Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7122

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174373

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 521 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 106 ne 8.4. 12:528.4. 14:10 7122+7121*MU
23 105 so 7.4. 11:137.4. 20:46 7122+7121
23 101 st 4.4. 6:404.4. 20:35 7122+7121
23 103 út 3.4. 7:373.4. 19:59 7122+7121
23 102 po 2.4. 7:112.4. 20:31 7122+7121
23 106 ne 1.4. 12:591.4. 20:01 7122+7121
23 104 so 31.3. 7:3631.3. 20:31 7122+7121
23 105 pá 30.3. 7:5130.3. 20:46 7122+7121
23 102 čt 29.3. 7:1029.3. 19:32 7122+7121
23 101 st 28.3. 6:3928.3. 20:43 7122+7121
23 102 út 27.3. 7:1027.3. 19:32 7122+7121
23 103 po 26.3. 7:3626.3. 19:47 7122+7121
23 103 pá 23.3. 7:3623.3. 19:47 7122+7121
23 104 čt 22.3. 7:5222.3. 20:15 7122+7121
23 102 st 21.3. 7:1021.3. 19:32 7122+7121
23 103 út 20.3. 7:3620.3. 19:47 7122+7121
23 104 po 19.3. 7:5219.3. 20:15 7122+7121
23 102 ne 18.3. 7:1018.3. 20:15 7122+7121
23 101 po 12.3. 6:3912.3. 20:43 7122+7121
23 103 ne 11.3. 7:4511.3. 20:45 7122+7121
23 103 so 10.3. 7:3610.3. 16:30 7122+7121*MU
23 104 pá 9.3. 7:529.3. 20:15 7122+7121
23 103 čt 8.3. 7:368.3. 19:47 7122+7121
23 102 st 7.3. 7:107.3. 19:32 7122+7121
23 101 út 6.3. 6:396.3. 20:43 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.