Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1976
V provozu od: 1980
Vyřazení: 30. 6. 2015
Výrobní číslo: 164507
Původní evidenční číslo: 6930
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 1 827 466 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
25 | 109 | ne 28.6. 12:50 | 29.6. 0:29 | 8059+8049 | ||
25 | 106 | so 27.6. 4:52 | 27.6. 21:06 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | pá 26.6. 13:46 | 26.6. 20:07 | 8059+8049 | ||
25 | 106 | po 22.6. 5:59 | 22.6. 20:26 | 8059+8049 | ||
25 | 107 | pá 19.6. 5:46 | 19.6. 20:07 | 8059+8049 | ||
25 | 115 | čt 18.6. 14:53 | 18.6. 21:36 | 8059+8049 | ||
25 | 109 | út 16.6. 6:01 | 16.6. 8:00 | 8059+8049*MU | ||
25 | 113 | po 15.6. 6:43 | 15.6. 19:08 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | pá 12.6. 13:46 | 12.6. 20:07 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | pá 12.6. 5:18 | 12.6. 9:22 | 8059+8049 | ||
25 | 102 | čt 11.6. 5:10 | 12.6. 0:11 | 8059+8049 | ||
25 | 109 | st 10.6. 6:01 | 10.6. 20:52 | 8059+8049 | ||
25 | 115 | út 9.6. 5:42 | 9.6. 10:02 | 8059+8049 | ||
25 | 107 | po 8.6. 15:45 | 8.6. 20:07 | 8059+8049*Z1 | ||
25 | 115 | po 8.6. 5:42 | 8.6. 10:02 | 8059+8049 | ||
25 | 106 | so 6.6. 4:53 | 6.6. 21:06 | 8059+8049 | ||
25 | 102 | pá 5.6. 5:10 | 6.6. 0:11 | 8059+8049 | ||
25 | 106 | čt 4.6. 5:59 | 4.6. 20:26 | 8059+8049 | ||
25 | 113 | st 3.6. 6:43 | 3.6. 19:08 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | út 2.6. 13:46 | 2.6. 20:07 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | út 2.6. 5:18 | 2.6. 9:22 | 8059+8049 | ||
25 | 109 | po 1.6. 6:01 | 1.6. 20:52 | 8059+8049 | ||
25 | 103 | ne 31.5. 4:47 | 31.5. 22:53 | 8059+8049 | ||
25 | 115 | pá 29.5. 14:53 | 29.5. 21:36 | 8059+8049 | ||
25 | 104 | st 27.5. 13:46 | 27.5. 20:07 | 8059+8049 |