Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3M ev. č. 8013

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3M

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1973

V provozu od: 1978

Výrobní číslo: 162491

Původní evidenční číslo: 6857

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 021 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3380 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Regulace: Polovodičová, TV-1
Pulzní měnič: Pulzní měnič s tyristory TR955 bez rekuperace
Střídač ST3
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HH73
Stupně řadiče: 28x jízda, 12x brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2021
Zvl 119 so 20.11. 16:0020.11. 22:00 8014+8013*1
Zvl 119 so 13.11. 13:0013.11. 15:00 8014+8013*2
Zvl 113 so 23.10. 9:3023.10. 18:30 8014+8013*3
22 108 ne 10.10. 10:2410.10. 22:06 8014+8013
22 108 so 9.10. 7:369.10. 22:04 8014+8013
14 106 ne 19.9. 8:5719.9. 21:30 8014+8013
14 107 so 18.9. 6:5818.9. 21:45 8014+8013
14 106 ne 12.9. 8:5712.9. 21:30 8014+8013
14 107 so 11.9. 6:5811.9. 21:45 8014+8013
14 106 ne 5.9. 8:575.9. 21:30 8014+8013
14 106 ne 29.8. 8:5729.8. 21:30 8085+8013
14 107 so 28.8. 6:5828.8. 21:45 8085+8013
14 103 ne 22.8. 5:0522.8. 22:09 8085+8013
14 102 so 21.8. 4:4521.8. 21:54 8085+8013
14 103 ne 15.8. 5:0515.8. 22:11 8085+8013
14 103 so 14.8. 5:0514.8. 22:09 8085+8013
19 101 st 28.7. 5:3028.7. 18:30 8042+8013*MU*4
22 122 ne 3.1. 9:233.1. 19:38 8014+8013
22 124 so 2.1. 7:472.1. 20:08 8014+8013
22 125 pá 1.1. 10:021.1. 20:23 8014+8013
Rok 2020
22 125 ne 27.12. 10:0227.12. 20:23 8014+8013
22 124 so 26.12. 9:4726.12. 20:08 8014+8013
22 125 ne 20.12. 10:0220.12. 20:23 8085+8013
22 124 so 19.12. 7:4719.12. 20:08 8085+8013
23 103 st 11.3. 6:4811.3. 19:39 8085+8013
*1 = filmové natáčení u Rudolfina
*2 = soukromá smluvní jízda zákazníka
*3 = filmové natáčení v ulici Na Zámecké
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*4 = technická závada pohonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.