Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 29.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 718 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 604 čt 4.3. 14:154.3. 20:09 7188*Z
32 604 út 2.3. 6:062.3. 20:09 7188
35 602 ne 28.2. 10:2228.2. 21:13 7188
32 604 pá 26.2. 6:0626.2. 20:09 7188
32 604 út 23.2. 11:2023.2. 20:09 7188*Z
35 601 so 20.2. 8:2120.2. 21:13 7188
18 603 ne 14.2. 5:0114.2. 20:35 6892+7188
18 605 pá 12.2. 5:5612.2. 19:23 6892+7188
18 605 st 10.2. 5:5610.2. 19:23 6892+7188
18 605 po 8.2. 5:568.2. 19:23 6892+7188
18 603 so 6.2. 5:016.2. 22:35 6892+7188
18 605 čt 4.2. 5:564.2. 19:23 6892+7188
18 605 út 2.2. 5:562.2. 19:23 6892+7188
18 603 ne 31.1. 5:0131.1. 22:35 6892+7188
22 608 pá 29.1. 6:4229.1. 19:52 6892+7188
22 608 st 27.1. 6:4227.1. 19:52 6892+7188
22 608 po 25.1. 6:4225.1. 19:52 6892+7188
22 603 so 23.1. 7:0123.1. 22:01 6892+7188
22 608 út 19.1. 6:4219.1. 19:52 6892+7188
22 601 ne 17.1. 9:0717.1. 21:41 6892+7188
 2  603 st 13.1. 5:5713.1. 13:15 7188*MU
 2  603 po 11.1. 5:5711.1. 21:42 7188
 2  603 st 6.1. 5:576.1. 21:42 7188
 2  603 po 4.1. 5:574.1. 21:42 7188
22 628 so 2.1. 8:042.1. 19:47 6892+7188
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6003
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.