Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 690 069 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  601 út 11.5. 5:2511.5. 19:23 7001
 2  601 čt 6.5. 5:256.5. 19:23 7001
 2  601 út 4.5. 5:254.5. 19:23 7001
 2  601 čt 29.4. 5:2529.4. 19:23 7001
 2  601 so 24.4. 5:3024.4. 22:01 7001
 2  601 čt 22.4. 5:2522.4. 19:23 7001
 2  601 po 19.4. 5:2519.4. 19:23 7001
 2  601 pá 16.4. 5:2516.4. 19:23 7001
 2  601 st 14.4. 5:2514.4. 19:23 7001
 2  601 po 12.4. 5:2512.4. 19:23 7001
 2  603 so 10.4. 6:3010.4. 22:36 7001*Z
 2  601 pá 9.4. 5:259.4. 19:23 7001
 2  603 so 3.4. 12:303.4. 22:36 7001*Z1
 2  601 pá 2.4. 5:302.4. 22:01 7001
 2  601 so 27.3. 5:3027.3. 22:01 7001
 2  601 st 24.3. 5:2524.3. 19:23 7001
 2  601 po 22.3. 12:4522.3. 19:23 7001*Z
 2  601 pá 19.3. 5:2519.3. 19:23 7001
 2  603 so 13.3. 5:5113.3. 22:13 7001
 2  601 so 6.3. 5:306.3. 10:30 7001*MU
30 603 čt 4.3. 6:284.3. 19:28 7001
30 602 ne 28.2. 9:5828.2. 20:09 7001
30 603 út 23.2. 6:2823.2. 19:28 7001
30 602 so 20.2. 8:4320.2. 20:09 7001
30 602 so 6.2. 8:436.2. 20:09 7001
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.