Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 27. 11. 2021 do 7. 1. 2022)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 713 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 pá 27.1. 7:3227.1. 18:19 7001
23 602 st 25.1. 7:3225.1. 18:19 7001
23 606 so 21.1. 8:5721.1. 19:10 7001
23 605 ne 15.1. 8:1015.1. 19:55 7001
23 602 pá 13.1. 7:3213.1. 18:19 7001
23 604 st 11.1. 10:0211.1. 19:19 7001
23 602 po 9.1. 7:329.1. 18:19 7001
23 603 so 7.1. 8:097.1. 19:55 7001
23 602 čt 5.1. 7:325.1. 18:19 7001
23 604 út 3.1. 10:023.1. 19:19 7001
23 602 ne 1.1. 8:481.1. 19:10 7001
Rok 2022
23 603 po 26.12. 7:3126.12. 19:25 7001
23 603 so 24.12. 8:0924.12. 16:55 7001
23 602 čt 22.12. 7:3222.12. 18:21 7001
23 605 ne 18.12. 8:1018.12. 19:55 7001
23 604 pá 16.12. 10:0216.12. 19:19 7001
23 602 st 14.12. 7:3214.12. 18:21 7001
23 604 po 12.12. 10:0212.12. 19:19 7001
23 602 so 10.12. 18:2010.12. 19:40 7001*Z1
23 606 so 3.12. 8:573.12. 19:10 7001
23 603 ne 18.9. 7:3118.9. 13:10 7001*MU*1
23 604 pá 16.9. 10:0216.9. 19:19 7001
23 602 st 14.9. 7:3214.9. 18:21 7001
23 604 po 12.9. 10:0212.9. 19:19 7001
23 603 so 10.9. 8:0910.9. 19:55 7001
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. I. P. Pavlova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.