Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9447

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 1. 2019

Výrobní číslo: 10405

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 223 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  830 dnes 5:5730.6. 23:51 9447
 9  830 st 29.6. 5:5729.6. 23:51 9447
 9  830 út 28.6. 5:5728.6. 23:51 9447
 9  809 po 27.6. 4:3227.6. 19:55 9447
 9  813 ne 26.6. 4:3226.6. 23:53 9447
 9  809 so 25.6. 6:2525.6. 23:32 9447
14 816 pá 24.6. 4:5024.6. 22:18 9447
25 806 čt 23.6. 5:0323.6. 19:10 9447
 9  831 st 22.6. 5:5922.6. 23:52 9447
 9  804 út 21.6. 6:1422.6. 0:01 9447
 9  804 po 20.6. 6:1421.6. 0:01 9447
 9  815 ne 19.6. 7:0520.6. 0:12 9447
 9  816 so 18.6. 5:0519.6. 0:21 9447
 9  830 pá 17.6. 5:5717.6. 23:51 9447
 1  202 čt 16.6. 15:5516.6. 18:48 9447*Z1
 9  805 čt 16.6. 6:3916.6. 9:00 9447
 8  812 st 15.6. 17:3516.6. 0:09 9447*Z2
10 816 st 15.6. 7:0015.6. 11:50 9447*MU
 9  830 út 24.5. 5:5724.5. 8:00 9447*MU
 9  809 po 23.5. 4:3223.5. 19:55 9447
10 802 ne 22.5. 4:3723.5. 0:07 9447
 9  805 pá 20.5. 6:3920.5. 9:00 9447
 9  830 čt 19.5. 5:5719.5. 23:51 9447
 9  831 st 18.5. 5:5918.5. 23:52 9447
 9  830 út 17.5. 5:5717.5. 23:51 9447
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8494+8481
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.