Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

Lamax/TrueCam

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 847 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  502 so 21.7. 4:2722.7. 0:55 8154+8153
22 512 pá 20.7. 16:2020.7. 22:32 8154+8153*Z
17 520 po 16.7. 5:4416.7. 22:37 8154+8153
 7  508 ne 15.7. 13:2515.7. 21:44 8154+8153
22 528 pá 13.7. 4:4514.7. 0:49 8154+8153
22 526 čt 12.7. 14:1713.7. 0:30 8154+8153
26 508 čt 12.7. 4:4012.7. 6:55 8154+8153*MU
24 507 út 10.7. 6:0710.7. 9:46 8154+8153
17 525 po 9.7. 13:559.7. 21:08 8154+8153
3+6 509 po 9.7. 6:009.7. 9:52 8154+8153
22 514 ne 8.7. 14:098.7. 23:49 8154+8153
17 515 st 4.7. 14:255.7. 0:14 8154+8153
24 507 st 4.7. 6:074.7. 9:46 8154+8153
26 505 út 3.7. 5:494.7. 1:00 8154+8153
22 524 po 2.7. 6:172.7. 20:23 8154+8153
26 505 so 30.6. 4:5930.6. 23:00 8154+8153
22 524 pá 29.6. 5:3729.6. 22:53 8154+8153
22 506 čt 28.6. 5:1928.6. 19:42 8154+8153
22 532 st 27.6. 6:2128.6. 0:09 8154+8153
22 522 út 26.6. 6:0926.6. 19:29 8154+8153
26 503 po 25.6. 4:5525.6. 20:48 8154+8153
 7  501 so 23.6. 4:1523.6. 22:18 8154+8153
3+6 512 pá 22.6. 13:3822.6. 19:44 8154+8153
22 512 pá 22.6. 5:4222.6. 10:06 8154+8153
3+6 512 čt 21.6. 13:3821.6. 19:44 8154+8153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8184+8185
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.