Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 089 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 101 po 12.4. 4:5812.4. 22:05 8076+8079
26 103 pá 9.4. 5:269.4. 22:35 8076+8079
 7  110 čt 1.4. 5:381.4. 20:34 8076+8079
 7  110 pá 26.3. 5:3826.3. 20:34 8076+8079
 7  103 čt 25.3. 6:1825.3. 20:54 8076+8079
 7  110 st 24.3. 5:3824.3. 20:34 8076+8079
26 103 út 23.3. 5:2623.3. 22:35 8076+8079
26 103 po 22.3. 5:2622.3. 22:35 8076+8079
26 101 pá 19.3. 4:5819.3. 22:05 8076+8079
26 103 čt 18.3. 5:2618.3. 22:35 8076+8079
26 101 st 17.3. 4:5817.3. 22:05 8076+8079
26 103 út 16.3. 5:2616.3. 22:35 8076+8079
 7  110 pá 12.3. 5:3812.3. 20:34 8076+8079
 7  109 čt 11.3. 5:2811.3. 20:24 8076+8079
 7  110 st 10.3. 5:3810.3. 20:34 8076+8079
 7  109 út 9.3. 5:289.3. 20:24 8076+8079
 7  103 po 8.3. 6:188.3. 20:54 8076+8079
 7  103 pá 5.3. 6:185.3. 20:54 8076+8079
 7  109 út 2.3. 5:282.3. 20:24 8076+8079
26 103 po 1.3. 5:261.3. 22:35 8076+8079
 7  103 pá 26.2. 6:1826.2. 20:54 8076+8079
 7  103 út 23.2. 6:1823.2. 20:54 8076+8079
 7  109 po 22.2. 5:2822.2. 20:24 8076+8079
26 103 pá 19.2. 5:2619.2. 22:35 8076+8079
 7  110 čt 18.2. 5:3818.2. 20:34 8076+8079


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.