Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 032 828 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  101 st 24.4. 5:4124.4. 19:37 8076+8088
24 104 út 23.4. 6:0623.4. 19:39 8076+8088
24 107 čt 18.4. 6:4018.4. 20:09 8076+8088
 6  109 st 17.4. 6:3117.4. 19:56 8076+8088
24 106 út 16.4. 6:2416.4. 19:59 8076+8088
 6  141 po 15.4. 5:2815.4. 20:06 8076+8088
 6  144 čt 21.3. 6:0721.3. 9:45 8076+8079*MU
 6  141 st 20.3. 16:2520.3. 20:13 8076+8079*Z
15 104 po 18.3. 6:1618.3. 17:45 8076+8079*MU
24 106 pá 15.3. 6:2215.3. 19:59 8076+8079
 6  141 čt 14.3. 5:3114.3. 20:13 8076+8079
16 116 st 13.3. 14:0013.3. 19:50 8076+8079
16 116 st 13.3. 7:0713.3. 10:23 8076+8079
 6  144 út 12.3. 6:0712.3. 18:32 8076+8079
 6  141 po 11.3. 5:3111.3. 20:13 8076+8079
 6  143 pá 8.3. 5:398.3. 22:10 8076+8079
24 107 čt 7.3. 6:407.3. 20:09 8076+8079
 7  109 st 6.3. 5:036.3. 20:55 8076+8079
24 105 út 5.3. 6:165.3. 19:49 8076+8079
 7  101 po 4.3. 5:414.3. 19:37 8076+8079
15 110 pá 1.3. 5:321.3. 21:07 8076+8079
15 103 čt 28.2. 6:0828.2. 19:40 8076+8079
 7  101 st 27.2. 5:4127.2. 19:37 8076+8079
24 106 út 26.2. 6:2426.2. 19:59 8076+8079
 6  141 po 25.2. 5:3125.2. 20:13 8076+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.