Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 60 634 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 po 30.3. 5:0831.3. 0:46 9450
 1  803 ne 29.3. 4:4729.3. 21:11 9450
 9  811 so 28.3. 5:5228.3. 22:58 9450
11 805 pá 27.3. 6:0327.3. 21:06 9450
 6  810 čt 26.3. 5:4626.3. 22:28 9450
25 807 st 25.3. 13:5925.3. 22:23 9450
 6  813 st 25.3. 5:3525.3. 10:34 9450
 9  824 út 24.3. 4:5124.3. 19:45 9450
 1  810 po 23.3. 4:2724.3. 1:12 9450
 1  803 ne 22.3. 4:4722.3. 21:11 9450
1+17 811 so 21.3. 6:1422.3. 1:10 9450
 5  811 pá 20.3. 5:5920.3. 21:09 9450
 1  807 čt 19.3. 14:5119.3. 21:26 9450
 1  807 čt 19.3. 5:3319.3. 9:39 9450
 9  827 st 18.3. 7:1518.3. 18:52 9450*Z
 1  813 út 17.3. 5:4917.3. 19:44 9450
11 802 po 16.3. 6:4316.3. 20:41 9450
25 816 pá 13.3. 14:2113.3. 19:38 9450
25 816 pá 13.3. 4:5313.3. 10:09 9450
 9  813 čt 12.3. 15:3412.3. 19:54 9450
 9  806 čt 12.3. 6:2712.3. 8:59 9450
 6  805 st 11.3. 7:0511.3. 20:20 9450*MU
 6  111 út 10.3. 13:0010.3. 15:00 9450*Z1
11 809 po 9.3. 4:099.3. 19:44 9450
 1  802 ne 8.3. 4:289.3. 1:10 9450
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.