Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 037 283 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 108 pá 15.11. 7:0515.11. 20:37 8076+8079
 7  112 čt 14.11. 5:1714.11. 21:29 8076+8079
15 108 st 13.11. 7:0513.11. 22:24 8076+8079
15 103 út 12.11. 6:0812.11. 19:40 8076+8079
26 103 po 11.11. 6:3112.11. 0:01 8076+8079
15 108 pá 8.11. 7:058.11. 20:37 8076+8079
24 104 st 6.11. 6:066.11. 19:39 8076+8079
24 106 út 5.11. 6:245.11. 19:59 8076+8079
24 104 po 4.11. 6:064.11. 19:39 8076+8079
 7  113 pá 1.11. 15:171.11. 21:44 8076+8079
15 103 st 30.10. 6:0830.10. 15:45 8076+8079*MU
15 108 út 29.10. 7:0529.10. 22:24 8076+8079
15 108 čt 24.10. 7:0524.10. 18:15 8076+8079*MU
 7  106 st 23.10. 6:2923.10. 8:25 8076+8079*MU
 7  112 út 22.10. 5:1722.10. 21:29 8076+8079
15 108 po 21.10. 7:0521.10. 22:24 8076+8079
 6  143 út 7.5. 5:407.5. 9:30 8076+8088*MU*1
 7  104 po 6.5. 6:136.5. 20:07 8076+8088
 6  101 pá 3.5. 5:003.5. 18:35 8076+8088
24 105 čt 2.5. 6:162.5. 19:49 8076+8088
 7  101 út 30.4. 5:4130.4. 19:37 8076+8088
 7  112 po 29.4. 5:1729.4. 21:29 8076+8088
 7  105 pá 26.4. 6:2126.4. 22:14 8076+8088
 7  104 čt 25.4. 6:1325.4. 19:00 8076+8088*MU
 7  101 st 24.4. 5:4124.4. 19:37 8076+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9336 do 8076+8088 na Libeňském mostě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.