Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 61 998 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 so 23.1. 4:0923.1. 20:35 9445
16 807 pá 22.1. 4:0822.1. 22:29 9445
 9  813 čt 21.1. 5:5521.1. 22:46 9445
 9  807 st 20.1. 5:0820.1. 19:56 9445
 9  801 ne 17.1. 4:3117.1. 21:38 9445
 8  805 so 16.1. 4:1416.1. 22:43 9445
 1  811 pá 15.1. 4:4715.1. 23:09 9445
 6  803 čt 14.1. 4:3314.1. 22:05 9445
16 807 st 13.1. 4:0813.1. 22:29 9445
 9  816 út 12.1. 6:0512.1. 22:56 9445
 6  809 po 11.1. 5:3711.1. 20:59 9445
 9  805 ne 10.1. 9:4010.1. 22:08 9445
 1  812 pá 8.1. 5:068.1. 21:22 9445
 6  809 čt 7.1. 5:377.1. 20:59 9445
 9  818 st 6.1. 6:156.1. 20:27 9445
 9  807 út 5.1. 5:085.1. 19:56 9445
Rok 2020
 1  811 čt 31.12. 4:4731.12. 23:09 9445
 9  813 st 30.12. 5:5530.12. 22:46 9445
16 819 st 23.12. 14:2023.12. 21:16 9445
16 819 st 23.12. 6:3823.12. 10:48 9445
Rok 2019
 6  807 čt 19.12. 6:0619.12. 14:50 9445*MU*1
 6  801 út 17.12. 6:2518.12. 0:05 9445
 6  801 po 16.12. 6:2517.12. 0:05 9445
25 810 ne 8.12. 10:148.12. 23:06 9445
 9  806 so 7.12. 7:538.12. 0:36 9445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9201 do 9445 na výhybce Bělehradská-Zvonařka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.