Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8153

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.8.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 793 020 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 853 ne 5.12. 21:566.12. 4:26 8153
13+97 851 so 4.12. 22:345.12. 5:25 8153
7+91 854 pá 3.12. 20:324.12. 5:00 8153
 1  814 pá 3.12. 7:173.12. 9:33 8153+8461
 1  807 čt 2.12. 6:492.12. 18:13 8153+8461
 1  813 st 1.12. 5:481.12. 19:02 8153+8461
 9  802 út 30.11. 6:0330.11. 21:51 8153+8461
 5  803 po 29.11. 4:4730.11. 0:01 8153+8461
5+6 802 ne 28.11. 5:1428.11. 23:41 8153+8461
11 809 pá 26.11. 6:0727.11. 0:16 8153+8461
 9  805 čt 25.11. 15:1126.11. 0:12 8153+8461
11 813 čt 25.11. 6:5525.11. 9:05 8153+8461
14 807 st 24.11. 14:5824.11. 20:08 8153+8461
 5  802 st 24.11. 6:2824.11. 8:20 8153+8461*MU
 9  811 út 23.11. 6:4224.11. 0:21 8153+8461
 6  801 po 22.11. 4:3522.11. 18:40 8153+8461
11 805 ne 21.11. 4:3021.11. 23:56 8153+8461
11 807 so 20.11. 4:4821.11. 0:36 8153+8461
25 816 pá 19.11. 14:4919.11. 23:07 8153+8461
 5  814 pá 19.11. 6:5819.11. 8:45 8153+8461
 9  820 čt 18.11. 5:0418.11. 18:33 8153+8461
 5  808 st 17.11. 5:2717.11. 21:15 8153+8461
 9  811 út 16.11. 6:4217.11. 0:21 8153+8461
 6  801 po 15.11. 4:3515.11. 18:40 8153+8461
25 807 so 13.11. 4:3413.11. 22:22 8153+8461
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.