Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8153

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 30. 4. 2004

Výrobní číslo: 014/2003

Původní evidenční číslo: 6103

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 693 075 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  508 út 19.11. 7:0919.11. 9:23 8153+8169
7+99 564 po 18.11. 21:5819.11. 5:02 8153
 4  510 po 18.11. 13:1918.11. 18:35 8153+8163
 4  505 po 18.11. 6:3618.11. 10:13 8153+8163
25+97 562 ne 17.11. 22:0318.11. 5:49 8153
15+99 565 so 16.11. 23:0217.11. 5:02 8153
5+95 556 pá 15.11. 21:4516.11. 4:04 8153
26 504 pá 15.11. 7:3015.11. 20:37 8153+8163*Z
25+97 562 čt 14.11. 22:3015.11. 5:49 8153
 4  509 čt 14.11. 13:0914.11. 18:27 8394+8153
 4  511 čt 14.11. 6:4414.11. 10:23 8394+8153
13+95 557 st 13.11. 20:2714.11. 4:39 8153
25+97 562 út 12.11. 22:3013.11. 5:49 8153
22 528 út 12.11. 6:0512.11. 18:16 8163+8153
22 530 po 11.11. 6:1511.11. 20:26 8163+8153
11+93 562 ne 10.11. 20:4911.11. 4:54 8153
11+93 563 so 9.11. 21:0410.11. 4:10 8153
1+98 559 pá 8.11. 22:119.11. 5:09 8153
 4  502 pá 8.11. 13:498.11. 19:12 8153+8407
 8  509 pá 8.11. 5:178.11. 10:13 8153+8407
26 509 čt 7.11. 15:268.11. 1:00 8153+8407
26 501 čt 7.11. 4:397.11. 10:24 8153+8407
 4  511 st 6.11. 13:296.11. 18:43 8153+8407
 4  511 st 6.11. 6:446.11. 10:23 8153+8407
13+95 557 út 5.11. 20:276.11. 4:39 8153
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.