Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 690 633 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 ne 10.11. 7:2310.11. 19:12 7001+7188
23 601 so 9.11. 7:349.11. 19:12 7001+7188
23 601 pá 8.11. 7:318.11. 18:48 7001+7188
23 601 čt 7.11. 7:317.11. 18:48 7001+7188
23 601 st 6.11. 6:406.11. 18:53 7001+7188
23 601 út 5.11. 6:405.11. 18:53 7001+7188
23 601 po 4.11. 6:404.11. 18:53 7001+7188
23 601 ne 3.11. 9:023.11. 19:27 7001+7188
23 601 so 2.11. 8:052.11. 19:27 7001+7188
23 601 ne 27.10. 9:0227.10. 19:27 7001+7188
23 601 so 26.10. 8:0526.10. 19:27 7001+7188
23 601 pá 25.10. 7:3125.10. 18:48 7001+7188
23 601 čt 24.10. 7:3124.10. 18:48 7001+7188
23 601 ne 20.10. 9:0220.10. 19:27 7001+7188
23 601 so 19.10. 8:0519.10. 19:27 7001+7188
23 601 pá 18.10. 7:3118.10. 18:48 7001+7188
23 601 čt 17.10. 7:3117.10. 18:48 7001+7188
23 601 st 16.10. 7:3116.10. 18:48 7001+7188
Tech 678 po 14.10. 8:0014.10. 12:00 7001+7188
23 602 st 9.10. 7:599.10. 10:00 6921+7188*MU
23 601 út 8.10. 7:318.10. 18:48 6921+7188
23 602 po 7.10. 7:597.10. 19:18 6921+7188
23 603 ne 6.10. 8:026.10. 18:27 6921+7188
23 601 pá 4.10. 7:314.10. 18:48 6921+7188
23 602 čt 3.10. 7:593.10. 19:18 6921+7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.