Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3 ev. č. 6892

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov

V provozu od: 1974

Výrobní číslo: 162526

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 038 652 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Hmotnost zrychlovače: 192 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Zrychlovač: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HG14/24
Trakční motory: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 so 20.4. 8:0920.4. 19:59 6892
23 602 čt 18.4. 7:3318.4. 18:21 6892
23 604 út 16.4. 10:0416.4. 19:19 6892
23 605 ne 14.4. 8:1014.4. 11:20 6892*MU
23 602 pá 12.4. 7:3312.4. 18:21 6892
23 604 st 10.4. 10:0410.4. 19:19 6892
23 602 po 8.4. 7:338.4. 18:21 6892
23 606 so 6.4. 11:476.4. 19:14 6892
23 602 čt 4.4. 7:334.4. 18:21 6892
23 606 so 30.3. 9:0530.3. 12:00 6892*MU
23 603 út 26.3. 8:0526.3. 18:49 6892
23 604 ne 24.3. 7:5024.3. 19:44 6892
23 603 pá 22.3. 8:0522.3. 18:49 6892
23 604 út 5.3. 10:045.3. 16:00 6892*MU
23 603 ne 3.3. 7:303.3. 19:29 6892
23 604 pá 1.3. 10:041.3. 19:19 6892
23 602 st 28.2. 7:3328.2. 18:21 6892
23 604 po 26.2. 10:0426.2. 19:19 6892
23 606 so 24.2. 9:0524.2. 19:14 6892
23 602 čt 22.2. 7:3322.2. 18:21 6892
23 605 ne 18.2. 8:1018.2. 19:59 6892
23 602 pá 16.2. 7:3416.2. 18:19 6892
23 604 st 14.2. 10:0414.2. 19:19 6892
23 604 po 12.2. 10:0412.2. 19:19 6892
23 606 so 10.2. 9:0510.2. 19:14 6892
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.