Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3 ev. č. 6892

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov

V provozu od: 1974

Výrobní číslo: 162526

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 2 000 522 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 17000 kg
Maximální zátěž: 28300 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Hmotnost zrychlovače: 192 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 43,4/41,5 kN
Maximální zátěž: 66,7/74,8 kN
Zrychlovač: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: HG14/24
Trakční motory: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
600V
5kW
max. 2500 ot./min.
Dynamo
32 V
1,6 kW
50 A
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  602 po 13.9. 5:5913.9. 19:03 6892
 2  602 út 7.9. 5:597.9. 19:03 6892
 2  602 út 31.8. 5:5931.8. 19:03 6892
 2  603 út 24.8. 6:1524.8. 19:53 6892
 2  603 út 10.8. 6:1610.8. 19:55 6892
 2  601 ne 8.8. 7:298.8. 22:16 6892
 2  603 pá 6.8. 6:156.8. 19:53 6892
 2  603 út 3.8. 6:153.8. 19:53 6892
 2  601 so 31.7. 6:3031.7. 22:14 6892
 2  602 st 14.7. 6:1514.7. 19:53 6892
 2  601 po 5.7. 6:125.7. 20:54 6892
18 611 po 28.6. 6:2628.6. 20:40 6892+7290
18 611 pá 25.6. 6:2625.6. 20:40 6892+7290
18 611 st 23.6. 6:2623.6. 20:40 6892+7205
18 611 út 22.6. 6:2622.6. 20:40 6892+7205
18 611 po 21.6. 6:2621.6. 20:40 6892+7205
18 605 pá 18.6. 5:5618.6. 20:25 6892+7205
18 605 út 15.6. 5:5615.6. 20:25 6892+7205
18 605 pá 11.6. 5:5611.6. 20:25 6892+7205
18 605 čt 10.6. 15:4510.6. 20:25 6892+7205*Z1
18 605 st 9.6. 5:569.6. 20:25 6892+7205
18 605 po 7.6. 5:567.6. 20:25 6892+7188
18 609 čt 3.6. 6:123.6. 20:03 6892+7188
18 609 pá 28.5. 6:1228.5. 20:03 6892+7188
18 609 st 26.5. 6:1226.5. 20:03 6892+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.