Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30 let Občanského fóra (od 4. 12. 2019 do 11. 2. 2021)

30 let Občanského fóra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 092 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 801 pá 8.11. 7:248.11. 19:25 8085
23 801 čt 7.11. 7:247.11. 19:25 8085
23 801 st 6.11. 7:246.11. 19:25 8085
23 801 út 5.11. 7:245.11. 19:25 8085
23 801 po 4.11. 7:244.11. 19:25 8085
23 801 ne 3.11. 7:283.11. 20:13 8085
23 805 so 2.11. 7:492.11. 20:13 8085
23 812 po 28.10. 10:1728.10. 19:58 8085
23 812 ne 27.10. 10:1727.10. 19:58 8085
23 801 so 26.10. 7:2826.10. 19:58 8085
23 801 pá 25.10. 7:2425.10. 19:25 8085
23 801 čt 24.10. 7:2424.10. 19:25 8085
23 801 st 23.10. 10:3023.10. 19:25 8085*Z1
23 802 ne 20.10. 7:2820.10. 20:13 8085
23 803 so 19.10. 7:4919.10. 20:13 8085
23 801 pá 6.9. 7:246.9. 19:28 8085
23 801 čt 5.9. 7:245.9. 19:25 8085
23 801 st 4.9. 7:244.9. 19:25 8085
23 801 út 3.9. 7:243.9. 19:25 8085
23 801 po 2.9. 7:242.9. 19:25 8085
23 802 ne 1.9. 7:281.9. 20:13 8085
23 803 so 31.8. 7:4931.8. 20:13 8085
23 801 po 26.8. 7:3026.8. 8:30 8085*MU
23 802 ne 25.8. 7:2825.8. 20:13 8085
23 803 so 24.8. 7:4924.8. 20:13 8085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.