Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8085

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30 let Občanského fóra (od 4. 12. 2019 do 11. 2. 2021)

30 let Občanského fóra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 16.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1981

Výrobní číslo: 164643

Původní evidenční číslo: 6985

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 046 777 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 804 so 25.6. 7:2525.6. 19:48 8085
23 801 pá 24.6. 7:2324.6. 19:25 8085
23 801 čt 23.6. 7:2323.6. 19:25 8085
23 801 st 22.6. 7:2322.6. 19:25 8085
23 801 út 21.6. 7:2321.6. 19:25 8085
23 801 po 20.6. 7:2320.6. 19:25 8085
23 801 ne 19.6. 7:2519.6. 20:03 8085
23 805 so 18.6. 7:4518.6. 20:03 8085
23 801 ne 29.5. 7:2529.5. 20:03 8085
23 805 so 28.5. 7:4528.5. 20:03 8085
23 801 st 25.5. 7:2325.5. 19:25 8085
23 801 út 24.5. 7:2324.5. 19:25 8085
23 801 po 23.5. 7:2323.5. 19:25 8085
23 804 ne 22.5. 7:2722.5. 20:01 8085
23 804 so 21.5. 16:1021.5. 20:01 8085*Z1
23 801 st 18.5. 7:2318.5. 14:30 8085*MU*1
23 801 út 17.5. 7:2317.5. 19:25 8085
23 801 po 16.5. 7:2316.5. 19:25 8085
 2  601 ne 10.4. 6:5610.4. 20:04 8085
 2  601 ne 13.3. 6:1413.3. 20:47 8085
 2  604 ne 13.2. 6:3313.2. 21:28 8085
 2  604 ne 23.1. 6:3323.1. 21:28 8085
Rok 2021
13 101 ne 7.11. 10:137.11. 21:47 8085
13 101 so 6.11. 7:436.11. 21:47 8085
13 101 ne 24.10. 7:4424.10. 20:32 8085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8042
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v obratišti Zvonařka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.