Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 673 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 ne 27.9. 5:0828.9. 0:00 8164+8165
11 501 so 26.9. 6:1026.9. 21:31 8164+8165
Cvič 573 pá 25.9. 14:0025.9. 22:00 8164+8165
17 529 pá 25.9. 6:1025.9. 9:20 8164+8165
26 503 čt 24.9. 5:2425.9. 0:59 8164+8165
26 511 st 23.9. 6:5023.9. 20:49 8164+8165
22 542 út 22.9. 6:3822.9. 9:39 8164+8165
22 527 po 21.9. 6:3021.9. 23:48 8164+8165
22 517 ne 20.9. 4:3421.9. 0:09 8164+8165
22 502 so 19.9. 6:0019.9. 21:21 8164+8165
 6  508 pá 18.9. 4:4318.9. 23:46 8164+8165
 2  507 čt 17.9. 5:2017.9. 21:45 8164+8165
 6  510 st 16.9. 5:0717.9. 0:06 8164+8165
 2  510 út 15.9. 4:3215.9. 20:08 8164+8165
 2  503 po 14.9. 4:4914.9. 20:58 8164+8165
 2  504 ne 13.9. 6:0714.9. 1:13 8164+8165
22 501 so 12.9. 6:0513.9. 0:08 8164+8165
22 517 pá 11.9. 5:2312.9. 1:07 8164+8165
22 509 čt 10.9. 6:2311.9. 0:09 8164+8165
22 536 st 9.9. 6:189.9. 8:47 8164+8165
16 514 út 8.9. 5:048.9. 20:30 8164+8165
 5  511 po 7.9. 7:297.9. 9:32 8164+8165
22 503 st 2.9. 5:322.9. 21:40 8164+8165*MU
15 506 út 1.9. 5:221.9. 21:56 8164+8165
26 503 po 31.8. 5:241.9. 0:59 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.