Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 116 154 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 čt 24.9. 5:1624.9. 18:00 9446*MU
 9  317 st 23.9. 4:4224.9. 0:29 9446
12 304 út 22.9. 4:3723.9. 0:55 9446
 4  308 po 21.9. 6:2221.9. 10:07 9446
17 431 pá 18.9. 6:1418.9. 9:19 9446
14 409 čt 17.9. 5:2717.9. 20:33 9446
14 413 st 16.9. 6:1116.9. 23:35 9446
22 403 út 15.9. 4:2415.9. 20:08 9446
22 414 po 14.9. 6:3115.9. 0:55 9446
18 410 pá 11.9. 4:3311.9. 22:09 9446
11 402 čt 10.9. 4:5611.9. 1:15 9446
 3  404 st 9.9. 5:229.9. 21:37 9446
14 407 út 8.9. 5:248.9. 20:17 9446
17 412 po 7.9. 5:198.9. 1:04 9446
 6  401 ne 6.9. 5:016.9. 21:18 9446
 6  401 so 5.9. 5:015.9. 21:18 9446
11 405 pá 4.9. 4:094.9. 22:05 9446
 3  416 čt 3.9. 14:514.9. 1:16 9446
 3  416 čt 3.9. 4:073.9. 9:59 9446
 4  406 st 2.9. 15:422.9. 18:17 9446
 4  406 st 2.9. 7:052.9. 9:44 9446
18 403 út 1.9. 5:131.9. 18:56 9446
 3  414 po 31.8. 4:5431.8. 20:30 9446
 3  404 ne 30.8. 9:4031.8. 0:55 9446
14 409 so 29.8. 4:3829.8. 21:18 9446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.