Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 678 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 čt 20.6. 5:4620.6. 21:42 7188+7205
23 105 po 17.6. 6:2117.6. 22:27 7188+7205
23 105 ne 16.6. 7:3416.6. 21:20 7188+7205
23 102 so 15.6. 7:0015.6. 22:27 7188+7205
23 105 pá 14.6. 6:2114.6. 22:27 7188+7205
23 105 čt 13.6. 6:2113.6. 22:27 7188+7205
23 103 st 12.6. 18:4012.6. 21:42 7188+7205*Z
23 104 út 11.6. 6:0611.6. 22:05 7188+7205
23 105 po 10.6. 6:2110.6. 22:27 7188+7205
23 102 ne 9.6. 8:389.6. 16:30 7188+7205*MU
23 105 so 8.6. 7:458.6. 21:20 7188+7205
23 107 pá 7.6. 6:537.6. 21:21 7188+7205
23 105 st 5.6. 6:215.6. 22:27 7205+7188
23 103 út 4.6. 5:464.6. 21:42 7205+7188
23 105 po 3.6. 6:213.6. 22:27 7205+7188
23 107 ne 2.6. 8:182.6. 22:05 7205+7188
23 102 so 1.6. 7:001.6. 22:27 7205+7188
23 105 pá 31.5. 6:2131.5. 22:27 7205+7188
23 108 čt 30.5. 7:0930.5. 21:05 7205+7188
23 106 st 29.5. 6:3829.5. 20:27 7205+7188
23 104 út 28.5. 6:0628.5. 21:42 7205+7188
23 107 po 27.5. 6:5327.5. 22:27 7205+7188
23 105 ne 26.5. 8:1826.5. 20:50 7205+7188
23 105 so 25.5. 7:2325.5. 21:01 7205+7188
23 108 pá 24.5. 7:0924.5. 21:05 7205+7188
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.