Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 676 374 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  604 so 23.5. 5:3723.5. 22:24 7001
32 607 st 13.5. 6:1413.5. 19:39 7001
 2  602 ne 10.5. 6:0010.5. 20:54 7001
 2  602 ne 3.5. 6:003.5. 22:38 7001
 2  604 pá 1.5. 5:401.5. 22:24 7001
 2  604 so 25.4. 8:3025.4. 22:24 7001*Z
23 601 ne 15.3. 7:2315.3. 19:12 7001+7188
23 602 so 14.3. 8:0514.3. 19:42 7001+7188
23 602 pá 13.3. 7:5913.3. 19:18 7001+7188
23 602 čt 12.3. 7:5912.3. 19:18 7001+7188
23 602 st 11.3. 7:5911.3. 19:18 7001+7188
23 601 út 10.3. 7:3110.3. 18:48 7001+7188
23 602 po 9.3. 7:599.3. 19:18 7001+7188
23 601 ne 8.3. 7:238.3. 19:12 7001+7188
23 602 so 7.3. 8:057.3. 19:42 7001+7188
23 601 út 25.2. 7:3125.2. 18:48 7001+7275
23 601 po 24.2. 7:3124.2. 18:48 7001+7275
23 601 ne 23.2. 7:2323.2. 19:12 7001+7275
23 601 so 22.2. 7:3522.2. 19:12 7001+7275
23 601 pá 21.2. 7:3121.2. 18:48 7001+7275
23 601 čt 20.2. 7:3120.2. 18:48 7001+7275
23 601 st 19.2. 7:3119.2. 18:48 7001+7275
23 602 út 18.2. 7:5918.2. 19:18 7001+7275
23 601 po 17.2. 7:3117.2. 18:48 7001+7275
23 602 ne 16.2. 8:0316.2. 19:42 7001+7188
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.