Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 738 645 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
26 514 po 21.12. 4:4021.12. 18:20 8153+8389*MU
22 505 čt 17.12. 5:5617.12. 22:21 8153+8389
16 513 út 15.12. 5:0315.12. 20:30 8153+8389
22 519 po 14.12. 5:2114.12. 22:14 8153+8389
25 507 ne 13.12. 4:3113.12. 20:16 8153+8389
14+96 565 pá 11.12. 20:5112.12. 4:51 8153+8389
14+96 565 čt 10.12. 20:5111.12. 4:51 8153
14+96 565 st 9.12. 20:5110.12. 4:51 8153
7+91 555 út 8.12. 19:279.12. 5:07 8153
7+91 556 po 7.12. 19:378.12. 5:19 8153
13+99 561 ne 6.12. 8:387.12. 5:03 8153
13+97 565 pá 4.12. 6:524.12. 13:30 8153*MU
15 506 pá 27.11. 14:3027.11. 21:56 8549+8153*Z
22 510 čt 26.11. 6:2026.11. 20:11 8549+8153
26 505 st 25.11. 5:5525.11. 22:39 8549+8153
22 510 út 24.11. 6:2024.11. 20:11 8549+8153
22 523 po 23.11. 5:5323.11. 11:30 8549+8153*MU
15 503 so 21.11. 7:0221.11. 21:26 8549+8153
22 523 pá 20.11. 5:5320.11. 22:30 8549+8153
24 506 čt 19.11. 6:0619.11. 19:02 8549+8153
26 514 po 16.11. 4:4016.11. 21:22 8549+8153
15 510 pá 13.11. 6:0913.11. 18:55 8549+8153
16 513 čt 12.11. 5:0312.11. 20:30 8549+8153
22 505 st 11.11. 5:5611.11. 22:21 8153+8549
 6  502 út 10.11. 5:4210.11. 20:44 8153+8549
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8177

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.