Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 004 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 804 st 7.6. 5:187.6. 21:35 9450
14 812 út 6.6. 5:556.6. 18:33 9450
 9  830 po 5.6. 5:565.6. 23:52 9450
 9  805 ne 4.6. 9:345.6. 0:22 9450
14 805 so 3.6. 4:423.6. 23:02 9450
25 804 pá 2.6. 4:212.6. 23:25 9450
 6  802 čt 1.6. 6:262.6. 0:28 9450
25 801 st 31.5. 6:0231.5. 20:46 9450
 9  831 út 30.5. 5:5930.5. 23:53 9450
10 806 po 29.5. 6:4929.5. 23:47 9450
 9  812 ne 28.5. 6:2328.5. 21:05 9450
10 807 so 27.5. 5:0028.5. 0:46 9450
 6  807 pá 26.5. 4:3826.5. 23:07 9450
 6  807 čt 25.5. 4:3825.5. 23:07 9450
 9  820 út 23.5. 11:3323.5. 18:31 9450*Z1
 9  805 po 22.5. 15:1023.5. 0:12 9450
10 804 po 22.5. 5:1222.5. 9:47 9450
12+36 802 ne 21.5. 8:2521.5. 21:47 9450
10 806 so 20.5. 4:4021.5. 0:26 9450
10 806 pá 19.5. 6:4919.5. 23:47 9450
 6  802 čt 18.5. 6:2619.5. 0:28 9450
25 813 st 17.5. 4:3417.5. 20:15 9450
25 809 út 16.5. 5:0116.5. 21:51 9450
 6  802 po 15.5. 6:2616.5. 0:28 9450
 9  812 ne 14.5. 6:2314.5. 21:05 9450
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.