Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do současnosti)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 365 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 st 3.4. 5:373.4. 10:20 8153+8154*MU
22 519 út 2.4. 6:552.4. 21:08 8153+8154
 4  511 po 1.4. 13:291.4. 20:20 8153+8154
 4  504 po 1.4. 6:281.4. 10:03 8153+8154
14 505 pá 29.3. 5:4529.3. 23:20 8153+8154
22 535 čt 28.3. 14:2629.3. 0:49 8153+8154
22 508 čt 28.3. 6:4328.3. 10:30 8153+8154*MU*1
14 505 st 27.3. 5:4527.3. 23:20 8153+8154
 1  510 út 26.3. 5:2526.3. 18:42 8153+8154
26 509 po 25.3. 15:2626.3. 0:40 8153+8154
26 503 po 25.3. 4:3925.3. 10:24 8153+8154
22 520 so 23.3. 16:0024.3. 0:49 8153+8154*Z
14 513 pá 22.3. 5:4122.3. 22:57 8153+8154
26 503 čt 21.3. 14:3721.3. 20:27 8153+8154
26 509 čt 21.3. 6:3321.3. 9:54 8153+8154
 4  505 st 20.3. 14:1920.3. 19:42 8153+8154
26 509 st 20.3. 6:3320.3. 9:54 8153+8154
22 536 út 19.3. 6:4919.3. 19:27 8153+8154
14 501 po 18.3. 5:0518.3. 19:19 8154+8153
 7  508 ne 17.3. 9:5717.3. 22:07 8154+8153
26 505 so 16.3. 4:5916.3. 23:00 8154+8153
26 503 pá 15.3. 14:3715.3. 20:27 8154+8153
26 503 pá 15.3. 4:3915.3. 10:24 8154+8153
17 425 čt 14.3. 16:4514.3. 18:50 8154+8153*Z1
 5  515 čt 14.3. 4:4514.3. 9:59 8154+8153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Průběžné
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.