Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 27. 11. 2021 do 7. 1. 2022)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 719 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 604 út 6.6. 10:026.6. 19:19 7001
23 602 čt 25.5. 7:3525.5. 18:21 7001
23 602 út 23.5. 7:3523.5. 18:21 7001
23 604 ne 21.5. 7:5021.5. 19:40 7001
23 603 pá 19.5. 8:0719.5. 18:49 7001
23 602 st 17.5. 7:3517.5. 18:21 7001
Zvl 686 út 16.5. 13:0016.5. 14:00 7001+6004
23 604 po 15.5. 10:0215.5. 19:19 7001
23 601 so 13.5. 7:2913.5. 19:25 7001
23 604 čt 11.5. 10:0211.5. 19:19 7001
23 603 út 9.5. 8:079.5. 18:49 7001
23 603 ne 7.5. 14:437.5. 19:25 7001
23 603 pá 5.5. 8:075.5. 18:49 7001
23 601 so 29.4. 7:2929.4. 15:15 7001*MU
23 604 čt 27.4. 10:0227.4. 19:19 7001
23 603 út 25.4. 8:0725.4. 18:49 7001
23 604 ne 23.4. 7:5023.4. 19:40 7001
23 603 pá 21.4. 8:0721.4. 18:49 7001
23 603 st 19.4. 8:0719.4. 18:49 7001
23 602 po 17.4. 7:3517.4. 18:21 7001
23 606 so 15.4. 9:0515.4. 19:10 7001
23 603 po 10.4. 7:3010.4. 19:25 7001
23 603 so 8.4. 8:098.4. 19:55 7001
23 602 čt 6.4. 7:356.4. 18:21 7001
23 603 út 4.4. 8:074.4. 18:49 7001
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.