Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 753 975 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 566 pá 16.4. 6:2517.4. 5:49 8153
21 504 čt 15.4. 15:3415.4. 18:36 8153
1+96 561 st 14.4. 20:1915.4. 5:43 8153
11+93 563 út 13.4. 19:5014.4. 4:59 8153
15+98 552 po 12.4. 21:2213.4. 5:08 8153
5+95 554 ne 11.4. 19:2812.4. 4:41 8153
14+96 565 so 10.4. 19:4711.4. 5:12 8153
5+95 555 pá 9.4. 19:2910.4. 5:10 8153
17+95 553 čt 8.4. 21:049.4. 5:40 8153
11+93 563 st 7.4. 19:508.4. 4:59 8153
15+98 552 út 6.4. 21:227.4. 5:08 8153
5+95 554 po 5.4. 19:286.4. 4:41 8153
5+95 556 ne 4.4. 20:145.4. 5:40 8153
15+98 552 so 3.4. 21:224.4. 5:08 8153
5+95 556 pá 2.4. 20:143.4. 5:40 8153
5+95 554 čt 1.4. 19:112.4. 4:40 8153
21 502 st 31.3. 15:1431.3. 18:16 8153
21 504 st 31.3. 5:5831.3. 9:46 8153
21 502 út 30.3. 15:1430.3. 18:16 8153
21 504 út 30.3. 5:5830.3. 9:46 8153
21 503 po 29.3. 15:2429.3. 18:26 8153
21 503 po 29.3. 5:4829.3. 9:36 8153
2+91 552 so 27.3. 19:5228.3. 5:17 8153
5+95 554 pá 26.3. 19:1127.3. 4:40 8153
11+91 555 ne 21.3. 19:2422.3. 4:59 8153


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.