Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7290

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178404

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 219 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 pá 18.10. 7:1518.10. 20:06 7191+7290*MU
23 103 st 16.10. 6:4816.10. 19:39 7191+7290
23 104 út 15.10. 7:1515.10. 20:06 7191+7290
23 104 ne 13.10. 7:1913.10. 19:52 7191+7290
23 104 so 12.10. 7:1112.10. 19:52 7191+7290
23 103 st 9.10. 6:489.10. 20:09 7191+7290
23 104 ne 6.10. 7:196.10. 19:52 7191+7290
23 102 so 5.10. 7:585.10. 19:37 7191+7290
23 104 čt 3.10. 7:153.10. 15:00 7191+7290*MU
23 103 st 2.10. 6:482.10. 19:39 7191+7290
23 104 út 1.10. 7:151.10. 20:06 7191+7290
23 104 ne 29.9. 7:1929.9. 19:52 7191+7290
23 106 so 28.9. 7:4428.9. 20:22 7191+7290
23 103 pá 27.9. 6:4827.9. 19:39 7191+7290
23 104 čt 26.9. 7:1526.9. 20:06 7191+7290
23 102 ne 22.9. 7:5922.9. 19:37 7191+7290
23 102 so 21.9. 7:5821.9. 19:37 7191+7290
23 103 st 18.9. 6:4718.9. 19:39 7191+7290
23 104 út 17.9. 7:1517.9. 20:06 7191+7290
23 104 po 16.9. 7:1516.9. 20:06 7191+7290
23 104 ne 15.9. 7:1915.9. 19:52 7191+7290
23 105 so 14.9. 15:3014.9. 20:07 7191+7290*Z
 7  109 po 2.9. 4:432.9. 12:50 7191+7290*MU
23 104 ne 1.9. 7:191.9. 19:52 7191+7290
23 106 so 31.8. 7:4431.8. 20:22 7191+7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.