Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3 ev. č. 6892

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov

V provozu od: 1974

Výrobní číslo: 162526

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 994 402 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Hmotnost zrychlovače: 192 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Zrychlovač: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HG14/24
Trakční motory: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 609 út 11.5. 6:1211.5. 20:02 6892+7188
18 609 po 10.5. 15:0010.5. 20:02 6892+7188*Z
18 609 st 5.5. 6:125.5. 20:02 6892+7188
18 609 po 19.4. 6:1219.4. 10:00 6892+7188*MU
18 609 pá 16.4. 6:1216.4. 11:40 6892+7188*MU*1
18 609 st 14.4. 6:1214.4. 20:02 6892+7188
18 609 po 12.4. 6:1212.4. 20:02 6892+7188
30 603 čt 18.2. 6:2818.2. 19:28 6892
30 603 út 16.2. 6:2816.2. 19:28 6892
18 603 ne 14.2. 5:0114.2. 20:35 6892+7188
18 605 pá 12.2. 5:5612.2. 19:23 6892+7188
18 605 st 10.2. 5:5610.2. 19:23 6892+7188
18 605 po 8.2. 5:568.2. 19:23 6892+7188
18 603 so 6.2. 5:016.2. 22:35 6892+7188
18 605 čt 4.2. 5:564.2. 19:23 6892+7188
18 605 út 2.2. 5:562.2. 19:23 6892+7188
18 603 ne 31.1. 5:0131.1. 22:35 6892+7188
22 608 pá 29.1. 6:4229.1. 19:52 6892+7188
22 608 st 27.1. 6:4227.1. 19:52 6892+7188
22 608 po 25.1. 6:4225.1. 19:52 6892+7188
22 603 so 23.1. 7:0123.1. 22:01 6892+7188
22 608 út 19.1. 6:4219.1. 19:52 6892+7188
22 601 ne 17.1. 9:0717.1. 21:41 6892+7188
 2  603 út 12.1. 5:5712.1. 21:42 6892
 2  602 st 6.1. 5:256.1. 19:23 6892
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada trakce vozu 6892

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.