Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1974
V provozu od: 1978
Výrobní číslo: 162519
Původní evidenční číslo: 6885
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 005 267 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 122 | ne 3.1. 9:23 | 3.1. 19:38 | 8014+8013 | ||
22 | 124 | so 2.1. 7:47 | 2.1. 20:08 | 8014+8013 | ||
22 | 125 | pá 1.1. 10:02 | 1.1. 20:23 | 8014+8013 | ||
Rok 2020 | ||||||
22 | 125 | ne 27.12. 10:02 | 27.12. 20:23 | 8014+8013 | ||
22 | 124 | so 26.12. 9:47 | 26.12. 20:08 | 8014+8013 | ||
Cvič | 423 | st 22.4. 8:30 | 22.4. 14:00 | 5519+8014*Z | ||
Cvič | 423 | st 18.3. 6:00 | 18.3. 14:00 | 5519+8014 | ||
Zvl | 101 | st 19.2. 9:00 | 19.2. 19:00 | 8014 | ||
Cvič | 423 | pá 14.2. 6:00 | 14.2. 14:00 | 5519+8014 | ||
Rok 2019 | ||||||
Zvl | 172 | so 7.12. 11:00 | 7.12. 17:00 | 8014 | ||
23 | 104 | ne 1.12. 18:10 | 1.12. 19:52 | 8014+8013*Z1 | ||
Cvič | 423 | út 26.11. 6:00 | 26.11. 14:00 | 5519+8014 | ||
23 | 106 | út 5.11. 6:35 | 5.11. 8:40 | 8014+8013*MU | ||
23 | 105 | po 4.11. 13:00 | 4.11. 19:48 | 8014+8013*Z2 | ||
23 | 105 | po 4.11. 6:19 | 4.11. 10:05 | 8014+8013*MU | ||
23 | 102 | so 2.11. 7:58 | 2.11. 19:37 | 8014+8013 | ||
Cvič | 423 | po 14.10. 6:00 | 14.10. 14:00 | 5519+8014 | ||
23 | 102 | po 22.4. 8:38 | 22.4. 22:27 | 8014+8013 | ||
23 | 104 | ne 21.4. 7:01 | 21.4. 21:05 | 8014+8013 | ||
23 | 102 | so 20.4. 7:00 | 20.4. 22:27 | 8014+8013 | ||
23 | 102 | pá 19.4. 7:00 | 19.4. 22:27 | 8014+8013 | ||
23 | 105 | čt 18.4. 6:21 | 18.4. 22:27 | 8014+8013 | ||
23 | 103 | st 17.4. 5:46 | 17.4. 21:42 | 8014+8013 | ||
23 | 105 | út 16.4. 6:21 | 16.4. 22:27 | 8014+8013 | ||
23 | 103 | po 15.4. 5:46 | 15.4. 21:42 | 8014+8013 |