Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8169

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do 26. 7. 2019)
 
 
 
120 let AC Sparta Praha (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.10.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 6. 2005

Výrobní číslo: 039/2004

Původní evidenční číslo: 6652

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 892 102 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  805 čt 3.11. 5:143.11. 14:40 8169+8469*MU
 5  802 st 2.11. 6:332.11. 23:21 8169+8469
 9  820 út 1.11. 5:061.11. 18:31 8169+8469
 9  823 po 31.10. 5:2131.10. 18:41 8169+8469
 9  812 čt 27.10. 15:4927.10. 22:42 8169+8469
 4  808 čt 27.10. 6:0627.10. 10:00 8169+8469
 9  806 st 26.10. 15:1926.10. 22:12 8169+8469
 9  827 út 25.10. 5:4225.10. 18:57 8169+8469
 5  802 po 24.10. 6:3324.10. 23:21 8169+8469
 4  813 pá 21.10. 15:1221.10. 19:10 8169+8469
 4  809 pá 21.10. 6:5621.10. 9:10 8169+8469
10 809 čt 20.10. 4:2020.10. 18:28 8169+8469
10 808 st 19.10. 6:2519.10. 23:46 8169+8469
 9  820 út 18.10. 5:0618.10. 18:31 8169+8469
25 814 po 17.10. 4:3517.10. 22:37 8169+8469
 9  808 pá 14.10. 6:2914.10. 22:12 8169+8469
10 809 čt 13.10. 4:2013.10. 18:28 8169+8469
 9  808 st 12.10. 6:2912.10. 22:12 8169+8469
 9  827 út 11.10. 5:4211.10. 18:57 8169+8469
 8  812 po 10.10. 6:2711.10. 0:09 8169+8469
10 815 pá 7.10. 5:117.10. 19:11 8169+8469
 9  824 čt 6.10. 4:436.10. 20:22 8169+8469
 9  812 st 5.10. 15:225.10. 22:32 8169+8469
13+99 865 út 4.10. 6:205.10. 5:43 8169
7+95 852 po 3.10. 21:494.10. 4:28 8169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.