Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M2-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1998
V provozu od: 1. 1. 1998
Výrobní číslo: 179611
Původní evidenční číslo: -
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 908 603 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Statický měnič: | SMMR 06 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
24 | 109 | st 25.4. 6:06 | 25.4. 19:19 | 8074+8009 | ||
24 | 113 | po 23.4. 6:24 | 23.4. 19:49 | 8074+8009 | ||
7 | 111 | pá 20.4. 6:13 | 20.4. 20:07 | 8074+8009 | ||
24 | 113 | čt 19.4. 6:24 | 19.4. 19:49 | 8074+8009 | ||
24 | 101 | st 18.4. 6:40 | 18.4. 19:59 | 8074+8009 | ||
24 | 113 | út 17.4. 6:24 | 17.4. 19:49 | 8074+8009 | ||
24 | 109 | po 16.4. 6:06 | 16.4. 19:19 | 8074+8009 | ||
7 | 113 | pá 13.4. 6:28 | 13.4. 20:26 | 8074+8009 | ||
24 | 107 | čt 12.4. 5:46 | 12.4. 20:56 | 8074+8009 | ||
24 | 107 | st 11.4. 5:46 | 11.4. 20:56 | 8074+8009 | ||
15 | 108 | út 10.4. 5:59 | 10.4. 21:40 | 8074+8009 | ||
7 | 104 | po 9.4. 5:17 | 9.4. 21:06 | 8074+8009 | ||
24 | 101 | pá 6.4. 6:40 | 6.4. 19:59 | 8074+8009 | ||
24 | 114 | čt 5.4. 6:32 | 5.4. 18:02 | 8074+8009 | ||
24 | 112 | st 4.4. 6:16 | 4.4. 19:39 | 8074+8009 | ||
24 | 112 | út 3.4. 6:16 | 3.4. 19:39 | 8074+8009 | ||
24 | 113 | čt 29.3. 6:24 | 29.3. 19:49 | 8074+8009 | ||
24 | 112 | st 28.3. 6:16 | 28.3. 19:54 | 8074+8009 | ||
24 | 109 | út 27.3. 6:06 | 27.3. 19:19 | 8074+8009 | ||
15 | 103 | po 26.3. 5:51 | 26.3. 19:57 | 8074+8009 | ||
25 | 116 | pá 23.3. 14:40 | 23.3. 19:24 | 8074+8080 | ||
25 | 116 | pá 23.3. 5:14 | 23.3. 9:54 | 8074+8080 | ||
25 | 116 | čt 22.3. 14:40 | 22.3. 19:24 | 8074+8080 | ||
8 | 112 | čt 22.3. 6:33 | 22.3. 8:59 | 8074+8080 | ||
15 | 103 | st 21.3. 5:51 | 21.3. 15:40 | 8074+8080*MU |