Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9449

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2019

Výrobní číslo: 10407

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 112 885 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 pá 25.9. 6:3626.9. 1:05 9449
 4  301 čt 24.9. 5:4524.9. 9:18 9449
16 310 st 23.9. 6:2724.9. 0:13 9449
 4  303 út 22.9. 6:0022.9. 9:34 9449
 9  313 po 21.9. 4:1322.9. 0:09 9449
 7  307 ne 20.9. 4:4320.9. 21:15 9449
10 307 so 19.9. 7:3519.9. 23:24 9449*Z
18 414 pá 18.9. 5:4518.9. 9:18 9449
22 408 čt 17.9. 5:0518.9. 0:52 9449
14 411 st 16.9. 6:0016.9. 21:00 9449
18 402 út 15.9. 7:1015.9. 20:52 9449
14 407 po 14.9. 5:2414.9. 20:17 9449
22 410 ne 13.9. 4:4413.9. 23:45 9449
16 407 so 12.9. 4:5512.9. 21:55 9449
11 410 pá 11.9. 6:2911.9. 21:08 9449
 4  403 čt 10.9. 15:1210.9. 18:47 9449
17 430 čt 10.9. 6:0810.9. 9:11 9449
17 414 út 8.9. 5:498.9. 23:22 9449
14 413 pá 4.9. 6:134.9. 21:18 9449
18 411 čt 3.9. 4:534.9. 0:08 9449
18 408 st 2.9. 6:102.9. 19:45 9449
14 412 út 1.9. 4:181.9. 21:03 9449
11 406 po 31.8. 5:541.9. 0:25 9449
 8  808 po 24.8. 4:1424.8. 23:29 9449
25 805 ne 23.8. 4:3023.8. 22:08 9449
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.