Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9448

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 1. 2019

Výrobní číslo: 10406

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 262 824 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 dnes 6:4125.3. 0:21 9448
14 817 st 22.3. 5:0222.3. 19:45 9448
 9  804 út 21.3. 6:1222.3. 0:01 9448
14 816 po 20.3. 5:5020.3. 22:22 9448*Z1
25 805 ne 19.3. 4:4219.3. 23:11 9448
9+10 831 so 18.3. 8:3919.3. 0:07 9448
 9  825 pá 17.3. 6:4317.3. 14:00 9448*MU
14 817 čt 16.3. 4:5916.3. 19:50 9448
 9  823 st 15.3. 6:3515.3. 18:48 9448
 9  825 út 14.3. 6:4314.3. 23:56 9448
 9  804 ne 12.3. 5:2312.3. 22:52 9448
25 801 so 11.3. 4:4211.3. 23:25 9448
25 801 pá 10.3. 6:0210.3. 20:46 9448
 9  806 čt 9.3. 6:159.3. 19:43 9448
14 817 st 8.3. 5:028.3. 19:45 9448
25 801 út 7.3. 6:027.3. 20:46 9448
 9  809 po 6.3. 4:266.3. 19:50 9448
 9  814 ne 5.3. 4:456.3. 0:01 9448
10 808 so 4.3. 4:405.3. 0:16 9448
 9  809 st 1.3. 4:261.3. 19:50 9448
11 809 út 28.2. 4:501.3. 0:15 9448
11 809 po 27.2. 4:5028.2. 0:15 9448
10 807 ne 26.2. 4:4027.2. 0:26 9448
14 811 so 25.2. 7:4825.2. 23:01 9448
 9  804 pá 24.2. 6:1225.2. 0:01 9448
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8233+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.