Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 343 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  809 dnes 7:079.10. 20:39 9450
 7  804 út 8.10. 4:228.10. 20:39 9450
 9  810 po 7.10. 4:268.10. 0:26 9450
 9  801 ne 6.10. 4:266.10. 23:53 9450
11 806 so 5.10. 7:446.10. 0:17 9450
 9  803 pá 4.10. 6:134.10. 19:32 9450
 5  809 čt 3.10. 7:073.10. 20:39 9450
 8  807 st 2.10. 14:582.10. 23:55 9450
 8  807 po 30.9. 14:5830.9. 23:55 9450
 7  806 ne 29.9. 4:4229.9. 20:34 9450
 9  807 so 28.9. 6:0729.9. 0:09 9450
29 807 pá 27.9. 15:3727.9. 18:50 9450
29 806 pá 27.9. 5:2527.9. 8:52 9450
22 820 čt 26.9. 5:2826.9. 19:37 9450
 7  804 st 25.9. 4:2225.9. 20:39 9450
 7  806 út 24.9. 4:4224.9. 20:51 9450
29 817 po 23.9. 7:1123.9. 23:32 9450
 7  811 ne 22.9. 6:2122.9. 20:48 9450
29 810 so 21.9. 4:5421.9. 23:44 9450
29 808 pá 20.9. 4:3421.9. 0:16 9450
12 820 čt 19.9. 15:2620.9. 1:24 9450
12 820 čt 19.9. 5:3419.9. 9:13 9450
12 819 st 18.9. 16:3019.9. 1:03 9450*Z1
 6  802 út 17.9. 14:4017.9. 18:44 9450*Z2
29 819 po 16.9. 12:0016.9. 20:06 9450*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8218
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9435
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8519+8468

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.