Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

Lamax/TrueCam

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 603 137 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
4 504 po 22.1. 14:0922.1. 19:32 8154+8153
4 511 po 22.1. 6:4422.1. 10:23 8154+8153
22 508 pá 19.1. 6:4320.1. 1:09 8154+8153
24 503 čt 18.1. 14:3518.1. 20:05 8154+8153
4 505 čt 18.1. 6:3618.1. 10:13 8154+8153
22 535 st 17.1. 14:2618.1. 0:49 8154+8153
7 507 st 17.1. 5:5117.1. 10:05 8154+8153
22 536 út 16.1. 6:4616.1. 11:00 8154+8153*MU*1
5 515 po 15.1. 15:5115.1. 18:39 8154+8153
4 503 po 15.1. 6:1715.1. 9:55 8154+8153
22 509 pá 12.1. 6:1213.1. 0:23 8154+8153
22 524 čt 11.1. 6:1711.1. 20:23 8154+8153
7 506 út 9.1. 5:129.1. 21:30 8154+8153
7 506 po 8.1. 5:128.1. 21:30 8154+8153
22 504 pá 5.1. 4:495.1. 20:59 8154+8153
5 504 čt 4.1. 5:184.1. 12:20 8154+8153*MU
7 502 st 3.1. 4:353.1. 22:45 8154+8153
5 501 út 2.1. 4:443.1. 0:20 8154+8153
Rok 2017
95 503 ne 31.12. 21:501.1. 7:41 8154+8153
22 520 so 30.12. 6:3531.12. 0:49 8154+8153
7+16 532 pá 29.12. 5:2630.12. 1:18 8154+8153
5 501 čt 28.12. 4:4428.12. 16:50 8154+8153*MU
22 502 st 27.12. 6:2127.12. 23:49 8154+8153
22 502 po 25.12. 8:0125.12. 22:08 8154+8153
7 511 pá 22.12. 6:0522.12. 20:15 8154+8153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.