Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30 let Občanského fóra (od 4. 12. 2019 do 11. 2. 2021)

30 let Občanského fóra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 069 667 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 806 ne 26.11. 10:0826.11. 19:56 8085
23 804 so 25.11. 7:2825.11. 19:56 8085
23 801 pá 24.11. 7:2324.11. 19:24 8085
23 801 čt 23.11. 7:2323.11. 19:24 8085
23 801 st 22.11. 7:2322.11. 19:24 8085
23 801 út 21.11. 7:2321.11. 19:24 8085
23 801 po 20.11. 7:2320.11. 19:24 8085
23 801 ne 19.11. 7:2819.11. 20:11 8085
23 801 út 14.11. 7:2314.11. 19:24 8085
23 801 po 13.11. 7:2313.11. 19:24 8085
23 805 so 11.11. 15:2511.11. 16:50 8085*Z1
23 801 pá 10.11. 7:2310.11. 19:24 8085
23 801 čt 9.11. 7:239.11. 19:24 8085
23 801 st 8.11. 7:238.11. 19:24 8085
23 801 út 7.11. 7:237.11. 19:24 8085
23 801 po 6.11. 7:236.11. 19:24 8085
23 801 ne 5.11. 7:285.11. 20:11 8085
23 805 so 4.11. 7:484.11. 20:11 8085
23 806 ne 29.10. 10:0829.10. 19:56 8085
23 804 so 28.10. 7:2828.10. 19:56 8085
23 801 pá 27.10. 7:2327.10. 19:24 8085
23 801 čt 26.10. 7:2326.10. 19:24 8085
23 801 st 25.10. 7:2325.10. 19:24 8085
23 801 út 24.10. 7:2324.10. 19:24 8085
23 801 po 23.10. 7:2323.10. 19:24 8085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.