Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3 ev. č. 6921

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 13. 12. 2020 do 7. 1. 2021)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov

V provozu od: 1974

Výrobní číslo: 162555

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 821 125 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Hmotnost zrychlovače: 192 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Zrychlovač: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HG14/24
Trakční motory: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  604 ne 12.9. 6:3312.9. 21:18 6921
 2  602 st 1.9. 5:591.9. 19:03 6921
 2  603 st 25.8. 6:1525.8. 19:53 6921
 2  603 čt 22.7. 6:1522.7. 19:53 6921
18 611 út 29.6. 6:2629.6. 14:40 6921+7205*MU
Zvl 618 st 23.6. 12:3023.6. 15:30 6921
Zvl 618 po 21.6. 19:3021.6. 23:00 6921*1
18 605 st 16.6. 5:5616.6. 20:25 6921+7188
18 609 pá 4.6. 6:124.6. 20:17 6921+7205
18 609 út 1.6. 6:121.6. 20:03 6921+7205
18 609 pá 21.5. 6:1221.5. 20:03 6921+7205
18 609 st 19.5. 6:1219.5. 20:03 6921+7205
18 609 pá 14.5. 6:1214.5. 20:02 6921+7205
 2  601 po 3.5. 5:253.5. 19:23 6921
 2  601 út 27.4. 5:2527.4. 19:23 6921
 2  601 po 26.4. 5:2526.4. 19:23 6921
 2  601 pá 23.4. 5:2523.4. 19:23 6921
 2  601 út 20.4. 5:2520.4. 19:23 6921
 2  603 so 17.4. 5:5117.4. 22:36 6921
 2  601 čt 15.4. 5:2515.4. 19:23 6921
 2  601 út 13.4. 5:2513.4. 19:23 6921
 2  601 čt 8.4. 5:258.4. 19:23 6921
 2  603 so 3.4. 5:513.4. 12:30 6921*MU
 2  601 čt 1.4. 5:251.4. 19:23 6921
 2  602 ne 28.3. 9:2428.3. 22:01 6921
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = filmování ve smyčce Nádraží Braník

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.