Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 181 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  812 dnes 6:2028.2. 0:09 9450
 9  829 po 26.2. 5:4626.2. 20:59 9450
14 810 ne 25.2. 10:2926.2. 1:10 9450
 9  828 pá 23.2. 5:4323.2. 19:03 9450
 7  809 čt 22.2. 4:5422.2. 21:22 9450
 9  810 st 21.2. 4:2622.2. 0:25 9450
 9  811 út 20.2. 6:3621.2. 0:35 9450
 9  803 po 19.2. 6:1319.2. 19:30 9450
5+15 811 so 17.2. 4:5817.2. 21:25 9450
5+15 822 pá 16.2. 4:3816.2. 21:25 9450
 8  810 čt 15.2. 4:2115.2. 23:48 9450
25 802 st 14.2. 5:4314.2. 23:06 9450
22 818 út 13.2. 5:3413.2. 19:44 9450
5+15 822 po 12.2. 4:3812.2. 21:25 9450
25 809 so 10.2. 4:4410.2. 22:05 9450
11 811 pá 9.2. 6:1010.2. 0:17 9450
 9  824 čt 8.2. 6:379.2. 0:25 9450
 9  820 st 7.2. 6:147.2. 19:45 9450
 8  809 út 6.2. 5:546.2. 19:53 9450
 8  809 po 5.2. 5:545.2. 19:53 9450
 8  802 ne 4.2. 5:014.2. 22:16 9450
26 804 čt 1.2. 4:571.2. 20:15 9450*MU
25 802 st 31.1. 5:4331.1. 23:06 9450
25 810 po 29.1. 5:2929.1. 22:05 9450
 5  821 ne 28.1. 8:4928.1. 21:47 9450
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.