Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3 ev. č. 6892

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov

V provozu od: 1974

Výrobní číslo: 162526

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 030 537 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Hmotnost zrychlovače: 192 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Zrychlovač: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HG14/24
Trakční motory: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 ne 26.11. 8:4826.11. 19:13 6892
23 604 ne 19.11. 7:5019.11. 19:43 6892
23 601 pá 17.11. 7:2917.11. 19:28 6892
23 603 út 14.11. 8:0914.11. 18:49 6892
23 603 ne 12.11. 7:3012.11. 19:28 6892
23 606 so 11.11. 9:0411.11. 19:13 6892
23 604 pá 10.11. 10:0010.11. 19:19 6892
23 602 st 8.11. 7:378.11. 18:21 6892
23 602 so 4.11. 7:494.11. 19:43 6892
23 603 čt 2.11. 8:092.11. 18:49 6892
23 604 st 1.11. 10:001.11. 19:19 6892
23 604 út 31.10. 10:0031.10. 19:19 6892
23 603 ne 29.10. 7:3029.10. 19:28 6892
23 601 so 28.10. 16:3028.10. 19:28 6892*Z1
23 603 pá 27.10. 8:0927.10. 18:49 6892
23 602 út 24.10. 7:3724.10. 18:21 6892
23 605 ne 22.10. 8:1022.10. 19:55 6892
23 601 so 21.10. 7:2921.10. 19:25 6892
23 604 pá 20.10. 10:0220.10. 19:18 6892
23 602 st 18.10. 7:3818.10. 18:20 6892
23 604 po 16.10. 10:0216.10. 19:18 6892
23 601 so 14.10. 7:2914.10. 19:25 6892
23 603 pá 13.10. 9:3013.10. 11:30 6892*Z2
23 604 čt 12.10. 10:0212.10. 19:18 6892
23 602 út 10.10. 7:3810.10. 18:20 6892
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7269
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6004

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.