Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8074

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 978 656 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+36 131 čt 16.1. 6:3116.1. 14:10 8072+8074*MU
15 108 st 15.1. 7:0515.1. 22:24 8072+8074
15 103 po 13.1. 6:0813.1. 19:40 8072+8074
15 108 pá 10.1. 7:0510.1. 20:37 8072+8074
24 104 čt 9.1. 6:069.1. 19:39 8072+8074
26 103 st 8.1. 6:319.1. 0:01 8072+8074
15 103 út 7.1. 6:087.1. 19:40 8072+8074
15 108 po 6.1. 7:056.1. 22:24 8072+8074
24 108 čt 2.1. 6:262.1. 19:59 8072+8074
Rok 2019
24 108 út 31.12. 6:2631.12. 19:59 8072+8074
24 113 po 30.12. 13:4530.12. 20:39 8072+8074
24 113 po 30.12. 5:3630.12. 10:19 8072+8074
24 108 pá 27.12. 6:2627.12. 19:59 8072+8074
24 108 po 23.12. 6:2623.12. 19:59 8072+8074
26 103 pá 20.12. 6:3121.12. 0:01 8072+8074
15 108 st 18.12. 7:0518.12. 22:24 8072+8074
22 108 út 17.12. 6:3217.12. 20:10 8072+8074
15 103 po 16.12. 6:0816.12. 19:40 8072+8074
22 137 pá 13.12. 6:4213.12. 19:43 8072+8074
15 103 čt 12.12. 6:0812.12. 19:40 8072+8074
 7  109 st 11.12. 4:4311.12. 20:55 8072+8074
15 103 út 10.12. 6:0810.12. 19:40 8072+8074
24 104 po 9.12. 6:069.12. 19:39 8072+8074
22 137 pá 6.12. 6:426.12. 19:43 8072+8074
24 104 út 3.12. 6:063.12. 18:30 8072+8074*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.