Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 9 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 st 17.4. 5:2917.4. 22:08 9450
 9  823 út 16.4. 6:3516.4. 20:34 9450
 9  822 pá 12.4. 4:3112.4. 18:35 9450
 9  814 čt 11.4. 5:5712.4. 0:56 9450
 9  823 st 10.4. 6:3510.4. 20:34 9450
 9  310 út 9.4. 10:459.4. 13:05 9450*Z
 1  802 ne 7.4. 4:288.4. 1:10 9450
9+22 805 so 6.4. 6:277.4. 0:26 9450
 9  802 pá 5.4. 5:236.4. 0:16 9450
15 812 čt 4.4. 15:114.4. 21:11 9450
15 809 čt 4.4. 4:584.4. 9:02 9450
 1  812 st 3.4. 5:494.4. 0:50 9450
 6  804 út 2.4. 4:522.4. 20:09 9450
11 809 po 1.4. 4:091.4. 19:44 9450
 1  802 ne 31.3. 4:281.4. 1:10 9450
 9  806 so 30.3. 7:5331.3. 0:36 9450
15 809 pá 29.3. 14:3929.3. 18:31 9450
15 809 pá 29.3. 4:5829.3. 9:02 9450
15 812 čt 28.3. 5:5128.3. 9:42 9450
15 809 st 27.3. 14:3927.3. 18:31 9450
15 809 st 27.3. 4:5827.3. 9:02 9450
 9  805 út 26.3. 5:2926.3. 22:08 9450
15 812 po 25.3. 15:1125.3. 21:11 9450
15 809 po 25.3. 4:5825.3. 9:02 9450
15 808 ne 24.3. 6:1824.3. 20:41 9450
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9410

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.