Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 607 278 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
23 602 pá 16.12. 7:3216.12. 18:21 7122*MU*1
23 604 st 14.12. 10:0214.12. 19:19 7122
23 602 po 12.12. 7:3212.12. 18:21 7122
23 603 so 10.12. 8:0910.12. 19:55 7122
23 602 čt 8.12. 7:328.12. 18:21 7122
23 604 út 6.12. 10:026.12. 19:19 7122
23 603 ne 4.12. 7:314.12. 19:25 7122
23 604 pá 2.12. 10:022.12. 19:19 7122
23 602 st 30.11. 10:0030.11. 18:21 7122*Z1
23 602 ne 27.11. 8:4827.11. 19:09 7122
23 602 pá 25.11. 7:3225.11. 18:21 7122
23 602 st 23.11. 7:3223.11. 18:21 7122
23 604 po 21.11. 10:0221.11. 19:19 7122
23 601 so 19.11. 7:2919.11. 19:25 7122
23 602 čt 17.11. 8:0017.11. 19:25 7122
23 602 út 15.11. 7:3215.11. 18:21 7122
23 605 ne 13.11. 8:1013.11. 19:55 7122
23 602 pá 11.11. 7:3211.11. 18:21 7122
23 604 st 9.11. 10:029.11. 19:19 7122
23 602 po 7.11. 7:327.11. 18:21 7122
23 603 so 5.11. 8:095.11. 19:55 7122
23 602 ne 30.10. 10:5730.10. 19:41 7122
23 601 pá 28.10. 7:2728.10. 19:26 7122
23 601 st 26.10. 7:4626.10. 19:21 7122
23 602 po 24.10. 8:1724.10. 18:48 7122
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení ve vratech vozovny Střešovice
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6004

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.