Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8013

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162491

Původní evidenční číslo: 6857

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 967 926 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 102 čt 4.10. 6:404.10. 19:50 8014+8013
23 104 st 3.10. 7:373.10. 20:46 8014+8013
23 104 út 2.10. 7:372.10. 20:46 8014+8013
23 103 po 1.10. 7:081.10. 20:18 8014+8013
23 103 ne 30.9. 7:1130.9. 20:17 8014+8013
23 105 so 29.9. 7:3629.9. 20:32 8014+8013
23 103 pá 28.9. 7:0328.9. 20:02 8014+8013
23 104 ne 23.9. 7:1623.9. 12:40 8014+8013*MU
23 107 so 22.9. 7:4022.9. 19:22 8014+8013
23 103 pá 21.9. 7:0821.9. 20:08 8014+8013
23 104 čt 20.9. 7:3720.9. 20:46 8014+8013
23 102 st 19.9. 6:4019.9. 19:50 8014+8013
23 103 út 18.9. 7:0818.9. 20:18 8014+8013
23 104 po 17.9. 7:3717.9. 20:46 8014+8013
23 101 po 7.5. 6:407.5. 20:35 8085+8013
23 101 so 5.5. 6:435.5. 19:46 8085+8013
23 102 st 2.5. 7:082.5. 19:39 8085+8013
23 101 út 1.5. 6:511.5. 20:16 8085+8013
23 101 po 30.4. 6:4030.4. 20:35 8085+8013
23 101 ne 29.4. 6:5129.4. 20:16 8085+8013
23 101 so 28.4. 6:4328.4. 19:46 8085+8013
23 101 pá 27.4. 6:4027.4. 20:35 8085+8013
23 102 čt 26.4. 7:0826.4. 8:45 8085+8013*MU
23 102 po 23.4. 7:0823.4. 16:00 8085+8013*MU
23 101 ne 22.4. 6:5122.4. 20:16 8085+8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.