Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 218 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  815 pá 24.3. 8:2524.3. 19:04 9445*Z1
10 806 čt 23.3. 6:4923.3. 23:47 9445
 8  804 st 22.3. 5:0322.3. 18:54 9445
 9  812 út 21.3. 13:3522.3. 0:31 9445*Z2
25 813 po 20.3. 4:2920.3. 20:20 9445
10 808 ne 19.3. 4:5920.3. 0:46 9445
 9  812 so 18.3. 6:2519.3. 0:16 9445
25 801 pá 17.3. 5:5717.3. 20:51 9445
25 804 čt 16.3. 4:1616.3. 23:30 9445
32 810 st 15.3. 5:0816.3. 0:59 9445
25 809 út 14.3. 7:4514.3. 21:56 9445*Z3
14 814 pá 10.3. 4:3810.3. 14:50 9445*MU
25 807 čt 9.3. 5:549.3. 20:28 9445
10 806 st 8.3. 6:498.3. 23:47 9445
 8  804 út 7.3. 5:037.3. 18:54 9445
 9  805 po 6.3. 15:107.3. 0:12 9445
 9  805 po 6.3. 6:396.3. 9:00 9445
25 804 ne 5.3. 4:235.3. 15:10 9445*MU
25 801 pá 3.3. 6:023.3. 20:46 9445
10 812 čt 2.3. 4:202.3. 23:54 9445
10 806 st 1.3. 6:112.3. 0:52 9445
 8  805 út 28.2. 5:1428.2. 21:06 9445
10 815 po 27.2. 6:0027.2. 19:11 9445
10 802 ne 26.2. 5:1626.2. 10:25 9445*MU
10 806 so 25.2. 4:4026.2. 0:26 9445
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8218
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8402
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.