Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7205

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 27.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176294

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 622 202 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 609 pá 30.4. 6:1230.4. 20:02 7205+7290
18 609 st 28.4. 6:1228.4. 20:02 7205+7290
18 609 út 27.4. 6:1227.4. 20:02 7205+7290
18 609 po 26.4. 6:1226.4. 20:02 7205+7290
18 609 pá 23.4. 6:1223.4. 20:02 7205+7290
18 609 st 21.4. 6:1221.4. 8:10 7205+7290*MU
18 609 út 20.4. 6:1220.4. 20:02 7205+7290
18 609 po 19.4. 10:0019.4. 20:02 7205+7290*Z
 2  601 so 17.4. 7:0317.4. 22:01 7205
 2  603 so 10.4. 5:5110.4. 6:30 7205*MU
 2  602 čt 8.4. 5:578.4. 22:01 7205
 2  602 út 6.4. 5:576.4. 22:01 7205
 2  601 so 3.4. 5:303.4. 22:01 7205
 2  602 čt 1.4. 5:571.4. 22:01 7205
 2  602 út 30.3. 5:5730.3. 22:01 7205
 2  603 so 27.3. 5:5127.3. 22:13 7205
 2  601 po 22.3. 5:2522.3. 12:45 7205*MU
 2  603 so 20.3. 5:5120.3. 22:13 7205
 2  601 čt 18.3. 5:2518.3. 19:23 7205
 2  601 út 16.3. 5:2516.3. 19:23 7205
 2  602 ne 14.3. 5:3214.3. 22:01 7205
 2  601 pá 12.3. 5:2512.3. 19:23 7205
 2  601 út 9.3. 5:259.3. 19:23 7205
 2  603 ne 7.3. 5:527.3. 22:13 7205
32 604 po 1.3. 8:251.3. 20:09 7205*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6003

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.