Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8164

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 682 514 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 508 po 27.1. 6:1428.1. 1:11 8164+8165
16 504 ne 26.1. 10:1327.1. 1:18 8164+8165
16 510 pá 24.1. 4:5225.1. 0:58 8164+8165
22 519 čt 23.1. 4:2424.1. 0:09 8164+8165
25 502 st 22.1. 5:5523.1. 1:10 8164+8165
 4  509 út 21.1. 13:0921.1. 18:27 8164+8165
 4  504 út 21.1. 6:2821.1. 10:03 8164+8165
 4  510 po 20.1. 5:4720.1. 9:23 8164+8165
14 505 pá 17.1. 5:4517.1. 23:20 8164+8165
25+97 561 čt 16.1. 0:2016.1. 5:18 8164*Z
 4  510 st 15.1. 5:4715.1. 9:23 8164+8165
22 516 út 14.1. 6:2414.1. 23:49 8164+8165
16 510 po 13.1. 4:5214.1. 0:58 8164+8165
25 501 pá 10.1. 5:4410.1. 22:33 8164+8165
25 514 čt 9.1. 5:269.1. 22:18 8164+8165
16 512 st 8.1. 5:128.1. 19:48 8164+8165
22 528 út 7.1. 6:057.1. 18:16 8164+8165
22 518 po 6.1. 4:346.1. 18:30 8164+8165
26 504 ne 5.1. 4:595.1. 22:41 8164+8165
16 503 so 4.1. 4:235.1. 0:58 8164+8165
26 505 pá 3.1. 5:494.1. 1:00 8164+8165
22 524 čt 2.1. 6:172.1. 20:23 8164+8165
91 501 st 1.1. 0:061.1. 6:32 8164+8165
Rok 2019
22 524 pá 27.12. 6:1727.12. 20:23 8164+8165
26 501 čt 26.12. 4:2027.12. 0:40 8164+8165
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.