Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M2-DVC ev. č. 8074

Evidované reklamní polepy:

Mr.Brown II

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)
Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179611

Původní evidenční číslo: -

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 897 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7 111 po 22.1. 6:1322.1. 20:07 8077+8074
24 109 pá 19.1. 6:0619.1. 19:19 8077+8074
24 113 čt 18.1. 6:2418.1. 19:49 8079+8074
24 113 st 17.1. 6:2417.1. 19:49 8079+8074
24 113 út 16.1. 6:2416.1. 19:49 8079+8074
24 113 po 15.1. 6:2415.1. 19:49 8079+8074
14 103 pá 12.1. 14:3612.1. 22:03 8079+8074
14 103 pá 12.1. 5:5412.1. 10:21 8079+8074
14 103 út 2.1. 14:212.1. 21:06 8079+8074
Rok 2017
14 110 pá 29.12. 4:3629.12. 20:06 8079+8074
14 110 čt 28.12. 4:3629.12. 0:49 8079+8074
14 110 st 27.12. 4:3628.12. 0:49 8079+8074
14 105 pá 22.12. 6:1122.12. 23:49 8079+8074
14 107 čt 21.12. 11:3021.12. 19:46 8079+8074*Z
25 107 čt 21.12. 4:5421.12. 7:15 8079+8074*MU
8 113 út 12.12. 15:1512.12. 16:45 8079+8074*Z1
16 101 út 12.12. 4:1012.12. 11:00 8088+8074*MU
16 104 po 11.12. 4:2911.12. 20:52 8088+8074
16 106 pá 8.12. 5:078.12. 23:54 8088+8074
16 105 st 6.12. 4:496.12. 21:07 8088+8074
16 110 út 5.12. 5:376.12. 0:34 8088+8074
16 106 po 4.12. 5:074.12. 15:30 8080+8074*MU
16 117 pá 1.12. 6:332.12. 1:14 8080+8074
16 110 čt 30.11. 5:371.12. 0:34 8080+8074
16 106 st 29.11. 5:0729.11. 23:54 8080+8074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.