Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1976
V provozu od: 1981
Výrobní číslo: 164643
Původní evidenční číslo: 6985
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 099 442 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
23 | 801 | út 29.4. 7:24 | 29.4. 18:00 | 8085 | ||
23 | 801 | so 19.4. 14:25 | 19.4. 19:13 | 8085*Z1 | ||
23 | 801 | pá 18.4. 8:10 | 18.4. 19:13 | 8085 | ||
23 | 803 | čt 17.4. 8:25 | 17.4. 19:00 | 8085 | ||
23 | 801 | st 16.4. 7:24 | 16.4. 18:00 | 8085 | ||
23 | 804 | út 15.4. 8:55 | 15.4. 19:25 | 8085 | ||
23 | 803 | po 14.4. 8:25 | 14.4. 19:00 | 8085 | ||
23 | 805 | ne 13.4. 8:28 | 13.4. 19:43 | 8085 | ||
23 | 804 | pá 11.4. 8:55 | 11.4. 19:25 | 8085 | ||
23 | 801 | čt 10.4. 7:24 | 10.4. 18:00 | 8085 | ||
23 | 804 | st 9.4. 8:55 | 9.4. 19:25 | 8085 | ||
23 | 802 | út 8.4. 7:55 | 8.4. 18:28 | 8085 | ||
23 | 803 | po 7.4. 8:25 | 7.4. 19:00 | 8085 | ||
23 | 806 | ne 6.4. 10:25 | 6.4. 19:58 | 8085 | ||
23 | 802 | so 5.4. 12:55 | 5.4. 19:28 | 8085 | ||
23 | 802 | pá 4.4. 7:55 | 4.4. 18:28 | 8085 | ||
23 | 802 | čt 3.4. 7:55 | 3.4. 18:28 | 8085 | ||
23 | 802 | st 2.4. 7:55 | 2.4. 18:28 | 8085 | ||
23 | 802 | út 1.4. 7:55 | 1.4. 18:28 | 8085 | ||
23 | 801 | po 31.3. 7:24 | 31.3. 18:00 | 8085 | ||
23 | 806 | ne 30.3. 10:25 | 30.3. 19:58 | 8085 | ||
23 | 801 | so 29.3. 8:10 | 29.3. 19:13 | 8085 | ||
23 | 801 | pá 28.3. 7:24 | 28.3. 18:00 | 8085 | ||
23 | 803 | čt 27.3. 8:25 | 27.3. 19:00 | 8085 | ||
23 | 803 | st 26.3. 8:25 | 26.3. 19:20 | 8085 |