Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7290

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178404

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 194 742 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 102 pá 14.12. 6:3814.12. 19:48 7191+7290
23 104 čt 13.12. 7:3813.12. 20:44 7191+7290
23 103 st 12.12. 7:0812.12. 20:16 7191+7290
23 104 út 11.12. 7:3811.12. 20:44 7191+7290
23 103 po 10.12. 7:0810.12. 20:16 7191+7290
23 102 ne 9.12. 6:509.12. 19:46 7191+7290
23 102 pá 7.12. 6:387.12. 19:48 7191+7290
23 102 čt 6.12. 6:386.12. 19:48 7191+7290
23 104 st 5.12. 7:385.12. 20:44 7191+7290
23 106 ne 25.11. 9:2125.11. 19:28 7191+7290
23 104 so 24.11. 8:3424.11. 19:28 7191+7290*Z
23 113 po 5.11. 6:125.11. 23:06 7290+7191
23 108 ne 4.11. 7:395.11. 0:18 7290+7191
23 106 so 3.11. 17:303.11. 23:58 7290+7191*Z
23 113 st 31.10. 6:1231.10. 23:06 7191+7290
23 110 út 30.10. 5:5430.10. 20:50 7191+7290
23 102 ne 28.10. 6:5128.10. 21:02 7191+7290
23 106 so 27.10. 7:4527.10. 19:32 7191+7290
23 102 pá 26.10. 6:4026.10. 19:50 7191+7290
23 104 čt 25.10. 7:3725.10. 20:46 7191+7290
23 103 út 23.10. 7:0823.10. 20:18 7191+7290
23 102 po 22.10. 6:4022.10. 19:50 7191+7290
23 104 ne 21.10. 7:3121.10. 20:32 7191+7290
23 103 so 20.10. 7:0320.10. 20:02 7191+7290
23 104 pá 19.10. 7:3719.10. 20:46 7191+7290
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.