Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 22.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 809 833 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 101 pá 2.12. 23:133.12. 6:11 8164
7+95 161 čt 1.12. 21:062.12. 5:29 8164
sjHL 101 st 30.11. 23:131.12. 6:11 8164
7+95 161 út 29.11. 21:0630.11. 5:29 8164
sjHL 101 po 28.11. 23:1329.11. 6:11 8164
sjHL 101 ne 27.11. 23:1328.11. 6:11 8164
15+99 169 so 26.11. 20:4527.11. 5:34 8164
sjHL 101 pá 25.11. 21:5426.11. 6:00 8164
13+95 161 čt 24.11. 6:1325.11. 5:29 8164
19+95 166 út 22.11. 22:5823.11. 4:59 8164
19+95 165 po 21.11. 22:1822.11. 4:30 8164
37 103 ne 20.11. 4:3620.11. 20:52 8164
37 102 so 19.11. 4:2820.11. 0:15 8164
37 105 pá 18.11. 6:2019.11. 0:35 8164
37 103 čt 17.11. 4:3617.11. 20:52 8164
37 103 st 16.11. 13:4116.11. 22:16 8164
37 104 st 16.11. 4:3616.11. 8:31 8164
 7  113 st 19.10. 5:3019.10. 9:39 8164+8178
 7  106 út 18.10. 5:5718.10. 19:51 8164+8178
16 101 po 17.10. 15:2417.10. 22:30 8164+8178*MU
 6  110 pá 14.10. 5:5614.10. 22:21 8164+8178
16 112 čt 13.10. 4:5514.10. 0:16 8164+8178
26 113 st 12.10. 5:2713.10. 0:40 8164+8178
 7  113 út 11.10. 14:4711.10. 20:59 8164+8178
21 102 po 10.10. 6:0110.10. 19:15 8164+8178
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.