Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 288 221 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 805 so 22.4. 8:1922.4. 22:06 9446
 4  813 pá 21.4. 15:1221.4. 19:10 9446
 9  806 pá 21.4. 6:1521.4. 7:50 9446*MU
 4  812 st 12.4. 6:1412.4. 10:00 9446
10 806 út 11.4. 18:0011.4. 23:47 9446*Z1
 9  315 po 3.4. 15:353.4. 16:50 9446*Z2
14 817 pá 31.3. 5:0231.3. 19:45 9446
10 803 čt 30.3. 4:2031.3. 0:06 9446
 8  812 st 29.3. 6:2430.3. 0:09 9446
25 807 út 28.3. 5:5428.3. 20:28 9446
 9  806 po 27.3. 6:1527.3. 19:43 9446
25 810 ne 26.3. 4:3426.3. 21:51 9446
 9  803 so 25.3. 7:5425.3. 22:52 9446
 9  804 pá 24.3. 6:1225.3. 0:01 9446
 8  804 čt 23.3. 5:0323.3. 18:54 9446
25 813 st 22.3. 4:3422.3. 20:15 9446
 8  812 út 21.3. 6:2422.3. 0:09 9446
25 803 po 20.3. 5:0320.3. 20:06 9446
22 808 ne 19.3. 5:0319.3. 23:22 9446
10 810 so 18.3. 5:1818.3. 23:47 9446
14 814 pá 17.3. 4:3317.3. 22:09 9446
 8  812 čt 16.3. 6:2017.3. 0:14 9446
25 813 st 15.3. 4:2915.3. 20:20 9446
25 801 út 14.3. 5:5714.3. 20:51 9446
25 803 po 13.3. 5:0313.3. 20:16 9446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.