Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7188

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
50 let metra (od 14. 2. 2024 do současnosti)

50 let metra

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 2. 12. 2023 do 6. 1. 2024)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Střešovice (od 29.7.2019)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 765 948 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 so 11.5. 7:2911.5. 19:29 7188
23 604 čt 9.5. 10:049.5. 19:18 7188
23 612 st 8.5. 9:578.5. 18:37 7188
23 610 ne 5.5. 14:175.5. 19:59 7188
23 606 so 27.4. 9:0527.4. 19:14 7188
23 606 so 20.4. 9:0520.4. 19:14 7188
23 602 ne 14.4. 8:4814.4. 19:14 7188
23 604 ne 7.4. 7:507.4. 19:44 7188
23 605 po 1.4. 8:101.4. 19:59 7188
23 605 ne 31.3. 8:1031.3. 19:59 7188
23 601 pá 29.3. 7:2929.3. 19:29 7188
23 601 so 23.3. 7:2923.3. 19:29 7188
23 604 po 18.3. 10:0418.3. 19:19 7188
23 606 so 16.3. 9:0516.3. 19:14 7188
23 604 ne 10.3. 7:5010.3. 19:44 7188
23 603 pá 8.3. 8:058.3. 18:49 7188
23 603 st 6.3. 8:056.3. 18:49 7188
23 603 po 4.3. 8:054.3. 18:49 7188
23 602 so 2.3. 7:492.3. 19:44 7188
23 603 čt 29.2. 8:0529.2. 18:49 7188
23 603 út 27.2. 8:0527.2. 18:49 7188
23 603 ne 25.2. 7:3025.2. 19:29 7188
23 603 čt 22.2. 8:0522.2. 18:49 7188
23 603 út 20.2. 8:0520.2. 18:49 7188
23 604 ne 18.2. 7:5018.2. 19:44 7188


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.