Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 29.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 725 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  602 čt 16.9. 5:5916.9. 19:03 7188
Zvl 669 st 15.9. 8:3015.9. 13:30 7188+7122
 2  602 út 14.9. 5:5914.9. 19:03 7188
 2  603 pá 27.8. 6:1527.8. 19:53 7188
 2  603 pá 13.8. 6:1613.8. 19:55 7188
 2  603 st 11.8. 6:1611.8. 19:55 7188
 2  603 pá 23.7. 6:1523.7. 19:53 7188
 2  602 út 13.7. 6:1513.7. 19:53 7188
 2  602 pá 2.7. 6:122.7. 19:53 7188
18 611 st 30.6. 6:2630.6. 20:40 7122+7188
18 611 út 29.6. 14:4029.6. 20:40 7122+7188*Z1
18 611 čt 24.6. 6:2624.6. 20:40 7122+7188
18 605 st 16.6. 5:5616.6. 20:25 6921+7188
18 605 po 7.6. 5:567.6. 20:25 6892+7188
18 609 čt 3.6. 6:123.6. 20:03 6892+7188
18 609 pá 28.5. 6:1228.5. 20:03 6892+7188
18 609 st 26.5. 6:1226.5. 20:03 6892+7188
18 609 po 24.5. 6:1224.5. 20:03 6892+7188
18 609 čt 20.5. 6:1220.5. 20:03 6892+7188
18 609 út 18.5. 6:1218.5. 20:02 6892+7188
18 609 čt 13.5. 6:1213.5. 20:02 6892+7188
18 609 st 12.5. 6:1212.5. 20:02 6892+7188
18 609 út 11.5. 6:1211.5. 20:02 6892+7188
18 609 po 10.5. 15:0010.5. 20:02 6892+7188*Z2
18 609 st 5.5. 6:125.5. 20:02 6892+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921+7205
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.