Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2022)

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 047 447 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 812 ne 26.5. 10:1726.5. 19:58 8014
23 801 so 25.5. 7:2825.5. 19:58 8014
23 801 pá 24.5. 7:2424.5. 19:25 8014
23 812 ne 19.5. 10:1719.5. 19:58 8014
23 801 po 13.5. 7:2413.5. 19:25 8014
23 805 so 11.5. 11:0011.5. 20:13 8014*Z1
23 801 pá 10.5. 7:2410.5. 19:25 8014
23 801 čt 9.5. 7:249.5. 19:25 8014
23 805 st 8.5. 7:488.5. 20:13 8014
23 812 ne 5.5. 14:305.5. 19:58 8014
23 801 so 4.5. 7:284.5. 19:58 8014
23 801 pá 3.5. 7:243.5. 19:25 8014
23 801 čt 2.5. 7:242.5. 19:25 8014
23 803 st 1.5. 7:481.5. 20:13 8014
23 806 ne 28.4. 10:1028.4. 19:58 8014
23 804 so 27.4. 7:2827.4. 19:58 8014
23 801 pá 26.4. 7:2426.4. 19:25 8014
23 806 ne 21.4. 9:3521.4. 20:13 8014
23 805 so 20.4. 7:4820.4. 20:13 8014
23 801 st 17.4. 7:2417.4. 19:25 8014
23 801 út 16.4. 7:2416.4. 19:25 8014
23 801 po 15.4. 7:2415.4. 19:25 8014
23 801 pá 12.4. 7:2412.4. 19:25 8014
23 801 čt 11.4. 7:2411.4. 19:25 8014
23 801 st 10.4. 7:2410.4. 19:25 8014
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.