Domovská vozovna: Hloubětín
Aktuální vozovna: Žižkov (od 3.6.2022)
Typ vozu: T3M
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1973
V provozu od: 1978
Výrobní číslo: 162491
Původní evidenční číslo: 6857
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 2 031 966 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3380 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 17000 kg Maximální zátěž: 28300 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 43,4/41,5 kN Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-1 |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace |
Střídač | ST3 |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | HH73 |
Stupně řadiče: | 28x jízda, 12x brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab 600V 5kW max. 2500 ot./min. Dynamo 32 V 1,6 kW 50 A |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
23 | 804 | so 3.6. 7:26 | 3.6. 13:35 | 8013*MU | ||
23 | 801 | ne 28.5. 7:26 | 28.5. 20:10 | 8013 | ||
23 | 805 | so 27.5. 14:55 | 27.5. 20:10 | 8013*Z1 | ||
23 | 801 | pá 26.5. 7:23 | 26.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 25.5. 7:23 | 25.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | st 24.5. 7:23 | 24.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | út 23.5. 7:23 | 23.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | po 22.5. 7:23 | 22.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 806 | ne 21.5. 14:45 | 21.5. 19:55 | 8013*Z2 | ||
23 | 801 | pá 19.5. 7:23 | 19.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 18.5. 7:23 | 18.5. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | ne 30.4. 7:26 | 30.4. 16:25 | 8013*MU*1 | ||
23 | 805 | so 29.4. 7:46 | 29.4. 19:58 | 8013 | ||
23 | 806 | ne 23.4. 10:20 | 23.4. 19:55 | 8013 | ||
23 | 804 | so 22.4. 7:26 | 22.4. 19:55 | 8013 | ||
23 | 801 | pá 21.4. 7:23 | 21.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 20.4. 7:23 | 20.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 806 | ne 16.4. 10:20 | 16.4. 19:55 | 8013 | ||
23 | 804 | so 15.4. 7:26 | 15.4. 19:55 | 8013 | ||
23 | 801 | pá 14.4. 7:23 | 14.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | čt 13.4. 7:23 | 13.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | st 12.4. 7:23 | 12.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 801 | út 11.4. 7:23 | 11.4. 19:24 | 8013 | ||
23 | 806 | po 10.4. 15:15 | 10.4. 19:55 | 8013*Z3 | ||
23 | 801 | čt 6.4. 7:23 | 6.4. 19:24 | 8013 |