Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3M ev. č. 8013

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162491

Původní evidenční číslo: 6857

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 975 251 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Statický měnič: SMMR 06
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 st 24.4. 6:0624.4. 22:05 8014+8013
23 102 po 22.4. 8:3822.4. 22:27 8014+8013
23 104 ne 21.4. 7:0121.4. 21:05 8014+8013
23 102 so 20.4. 7:0020.4. 22:27 8014+8013
23 102 pá 19.4. 7:0019.4. 22:27 8014+8013
23 105 čt 18.4. 6:2118.4. 22:27 8014+8013
23 103 st 17.4. 5:4617.4. 21:42 8014+8013
23 105 út 16.4. 6:2116.4. 22:27 8014+8013
23 103 po 15.4. 5:4615.4. 21:42 8014+8013
23 102 ne 14.4. 8:3814.4. 22:27 8014+8013
23 106 so 13.4. 8:0013.4. 21:42 8085+8013
23 107 út 9.4. 6:539.4. 16:30 8085+8013*MU
23 105 po 8.4. 6:218.4. 22:27 8085+8013
23 102 ne 7.4. 8:387.4. 22:27 8085+8013
23 104 so 6.4. 10:456.4. 21:05 8085+8013
23 107 pá 5.4. 6:535.4. 21:21 8085+8013
23 103 st 3.4. 5:463.4. 21:42 8085+8013
23 103 út 2.4. 5:462.4. 21:42 8085+8013
23 104 po 1.4. 6:061.4. 22:05 8085+8013
23 107 ne 31.3. 8:1831.3. 22:05 8085+8013
23 105 so 30.3. 7:4930.3. 21:20 8085+8013
23 103 pá 29.3. 5:4629.3. 21:42 8085+8013
23 104 čt 28.3. 6:0628.3. 22:05 8085+8013
23 107 st 27.3. 10:3027.3. 21:21 8085+8013*Z
23 104 ne 24.3. 7:0124.3. 21:05 8014+8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.