Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8164

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 2. 2005

Výrobní číslo: 034/2004

Původní evidenční číslo: 6647

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 244 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  511 út 23.4. 15:4624.4. 0:41 8164+8165
 5  515 út 23.4. 4:4523.4. 9:59 8164+8165
 5  510 po 22.4. 6:4122.4. 22:13 8164+8165
14 501 čt 18.4. 5:0518.4. 19:19 8164+8165
 5  509 st 17.4. 15:0718.4. 1:10 8164+8165
22 530 st 17.4. 6:1617.4. 8:30 8164+8165*MU
24 503 út 16.4. 6:0716.4. 19:16 8164+8165
22 518 po 15.4. 4:0515.4. 18:30 8164+8165
 5  508 ne 14.4. 11:3015.4. 0:40 8164+8165
 5  508 so 13.4. 6:2113.4. 21:43 8164+8165
22 505 pá 12.4. 4:5912.4. 22:18 8164+8165
22 503 čt 11.4. 6:1112.4. 0:08 8164+8165
22 536 st 10.4. 6:4910.4. 19:27 8164+8165
 5  515 út 9.4. 15:519.4. 18:39 8164+8165
 5  509 út 9.4. 6:269.4. 9:11 8164+8163
22 525 po 8.4. 5:528.4. 20:20 8164+8163
2+91 550 so 6.4. 19:237.4. 4:48 8164
25+97 563 pá 5.4. 21:126.4. 5:46 8164
 5  515 pá 5.4. 15:515.4. 18:39 8164+8163
 5  515 pá 5.4. 4:455.4. 9:59 8164+8163
22 505 čt 4.4. 4:594.4. 22:18 8164+8163
22 532 st 3.4. 6:214.4. 0:09 8164+8163
14 505 út 2.4. 5:452.4. 23:20 8164+8163
14 501 po 1.4. 5:051.4. 19:19 8164+8163
2+99 563 so 30.3. 19:1031.3. 5:00 8164
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.