Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 012 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 102 ne 18.8. 7:5918.8. 19:37 8085+8013
23 102 so 17.8. 7:5817.8. 19:37 8085+8013
23 104 pá 16.8. 7:1516.8. 20:07 8085+8013
23 103 st 14.8. 6:4514.8. 19:39 8085+8013
23 104 út 13.8. 7:1513.8. 20:07 8085+8013
23 104 po 12.8. 7:1512.8. 20:07 8085+8013
23 106 ne 11.8. 9:1411.8. 20:22 8085+8013
23 104 so 10.8. 7:1110.8. 19:52 8085+8013
23 104 pá 9.8. 7:159.8. 20:07 8085+8013
23 103 čt 25.7. 6:4525.7. 19:39 8085+8013
23 102 so 13.7. 7:5813.7. 19:37 8085+8013
23 106 so 29.6. 9:5229.6. 20:22 8085+8013*Z
23 104 pá 28.6. 6:0628.6. 21:48 8085+8013
23 104 čt 27.6. 6:0627.6. 22:05 8085+8013
23 107 st 26.6. 6:5326.6. 21:21 8085+8013
23 103 út 25.6. 5:4625.6. 21:42 8085+8013
23 105 po 24.6. 6:2124.6. 22:27 8085+8013
23 107 ne 23.6. 8:1823.6. 22:05 8085+8013
23 107 pá 21.6. 6:5321.6. 21:21 8085+8013
23 105 čt 20.6. 6:2120.6. 22:27 8085+8013
23 107 st 19.6. 6:5319.6. 21:21 8085+8013
23 105 út 18.6. 6:2118.6. 22:27 8085+8013
23 107 po 17.6. 6:5317.6. 21:21 8085+8013
23 104 ne 16.6. 7:0116.6. 21:05 8085+8013
23 107 so 15.6. 8:1515.6. 22:05 8085+8013
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.