Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7290

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178404

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 188 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 po 18.2. 6:3818.2. 19:50 7191+7290
23 103 ne 17.2. 7:1017.2. 20:16 7191+7290
23 103 so 16.2. 7:0616.2. 20:16 7191+7290
23 104 pá 15.2. 7:0815.2. 20:16 7191+7290
23 103 čt 14.2. 6:3814.2. 19:50 7191+7290
23 104 st 13.2. 7:0813.2. 20:16 7191+7290
23 104 po 4.2. 7:084.2. 20:16 7191+7290
23 104 čt 31.1. 7:0831.1. 20:16 7191+7290
23 103 st 30.1. 6:3830.1. 19:50 7191+7290
23 103 út 29.1. 6:3829.1. 19:50 7191+7290
23 103 po 28.1. 6:3828.1. 19:50 7191+7290
23 103 ne 27.1. 7:1027.1. 20:16 7191+7290
23 103 so 26.1. 7:0626.1. 20:16 7191+7290
23 104 pá 25.1. 7:0825.1. 20:16 7191+7290
23 104 po 21.1. 7:0821.1. 7:15 7191+7290*MU*1
23 103 st 16.1. 6:3816.1. 19:50 7191+7290
23 104 út 15.1. 7:0815.1. 20:16 7191+7290
23 103 ne 13.1. 7:1013.1. 20:16 7191+7290
23 103 ne 6.1. 7:106.1. 20:16 7191+7290
23 103 so 5.1. 7:065.1. 20:16 7191+7290
23 103 pá 4.1. 7:084.1. 20:16 7191+7290
23 104 čt 3.1. 7:383.1. 20:44 7191+7290
23 102 st 2.1. 6:382.1. 19:48 7191+7290
Rok 2018
23 104 po 31.12. 7:3831.12. 20:44 7191+7290
23 102 ne 30.12. 8:0030.12. 19:46 7191+7290*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = napálený zrychlovač
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.