Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

Lamax/TrueCam

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do současnosti)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 662 550 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 551 so 16.2. 21:3917.2. 4:44 8153
17+95 551 pá 15.2. 21:3816.2. 4:44 8153
 4  504 pá 15.2. 14:0915.2. 19:32 8153+8166
 4  505 pá 15.2. 6:3615.2. 10:13 8153+8166
17+95 552 čt 14.2. 21:4415.2. 5:41 8153
7+91 557 st 13.2. 22:0214.2. 4:31 8153
 4  511 st 13.2. 13:2913.2. 18:43 8153+8391
 4  511 st 13.2. 6:4413.2. 10:23 8153+8391
17+95 551 út 12.2. 21:3813.2. 5:09 8153
25+92 552 pá 1.2. 21:082.2. 2:10 8153*MU
17+95 551 čt 31.1. 21:381.2. 5:09 8153
7+99 564 po 28.1. 21:5829.1. 5:00 8153
22 521 po 28.1. 5:5928.1. 19:50 8153+8155
22 514 so 26.1. 5:0426.1. 23:49 8153+8155
22 520 pá 25.1. 4:2425.1. 23:24 8153+8155
 5  509 čt 24.1. 15:0125.1. 1:10 8153+8155
 5  515 čt 24.1. 4:4524.1. 9:59 8153+8155
22 530 st 23.1. 6:1623.1. 20:26 8153+8155
22 528 út 22.1. 6:0622.1. 18:16 8153+8155
24 503 po 21.1. 6:0721.1. 19:16 8153+8155
25+97 561 so 19.1. 22:0920.1. 4:51 8153
25+92 552 pá 18.1. 21:0818.1. 23:35 8153*MU
17+95 551 čt 17.1. 21:3818.1. 5:09 8153
7+99 564 st 16.1. 21:5817.1. 5:00 8153
13+95 557 út 15.1. 21:1116.1. 4:39 8153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.