Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 018 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 pá 18.10. 6:4818.10. 19:39 8085+8013
23 103 čt 17.10. 6:4817.10. 19:39 8085+8013
23 104 po 14.10. 7:1514.10. 20:06 8085+8013
23 102 ne 13.10. 7:5913.10. 19:37 8085+8013
23 102 so 12.10. 11:0012.10. 19:37 8085+8013*Z
23 103 pá 11.10. 6:4811.10. 19:39 8085+8013
23 104 čt 10.10. 7:1510.10. 20:36 8085+8013
23 105 ne 6.10. 7:396.10. 20:07 8085+8013
23 104 so 5.10. 7:115.10. 19:52 8085+8013
23 104 pá 4.10. 7:154.10. 20:06 8085+8013
23 103 čt 3.10. 6:483.10. 19:39 8085+8013
23 104 st 2.10. 7:152.10. 20:06 8085+8013
23 102 ne 29.9. 7:5929.9. 19:37 8085+8013
23 102 so 28.9. 7:5828.9. 19:37 8085+8013
23 103 st 25.9. 6:4825.9. 19:39 8085+8013
23 104 út 24.9. 7:1524.9. 20:06 8085+8013
23 104 po 23.9. 7:1523.9. 20:06 8085+8013
23 106 ne 22.9. 9:1422.9. 20:22 8085+8013
23 104 so 21.9. 9:3621.9. 19:52 8085+8013
23 103 pá 20.9. 6:4720.9. 19:39 8085+8013
23 103 čt 19.9. 6:4719.9. 19:39 8085+8013
23 104 st 18.9. 7:1518.9. 20:06 8085+8013
23 105 ne 15.9. 7:3915.9. 20:07 8085+8013
23 105 so 14.9. 7:3014.9. 15:30 8085+8013*MU
23 103 pá 13.9. 6:4713.9. 19:39 8085+8013
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.