Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 976 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 181 pá 6.4. 12:006.4. 14:00 8014
23 101 út 3.4. 6:403.4. 20:35 8014+8013
23 101 ne 1.4. 6:511.4. 20:16 8014+8013
23 105 so 31.3. 7:5131.3. 20:46 8014+8013
23 102 pá 30.3. 7:0330.3. 20:01 8014+8013
23 102 st 28.3. 7:1028.3. 19:32 8014+8013
23 104 út 27.3. 7:5227.3. 20:15 8014+8013
23 101 po 26.3. 6:3926.3. 20:43 8014+8013
23 103 ne 25.3. 7:4525.3. 20:45 8014+8013
23 103 so 24.3. 7:3624.3. 20:45 8014+8013
23 101 pá 23.3. 6:3923.3. 20:43 8014+8013
23 101 čt 22.3. 6:3922.3. 20:43 8014+8013
23 101 st 21.3. 6:3921.3. 20:43 8014+8013
23 101 út 20.3. 6:3920.3. 20:43 8014+8013
23 103 po 19.3. 7:3619.3. 19:47 8014+8013
23 101 ne 18.3. 6:4418.3. 19:45 8014+8013
23 101 so 17.3. 6:4417.3. 19:45 8014+8013
23 101 pá 16.3. 6:3916.3. 20:43 8014+8013
23 101 čt 15.3. 6:3915.3. 20:43 8014+8013
23 104 st 14.3. 7:5214.3. 20:15 8014+8013
23 102 út 13.3. 10:3013.3. 19:32 8014+8013*Z
23 101 st 21.2. 6:4021.2. 9:45 8014+8013*MU*1
23 101 ne 21.1. 6:4521.1. 19:46 8014+8013
23 101 so 20.1. 6:4520.1. 19:46 8014+8013
23 101 pá 19.1. 6:4019.1. 20:44 8014+8013
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.