Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 21.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 146 274 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 301 ne 28.2. 9:4928.2. 23:28 9446
12 308 so 27.2. 7:5927.2. 22:41 9446
12 311 pá 26.2. 4:3726.2. 23:19 9446
 7  307 čt 25.2. 5:3825.2. 23:06 9446
12 303 st 24.2. 4:3824.2. 22:21 9446
10 307 út 23.2. 4:3623.2. 22:44 9446
10 305 po 22.2. 4:1822.2. 22:24 9446
10 308 ne 21.2. 4:5821.2. 23:24 9446
10 304 so 20.2. 6:5820.2. 22:24 9446
12 306 pá 19.2. 4:5919.2. 22:41 9446
16 318 čt 18.2. 5:5518.2. 8:47 9446
16 303 st 17.2. 5:1017.2. 22:13 9446
10 310 út 16.2. 5:0516.2. 23:24 9446
 7  301 po 15.2. 4:4115.2. 20:15 9446
12 307 so 13.2. 4:3713.2. 22:23 9446
10 310 pá 12.2. 5:0512.2. 23:24 9446
10 310 čt 11.2. 5:0511.2. 23:24 9446
12 304 st 10.2. 4:5010.2. 22:23 9446
10 309 út 9.2. 4:579.2. 23:04 9446
10 314 po 8.2. 5:258.2. 22:16 9446
16 318 pá 5.2. 5:555.2. 8:47 9446
12 306 st 3.2. 4:593.2. 22:41 9446
 4  301 po 1.2. 15:221.2. 19:20 9446
 4  304 po 1.2. 6:121.2. 10:04 9446
15 307 ne 31.1. 5:4131.1. 21:28 9446


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.