Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 76 834 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
 6  807 čt 19.12. 6:0619.12. 14:50 9445*MU*1
 6  801 út 17.12. 6:2518.12. 0:05 9445
 6  801 po 16.12. 6:2517.12. 0:05 9445
25 810 ne 8.12. 10:148.12. 23:06 9445
 9  806 so 7.12. 7:538.12. 0:36 9445
11 809 pá 6.12. 4:096.12. 19:44 9445
 1  802 čt 5.12. 6:026.12. 1:10 9445
 6  803 st 4.12. 4:524.12. 20:09 9445
 9  814 út 3.12. 5:574.12. 0:56 9445
 9  811 po 2.12. 5:483.12. 0:46 9445
 1  803 ne 1.12. 4:471.12. 21:11 9445
 9  806 pá 29.11. 15:0630.11. 0:26 9445
16 803 pá 29.11. 6:0529.11. 9:59 9445
 6  802 čt 28.11. 6:2529.11. 0:05 9445
 9  823 st 27.11. 6:3527.11. 20:34 9445
 9  823 út 26.11. 6:3526.11. 20:34 9445
24 801 po 25.11. 5:4425.11. 10:36 9445
39 801 ne 24.11. 4:4524.11. 21:42 9445
25 810 so 23.11. 7:4423.11. 23:06 9445
 1  805 pá 22.11. 4:2722.11. 21:26 9445
 9  806 čt 21.11. 15:0622.11. 0:26 9445
15 809 čt 21.11. 4:5821.11. 9:02 9445
 9  814 st 20.11. 5:5721.11. 0:56 9445
 9  817 út 19.11. 6:1219.11. 20:12 9445
 1  814 po 18.11. 5:4118.11. 9:48 9445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9201 do 9445 na výhybce Bělehradská-Zvonařka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.