Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 730 710 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 st 30.9. 15:0830.9. 18:06 8153
21 508 st 30.9. 5:5330.9. 9:49 8153
 2  515 út 29.9. 4:4929.9. 9:25 8153
 2  503 po 28.9. 5:5728.9. 21:30 8153
 2  503 ne 27.9. 5:5727.9. 21:30 8153
 2  502 so 26.9. 6:4226.9. 22:37 8153
21 506 pá 25.9. 15:0825.9. 18:06 8153
13 506 pá 25.9. 6:4925.9. 10:19 8153
14+94 562 čt 24.9. 23:1525.9. 5:19 8153*Z
21 508 čt 24.9. 5:5324.9. 9:49 8153
13 506 st 23.9. 6:4923.9. 10:19 8153
13 505 út 22.9. 6:2422.9. 9:47 8153
13 505 po 21.9. 6:2421.9. 9:47 8153
38 511 pá 18.9. 14:4518.9. 21:17 8153
38 514 pá 18.9. 8:0018.9. 9:49 8153*Z1
22+95 554 čt 17.9. 21:5218.9. 5:27 8153
22+95 554 st 16.9. 22:1517.9. 5:27 8153
2+91 551 út 15.9. 19:1716.9. 5:09 8153
38 554 po 14.9. 15:1315.9. 5:38 8153
38 513 po 14.9. 6:2614.9. 9:24 8153
24 506 pá 11.9. 6:0611.9. 19:02 8153+8380
22 512 čt 10.9. 4:2511.9. 0:29 8153+8380
22 524 st 9.9. 6:169.9. 20:19 8153+8380
22 532 út 8.9. 7:059.9. 0:20 8153+8380
22 509 po 7.9. 6:238.9. 0:09 8559+8153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.