Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7205

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 27.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176294

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 615 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 608 pá 22.1. 6:4222.1. 19:52 6921+7205
22 608 st 20.1. 6:4220.1. 19:52 6921+7205
 2  603 pá 15.1. 5:5715.1. 21:42 7205
ZkJ 620 pá 8.1. 8:008.1. 16:00 7290+7205
 2  603 čt 7.1. 5:577.1. 21:42 7205
 2  602 ne 3.1. 5:523.1. 22:53 7205
 2  605 so 2.1. 5:512.1. 22:53 7205
Rok 2020
 2  603 čt 31.12. 5:5731.12. 21:42 7205
 2  603 po 28.12. 5:5728.12. 21:42 7205
 2  602 so 26.12. 5:5226.12. 22:53 7205
 2  601 pá 25.12. 9:4025.12. 22:13 7205*Z
 2  603 út 22.12. 5:5722.12. 21:42 7122+7205
 2  603 po 21.12. 5:5721.12. 21:42 7122+7205
22 628 so 19.12. 8:0419.12. 19:47 7122+7205
 2  603 čt 17.12. 5:5717.12. 21:42 7122+7205
 2  603 út 15.12. 5:5715.12. 21:42 7122+7205
 2  602 po 14.12. 5:2514.12. 19:23 7122+7205
 2  602 ne 13.12. 5:5213.12. 8:55 7205*MU
 2  602 pá 11.12. 5:2511.12. 19:23 7205
 2  603 po 7.12. 5:577.12. 21:42 7205
 2  603 čt 3.12. 5:573.12. 21:42 7205
 2  603 po 30.11. 5:5730.11. 17:00 7205*MU
 2  603 pá 27.11. 5:5727.11. 19:43 7205
 2  603 st 11.11. 5:5711.11. 19:43 7205
 2  603 po 9.11. 5:579.11. 19:43 7205
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6003
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.