Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 924 643 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 510 dnes 5:4622.10. 19:17 8288+8164
22 514 po 21.10. 15:4021.10. 18:39 8288+8164
 4  501 po 21.10. 7:2621.10. 9:20 8288+8164
 4  503 pá 18.10. 6:2618.10. 20:49 8288+8164
26 519 čt 17.10. 17:2017.10. 20:33 8288+8164*Z1
 4  504 út 8.10. 6:168.10. 10:00 8543+8164
22 533 po 7.10. 6:407.10. 23:35 8543+8164
15 506 so 5.10. 7:275.10. 21:35 8543+8164
 4  504 pá 4.10. 15:104.10. 18:49 8543+8164
 4  501 pá 4.10. 7:264.10. 9:20 8543+8164
15 502 čt 3.10. 15:013.10. 20:50 8543+8164
22 510 čt 3.10. 5:593.10. 8:53 8543+8164
4+20 532 st 2.10. 5:302.10. 20:39 8543+8164
22 516 út 1.10. 15:562.10. 0:12 8543+8164
22 516 út 1.10. 6:541.10. 9:49 8543+8164
22 538 po 30.9. 4:3330.9. 18:50 8543+8164
12 504 ne 29.9. 5:0730.9. 0:49 8543+8164
 7  512 so 28.9. 4:5628.9. 9:45 8543+8164*MU
22 536 pá 27.9. 4:4427.9. 21:26 8543+8164
22 530 čt 26.9. 6:2326.9. 23:34 8543+8164
 4  506 st 25.9. 6:2025.9. 19:05 8543+8164
 4  512 út 24.9. 5:3424.9. 19:56 8543+8164
22 516 po 23.9. 15:5624.9. 0:12 8543+8164
26 502 po 23.9. 5:4423.9. 9:03 8543+8164
12+25 514 so 21.9. 5:0321.9. 21:59 8543+8164
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8539+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.