Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8074

Evidované reklamní polepy:

Mr.Brown II

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)
Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179611

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 919 193 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 101 so 21.7. 9:2021.7. 15:20 8074*Z
36 144 čt 19.7. 6:2819.7. 21:34 8074+8015
36 104 st 18.7. 6:0819.7. 0:45 8074+8015
 7  102 út 17.7. 5:1217.7. 21:24 8074+8015
 7  107 po 16.7. 6:1117.7. 0:31 8074+8015
36 108 pá 13.7. 4:3613.7. 19:48 8074+8015
22 117 čt 12.7. 4:4913.7. 0:36 8074+8015
36 103 st 11.7. 5:3212.7. 0:36 8074+8015
36 105 út 10.7. 4:5610.7. 21:14 8074+8015
36 104 po 9.7. 6:0810.7. 0:45 8074+8015
36 107 st 4.7. 6:084.7. 20:14 8074+8015
36 113 út 3.7. 4:363.7. 19:48 8074+8015
36 111 po 2.7. 5:392.7. 21:29 8074+8015
 7  111 pá 29.6. 6:1329.6. 20:07 8074+8015
24 101 čt 28.6. 6:4028.6. 19:59 8074+8015
24 113 st 27.6. 6:2427.6. 19:49 8074+8015
24 101 út 26.6. 6:4026.6. 19:59 8074+8015
24 113 po 25.6. 6:2425.6. 19:49 8074+8015
15 112 pá 22.6. 6:1222.6. 22:09 8074+8015
24 101 čt 21.6. 6:4021.6. 19:59 8074+8015
24 107 st 20.6. 5:4620.6. 20:56 8074+8015
 7  111 út 19.6. 6:1319.6. 20:07 8074+8015
24 102 po 18.6. 6:4818.6. 20:09 8074+8015
24 114 pá 15.6. 6:3215.6. 18:02 8074+8015
24 109 čt 14.6. 6:0614.6. 19:19 8074+8015
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.