Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7290

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 2.6.2020)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178404

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 257 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 út 4.10. 7:324.10. 18:21 7290
23 605 ne 2.10. 8:102.10. 19:55 7290
23 603 pá 30.9. 8:0030.9. 18:49 7290
23 601 st 28.9. 7:2928.9. 19:45 7290*MU*1
23 603 po 26.9. 13:0026.9. 18:49 7290*Z1
23 606 so 24.9. 8:5724.9. 19:10 7290
23 604 čt 22.9. 10:0222.9. 19:19 7290
23 602 út 20.9. 7:3220.9. 18:21 7290
23 603 ne 18.9. 13:1018.9. 19:25 7290*Z2
23 603 ne 11.9. 7:3111.9. 19:25 7290
23 602 ne 4.9. 8:484.9. 19:10 7290
23 605 ne 28.8. 12:0528.8. 19:55 7290*Z3
23 605 ne 14.8. 8:1014.8. 19:55 7290
23 602 pá 12.8. 7:3112.8. 18:18 7290
23 604 st 10.8. 10:0310.8. 19:18 7290
23 602 po 8.8. 7:318.8. 18:18 7290
23 603 so 6.8. 8:096.8. 19:55 7290
23 602 čt 4.8. 7:314.8. 18:18 7290
23 604 út 2.8. 10:032.8. 19:18 7290
23 602 ne 31.7. 8:4831.7. 19:10 7290
23 602 út 19.7. 7:3119.7. 18:18 7290
23 602 ne 17.7. 8:4817.7. 19:10 7290
23 604 čt 14.7. 10:0314.7. 19:18 7290
23 604 út 12.7. 10:0312.7. 19:18 7290
23 605 ne 10.7. 8:1010.7. 19:55 7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na křiž. Národní třída x Mikulandská ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6004
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7001
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.