Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8169

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr. Brown II (od 9. 6. 2016 do 26. 7. 2019)
 
 
 
120 let AC Sparta Praha (od 10. 11. 2013 do 8. 6. 2014)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 9. 11. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 6. 2005

Výrobní číslo: 039/2004

Původní evidenční číslo: 6652

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 030 282 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 út 18.3. 6:0018.3. 8:53 8286+8169
22 514 po 17.3. 15:4017.3. 18:24 8286+8169
22 519 po 17.3. 7:4317.3. 10:21 8286+8169
22 518 pá 14.3. 4:5315.3. 0:33 8286+8169
22 541 čt 13.3. 5:1114.3. 0:34 8286+8169
 4  513 st 12.3. 15:1012.3. 20:49 8286+8169
22 513 út 11.3. 6:4811.3. 23:54 8286+8169
26 506 po 10.3. 4:2611.3. 0:25 8286+8169
12 511 ne 9.3. 4:379.3. 23:11 8286+8169
15 505 so 8.3. 5:098.3. 21:21 8286+8169
22 516 pá 7.3. 15:568.3. 0:15 8286+8169
22 519 pá 7.3. 7:437.3. 10:21 8286+8169
22 534 čt 6.3. 6:566.3. 18:19 8286+8169
22 504 st 5.3. 14:165.3. 19:57 8286+8169
15 309 út 4.3. 7:504.3. 8:43 8286+8169*Z1
22 523 po 3.3. 5:084.3. 0:53 8286+8169
 4  510 pá 28.2. 5:4428.2. 20:19 8286+8169
 4  508 čt 27.2. 5:1227.2. 20:00 8286+8169
22 525 st 26.2. 4:3826.2. 20:08 8286+8169
22 508 út 25.2. 7:3625.2. 23:34 8286+8169
26 510 po 24.2. 5:4624.2. 19:17 8286+8169
22 508 ne 23.2. 5:5823.2. 22:11 8286+8169
22 511 so 22.2. 7:1622.2. 23:14 8286+8169
 7  515 pá 21.2. 4:3621.2. 20:53 8286+8169
 4  508 čt 20.2. 5:5420.2. 20:09 8286+8169
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.