Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8013

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162491

Původní evidenční číslo: 6857

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 000 781 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 ne 17.11. 7:1817.11. 20:05 8085+8013
23 103 so 16.11. 7:1416.11. 20:05 8085+8013
23 103 čt 14.11. 6:4814.11. 19:39 8085+8013
23 103 st 13.11. 6:4813.11. 19:39 8085+8013
23 104 út 12.11. 7:1512.11. 20:06 8085+8013
23 103 po 11.11. 6:4811.11. 19:39 8085+8013
23 103 ne 10.11. 7:1810.11. 20:05 8085+8013
23 103 so 9.11. 7:149.11. 20:05 8085+8013
23 104 pá 8.11. 7:158.11. 20:06 8085+8013
23 104 st 6.11. 6:016.11. 19:29 8085+8013
23 106 út 5.11. 13:155.11. 20:06 8085+8013*Z
23 106 út 5.11. 6:355.11. 8:40 8014+8013*MU
23 105 po 4.11. 13:004.11. 19:48 8014+8013*Z
23 105 po 4.11. 6:194.11. 10:05 8014+8013*MU
23 102 so 2.11. 7:582.11. 19:37 8014+8013
23 105 čt 31.10. 6:1931.10. 19:48 8085+8013
23 106 st 30.10. 6:3530.10. 20:06 8085+8013
23 106 út 29.10. 6:3529.10. 20:06 8085+8013
23 104 po 28.10. 7:1928.10. 19:52 8085+8013
23 102 ne 27.10. 7:5927.10. 19:37 8085+8013
23 104 so 26.10. 7:1126.10. 19:52 8085+8013
23 104 pá 25.10. 7:1525.10. 20:06 8085+8013
23 103 čt 24.10. 6:4824.10. 19:39 8085+8013
23 104 st 23.10. 7:1523.10. 20:06 8085+8013
23 103 pá 18.10. 6:4818.10. 19:39 8085+8013
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.