Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 293 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 čt 23.3. 15:4523.3. 18:04 8164+8165
22 508 čt 23.3. 6:1223.3. 8:32 8164+8165
 6  516 st 22.3. 15:1522.3. 22:01 8164+8165
22 513 st 22.3. 6:2022.3. 8:40 8164+8165
14 507 út 21.3. 5:5221.3. 20:46 8164+8165
15+20 510 po 20.3. 5:0821.3. 0:21 8164+8165
 6  504 ne 19.3. 9:1719.3. 23:59 8164+8165
26 511 so 18.3. 6:0218.3. 21:03 8164+8165
 6  504 pá 17.3. 5:1117.3. 19:51 8164+8165
 6  504 čt 16.3. 5:1116.3. 19:51 8164+8165
15+20 501 st 15.3. 6:5815.3. 19:45 8164+8165
22 508 út 14.3. 14:4114.3. 21:33 8164+8165
22 516 út 14.3. 7:0914.3. 9:28 8164+8165
15+20 510 po 13.3. 5:0814.3. 0:21 8164+8165
 6  505 ne 12.3. 4:2913.3. 0:19 8164+8165
11 505 so 11.3. 4:5412.3. 0:15 8164+8165
22 508 pá 10.3. 14:4110.3. 21:33 8164+8165
22 516 pá 10.3. 7:0910.3. 9:28 8164+8165
22 516 čt 9.3. 15:459.3. 18:04 8164+8165
11 507 čt 9.3. 7:449.3. 9:12 8164+8165
22 513 st 8.3. 15:218.3. 19:51 8164+8165
11 507 st 8.3. 7:448.3. 9:12 8164+8165
14 507 út 7.3. 5:527.3. 16:30 8164+8165*MU
 6  505 so 4.3. 4:295.3. 0:19 8164+8165
22 513 pá 3.3. 15:213.3. 19:51 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.