Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7188

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175352

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 668 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 út 23.4. 6:0623.4. 22:05 7188+7189
23 106 po 22.4. 7:5822.4. 21:42 7188+7189
23 106 ne 21.4. 7:5821.4. 21:42 7188+7189
23 104 so 20.4. 7:2320.4. 21:05 7188+7189
23 106 pá 19.4. 8:0019.4. 21:42 7188+7189
23 106 čt 18.4. 6:3818.4. 21:05 7188+7189
23 106 st 17.4. 6:3817.4. 21:05 7188+7189
23 104 so 13.4. 7:2313.4. 18:30 7188+7189*MU
23 107 pá 12.4. 6:5312.4. 21:21 7188+7189
23 106 čt 11.4. 6:3811.4. 21:05 7188+7189
23 107 st 10.4. 6:5310.4. 21:21 7188+7189
23 105 út 9.4. 6:219.4. 22:27 7188+7189
23 103 po 8.4. 5:468.4. 21:42 7188+7189
23 105 ne 7.4. 7:347.4. 21:20 7188+7189
23 107 so 6.4. 10:506.4. 22:05 7188+7189
23 106 pá 5.4. 6:385.4. 21:05 7188+7189
23 106 čt 4.4. 6:384.4. 21:05 7188+7189
23 106 st 3.4. 6:383.4. 21:05 7188+7189
23 106 út 2.4. 6:382.4. 21:05 7188+7189
23 106 po 1.4. 6:381.4. 21:05 7188+7189
23 105 ne 31.3. 7:3431.3. 21:20 7188+7189
23 106 so 30.3. 8:0430.3. 21:42 7188+7189
23 106 pá 29.3. 6:3829.3. 21:05 7188+7189
23 106 čt 28.3. 17:2028.3. 21:05 7188+7189*Z
23 107 st 27.3. 6:5327.3. 10:30 7188+7189*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7282+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.