Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 019 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 801 st 25.1. 7:2525.1. 19:24 8014
23 801 út 24.1. 7:2524.1. 19:24 8014
23 801 po 23.1. 7:2523.1. 19:24 8014
23 801 ne 22.1. 7:2522.1. 20:02 8014
23 805 so 21.1. 12:0021.1. 20:02 8014*Z1
Rok 2022
23 801 pá 9.12. 7:239.12. 19:24 8014
23 801 čt 8.12. 7:238.12. 19:24 8014
23 801 st 7.12. 7:237.12. 19:24 8014
23 801 út 6.12. 7:236.12. 19:24 8014
23 801 po 5.12. 7:235.12. 19:24 8014
23 806 ne 4.12. 10:194.12. 19:47 8014
23 804 so 3.12. 7:253.12. 19:47 8014
23 806 ne 27.11. 10:1927.11. 19:50 8014
23 804 so 26.11. 7:2526.11. 19:50 8014
23 801 pá 25.11. 13:1525.11. 19:24 8014*Z2
23 801 čt 24.11. 7:2324.11. 19:24 8014
23 801 st 23.11. 7:2323.11. 19:24 8014
23 801 út 22.11. 7:2322.11. 19:24 8014
23 801 po 21.11. 7:2321.11. 19:24 8014
23 801 ne 23.10. 7:2523.10. 20:02 8014
23 801 pá 14.10. 7:2314.10. 19:24 8014
23 801 čt 13.10. 7:2313.10. 19:24 8014
23 801 st 12.10. 7:2312.10. 19:44 8014
23 801 út 11.10. 7:2311.10. 19:24 8014
23 801 po 10.10. 7:2310.10. 19:24 8014
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8042
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.