Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9449

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2019

Výrobní číslo: 10407

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 52 010 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 po 18.11. 5:2918.11. 22:08 9449
25 805 so 16.11. 4:3016.11. 22:24 9449
 9  833 pá 15.11. 10:0016.11. 0:12 9449*Z
24 810 čt 14.11. 5:4014.11. 20:25 9449
 6  806 po 11.11. 5:1211.11. 20:24 9449
14 802 ne 10.11. 5:1111.11. 0:41 9449
14 806 so 9.11. 7:369.11. 22:24 9449
 9  823 pá 8.11. 6:358.11. 20:34 9449
15 809 út 5.11. 14:395.11. 18:31 9449
 9  806 út 5.11. 6:275.11. 8:59 9449
 9  833 po 4.11. 7:175.11. 0:12 9449
24 809 pá 1.11. 10:351.11. 20:14 9449*Z1
 1  814 čt 31.10. 14:4931.10. 22:38 9449
15 809 čt 31.10. 4:5831.10. 9:22 9449
 6  802 st 30.10. 6:2531.10. 0:05 9449
 6  806 út 29.10. 5:1229.10. 20:24 9449
 9  806 po 28.10. 4:5129.10. 0:36 9449
 9  801 ne 27.10. 4:3127.10. 23:58 9449
 8  802 so 26.10. 4:5427.10. 1:03 9449
 9  805 pá 25.10. 5:2925.10. 22:08 9449
 6  813 út 22.10. 4:5722.10. 17:50 9449
 9  817 po 21.10. 6:1221.10. 20:12 9449
 9  806 ne 20.10. 4:5121.10. 0:36 9449
11 802 so 19.10. 4:0919.10. 22:21 9449
16 809 pá 18.10. 4:4919.10. 0:30 9449
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8723

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.