Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9449

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2019

Výrobní číslo: 10407

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 262 150 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 411 út 6.12. 18:306.12. 19:15 9449*Z1
12+14 814 po 5.12. 5:385.12. 18:34 9449
25 810 ne 4.12. 10:414.12. 22:07 9449
 7  807 so 3.12. 4:493.12. 21:26 9449
25 811 pá 2.12. 5:092.12. 22:37 9449
 6  816 čt 1.12. 4:251.12. 22:49 9449
 6  810 st 30.11. 5:5430.11. 22:16 9449
 6  816 út 29.11. 4:2529.11. 22:49 9449
10 803 po 28.11. 4:2029.11. 0:06 9449
36 808 ne 27.11. 4:5828.11. 0:29 9449
12+14 831 so 26.11. 4:4627.11. 0:15 9449
25 811 pá 25.11. 5:2525.11. 22:21 9449
25 811 čt 24.11. 5:2524.11. 22:21 9449
 9  804 st 23.11. 6:1224.11. 0:01 9449
10 810 út 22.11. 4:4022.11. 20:55 9449
25 811 po 21.11. 5:2521.11. 22:19 9449
 4  812 st 16.11. 15:0416.11. 19:02 9449
10 805 st 16.11. 4:5816.11. 9:47 9449
 9  830 út 15.11. 5:5715.11. 23:52 9449
 4  813 po 14.11. 15:1214.11. 19:10 9449
10 805 po 14.11. 4:5814.11. 9:47 9449
25 805 ne 13.11. 4:4213.11. 23:06 9449
9+10 831 so 12.11. 8:1512.11. 23:53 9449
 8  811 pá 11.11. 4:3711.11. 19:53 9449
11 804 čt 10.11. 6:1711.11. 0:15 9449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.