Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9449

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2019

Výrobní číslo: 10407

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 960 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 dnes 4:5125.9. 22:02 9449
 9  817 ne 24.9. 8:4324.9. 23:31 9449
14 801 so 23.9. 7:5324.9. 0:01 9449
 7  805 pá 22.9. 14:0022.9. 20:19 9449
 7  805 pá 22.9. 5:5922.9. 9:38 9449
14 812 čt 21.9. 5:5421.9. 18:32 9449
14 803 st 20.9. 14:2920.9. 21:46 9449
 8  809 út 19.9. 15:1519.9. 19:25 9449*Z1
 8  805 po 18.9. 5:4918.9. 20:48 9449
 9  817 ne 17.9. 8:4317.9. 23:31 9449
 9  810 so 16.9. 5:2516.9. 20:17 9449
25 809 pá 15.9. 5:2215.9. 21:33 9449
 1  803 čt 14.9. 4:3114.9. 21:48 9449
 7  813 st 13.9. 4:3213.9. 21:38 9449
11 813 út 12.9. 15:1412.9. 20:58 9449
 7  805 út 12.9. 5:5912.9. 9:38 9449
 9  815 po 11.9. 6:5911.9. 20:24 9449
 7  801 ne 10.9. 4:3210.9. 20:27 9449
 9  804 pá 8.9. 6:199.9. 0:02 9449
 9  805 čt 7.9. 6:397.9. 9:20 9449
14 810 st 6.9. 4:417.9. 0:39 9449
 9  807 út 5.9. 6:315.9. 22:01 9449
 9  815 po 4.9. 13:454.9. 20:24 9449*Z2
 9  805 pá 1.9. 5:051.9. 20:47 9449
 9  818 čt 31.8. 6:031.9. 0:12 9449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8241
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.