Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 007 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 106 ne 12.9. 8:5712.9. 21:30 8014+8013
14 107 so 11.9. 6:5811.9. 21:45 8014+8013
14 106 ne 5.9. 8:575.9. 21:30 8014+8013
Zvl 144 pá 13.8. 14:0013.8. 16:00 8014
19 106 so 31.7. 5:3031.7. 22:37 8014
19 106 ne 25.7. 5:0826.7. 0:32 8014
19 106 so 24.7. 5:3024.7. 22:37 8014
Zvl 119 pá 9.4. 5:009.4. 20:00 8014*1
Zvl 113 so 6.3. 6:006.3. 17:00 8014*2
22 122 ne 3.1. 9:233.1. 19:38 8014+8013
22 124 so 2.1. 7:472.1. 20:08 8014+8013
22 125 pá 1.1. 10:021.1. 20:23 8014+8013
Rok 2020
22 125 ne 27.12. 10:0227.12. 20:23 8014+8013
22 124 so 26.12. 9:4726.12. 20:08 8014+8013
Cvič 423 st 22.4. 8:3022.4. 14:00 5519+8014*Z1
Cvič 423 st 18.3. 6:0018.3. 14:00 5519+8014
Zvl 101 st 19.2. 9:0019.2. 19:00 8014
Cvič 423 pá 14.2. 6:0014.2. 14:00 5519+8014
Rok 2019
Zvl 172 so 7.12. 11:007.12. 17:00 8014
23 104 ne 1.12. 18:101.12. 19:52 8014+8013*Z2
Cvič 423 út 26.11. 6:0026.11. 14:00 5519+8014
23 106 út 5.11. 6:355.11. 8:40 8014+8013*MU
23 105 po 4.11. 13:004.11. 19:48 8014+8013*Z3
23 105 po 4.11. 6:194.11. 10:05 8014+8013*MU
23 102 so 2.11. 7:582.11. 19:37 8014+8013
*1 = filmové natáčení
*2 = natáčení filmu na Zvonařce
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 5519
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.