Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8169

Evidované reklamní polepy:

Mr. Brown II

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do současnosti)
110 let ACS Sparta (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 6. 2005

Výrobní číslo: 039/2004

Původní evidenční číslo: 6652

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 713 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 505 čt 26.4. 4:5926.4. 22:18 8169+8170
 7  507 st 25.4. 15:1925.4. 21:48 8169+8170
 7  507 st 25.4. 5:5125.4. 10:05 8169+8170
 7  507 út 24.4. 15:1924.4. 21:48 8169+8170
 5  515 út 24.4. 4:4524.4. 9:59 8169+8170
22 505 po 23.4. 4:5923.4. 22:18 8169+8170
 7  506 ne 22.4. 5:1522.4. 22:03 8169+8170
22 520 so 21.4. 6:3522.4. 0:49 8169+8170
22 537 pá 20.4. 6:5021.4. 0:43 8169+8170
26 503 čt 19.4. 4:5519.4. 15:30 8169+8170*MU
 5  509 st 18.4. 17:5019.4. 1:10 8169+8170*Z
26 504 st 18.4. 5:0718.4. 12:40 8169+8170*MU
 7  507 út 17.4. 15:1917.4. 21:48 8169+8170
3+6 512 út 17.4. 5:5917.4. 9:41 8169+8170
22 508 po 16.4. 6:4317.4. 1:09 8169+8170
22 519 ne 15.4. 12:2215.4. 21:58 8169+8170
 5  505 pá 13.4. 5:1713.4. 19:39 8169+8170
22 530 čt 12.4. 6:1612.4. 20:26 8169+8170
22 518 st 11.4. 4:0511.4. 18:30 8169+8170
22 535 út 10.4. 14:2611.4. 0:49 8169+8170
24 510 út 10.4. 6:0710.4. 9:49 8169+8170
 7  502 po 9.4. 6:4710.4. 1:08 8169+8170
5+95 560 so 7.4. 21:208.4. 5:40 8169
2+92 553 pá 6.4. 19:367.4. 4:18 8169
 5  515 pá 6.4. 4:456.4. 9:59 8169+8559
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8162+8163

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.