Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9449

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2019

Výrobní číslo: 10407

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 27 455 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 813 út 25.6. 5:1825.6. 22:51 9449
15 809 po 24.6. 14:3924.6. 18:31 9449
 6  802 ne 23.6. 4:4824.6. 0:25 9449
 9  813 so 22.6. 7:3923.6. 0:10 9449
15 812 čt 20.6. 15:1120.6. 21:11 9449
 9  802 st 19.6. 6:1319.6. 21:30 9449*MU
15 814 út 18.6. 6:3118.6. 21:56 9449
11 809 po 17.6. 14:0017.6. 19:44 9449*Z
 1  807 pá 14.6. 4:4814.6. 21:41 9449
 9  806 čt 13.6. 6:2713.6. 8:59 9449
15 809 st 12.6. 14:3912.6. 18:31 9449
24 801 st 12.6. 5:4412.6. 10:36 9449
 9  802 út 11.6. 17:2012.6. 0:16 9449*Z1
 9  806 út 11.6. 6:2711.6. 8:59 9449
15 809 po 10.6. 4:5810.6. 9:02 9449
 6  805 ne 9.6. 4:5210.6. 0:09 9449
 6  801 so 8.6. 5:089.6. 0:05 9449
15 806 pá 7.6. 6:477.6. 19:57 9449
 9  823 čt 6.6. 6:356.6. 20:54 9449
11 812 st 5.6. 6:185.6. 20:02 9449
24 810 út 4.6. 5:404.6. 20:25 9449
 9  806 po 3.6. 6:273.6. 8:59 9449
 1  805 pá 31.5. 4:2831.5. 21:26 9449
 9  809 čt 30.5. 5:3731.5. 0:36 9449
 9  802 st 29.5. 21:5530.5. 0:16 9449*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.