Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 591 243 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  602 po 17.1. 5:5917.1. 21:18 7122
 2  602 čt 13.1. 5:5913.1. 20:26 7122
 2  610 st 12.1. 5:1312.1. 9:53 7122
 2  602 po 10.1. 5:5910.1. 20:26 7122
 2  607 so 8.1. 6:308.1. 20:18 7122*Z1
Rok 2021
 2  602 po 15.11. 5:5915.11. 12:25 7122*MU*1
 2  602 pá 12.11. 5:5912.11. 19:03 7122
 2  602 st 10.11. 5:5910.11. 19:03 7122
 2  602 po 8.11. 5:598.11. 19:03 7122
 2  602 čt 4.11. 5:594.11. 19:03 7122
 2  602 pá 8.10. 5:598.10. 19:03 7122
 2  602 st 6.10. 5:596.10. 19:03 7122
 2  602 pá 17.9. 5:5917.9. 19:03 7122
Zvl 669 st 15.9. 8:3015.9. 13:30 7188+7122
 2  602 po 6.9. 5:596.9. 19:03 7122
 2  602 pá 3.9. 5:593.9. 19:03 7122
 2  602 čt 2.9. 5:592.9. 19:03 7122
 2  603 po 16.8. 6:1516.8. 19:53 7122
 2  603 st 4.8. 6:154.8. 19:53 7122
 2  603 po 2.8. 6:152.8. 19:53 7122
 2  603 čt 29.7. 6:1529.7. 19:53 7122
 2  603 út 27.7. 6:1527.7. 19:53 7122
 2  602 pá 9.7. 6:159.7. 19:53 7122
 2  601 út 6.7. 6:126.7. 20:54 7122
18 611 st 30.6. 6:2630.6. 20:40 7122+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na křižovatce Lazarská

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.