Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 21.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 158 694 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 út 11.5. 6:1811.5. 10:14 9446
 7  307 pá 7.5. 5:397.5. 23:04 9446
 4  302 čt 6.5. 15:326.5. 19:30 9446
 4  303 čt 6.5. 6:036.5. 9:54 9446
 4  302 st 5.5. 15:325.5. 19:30 9446
 4  302 st 5.5. 5:515.5. 9:44 9446
20 303 út 4.5. 4:124.5. 22:51 9446
12 301 po 3.5. 4:403.5. 23:19 9446
20 301 ne 2.5. 4:322.5. 23:11 9446
16 309 so 1.5. 5:101.5. 22:13 9446
16 303 pá 30.4. 5:1030.4. 22:13 9446
14 304 čt 29.4. 4:4129.4. 22:19 9446
10 307 st 28.4. 4:3628.4. 22:44 9446
16 318 út 27.4. 16:2027.4. 21:53 9446
16 318 út 27.4. 5:5527.4. 8:47 9446
 3  315 po 26.4. 5:0026.4. 20:45 9446
10 303 ne 25.4. 10:0725.4. 21:55 9446
10 302 so 24.4. 7:0724.4. 21:55 9446
12 309 pá 23.4. 5:5023.4. 20:21 9446
10 305 čt 22.4. 4:1822.4. 22:24 9446
16 303 st 21.4. 8:1521.4. 22:13 9446*Z
 7  307 út 20.4. 5:3920.4. 23:04 9446
12 309 po 19.4. 5:5019.4. 20:21 9446
16 303 pá 16.4. 5:1016.4. 22:13 9446
16 303 čt 15.4. 5:1015.4. 22:13 9446
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9448

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.