Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9445

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 18. 12. 2018

Výrobní číslo: 10403

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 247 686 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 dnes 6:1922.9. 0:02 9445
25 809 st 20.9. 5:2220.9. 21:33 9445
 9  804 út 19.9. 6:1920.9. 0:02 9445
25 809 po 18.9. 5:2218.9. 21:33 9445
 9  805 ne 17.9. 9:3418.9. 0:22 9445
 8  809 pá 15.9. 4:3815.9. 19:25 9445
 9  804 čt 14.9. 6:1915.9. 0:02 9445
 9  830 st 13.9. 5:5613.9. 23:52 9445
 8  812 út 12.9. 6:5512.9. 23:52 9445
 9  811 ne 10.9. 10:3510.9. 20:24 9445
14 813 pá 8.9. 5:208.9. 23:24 9445
 9  815 čt 7.9. 6:597.9. 20:24 9445
 8  805 st 6.9. 5:496.9. 20:48 9445
 1  814 út 5.9. 6:485.9. 8:44 9445
25 813 po 4.9. 4:374.9. 19:57 9445
9+11 831 ne 3.9. 10:424.9. 0:36 9445
 1  802 so 2.9. 4:522.9. 21:22 9445
 9  818 pá 1.9. 6:032.9. 0:12 9445
11+14 834 čt 31.8. 5:1331.8. 21:57 9445
 9  815 st 30.8. 5:5730.8. 23:52 9445
11+14 835 út 29.8. 5:4929.8. 19:38 9445
14 805 po 28.8. 4:2229.8. 0:42 9445
 9  807 ne 27.8. 5:2528.8. 0:32 9445
11 802 so 26.8. 4:3027.8. 0:36 9445
14 806 út 22.8. 7:3523.8. 1:02 9445*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.