Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30 let Občanského fóra (od 4. 12. 2019 do 11. 2. 2021)

30 let Občanského fóra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 060 547 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 806 ne 22.1. 10:1922.1. 19:47 8085
23 804 so 21.1. 7:2521.1. 19:47 8085
23 801 pá 20.1. 7:2520.1. 19:24 8085
23 801 čt 19.1. 7:2519.1. 19:24 8085
23 801 st 18.1. 7:2518.1. 19:24 8085
23 801 út 17.1. 7:2517.1. 19:24 8085
23 801 po 16.1. 7:2516.1. 19:24 8085
23 801 ne 15.1. 7:2515.1. 20:02 8085
23 805 so 14.1. 7:4514.1. 20:02 8085
23 801 čt 5.1. 7:255.1. 19:24 8085
23 801 st 4.1. 7:254.1. 19:24 8085
23 801 út 3.1. 7:253.1. 19:24 8085
23 801 po 2.1. 7:242.1. 19:23 8085
23 801 ne 1.1. 7:251.1. 20:02 8085
Rok 2022
23 805 so 31.12. 7:4531.12. 20:02 8085
23 801 st 28.12. 7:2428.12. 19:23 8085
23 801 út 27.12. 7:2427.12. 19:23 8085
23 801 po 26.12. 7:2526.12. 20:02 8085
23 801 ne 25.12. 7:2525.12. 20:02 8085
23 805 so 24.12. 7:4524.12. 17:02 8085
23 806 ne 18.12. 10:1918.12. 19:47 8085
23 804 so 17.12. 7:2517.12. 19:47 8085
23 801 pá 16.12. 7:2316.12. 19:24 8085
23 801 čt 15.12. 7:2315.12. 19:24 8085
23 801 st 14.12. 13:3014.12. 19:24 8085*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8042

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.