Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1. 1. 1997

Výrobní číslo: 179935

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 990 424 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
sjHL 111 ne 26.11. 2:5426.11. 4:45 8076
sjHL 111 so 25.11. 2:5425.11. 4:45 8076
sjHL 111 pá 24.11. 2:5424.11. 4:45 8076
8 113 st 22.11. 5:5522.11. 18:59 8087+8076
8 103 út 21.11. 6:3122.11. 0:04 8087+8076
8 107 po 20.11. 6:5520.11. 20:05 8087+8076
8 113 čt 16.11. 5:5516.11. 18:59 8087+8076
8 109 st 15.11. 14:3915.11. 22:33 8087+8076
8 109 st 15.11. 4:5815.11. 9:00 8087+8076
16 117 út 14.11. 6:3315.11. 1:14 8087+8076
16 118 po 13.11. 4:2913.11. 19:59 8087+8076
16 118 pá 10.11. 4:2910.11. 19:59 8087+8076
16 117 čt 9.11. 6:3310.11. 1:14 8087+8076
16 113 st 8.11. 6:078.11. 19:45 8087+8076
16 113 út 7.11. 6:077.11. 19:45 8087+8076
8 109 po 6.11. 19:406.11. 22:33 8087+8076*Z
8 113 po 6.11. 5:556.11. 18:59 8087+8076
8 107 pá 3.11. 6:553.11. 20:05 8087+8076
8 113 čt 2.11. 5:552.11. 18:59 8087+8076
8 107 st 1.11. 6:551.11. 20:05 8087+8076
8 113 út 31.10. 5:5531.10. 18:59 8087+8076
8 109 po 30.10. 14:3930.10. 22:33 8087+8076
8 109 po 30.10. 4:5830.10. 9:00 8087+8076
8 110 pá 27.10. 5:3427.10. 20:49 8087+8076
8 103 čt 26.10. 14:0027.10. 0:04 8087+8076*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8051+8072
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8029

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.