Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9450

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 2. 2019

Výrobní číslo: 10408

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 236 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  816 dnes 5:4621.11. 19:35 9450
 9  831 st 20.11. 6:0020.11. 23:53 9450
 8  812 út 19.11. 4:1919.11. 22:33 9450
12 815 po 18.11. 14:4919.11. 0:42 9450
 7  801 po 18.11. 6:0618.11. 9:49 9450
 5  805 ne 17.11. 4:5717.11. 21:09 9450
 5  807 so 16.11. 5:3716.11. 23:57 9450
 9  831 pá 15.11. 6:0015.11. 23:53 9450
 9  810 čt 14.11. 4:2615.11. 0:26 9450
 7  802 st 13.11. 6:2213.11. 22:22 9450
 7  804 út 12.11. 4:2212.11. 20:39 9450
22 818 po 11.11. 4:4312.11. 0:42 9450
 9  807 ne 10.11. 9:4511.11. 0:26 9450
12 805 pá 8.11. 5:148.11. 19:46 9450
 7  804 čt 7.11. 4:227.11. 20:39 9450
11 808 st 6.11. 7:067.11. 0:17 9450
 9  820 út 5.11. 5:155.11. 18:33 9450
 9  810 po 4.11. 4:265.11. 0:26 9450
 9  808 ne 3.11. 4:264.11. 0:36 9450
 9  806 so 2.11. 4:263.11. 0:26 9450
 8  812 čt 31.10. 4:1931.10. 22:33 9450
22 813 st 30.10. 10:1531.10. 0:04 9450*Z1
 9  810 út 29.10. 4:2630.10. 0:26 9450
 9  808 po 28.10. 5:2529.10. 0:36 9450
 5  805 ne 27.10. 4:5727.10. 21:09 9450
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.