Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 60 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 807 ne 26.1. 4:3627.1. 1:20 9450
25 803 pá 24.1. 4:3024.1. 22:53 9450
 9  817 st 22.1. 6:1222.1. 20:12 9450
 6  804 út 21.1. 4:5221.1. 20:09 9450
 9  814 po 20.1. 5:5721.1. 0:56 9450
 9  801 ne 19.1. 4:3119.1. 23:58 9450
16+94 841 so 18.1. 4:4819.1. 1:46 9450
 9  823 pá 17.1. 6:3517.1. 20:34 9450
14 415 st 15.1. 15:2015.1. 17:30 9450*Z
 6  407 st 15.1. 14:1515.1. 15:00 9450*Z1
11 802 út 14.1. 6:4314.1. 20:41 9450
 9  814 po 13.1. 5:5714.1. 0:56 9450
 1  805 ne 12.1. 9:2212.1. 21:41 9450
 1  804 so 11.1. 4:2811.1. 20:56 9450
 9  831 pá 10.1. 5:0111.1. 0:08 9450
 1  802 čt 9.1. 6:0210.1. 1:10 9450
 9  823 st 8.1. 6:358.1. 20:34 9450
 1  805 út 7.1. 4:277.1. 21:26 9450
 9  811 po 6.1. 5:487.1. 0:46 9450
 9  806 ne 5.1. 4:516.1. 0:36 9450
 9  805 so 4.1. 5:125.1. 0:26 9450
 9  818 pá 3.1. 6:433.1. 23:28 9450
 1  811 čt 2.1. 6:192.1. 21:41 9450
11 802 st 1.1. 9:451.1. 22:35 9450
Rok 2019
 9  813 út 31.12. 6:2231.12. 20:12 9450
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9251

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.