Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 70 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  805 po 30.3. 4:5231.3. 0:25 9446
 1  802 ne 29.3. 4:2830.3. 1:12 9446
11 803 so 28.3. 4:2929.3. 0:51 9446
 1  811 pá 27.3. 6:2927.3. 21:11 9446
 9  820 čt 26.3. 6:4327.3. 0:26 9446
24 805 st 25.3. 5:4125.3. 19:45 9446
11 805 út 24.3. 6:0324.3. 21:06 9446
 9  808 po 23.3. 5:4723.3. 20:41 9446
 9  818 ne 22.3. 4:5122.3. 23:38 9446
25 808 pá 20.3. 4:5320.3. 23:06 9446
 1  808 čt 19.3. 4:4820.3. 1:10 9446
25 804 st 18.3. 14:0218.3. 22:58 9446
 1  807 st 18.3. 5:3318.3. 9:39 9446
 6  813 út 17.3. 15:2918.3. 0:09 9446
 1  807 út 17.3. 5:3317.3. 9:39 9446
 9  817 po 16.3. 6:1216.3. 20:12 9446
11 802 pá 13.3. 6:4313.3. 20:41 9446
 1  805 čt 12.3. 4:2712.3. 19:30 9446*MU
 6  805 st 11.3. 20:2012.3. 0:45 9446*Z
 9  827 st 11.3. 4:5111.3. 18:52 9446
11 809 út 10.3. 4:0910.3. 19:44 9446
 8  802 po 9.3. 5:3510.3. 1:03 9446
 1  803 ne 8.3. 4:478.3. 21:11 9446
11 803 so 7.3. 4:298.3. 0:51 9446
 9  805 pá 6.3. 15:006.3. 22:08 9446*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.