Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7001

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Výrobní číslo: 172030

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 678 954 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  602 út 22.9. 5:5822.9. 8:45 7001*MU
Zvl 618 so 19.9. 14:0019.9. 17:00 7001+6892*1
 2  602 pá 18.9. 5:5818.9. 19:24 7001+7122
 2  602 st 16.9. 5:5816.9. 19:24 7001+7122
 2  605 út 15.9. 6:2215.9. 19:53 7001+7122
 2  602 po 14.9. 5:5814.9. 19:24 7001+7122
 2  602 st 9.9. 5:589.9. 12:53 7001*MU
 2  602 st 2.9. 5:582.9. 19:23 7001
 2  607 st 26.8. 5:4426.8. 10:40 7001*MU
 2  607 st 19.8. 5:4419.8. 19:23 7001
 2  607 st 12.8. 5:4412.8. 19:23 7001
 2  607 st 5.8. 5:445.8. 19:23 7001
 2  607 st 29.7. 5:4429.7. 19:23 7001
Zvl 601 út 28.7. 11:0028.7. 12:00 7001*2
 2  607 pá 24.7. 5:4424.7. 19:23 7001
 2  607 st 22.7. 5:4422.7. 19:23 7001
 2  606 ne 12.7. 5:5212.7. 7:30 7001*MU
 2  607 st 8.7. 5:448.7. 19:23 7001
 2  604 so 23.5. 5:3723.5. 22:24 7001
32 607 st 13.5. 6:1413.5. 19:39 7001
 2  602 ne 10.5. 6:0010.5. 20:54 7001
 2  602 ne 3.5. 6:003.5. 22:38 7001
 2  604 pá 1.5. 5:401.5. 22:24 7001
 2  604 so 25.4. 8:3025.4. 22:24 7001*Z
23 601 ne 15.3. 7:2315.3. 19:12 7001+7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = svatební jízda
*2 = Oznaceno X, narozeniny
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.