Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7205

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 27.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176294

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 627 197 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  602 čt 9.9. 5:599.9. 19:03 7205
 2  603 čt 26.8. 6:1526.8. 19:53 7205
 2  603 út 17.8. 6:1517.8. 19:53 7205
 2  601 ne 15.8. 7:2815.8. 22:14 7205
 2  603 po 9.8. 6:169.8. 19:55 7205
 2  603 po 19.7. 6:1519.7. 19:53 7205
 2  603 čt 15.7. 6:1515.7. 19:53 7205
 2  602 po 12.7. 6:1512.7. 19:53 7205
 2  602 st 7.7. 6:157.7. 19:53 7205
18 611 út 29.6. 6:2629.6. 14:40 6921+7205*MU
18 611 st 23.6. 6:2623.6. 20:40 6892+7205
18 611 út 22.6. 6:2622.6. 20:40 6892+7205
18 611 po 21.6. 6:2621.6. 20:40 6892+7205
18 605 pá 18.6. 5:5618.6. 20:25 6892+7205
18 605 út 15.6. 5:5615.6. 20:25 6892+7205
18 605 pá 11.6. 5:5611.6. 20:25 6892+7205
18 605 čt 10.6. 15:4510.6. 20:25 6892+7205*Z1
18 605 st 9.6. 5:569.6. 20:25 6892+7205
18 609 pá 4.6. 6:124.6. 20:17 6921+7205
18 609 út 1.6. 6:121.6. 20:03 6921+7205
18 609 čt 27.5. 6:1227.5. 20:03 7290+7205
18 609 út 25.5. 6:1225.5. 20:03 7290+7205
18 609 pá 21.5. 6:1221.5. 20:03 6921+7205
18 609 st 19.5. 6:1219.5. 20:03 6921+7205
18 609 po 17.5. 6:1217.5. 20:02 6892+7205
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.