Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7205

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Muzeum MHD (od 3. 4. 2023 do současnosti)

Muzeum MHD

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 26. 11. 2022 do 1. 4. 2023)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 27.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176294

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 670 172 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 605 ne 14.4. 11:2014.4. 19:59 7205*Z1
23 606 so 13.4. 9:0513.4. 19:14 7205
23 604 pá 5.4. 10:045.4. 19:19 7205
23 602 st 3.4. 7:333.4. 18:21 7205
23 603 po 1.4. 7:301.4. 19:29 7205
23 603 so 30.3. 8:0930.3. 19:59 7205
23 602 čt 28.3. 7:3328.3. 18:21 7205
23 603 ne 24.3. 7:3024.3. 19:29 7205
23 604 pá 22.3. 10:0422.3. 19:19 7205
23 602 út 19.3. 7:3319.3. 18:21 7205
23 602 ne 17.3. 8:4817.3. 19:14 7205
23 606 so 9.3. 9:059.3. 19:14 7205
23 606 so 2.3. 9:052.3. 19:14 7205
23 602 út 20.2. 7:3320.2. 18:21 7205
23 602 ne 18.2. 8:4818.2. 19:14 7205
23 602 so 10.2. 7:4910.2. 19:44 7205
23 603 čt 8.2. 8:048.2. 18:49 7205
23 602 út 6.2. 7:346.2. 18:19 7205
23 605 ne 4.2. 8:484.2. 19:59 7205
23 602 ne 28.1. 8:4928.1. 19:14 7205
23 603 čt 25.1. 8:0425.1. 18:49 7205
23 603 út 23.1. 8:0423.1. 18:49 7205
23 603 ne 21.1. 7:3021.1. 19:29 7205
23 603 pá 19.1. 8:0419.1. 18:49 7205
23 603 čt 18.1. 8:0418.1. 15:30 7205*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.