Domovská vozovna: Žižkov
Aktuální vozovna: Motol (od 13.7.2023)
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 11. 12. 2018
Výrobní číslo: 10402
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 291 341 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 304 | čt 13.7. 4:23 | 13.7. 10:33 | 9444 | ||
7 | 811 | st 12.7. 5:04 | 12.7. 19:50 | 9444 | ||
14 | 809 | út 11.7. 4:43 | 11.7. 23:21 | 9444 | ||
9 | 818 | po 10.7. 6:03 | 11.7. 0:12 | 9444 | ||
9 | 811 | ne 9.7. 10:35 | 9.7. 20:24 | 9444 | ||
9 | 810 | so 8.7. 5:25 | 8.7. 20:17 | 9444 | ||
14 | 809 | pá 7.7. 4:43 | 7.7. 23:21 | 9444 | ||
XA+15 | 806 | čt 6.7. 4:49 | 7.7. 0:35 | 9444 | ||
9 | 810 | st 5.7. 5:25 | 5.7. 20:17 | 9444 | ||
25 | 812 | út 4.7. 4:20 | 4.7. 22:15 | 9444 | ||
8 | 808 | po 3.7. 4:18 | 4.7. 0:49 | 9444 | ||
9 | 817 | ne 2.7. 8:43 | 2.7. 23:31 | 9444 | ||
6 | 802 | so 1.7. 4:55 | 1.7. 21:48 | 9444 | ||
8 | 812 | pá 30.6. 6:54 | 30.6. 23:53 | 9444 | ||
14 | 801 | čt 29.6. 6:04 | 29.6. 19:13 | 9444 | ||
1 | 803 | st 28.6. 4:32 | 28.6. 21:48 | 9444 | ||
1 | 803 | út 27.6. 4:32 | 27.6. 21:48 | 9444 | ||
6 | 505 | po 26.6. 17:10 | 26.6. 18:30 | 9444*Z1 | ||
25 | 809 | čt 22.6. 5:21 | 22.6. 16:30 | 9444*MU | ||
9 | 830 | st 21.6. 5:56 | 21.6. 23:52 | 9444 | ||
9 | 805 | út 20.6. 15:15 | 20.6. 19:40 | 9444 | ||
7 | 805 | út 20.6. 5:59 | 20.6. 9:34 | 9444 | ||
9 | 815 | po 19.6. 6:59 | 19.6. 20:24 | 9444 | ||
25 | 813 | pá 16.6. 4:37 | 16.6. 19:58 | 9444 | ||
9 | 826 | st 14.6. 5:42 | 14.6. 18:57 | 9444 |