Domovská vozovna: Hloubětín
Aktuální vozovna: Žižkov (od 3.6.2022)
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1973
V provozu od: 1978
Výrobní číslo: 162491
Původní evidenční číslo: 6857
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 024 226 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
23 | 805 | so 25.6. 7:45 | 25.6. 20:03 | 8013 | ||
23 | 806 | ne 19.6. 10:18 | 19.6. 19:48 | 8013 | ||
23 | 804 | so 18.6. 7:25 | 18.6. 19:48 | 8013 | ||
23 | 801 | pá 17.6. 7:23 | 17.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 16.6. 7:23 | 16.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | st 15.6. 7:23 | 15.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | út 14.6. 7:23 | 14.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | po 13.6. 7:23 | 13.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | pá 10.6. 7:23 | 10.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 9.6. 7:23 | 9.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 801 | po 6.6. 7:23 | 6.6. 19:25 | 8013 | ||
23 | 806 | ne 5.6. 10:18 | 5.6. 19:48 | 8013 | ||
23 | 804 | so 4.6. 7:25 | 4.6. 19:48 | 8013 | ||
23 | 801 | pá 3.6. 7:23 | 3.6. 19:25 | 8013 | ||
Rok 2021 | ||||||
Zvl | 119 | so 20.11. 16:00 | 20.11. 22:00 | 8014+8013*1 | ||
Zvl | 119 | so 13.11. 13:00 | 13.11. 15:00 | 8014+8013*2 | ||
Zvl | 113 | so 23.10. 9:30 | 23.10. 18:30 | 8014+8013*3 | ||
22 | 108 | ne 10.10. 10:24 | 10.10. 22:06 | 8014+8013 | ||
22 | 108 | so 9.10. 7:36 | 9.10. 22:04 | 8014+8013 | ||
14 | 106 | ne 19.9. 8:57 | 19.9. 21:30 | 8014+8013 | ||
14 | 107 | so 18.9. 6:58 | 18.9. 21:45 | 8014+8013 | ||
14 | 106 | ne 12.9. 8:57 | 12.9. 21:30 | 8014+8013 | ||
14 | 107 | so 11.9. 6:58 | 11.9. 21:45 | 8014+8013 | ||
14 | 106 | ne 5.9. 8:57 | 5.9. 21:30 | 8014+8013 | ||
14 | 106 | ne 29.8. 8:57 | 29.8. 21:30 | 8085+8013 |