Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 712 143 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  601 čt 26.11. 5:2526.11. 19:23 7188
 2  603 po 16.11. 5:5716.11. 17:30 7188*MU*1
 2  603 pá 13.11. 5:5713.11. 19:43 7188
 2  601 čt 5.11. 5:255.11. 19:23 7188
 2  601 po 2.11. 5:252.11. 19:23 7188
 2  605 st 21.10. 6:2221.10. 19:53 7188
 2  605 po 19.10. 6:2219.10. 19:53 7188
 2  605 čt 15.10. 6:2215.10. 19:53 7188
 2  605 út 13.10. 6:2213.10. 19:53 7188
 2  602 pá 9.10. 5:589.10. 19:23 7188
 2  605 st 7.10. 6:227.10. 19:53 7188
 2  605 po 5.10. 6:225.10. 19:53 7188
 2  602 čt 1.10. 5:581.10. 6:45 7188*MU
 2  605 út 29.9. 6:2229.9. 9:10 7188*MU
 2  605 čt 24.9. 6:2224.9. 19:53 7188
 2  605 út 22.9. 6:2222.9. 19:53 7188
 2  605 pá 18.9. 6:2218.9. 19:53 7188+7205
 2  605 čt 17.9. 6:2217.9. 19:53 7188+7205
 2  602 út 15.9. 5:5815.9. 19:24 7188+7205
 2  605 ne 13.9. 5:3313.9. 20:09 7188+7205
 2  605 pá 11.9. 6:2211.9. 19:53 7188
 2  605 út 8.9. 6:228.9. 19:53 7188
 2  605 po 7.9. 9:057.9. 19:53 7188*Z
 2  602 pá 4.9. 5:584.9. 19:23 7188
 2  602 út 1.9. 5:581.9. 19:23 7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Prašném mostě
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.