st 22.3. 5:1722.3. 22:06 8169+8412
25 802 út 21.3. 6:0621.3. 23:06 8169+8412
 8  805 po 20.3. 5:0920.3. 21:11 8169+8412
 8  805 pá 17.3. 5:0917.3. 21:11 8169+8412
25 809 čt 16.3. 4:5616.3. 21:56 8169+8412
 9  830 st 15.3. 5:0116.3. 0:16 8169+8412
 8  810 út 14.3. 6:1114.3. 23:54 8169+8412
25 810 po 13.3. 5:1313.3. 22:10 8169+8412
 8  810 pá 10.3. 6:1610.3. 23:49 8169+8412
25 804 čt 9.3. 4:219.3. 23:25 8169+8412
10 807 st 8.3. 4:578.3. 20:39 8169+8412
 9  811 út 7.3. 6:418.3. 0:21 8169+8412
 9  823 po 6.3. 5:216.3. 18:41 8169+8412
25 801 ne 5.3. 10:495.3. 22:06 8169+8412
36 805 so 4.3. 8:254.3. 21:31 8169+8412
14 816 pá 3.3. 4:513.3. 22:17 8169+8412
10 805 čt 2.3. 15:092.3. 20:09 8169+8412
 4  810 čt 2.3. 5:512.3. 9:42 8169+8412
 4  811 st 1.3. 14:561.3. 18:54 8169+8412
10 805 st 1.3. 4:401.3. 9:47 8169+8412
10 803 út 28.2. 5:441.3. 0:32 8169+8412
14 816 po 27.2. 4:5127.2. 22:17 8169+8412
25 801 ne 26.2. 10:4926.2. 22:06 8169+8412


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.