Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M2-DVC ev. č. 8074

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mr.Brown II (od 27. 5. 2016 do 8. 1. 2017)

Mr.Brown II

Mr.Brown (od 17. 8. 2015 do 25. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M2-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1998

V provozu od: 1. 1. 1998

Výrobní číslo: 179611

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 007 501 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 105 út 3.11. 5:333.11. 11:35 8080+8074*MU
11 105 po 2.11. 5:332.11. 21:45 8080+8074
14 112 pá 30.10. 4:4430.10. 10:56 8080+8074
 7  104 čt 29.10. 5:5829.10. 19:56 8080+8074
 8  101 út 27.10. 4:3927.10. 20:01 8080+8074
25 114 po 26.10. 5:5626.10. 19:57 8080+8074
25 114 pá 23.10. 5:5623.10. 19:57 8080+8074
 8  103 st 21.10. 4:5421.10. 15:45 8080+8074*MU
25 114 út 20.10. 5:5620.10. 19:57 8080+8074
 5  108 po 19.10. 5:1619.10. 19:37 8080+8074
 8  101 pá 16.10. 4:3916.10. 20:01 8080+8074
 8  101 čt 15.10. 4:3915.10. 20:01 8080+8074
25 114 st 14.10. 5:5614.10. 19:57 8080+8074
 5  108 út 13.10. 5:1613.10. 19:37 8080+8074
 8  101 po 12.10. 4:3912.10. 20:01 8080+8074
15 107 pá 9.10. 14:459.10. 22:27 8080+8074*Z
 5  113 pá 9.10. 6:519.10. 10:14 8080+8074
 6  116 čt 8.10. 4:508.10. 9:38 8080+8074
15 107 st 7.10. 5:277.10. 22:27 8080+8074
 7  106 út 6.10. 6:146.10. 20:15 8080+8074
 7  106 po 5.10. 6:145.10. 20:15 8080+8074
25 106 pá 2.10. 4:412.10. 21:13 8080+8074
25 114 čt 1.10. 5:561.10. 19:57 8080+8074
14 111 st 30.9. 4:2130.9. 10:26 8080+8074
 5  108 út 29.9. 5:1629.9. 19:37 8080+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.