Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2004
V provozu od: 30. 4. 2004
Výrobní číslo: 014/2003
Původní evidenční číslo: 6103
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 806 640 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25+97 | 556 | út 29.4. 23:04 | 30.4. 5:46 | 8153 | ||
13+94 | 568 | po 28.4. 6:41 | 29.4. 5:26 | 8153 | ||
26 | 509 | so 26.4. 6:06 | 27.4. 0:45 | 8763+8153 | ||
2 | 509 | pá 25.4. 5:59 | 25.4. 20:33 | 8153 | ||
21 | 511 | čt 24.4. 15:49 | 24.4. 19:40 | 8153 | ||
21 | 509 | čt 24.4. 5:24 | 24.4. 9:10 | 8153 | ||
2 | 509 | st 23.4. 5:59 | 23.4. 20:33 | 8153 | ||
21 | 511 | út 22.4. 15:49 | 22.4. 19:40 | 8153 | ||
21 | 509 | út 22.4. 5:24 | 22.4. 9:10 | 8153 | ||
21 | 506 | čt 17.4. 5:42 | 17.4. 19:25 | 8153 | ||
21 | 509 | st 16.4. 15:33 | 16.4. 19:22 | 8153 | ||
21 | 510 | st 16.4. 5:36 | 16.4. 9:18 | 8153 | ||
21 | 507 | út 15.4. 6:03 | 15.4. 18:57 | 8153 | ||
21 | 507 | po 14.4. 13:20 | 14.4. 18:57 | 8153*Z1 | ||
25+97 | 556 | ne 13.4. 23:33 | 14.4. 5:46 | 8153 | ||
25+97 | 555 | čt 10.4. 22:45 | 11.4. 5:16 | 8153 | ||
13+94 | 568 | st 9.4. 6:41 | 10.4. 5:26 | 8153 | ||
1+95 | 564 | po 7.4. 20:33 | 8.4. 4:42 | 8153 | ||
25+97 | 556 | ne 6.4. 23:33 | 7.4. 5:46 | 8153 | ||
25+97 | 555 | so 5.4. 22:45 | 6.4. 5:16 | 8153 | ||
1+95 | 566 | pá 4.4. 20:52 | 5.4. 5:41 | 8153 | ||
25+95 | 566 | čt 3.4. 21:44 | 4.4. 5:41 | 8153 | ||
25+95 | 566 | st 2.4. 21:44 | 3.4. 5:41 | 8153 | ||
25+97 | 556 | út 1.4. 23:04 | 2.4. 5:46 | 8153 | ||
25+97 | 555 | po 31.3. 22:45 | 1.4. 5:16 | 8153 |