Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9448

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 1. 2019

Výrobní číslo: 10406

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 210 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 dnes 6:1429.6. 0:01 9448
10 816 po 27.6. 7:0028.6. 0:07 9448
25 802 pá 24.6. 4:3724.6. 23:24 9448
14 817 čt 23.6. 5:0223.6. 19:46 9448
 9  804 st 22.6. 6:1423.6. 0:01 9448
14 817 út 21.6. 5:0221.6. 19:46 9448
25 814 po 20.6. 15:5020.6. 22:05 9448*Z1
 9  814 ne 19.6. 4:4620.6. 0:01 9448
10 804 so 18.6. 5:1719.6. 0:47 9448
 9  805 pá 17.6. 15:1118.6. 0:12 9448
 4  812 pá 17.6. 6:1017.6. 10:00 9448
 9  806 st 25.5. 6:1725.5. 10:35 9448*MU*1
14 817 út 24.5. 5:0224.5. 19:46 9448
 9  830 po 23.5. 5:5723.5. 23:51 9448
 9  818 ne 22.5. 5:0822.5. 22:23 9448
 8  804 so 21.5. 5:3521.5. 22:18 9448
 8  804 pá 20.5. 6:5420.5. 18:53 9448
25 809 čt 19.5. 5:2519.5. 21:50 9448
25 806 út 17.5. 5:0317.5. 19:10 9448
10 816 po 16.5. 7:0017.5. 0:07 9448
 6  807 pá 13.5. 4:5613.5. 18:37 9448
10 806 čt 12.5. 14:5113.5. 0:27 9448
 9  805 čt 12.5. 6:3912.5. 9:00 9448
14 818 st 11.5. 5:1011.5. 22:33 9448
 9  806 út 10.5. 6:1710.5. 19:47 9448
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Motol DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.