Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9447

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 1. 2019

Výrobní číslo: 10405

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 96 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 čt 2.7. 4:313.7. 0:26 9447
 9  827 st 1.7. 5:082.7. 0:46 9447
 9  827 út 30.6. 5:081.7. 0:46 9447
 9  824 po 29.6. 4:5129.6. 19:45 9447
 9  805 ne 28.6. 9:4029.6. 0:26 9447
 9  801 so 27.6. 4:3127.6. 23:58 9447
 9  805 pá 26.6. 4:5127.6. 0:36 9447
 9  803 čt 25.6. 4:3126.6. 0:26 9447
 9  836 po 22.6. 7:0222.6. 9:11 9447
 1  813 pá 19.6. 5:2119.6. 9:47 9447
 9  815 čt 18.6. 10:5018.6. 20:13 9447*Z
 9  835 čt 18.6. 6:5418.6. 9:35 9447
 9  807 st 17.6. 5:0817.6. 19:56 9447
 9  820 út 16.6. 6:2416.6. 20:41 9447
11 815 po 15.6. 5:4415.6. 10:04 9447
 9  820 pá 12.6. 6:2412.6. 20:41 9447
 9  820 čt 11.6. 6:2411.6. 20:41 9447
 9  807 st 10.6. 5:0810.6. 19:56 9447
 1  813 út 9.6. 5:219.6. 9:47 9447
 9  803 po 8.6. 4:319.6. 0:26 9447
 9  809 ne 7.6. 10:108.6. 0:56 9447
 9  803 so 6.6. 4:517.6. 0:16 9447
 9  805 pá 5.6. 4:516.6. 0:36 9447
 9  833 čt 4.6. 6:424.6. 8:51 9447
 9  818 st 3.6. 5:503.6. 20:27 9447
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.