Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 670 599 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 pá 24.1. 7:5924.1. 19:18 7001+7188
23 602 čt 23.1. 7:5923.1. 10:00 7001+7188*MU
23 601 st 22.1. 7:3122.1. 18:48 7001+7188
23 601 po 20.1. 7:3120.1. 18:48 7001+7188
23 601 ne 19.1. 7:2319.1. 19:12 7001+7188
23 601 so 18.1. 7:3418.1. 19:12 7001+7188
23 601 pá 17.1. 7:3117.1. 18:48 7001+7188
23 602 čt 16.1. 7:5916.1. 19:38 7001+7188
23 601 st 15.1. 7:3115.1. 18:48 7001+7188
23 602 út 14.1. 7:5914.1. 19:18 7001+7188
23 602 po 13.1. 7:5913.1. 19:18 7001+7188
23 601 ne 12.1. 7:2312.1. 19:12 7001+7188
23 602 so 11.1. 8:0311.1. 19:42 7001+7188
Rok 2019
23 602 st 25.12. 8:0325.12. 19:42 7001+7188
23 601 út 24.12. 7:3424.12. 16:12 7001+7188
23 602 po 23.12. 8:0323.12. 19:18 7001+7188
23 603 ne 22.12. 8:0222.12. 18:27 7001+7188
23 601 so 21.12. 8:0521.12. 19:27 7001+7188
Zvl 603 ne 15.12. 15:0015.12. 18:00 7001*1
23 602 st 27.11. 7:5927.11. 19:18 7001+7188
23 602 út 26.11. 7:5926.11. 19:18 7001+7188
23 601 po 25.11. 7:3125.11. 18:48 7001+7188
23 601 ne 24.11. 7:2324.11. 19:12 7001+7188
23 601 so 23.11. 7:3423.11. 19:12 7001+7188
23 601 pá 22.11. 7:3122.11. 18:48 7001+7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = soukromá fotojízda

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.