Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8014

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1974

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162519

Původní evidenční číslo: 6885

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 972 269 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 101 pá 19.1. 6:4019.1. 20:44 8014+8013
23 101 čt 18.1. 6:4018.1. 20:44 8014+8013
23 101 st 17.1. 6:4017.1. 8:00 8014+8013*MU*1
23 101 út 16.1. 6:4016.1. 20:44 8014+8013
23 101 po 15.1. 6:4015.1. 20:44 8014+8013
23 101 ne 14.1. 6:4514.1. 19:46 8014+8013
23 101 so 13.1. 6:4513.1. 19:46 8014+8013
23 101 st 10.1. 6:3810.1. 20:44 8085+8014
23 101 út 9.1. 6:389.1. 20:44 8085+8014
23 101 ne 7.1. 6:457.1. 19:46 8085+8014
Rok 2017
23 101 so 23.12. 6:4523.12. 19:46 8085+8014
23 103 pá 22.12. 7:3722.12. 19:48 8085+8014
23 101 čt 21.12. 12:0021.12. 20:44 8085+8014*Z
23 104 út 19.12. 7:5319.12. 20:16 8085+8014
23 101 pá 8.12. 6:538.12. 20:34 8085+8014
23 104 čt 7.12. 8:067.12. 20:06 8085+8014
23 102 st 6.12. 7:246.12. 19:22 8085+8014
23 101 čt 16.11. 6:5316.11. 20:34 8085+8014
23 103 ne 12.11. 13:1512.11. 16:00 8085+8014*Z1
23 101 so 11.11. 6:5511.11. 16:21 8085+8014
23 101 st 8.11. 6:538.11. 20:34 8085+8014
23 101 út 7.11. 6:537.11. 16:45 8085+8014*MU
23 101 pá 3.11. 6:533.11. 20:34 8014+8013
23 101 čt 2.11. 6:532.11. 20:34 8014+8013
23 101 st 1.11. 6:531.11. 20:34 8014+8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8042+8013
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7234+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.