Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 38 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 802 ne 21.7. 4:3221.7. 23:25 9446
16 804 so 20.7. 19:1020.7. 23:55 9446*Z
 9  801 pá 19.7. 5:0019.7. 22:08 9446
25 803 čt 18.7. 5:5718.7. 22:38 9446
14 814 st 17.7. 6:3517.7. 9:43 9446
 9  809 út 16.7. 6:5917.7. 0:32 9446
14 809 po 15.7. 4:5615.7. 10:20 9446
 9  802 so 13.7. 6:5514.7. 0:42 9446
11 811 pá 12.7. 5:3312.7. 20:31 9446
16 813 st 10.7. 5:3110.7. 10:56 9446
 1  811 út 9.7. 6:199.7. 21:41 9446
 9  802 so 6.7. 7:087.7. 0:56 9446
11 803 pá 5.7. 4:296.7. 0:51 9446
11 803 čt 4.7. 4:085.7. 0:51 9446
11 803 st 3.7. 4:084.7. 0:51 9446
 9  822 út 2.7. 5:003.7. 0:56 9446
 9  812 po 1.7. 6:212.7. 0:16 9446
 9  809 ne 30.6. 21:0030.6. 23:28 9446*Z1
16 808 ne 30.6. 5:0930.6. 16:15 9446*MU*1
11 802 so 29.6. 4:0929.6. 22:21 9446
11 812 pá 28.6. 6:1828.6. 20:03 9446
 9  807 čt 27.6. 6:2227.6. 19:30 9446
 9  820 st 26.6. 9:5026.6. 20:21 9446*Z2
 1  510 út 25.6. 16:2025.6. 18:42 9446*Z3
 7  110 út 25.6. 13:0525.6. 15:00 9446*Z4
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozidlem na I.P.Pavlova
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8386+8387
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.