Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 530 328 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 so 23.2. 7:3523.2. 19:12 7001+7122
23 601 út 19.2. 7:3219.2. 18:49 7122+7121
23 602 ne 17.2. 8:0417.2. 19:42 7001+7122
23 602 so 16.2. 8:0416.2. 19:42 7001+7122
23 601 st 13.2. 7:3213.2. 18:49 7122+7121
23 601 út 12.2. 13:0012.2. 18:49 7122+7121*Z
23 601 po 11.2. 7:3211.2. 18:49 7122+7121
23 601 pá 8.2. 7:328.2. 18:49 7122+7121
23 601 čt 7.2. 15:007.2. 18:49 7122+7121*Z
23 104 út 29.1. 18:1029.1. 20:16 7122+7121*Z1
23 601 po 28.1. 13:0028.1. 18:00 7122+7121*MU
23 601 so 26.1. 7:3526.1. 19:12 7122+7121
23 601 pá 25.1. 7:3225.1. 18:49 7122+7121
23 601 čt 24.1. 7:3224.1. 18:49 7122+7121
23 602 st 23.1. 7:5723.1. 19:25 7122+7121
23 601 út 22.1. 7:3022.1. 18:55 7122+7121
23 601 po 21.1. 7:3021.1. 18:55 7122+7121
23 601 ne 20.1. 7:2420.1. 19:12 7122+7121
23 601 pá 4.1. 8:024.1. 19:19 7122+7121
23 601 čt 3.1. 8:023.1. 19:19 7122+7121
Rok 2018
23 601 ne 30.12. 7:2430.12. 19:12 7122+7121
23 601 út 25.12. 7:2425.12. 19:12 7122+7121
23 601 ne 23.12. 7:2423.12. 19:12 7122+7121
23 601 st 14.11. 6:4014.11. 14:10 6892+7122*MU
23 601 út 13.11. 6:4013.11. 19:28 6892+7122
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7269+7275
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014+8013
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.