Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1976

V provozu od: 1980

Vyřazení: 30. 6. 2015

Výrobní číslo: 164507

Původní evidenční číslo: 6930

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 827 466 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
25 109 ne 28.6. 12:5029.6. 0:29 8059+8049
25 106 so 27.6. 4:5227.6. 21:06 8059+8049
25 104 pá 26.6. 13:4626.6. 20:07 8059+8049
25 106 po 22.6. 5:5922.6. 20:26 8059+8049
25 107 pá 19.6. 5:4619.6. 20:07 8059+8049
25 115 čt 18.6. 14:5318.6. 21:36 8059+8049
25 109 út 16.6. 6:0116.6. 8:00 8059+8049*MU
25 113 po 15.6. 6:4315.6. 19:08 8059+8049
25 104 pá 12.6. 13:4612.6. 20:07 8059+8049
25 104 pá 12.6. 5:1812.6. 9:22 8059+8049
25 102 čt 11.6. 5:1012.6. 0:11 8059+8049
25 109 st 10.6. 6:0110.6. 20:52 8059+8049
25 115 út 9.6. 5:429.6. 10:02 8059+8049
25 107 po 8.6. 15:458.6. 20:07 8059+8049*Z1
25 115 po 8.6. 5:428.6. 10:02 8059+8049
25 106 so 6.6. 4:536.6. 21:06 8059+8049
25 102 pá 5.6. 5:106.6. 0:11 8059+8049
25 106 čt 4.6. 5:594.6. 20:26 8059+8049
25 113 st 3.6. 6:433.6. 19:08 8059+8049
25 104 út 2.6. 13:462.6. 20:07 8059+8049
25 104 út 2.6. 5:182.6. 9:22 8059+8049
25 109 po 1.6. 6:011.6. 20:52 8059+8049
25 103 ne 31.5. 4:4731.5. 22:53 8059+8049
25 115 pá 29.5. 14:5329.5. 21:36 8059+8049
25 104 st 27.5. 13:4627.5. 20:07 8059+8049
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.