Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 653 109 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 pá 19.4. 8:5719.4. 20:56 7001+7275
23 603 ne 14.4. 8:3214.4. 20:56 7001+7275
23 603 so 13.4. 8:5713.4. 20:56 7001+7275
23 601 pá 12.4. 7:0412.4. 19:33 7001+7121
23 601 ne 7.4. 10:127.4. 20:19 7001+7275
23 601 so 6.4. 11:416.4. 20:19 7001+7275
23 601 ne 31.3. 10:1231.3. 20:19 7001+7275
23 603 so 30.3. 8:5930.3. 20:56 7001+7275
23 601 út 26.3. 18:0026.3. 19:33 7001+6892*Z
23 601 ne 24.3. 10:1224.3. 20:19 7001+7234
23 601 so 23.3. 8:1923.3. 20:19 7001+7234
23 603 ne 17.3. 8:3217.3. 20:56 7001+7121
23 601 so 16.3. 8:1916.3. 20:19 7001+7121
23 603 ne 10.3. 8:3210.3. 20:56 7001+6892
23 603 so 9.3. 8:579.3. 20:56 7001+6892
23 602 ne 3.3. 8:043.3. 19:42 7001+7122
23 602 so 2.3. 8:042.3. 19:42 7001+7122
23 601 ne 24.2. 7:2424.2. 19:12 7001+7122
23 601 so 23.2. 7:3523.2. 19:12 7001+7122
23 602 ne 17.2. 8:0417.2. 19:42 7001+7122
23 602 so 16.2. 8:0416.2. 19:42 7001+7122
23 601 ne 10.2. 7:2410.2. 19:12 7001+7275
23 601 so 9.2. 7:359.2. 19:12 7001+7275
 2  603 ne 3.2. 6:573.2. 19:42 7001
 2  603 so 2.2. 7:292.2. 18:00 7001*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada předních dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.