Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7205

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176294

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 578 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 st 21.8. 8:0321.8. 19:18 7188+7205
23 602 út 20.8. 8:0320.8. 19:18 7188+7205
23 601 po 19.8. 7:3319.8. 18:48 6921+7205
23 601 ne 18.8. 9:0218.8. 19:27 6921+7205
23 601 so 17.8. 8:0517.8. 19:27 6921+7205
23 602 pá 16.8. 8:0316.8. 19:18 7188+7205
23 602 čt 15.8. 8:0315.8. 19:18 7188+7205
23 602 st 14.8. 8:0314.8. 19:38 7188+7205
23 602 út 13.8. 8:0313.8. 14:00 7188+7205*MU
23 602 po 12.8. 8:0312.8. 19:18 7188+7205
23 602 pá 9.8. 8:039.8. 19:18 6921+7205
23 602 čt 8.8. 8:038.8. 19:18 6921+7205
23 602 st 7.8. 8:037.8. 19:18 6921+7205
23 602 út 6.8. 8:036.8. 19:18 6921+7205
23 601 ne 4.8. 9:024.8. 19:27 6892+7205
23 601 so 3.8. 8:053.8. 19:27 6892+7205
23 601 pá 2.8. 7:332.8. 18:48 7188+7205
23 601 čt 1.8. 7:281.8. 18:53 7188+7205
23 601 st 31.7. 7:2831.7. 18:53 7188+7205
23 601 út 30.7. 7:2830.7. 18:53 7188+7205
23 601 po 29.7. 7:2829.7. 18:53 7188+7205
23 603 ne 28.7. 8:0128.7. 18:35 6921+7205
23 603 so 27.7. 8:2827.7. 18:35 6921+7205
23 702 pá 26.7. 7:4326.7. 19:23 7188+7205
23 701 čt 25.7. 7:1325.7. 19:12 7188+7205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.