Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 585 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 609 po 10.5. 6:1210.5. 15:00 7122+7290*MU
18 609 pá 7.5. 6:127.5. 20:02 7122+7290
18 609 čt 6.5. 6:126.5. 20:02 7122+7290
18 609 út 4.5. 6:124.5. 20:02 7122+7290
18 609 po 3.5. 6:123.5. 20:02 7122+7290
18 609 čt 29.4. 6:1229.4. 20:02 7122+7188
18 609 čt 22.4. 6:1222.4. 20:02 7122+7188
18 609 st 21.4. 8:1021.4. 20:02 7122+7188*Z
sjVO 687 út 20.4. 8:0020.4. 9:00 7122
 2  603 ne 18.4. 5:3218.4. 22:36 7122
18 609 pá 16.4. 11:4016.4. 20:02 7122+7290*Z1
18 609 čt 15.4. 6:1215.4. 20:02 7122+7290
18 609 út 13.4. 6:1213.4. 20:02 7122+7290
 2  603 ne 11.4. 5:3211.4. 22:36 7122
 2  602 pá 9.4. 5:579.4. 22:01 7122
 2  602 st 7.4. 5:577.4. 22:01 7122
 2  601 po 5.4. 9:045.4. 22:01 7122
 2  603 pá 2.4. 5:512.4. 22:36 7122
 2  602 st 31.3. 5:5731.3. 22:01 7122
 2  602 čt 25.3. 5:5725.3. 22:01 7122
 2  602 út 23.3. 5:5723.3. 22:01 7122
 2  602 pá 19.3. 5:5719.3. 22:01 7122
 2  602 st 17.3. 5:5717.3. 22:01 7122
 2  602 po 15.3. 5:5715.3. 22:01 7122
 2  601 so 13.3. 5:3013.3. 22:01 7122
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7290
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7188

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.