Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 90 829 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 st 8.7. 20:009.7. 0:46 9450*Z
 8  808 pá 3.7. 4:143.7. 23:29 9450
 9  827 čt 2.7. 5:083.7. 0:46 9450
 9  813 st 1.7. 6:142.7. 0:08 9450
 6  804 út 30.6. 5:1230.6. 20:14 9450
 9  808 po 29.6. 5:4929.6. 20:41 9450
 9  808 so 27.6. 7:4027.6. 22:38 9450
14 801 pá 26.6. 5:5527.6. 0:19 9450
16 813 čt 25.6. 5:0025.6. 20:15 9450
 1  809 st 24.6. 6:1824.6. 22:38 9450
 8  812 út 23.6. 4:3423.6. 21:24 9450
25 801 po 22.6. 4:1722.6. 22:23 9450
 9  805 ne 21.6. 9:4022.6. 0:26 9450
25 806 so 20.6. 4:1720.6. 22:23 9450
 1  812 pá 19.6. 6:4019.6. 21:26 9450
16 817 čt 18.6. 14:0718.6. 23:16 9450
11 815 čt 18.6. 5:4418.6. 10:04 9450
 1  704 st 17.6. 23:2018.6. 1:24 9450*Z1
14 809 st 17.6. 4:5917.6. 21:37 9450
 1  813 út 16.6. 5:2116.6. 9:47 9450
11 812 po 15.6. 4:0915.6. 20:39 9450
 9  806 ne 14.6. 7:2715.6. 0:36 9450
 9  803 so 13.6. 4:5114.6. 0:16 9450
 1  811 pá 12.6. 4:4712.6. 21:11 9450
 9  805 čt 11.6. 4:5112.6. 0:36 9450
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.