Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

V provozu od: 15. 1. 2019

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 dnes 6:2630.4. 19:29 9445
 9  810 út 29.4. 4:2629.4. 19:45 9445*MU
 9  810 po 28.4. 4:2629.4. 0:26 9445
15 803 ne 27.4. 4:4627.4. 20:53 9445
 9  801 so 26.4. 6:4326.4. 21:33 9445
24 805 pá 25.4. 13:3525.4. 20:15 9445*Z1
 9  815 čt 24.4. 15:5324.4. 20:18 9445
 9  804 čt 24.4. 6:5124.4. 9:08 9445
 9  815 st 23.4. 15:5323.4. 20:18 9445
 9  804 st 23.4. 6:5123.4. 9:08 9445
 6  805 út 22.4. 4:2022.4. 19:04 9445
11 806 po 21.4. 9:4421.4. 22:00 9445
 9  801 so 19.4. 6:4319.4. 21:33 9445
 9  817 pá 18.4. 6:2418.4. 23:33 9445
 4  810 čt 17.4. 6:0617.4. 21:19 9445
24 801 st 16.4. 13:3016.4. 19:46 9445*Z2
 5  110 st 16.4. 11:1016.4. 13:00 9445*Z3
 4  810 út 15.4. 5:3415.4. 20:29 9445
 6  808 po 14.4. 12:5515.4. 0:38 9445*Z4
11 808 pá 11.4. 7:0811.4. 18:10 9445*MU
 9  815 čt 10.4. 15:5310.4. 20:18 9445
 9  804 čt 10.4. 6:5110.4. 9:08 9445
 4  812 st 9.4. 5:559.4. 20:49 9445
 9  807 út 8.4. 6:288.4. 19:55 9445
 6  804 po 7.4. 5:387.4. 23:58 9445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.