Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7290

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 2.6.2020)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178404

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 234 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
ZkJ 680 pá 15.1. 12:0015.1. 13:00 7122+7290
 2  602 čt 14.1. 5:2514.1. 19:23 7290
 2  602 út 12.1. 5:2512.1. 19:23 7290
ZkJ 620 pá 8.1. 8:008.1. 16:00 7290+7205
Rok 2020
 2  603 po 14.12. 5:5714.12. 6:40 6892+7290*MU
 2  603 út 8.12. 5:588.12. 21:44 7290
 2  603 po 23.11. 5:5723.11. 19:43 7290
 2  601 pá 20.11. 5:2520.11. 19:23 7290
 2  603 st 18.11. 5:5718.11. 19:43 7290
 2  601 čt 12.11. 5:2512.11. 19:23 7290
 2  601 pá 6.11. 5:256.11. 19:23 7290
 2  601 st 4.11. 5:254.11. 19:23 7290
 2  602 út 27.10. 5:5827.10. 19:23 7290
 2  602 čt 22.10. 5:5822.10. 19:23 7290
 2  602 út 20.10. 5:5820.10. 19:23 7290
 2  605 pá 16.10. 6:2216.10. 19:53 7290
 2  602 út 13.10. 5:5813.10. 19:23 7290
 2  602 st 7.10. 5:587.10. 19:23 7290
 2  602 po 5.10. 5:585.10. 19:23 7290
 2  602 út 29.9. 5:5829.9. 19:23 7290
 2  602 pá 25.9. 5:5825.9. 19:23 7290
 2  605 po 21.9. 6:2221.9. 19:53 7290
 2  602 čt 17.9. 5:5817.9. 19:24 6892+7290
 2  605 po 14.9. 7:5014.9. 19:53 6892+7290*Z
 2  404 po 14.9. 6:5014.9. 7:50 6892+7290*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.