Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 996 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 106 so 23.2. 7:0623.2. 20:17 8014+8013
23 104 pá 22.2. 7:0822.2. 20:16 8014+8013
23 103 čt 21.2. 6:3821.2. 19:50 8014+8013
23 104 út 19.2. 7:0819.2. 20:16 8014+8013
23 104 čt 14.2. 7:0814.2. 20:16 8014+8013
23 104 út 12.2. 7:0812.2. 20:16 8014+8013
23 103 po 11.2. 6:3811.2. 19:50 8014+8013
23 103 ne 10.2. 7:1010.2. 20:16 8014+8013
23 103 so 9.2. 7:069.2. 20:16 8014+8013
23 104 pá 8.2. 7:088.2. 20:16 8014+8013
23 103 čt 7.2. 6:387.2. 19:50 8014+8013
23 104 st 6.2. 7:086.2. 20:16 8014+8013
23 103 út 5.2. 6:385.2. 19:50 8014+8013
23 103 po 4.2. 6:384.2. 19:50 8014+8013
23 104 pá 1.2. 7:081.2. 20:16 8014+8013
23 104 út 29.1. 7:0829.1. 18:10 8014+8013*MU
23 104 po 28.1. 7:0828.1. 20:16 8014+8013
Zvl 172 so 26.1. 7:0026.1. 21:00 8014+8013*1
23 103 čt 24.1. 6:3824.1. 19:50 8014+8013
23 103 st 23.1. 6:3823.1. 19:50 8014+8013
23 103 út 22.1. 6:3822.1. 19:50 8014+8013
23 102 pá 4.1. 6:384.1. 19:48 8014+8013
23 102 čt 3.1. 6:383.1. 19:48 8014+8013
23 104 st 2.1. 7:382.1. 20:44 8014+8013
Rok 2018
23 102 čt 27.12. 6:3827.12. 15:10 8014+8013*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = filmové natáčení v ulici 17.listopadu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.