Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 678 785 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 so 24.11. 6:3424.11. 8:34 7188+7189*MU
23 104 pá 23.11. 7:3723.11. 20:41 7188+7189
23 102 čt 22.11. 6:4222.11. 19:46 7188+7189
23 104 st 21.11. 7:3721.11. 20:41 7188+7189
23 102 út 20.11. 6:4220.11. 19:46 7188+7189
23 102 po 19.11. 6:4219.11. 19:46 7188+7189
23 105 ne 18.11. 8:0118.11. 22:43 7188+7189
23 103 so 17.11. 7:2917.11. 22:06 7188+7189
23 104 pá 16.11. 16:3016.11. 23:02 7188+7189*Z
23 106 čt 15.11. 6:2215.11. 21:36 7188+7189
23 106 st 14.11. 6:2214.11. 21:36 7188+7189
23 106 út 13.11. 6:2213.11. 21:36 7188+7189
23 106 po 12.11. 8:0512.11. 21:36 7188+7189*Z1
23 103 čt 8.11. 5:598.11. 22:43 7188+7189
23 107 st 7.11. 5:377.11. 20:21 7188+7189
23 110 út 6.11. 5:546.11. 20:50 7188+7189
23 106 ne 4.11. 8:394.11. 23:58 7188+7189
23 106 so 3.11. 7:083.11. 17:30 7188+7189*MU*1
23 107 čt 1.11. 5:371.11. 20:20 7188+7189
23 110 st 31.10. 5:5431.10. 20:50 7188+7189
23 110 po 29.10. 5:5429.10. 20:50 7188+7189
23 103 ne 28.10. 7:1128.10. 21:17 7188+7189
23 106 so 6.10. 7:516.10. 19:32 7188+7189
23 103 pá 5.10. 7:085.10. 20:18 7188+7189
23 104 čt 4.10. 7:374.10. 20:46 7188+7189
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7282
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014+8013
*1 = technická závada zrychlovače

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.