Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 532 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 ne 22.7. 7:1922.7. 20:58 7122+7121
Zvl 101 so 21.7. 20:3021.7. 22:30 7122+7121*1
23 101 so 21.7. 14:0021.7. 19:58 7122+7121*Z
23 102 ne 15.7. 6:5915.7. 15:35 7122+7121*MU
23 104 so 14.7. 7:2314.7. 20:43 7122+7121
23 102 út 10.7. 6:5810.7. 19:44 7122+7121
23 103 po 9.7. 7:289.7. 19:59 7122+7121
23 106 ne 8.7. 12:468.7. 20:13 7122+7121
23 105 so 7.7. 7:387.7. 20:58 7122+7121
23 106 pá 6.7. 7:456.7. 19:43 7122+7121
23 101 čt 5.7. 6:315.7. 19:58 7122+7121
23 104 st 4.7. 7:424.7. 20:27 7122+7121
23 102 po 2.7. 6:582.7. 19:44 7122+7121
23 105 ne 1.7. 7:471.7. 19:58 7122+7121
23 102 so 30.6. 6:5130.6. 20:13 7122+7121
23 104 pá 29.6. 7:5329.6. 20:17 7122+7121
23 104 st 27.6. 7:5327.6. 20:17 7122+7121
23 105 ne 24.6. 7:5924.6. 19:46 7122+7121
23 104 so 23.6. 7:3623.6. 20:31 7122+7121
23 102 pá 22.6. 7:0822.6. 19:39 7122+7121
23 101 čt 21.6. 6:4021.6. 20:35 7122+7121
23 103 st 20.6. 7:3720.6. 19:59 7122+7121
23 103 út 19.6. 7:3719.6. 19:59 7122+7121
23 102 po 18.6. 7:0818.6. 19:39 7122+7121
23 106 ne 17.6. 12:5917.6. 20:01 7122+7121
*1 = odvoz fanoušků ze stadionu Sparty
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085+8014
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.