Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8042

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 19.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Výrobní číslo: 160446

Původní evidenční číslo: 6787

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 326 150 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 806 ne 4.6. 10:204.6. 19:55 8042
23 804 so 3.6. 13:353.6. 19:55 8042*Z1
23 805 so 27.5. 7:4627.5. 14:55 8042*MU
23 801 ne 21.5. 7:2621.5. 20:10 8042
23 804 so 20.5. 7:2620.5. 19:55 8042
23 801 st 17.5. 7:2317.5. 19:24 8042
23 801 út 16.5. 7:2316.5. 19:24 8042
23 801 po 15.5. 7:2315.5. 19:24 8042
23 801 pá 12.5. 7:2312.5. 19:24 8042
23 801 čt 11.5. 7:2311.5. 19:24 8042
23 801 st 10.5. 7:2310.5. 19:24 8042
23 801 út 9.5. 7:239.5. 19:24 8042
23 801 po 8.5. 7:268.5. 20:10 8042
23 801 ne 7.5. 14:487.5. 20:10 8042
23 804 so 6.5. 7:266.5. 19:55 8042
23 801 pá 5.5. 7:235.5. 19:24 8042
23 801 čt 4.5. 7:234.5. 19:24 8042
23 801 st 3.5. 7:233.5. 19:24 8042
23 801 út 2.5. 7:232.5. 19:24 8042
23 806 po 1.5. 10:201.5. 19:55 8042
23 801 ne 30.4. 16:2530.4. 20:10 8042*Z1
23 801 pá 27.1. 7:2527.1. 19:24 8042
23 801 čt 26.1. 7:2526.1. 19:24 8042
23 805 so 21.1. 7:4521.1. 12:00 8042*MU
23 806 ne 15.1. 10:1915.1. 19:47 8042
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.