Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 661 299 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 ne 18.8. 8:0218.8. 18:27 7001+7275
23 603 so 17.8. 8:2017.8. 18:27 7001+7275
23 602 út 13.8. 14:0013.8. 19:18 7001+7275*Z
23 603 ne 11.8. 8:0211.8. 18:27 7001+7275
23 603 so 10.8. 8:2010.8. 18:27 7001+7275
23 601 po 5.8. 13:005.8. 18:48 7001+7275*Z1
23 603 ne 4.8. 8:024.8. 18:27 7001+7275
23 603 so 3.8. 8:203.8. 18:27 7001+7275
23 601 ne 28.7. 9:2128.7. 19:35 7001+7275
23 601 so 27.7. 9:2827.7. 19:35 7001+7275
23 603 ne 21.7. 8:0221.7. 18:27 7001+6921
23 603 so 20.7. 8:2020.7. 18:27 7001+6921
23 603 ne 14.7. 8:0214.7. 18:27 7001+6921
23 603 so 13.7. 8:2013.7. 18:27 7001+6921
23 602 út 9.7. 8:039.7. 17:30 7001+7121*MU
23 603 ne 7.7. 8:027.7. 18:27 7001+7121
23 603 pá 5.7. 8:205.7. 18:27 7001+7121
23 602 čt 4.7. 8:034.7. 19:19 7001+7121
23 602 út 2.7. 10:002.7. 19:19 7001+6921*Z2
23 601 po 1.7. 13:001.7. 15:30 7001+6921*Z2
23 603 ne 30.6. 8:0230.6. 9:40 7001+6921*MU*1
23 603 so 29.6. 8:2029.6. 18:27 7001+6921
23 603 ne 23.6. 8:3223.6. 20:56 7001+6921
23 603 so 22.6. 8:5722.6. 20:56 7001+6921
23 603 ne 16.6. 8:3216.6. 20:56 7001+6921
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7205
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7269+7275
*1 = technická závada zpětného pohybu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.