Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 25 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 801 so 18.5. 4:5818.5. 20:56 9445
15 812 pá 17.5. 15:1117.5. 21:11 9445
 1  814 pá 17.5. 6:0217.5. 10:08 9445
 6  802 čt 16.5. 5:1016.5. 20:03 9445
 6  804 st 15.5. 15:2015.5. 21:57 9445
 9  805 út 14.5. 5:2914.5. 22:08 9445
 1  807 po 13.5. 4:4813.5. 21:41 9445
 1  808 ne 12.5. 10:2513.5. 0:50 9445
11 802 so 11.5. 4:0911.5. 22:21 9445
 1  802 pá 10.5. 6:0211.5. 1:10 9445
 9  823 čt 9.5. 6:359.5. 20:34 9445
 6  804 út 7.5. 4:417.5. 20:11 9445
 9  814 po 6.5. 5:577.5. 0:56 9445
15 801 ne 5.5. 5:185.5. 20:56 9445
 9  803 so 4.5. 14:305.5. 0:16 9445*Z
 9  823 pá 3.5. 6:353.5. 20:34 9445
15 809 čt 2.5. 14:392.5. 18:31 9445
15 812 čt 2.5. 5:512.5. 9:42 9445
 6  804 út 30.4. 4:4130.4. 20:11 9445
 9  831 po 29.4. 5:0130.4. 0:08 9445
 9  801 ne 28.4. 4:3228.4. 23:58 9445
 9  818 so 27.4. 6:3727.4. 23:48 9445
 9  823 pá 26.4. 6:3526.4. 20:34 9445
 6  144 čt 25.4. 7:4525.4. 9:50 9445*Z1
15 812 st 24.4. 15:1124.4. 21:11 9445
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.