Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 658 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 ne 16.6. 8:3216.6. 20:56 7001+6921
23 603 so 15.6. 8:5715.6. 20:56 7001+6921
23 601 pá 14.6. 7:0414.6. 19:33 7001+7275
23 602 čt 13.6. 7:2013.6. 19:53 7001+7275
23 601 st 12.6. 18:0012.6. 19:33 7001+7275*Z
23 601 ne 9.6. 10:129.6. 20:19 7001+7275
23 601 so 8.6. 8:198.6. 20:19 7001+7275
23 602 po 3.6. 14:303.6. 19:53 7001+7275*Z
23 603 ne 2.6. 8:322.6. 20:56 7001+7275
23 603 so 1.6. 8:571.6. 20:56 7001+7275
23 602 pá 31.5. 7:2031.5. 19:53 7001+7275
23 601 st 29.5. 7:0429.5. 19:13 7001+6892
23 601 ne 26.5. 8:5226.5. 20:13 7001+7275
23 601 so 25.5. 8:1925.5. 20:13 7001+7122
23 602 pá 24.5. 7:2024.5. 19:33 7001+7122
23 602 čt 23.5. 7:2023.5. 19:33 7001+7122
23 601 ne 19.5. 10:1219.5. 20:04 7001+6892
23 603 so 18.5. 8:5718.5. 20:34 7001+6892
23 603 ne 12.5. 8:5212.5. 20:34 7001+7275
23 603 so 11.5. 8:5711.5. 20:34 7001+7275
23 601 pá 10.5. 7:0410.5. 19:33 7001+7275
23 601 čt 9.5. 7:049.5. 19:33 7001+7275
23 601 st 8.5. 10:128.5. 20:19 7001+7275
23 601 út 7.5. 7:047.5. 19:33 7001+7275
23 601 ne 5.5. 13:375.5. 20:19 7001+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921+7269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.