Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 022 734 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  144 po 10.12. 6:0910.12. 18:32 8076+8082
 7  105 pá 7.12. 6:217.12. 22:14 8076+8082
 7  105 čt 6.12. 6:216.12. 22:14 8076+8082
 7  101 st 5.12. 5:415.12. 19:37 8076+8082
24 105 út 4.12. 6:164.12. 19:49 8076+8082
 6  101 po 3.12. 5:093.12. 20:40 8076+8082
 7  105 pá 30.11. 6:2130.11. 22:14 8076+8082
26 116 čt 29.11. 6:0729.11. 20:01 8076+8082
 7  105 st 28.11. 6:2128.11. 22:14 8076+8082
 7  109 út 27.11. 5:0327.11. 20:55 8076+8082
 7  104 po 26.11. 6:1326.11. 20:07 8076+8082
26 111 pá 23.11. 5:3523.11. 22:07 8076+8082
 7  104 čt 22.11. 6:1322.11. 20:07 8076+8082
15 103 st 21.11. 6:0821.11. 19:40 8076+8082
 7  104 út 20.11. 6:1320.11. 20:07 8076+8082
 6  142 po 19.11. 6:1119.11. 23:59 8076+8082
 7  106 pá 16.11. 6:2916.11. 10:30 8076+8082*MU
24 106 čt 15.11. 6:2415.11. 19:59 8076+8082
24 107 st 14.11. 6:4014.11. 20:09 8076+8082
 6  141 út 13.11. 5:3113.11. 20:13 8076+8082
25 116 po 12.11. 14:4012.11. 19:25 8076+8082
16 103 st 31.10. 14:5131.10. 20:45 8029+8076
15 101 st 31.10. 5:5831.10. 9:40 8029+8076*MU
15 103 út 30.10. 6:0930.10. 19:40 8029+8076
34 141 po 29.10. 4:3329.10. 20:16 8029+8076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.