Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8164

Evidované reklamní polepy:

Damejidlo.cz

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 419 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 pá 22.2. 6:2422.2. 23:49 8164+8165
22 503 čt 21.2. 6:1122.2. 0:08 8164+8165
22 506 st 20.2. 5:1920.2. 19:42 8164+8165
22 525 út 19.2. 5:5219.2. 20:20 8164+8165
 5  515 po 18.2. 15:5118.2. 18:39 8164+8165
 5  515 po 18.2. 4:4518.2. 9:59 8164+8165
 7  508 ne 17.2. 16:1517.2. 22:27 8164+8165*Z
 5  508 so 16.2. 6:2116.2. 21:43 8164+8165
24 503 pá 15.2. 6:0715.2. 19:16 8164+8165
22 524 čt 14.2. 5:3714.2. 22:53 8164+8165
 5  515 st 13.2. 15:5113.2. 18:39 8164+8165
 5  515 st 13.2. 4:4513.2. 9:59 8164+8165
26 509 út 12.2. 15:2613.2. 0:40 8164+8165
26 509 út 12.2. 6:3312.2. 9:54 8164+8165
22 522 po 11.2. 6:0811.2. 19:29 8164+8165
22 503 pá 8.2. 11:109.2. 0:08 8164+8165*Z1
22 512 pá 8.2. 5:438.2. 10:06 8164+8165
22 506 čt 7.2. 5:197.2. 19:42 8164+8165
22 524 st 6.2. 5:376.2. 22:53 8164+8165
22 519 út 5.2. 6:555.2. 21:08 8164+8165
22 525 po 4.2. 5:524.2. 20:20 8164+8165
22 525 pá 1.2. 5:521.2. 20:20 8164+8165
14 513 čt 31.1. 5:4131.1. 14:45 8164+8165*MU
24 503 st 30.1. 6:0730.1. 19:16 8164+8165
26 506 út 29.1. 5:0729.1. 20:55 8164+8165
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8389
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.