Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 27. 11. 2021 do 7. 1. 2022)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 710 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 ne 18.9. 7:3118.9. 13:10 7001*MU*1
23 604 pá 16.9. 10:0216.9. 19:19 7001
23 602 st 14.9. 7:3214.9. 18:21 7001
23 604 po 12.9. 10:0212.9. 19:19 7001
23 603 so 10.9. 8:0910.9. 19:55 7001
23 604 po 5.9. 10:025.9. 19:19 7001
23 601 so 3.9. 7:293.9. 19:25 7001
23 603 čt 1.9. 8:001.9. 18:49 7001
23 604 út 30.8. 10:0330.8. 19:18 7001
23 606 so 27.8. 8:5727.8. 19:10 7001
23 604 po 22.8. 10:0322.8. 19:18 7001
23 602 so 20.8. 7:4920.8. 19:40 7001
23 603 ne 14.8. 7:3114.8. 19:25 7001
23 604 pá 12.8. 10:0312.8. 19:18 7001
23 602 st 10.8. 7:3110.8. 18:18 7001
23 604 po 8.8. 10:038.8. 19:18 7001
23 606 so 6.8. 8:576.8. 19:10 7001
23 604 ne 17.7. 7:5117.7. 19:40 7001
23 603 pá 15.7. 8:0115.7. 18:48 7001
23 602 st 13.7. 7:3113.7. 18:18 7001
23 603 po 11.7. 8:0111.7. 18:48 7001
23 602 so 9.7. 7:499.7. 19:40 7001
23 604 čt 7.7. 10:037.7. 19:18 7001
23 603 út 5.7. 7:315.7. 19:25 7001
23 604 ne 3.7. 7:513.7. 19:40 7001
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. I. P. Pavlova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.