Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8042

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 19.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1971

V provozu od: 1979

Výrobní číslo: 160446

Původní evidenční číslo: 6787

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 349 145 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 802 ne 22.9. 7:2822.9. 20:13 8042
23 801 so 21.9. 7:2821.9. 19:58 8042
23 801 pá 20.9. 7:2420.9. 19:25 8042
23 801 čt 19.9. 7:2419.9. 19:25 8042
23 801 st 18.9. 7:2418.9. 19:25 8042
23 801 út 17.9. 7:2417.9. 19:25 8042
23 809 ne 15.9. 7:2815.9. 19:02 8042
23 803 so 14.9. 7:4914.9. 20:13 8042
23 812 ne 1.9. 10:171.9. 19:58 8042
23 801 so 31.8. 7:2831.8. 19:58 8042
23 801 pá 30.8. 7:3030.8. 19:30 8042
23 801 čt 29.8. 15:0029.8. 19:30 8042*Z1
23 801 út 27.8. 7:3027.8. 13:10 8042*MU
23 801 po 26.8. 17:1026.8. 19:30 8042*Z1
23 812 ne 25.8. 10:1725.8. 19:58 8042
23 801 pá 23.8. 7:3023.8. 19:30 8042
23 801 čt 22.8. 7:3022.8. 19:30 8042
23 801 st 21.8. 7:3021.8. 19:30 8042
23 801 út 20.8. 7:3020.8. 19:30 8042
23 801 po 19.8. 7:3019.8. 19:30 8042
23 812 ne 18.8. 10:1718.8. 19:58 8042
23 801 so 17.8. 14:3017.8. 19:58 8042*Z1
23 801 st 14.8. 7:3014.8. 18:30 8042*MU
23 801 út 13.8. 7:3013.8. 19:30 8042
23 812 ne 14.7. 10:1714.7. 17:30 8042*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.