Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 572 013 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  603 pá 4.12. 5:574.12. 21:42 7122
 2  603 po 30.11. 17:0030.11. 21:42 7122*Z
 2  603 čt 26.11. 5:5726.11. 19:43 7122
 2  603 pá 20.11. 5:5720.11. 19:43 7122
 2  603 čt 19.11. 5:5719.11. 19:43 7122
 2  601 st 18.11. 5:2518.11. 19:23 7122
 2  603 čt 12.11. 5:5712.11. 19:43 7122
 2  601 ne 8.11. 5:328.11. 22:32 7122
 2  603 pá 6.11. 5:576.11. 19:43 7122
 2  603 st 4.11. 5:574.11. 19:43 7122
 2  603 po 2.11. 5:572.11. 19:43 7122
 2  605 čt 29.10. 6:2229.10. 19:53 7122
 2  602 po 26.10. 5:5826.10. 19:23 7122
 2  605 čt 22.10. 6:2222.10. 19:53 7122
 2  605 út 20.10. 6:2220.10. 19:53 7122
 2  602 pá 16.10. 5:5816.10. 19:23 7122
 2  605 st 14.10. 6:2214.10. 19:53 7122
 2  605 po 12.10. 6:2212.10. 19:53 7122
 2  605 čt 8.10. 6:228.10. 19:53 7122
 2  605 út 6.10. 6:226.10. 19:53 7122
 2  602 pá 2.10. 5:582.10. 19:23 7122
 2  602 st 30.9. 5:5830.9. 19:23 7122
 2  605 út 29.9. 9:1029.9. 19:53 7122*Z1
Tech 663 čt 24.9. 7:0024.9. 11:00 7122+5602
 2  602 st 23.9. 5:5823.9. 19:23 7122
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.