Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 958 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 čt 24.6. 15:3424.6. 20:06 8557+8164
22 529 čt 24.6. 6:3224.6. 9:08 8557+8164
21+92 555 út 22.6. 21:1023.6. 5:46 8557+8164
14+97 567 po 21.6. 20:5022.6. 4:59 8164+8166
14 505 pá 18.6. 4:5618.6. 21:05 8164+8166
22 530 čt 17.6. 18:5017.6. 23:39 8164+8166*Z1
14 509 po 14.6. 4:5414.6. 20:50 8164+8166
 7  501 ne 13.6. 7:1413.6. 21:28 8164+8166
 6  507 pá 11.6. 6:3411.6. 22:59 8164+8166
 6  511 st 9.6. 5:019.6. 20:00 8164+8166*MU
36 504 út 8.6. 5:228.6. 21:48 8164+8166
36 507 po 7.6. 4:427.6. 20:30 8164+8166
7+99 566 so 5.6. 20:216.6. 5:03 8164+8166
7+99 566 pá 4.6. 21:565.6. 5:03 8164+8166
17+95 552 čt 3.6. 20:444.6. 4:41 8164+8166
11+93 561 st 2.6. 19:483.6. 4:59 8164
 4  506 st 2.6. 6:092.6. 9:42 8164+8165
 8  506 út 1.6. 5:301.6. 22:58 8164+8165
24 509 po 31.5. 6:3731.5. 19:32 8164+8165
36 503 pá 28.5. 4:4228.5. 21:30 8164+8165
 8  511 čt 27.5. 4:2828.5. 0:16 8164+8165
14 505 st 26.5. 4:5626.5. 22:38 8164+8165
14 506 út 25.5. 6:1425.5. 21:18 8164+8165
11 503 po 24.5. 4:1224.5. 20:31 8164+8165
 6  508 ne 23.5. 10:0723.5. 22:40 8164+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.