Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 27. 11. 2021 do 7. 1. 2022)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 700 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  607 so 15.1. 5:3315.1. 20:18 7001
 2  602 st 5.1. 5:595.1. 20:26 7001
 2  602 út 4.1. 5:594.1. 20:26 7001
 2  604 ne 2.1. 6:332.1. 21:28 7001
Rok 2021
 2  605 pá 31.12. 5:1331.12. 22:37 7001
 2  605 st 29.12. 5:1329.12. 20:28 7001
 2  605 po 27.12. 5:1327.12. 20:28 7001
 2  604 so 25.12. 6:4025.12. 21:28 7001
 2  602 čt 23.12. 5:5923.12. 19:03 7001
 2  602 út 21.12. 5:5921.12. 19:03 7001
 2  602 po 20.12. 5:5920.12. 10:58 7001*MU
 2  604 so 18.12. 6:3318.12. 21:28 7001
 2  602 st 15.12. 5:5915.12. 19:03 7001
 2  604 ne 12.12. 6:3312.12. 21:28 7001
 2  602 pá 10.12. 5:5910.12. 19:03 7001
 2  602 čt 9.12. 8:559.12. 19:03 7001*Z1
 2  602 st 8.12. 5:598.12. 19:03 7001
 2  602 po 6.12. 5:596.12. 19:03 7001
 2  604 so 4.12. 6:334.12. 21:28 7001
 2  604 čt 28.10. 6:4928.10. 21:28 7001
 2  602 út 26.10. 5:5926.10. 19:03 7001
 2  602 po 11.10. 5:5911.10. 19:03 7001
 2  604 so 9.10. 6:339.10. 21:18 7001
 2  604 so 2.10. 6:332.10. 21:18 7001
 2  602 čt 30.9. 5:5930.9. 19:03 7001
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.