Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 165 128 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 dnes 6:1029.11. 19:00 8076+8079
 7  107 út 28.11. 5:4028.11. 19:55 8076+8079
 7  104 po 27.11. 15:2027.11. 19:25 8076+8079
 7  104 po 27.11. 5:0527.11. 9:13 8076+8079
 7  109 pá 24.11. 6:0524.11. 16:00 8076+8079*MU
 7  107 čt 23.11. 5:4023.11. 19:55 8076+8079
16 114 st 22.11. 4:3422.11. 19:28 8076+8079
16 113 út 21.11. 14:3621.11. 23:58 8076+8079
16 117 út 21.11. 7:0821.11. 9:32 8076+8079
16 111 po 20.11. 6:1020.11. 19:00 8076+8079
16 111 čt 16.11. 6:1016.11. 19:00 8076+8079
16 111 st 15.11. 6:1015.11. 19:00 8076+8079
16 117 po 13.11. 7:0813.11. 9:32 8076+8079
16 111 po 6.11. 6:106.11. 19:00 8076+8079
 7  101 pá 3.11. 6:553.11. 21:16 8076+8079
 7  112 pá 27.10. 6:2527.10. 18:25 8076+8079
 7  112 čt 26.10. 6:2526.10. 18:25 8076+8079
 7  104 st 25.10. 15:2025.10. 19:25 8076+8079
 7  104 st 25.10. 5:0525.10. 7:15 8076+8079*MU
 7  101 út 24.10. 6:5524.10. 21:16 8076+8079
 7  109 po 23.10. 6:0523.10. 18:01 8076+8079
16 104 pá 20.10. 5:4220.10. 23:57 8076+8079
16 112 čt 19.10. 4:5319.10. 20:03 8076+8079
16 109 st 18.10. 14:5519.10. 0:17 8076+8079
16 109 st 18.10. 7:0318.10. 9:29 8076+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.