Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9448

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 1. 2019

Výrobní číslo: 10406

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 82 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  804 čt 2.7. 5:122.7. 20:14 9448
 9  820 st 1.7. 4:312.7. 0:26 9448
 8  808 út 30.6. 16:0030.6. 23:29 9448*Z
 8  803 po 29.6. 5:2530.6. 0:24 9448
 9  803 ne 28.6. 4:5129.6. 0:16 9448
 6  802 so 27.6. 4:3228.6. 0:25 9448
11 808 pá 26.6. 5:3826.6. 20:01 9448
 1  811 čt 25.6. 4:4725.6. 21:11 9448
11 801 út 23.6. 4:2924.6. 0:51 9448
 9  803 po 22.6. 4:3123.6. 0:26 9448
25 805 ne 21.6. 4:3021.6. 22:08 9448
9+16 831 so 20.6. 4:2721.6. 0:36 9448
11 812 pá 19.6. 4:0919.6. 20:39 9448
16 810 čt 18.6. 4:2819.6. 1:07 9448
16 810 st 17.6. 4:2818.6. 1:07 9448
 9  825 út 16.6. 6:5017.6. 0:08 9448
25 801 po 15.6. 4:1715.6. 22:23 9448
 9  805 ne 14.6. 9:4015.6. 0:26 9448
 9  818 so 13.6. 6:3713.6. 23:48 9448
14 801 pá 12.6. 5:5513.6. 0:19 9448
 9  829 čt 11.6. 7:1012.6. 0:16 9448
 9  820 st 10.6. 6:2410.6. 20:41 9448
16 814 út 9.6. 5:099.6. 20:21 9448
25 801 po 8.6. 4:178.6. 22:23 9448
25 807 ne 7.6. 4:367.6. 22:39 9448
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.