Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9446

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2018

Výrobní číslo: 10404

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 58 035 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 po 18.11. 6:0219.11. 1:10 9446
 9  805 pá 15.11. 5:2915.11. 22:08 9446
 9  817 čt 14.11. 6:1214.11. 20:12 9446
 1  805 st 13.11. 4:2713.11. 21:26 9446
 9  806 út 12.11. 15:0613.11. 0:26 9446
 6  811 po 11.11. 6:0611.11. 23:45 9446
 6  805 pá 8.11. 7:059.11. 0:45 9446
 9  823 čt 7.11. 6:357.11. 20:34 9446
 9  823 st 6.11. 6:356.11. 20:34 9446
 9  817 út 5.11. 6:125.11. 20:12 9446
 1  809 po 4.11. 6:394.11. 20:11 9446
 1  803 ne 3.11. 4:473.11. 21:11 9446
25 810 so 2.11. 7:442.11. 23:06 9446
11 802 pá 1.11. 6:431.11. 20:41 9446
 9  802 čt 31.10. 5:231.11. 0:16 9446
 1  805 st 30.10. 4:2730.10. 21:26 9446
25 803 út 29.10. 4:3030.10. 1:21 9446
 9  801 po 28.10. 4:3128.10. 23:58 9446
25 807 ne 27.10. 4:3628.10. 1:20 9446
11 803 so 26.10. 4:2927.10. 0:51 9446
 6  811 pá 25.10. 6:0625.10. 23:45 9446
 6  813 čt 24.10. 5:4624.10. 20:09 9446
Zvl 805 st 23.10. 22:0924.10. 0:15 9446*1
 9  805 st 23.10. 5:2923.10. 22:08 9446
 9  833 út 22.10. 7:1723.10. 0:12 9446
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.