Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 453 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  831 st 8.12. 5:598.12. 23:52 9444
 9  830 út 7.12. 5:577.12. 23:51 9444
6+22 842 po 6.12. 4:356.12. 21:14 9444
 1  802 ne 5.12. 4:535.12. 21:21 9444
 9  815 so 4.12. 4:465.12. 0:12 9444
11 812 pá 3.12. 6:014.12. 0:36 9444
 6  803 čt 2.12. 4:542.12. 9:00 9444*MU
 5  807 st 1.12. 5:072.12. 0:21 9444
14 804 po 29.11. 4:4329.11. 19:39 9444
25 810 ne 28.11. 4:3428.11. 21:32 9444
5+6 804 so 27.11. 4:3528.11. 0:21 9444
 5  806 pá 26.11. 6:4826.11. 20:01 9444
14 801 čt 25.11. 6:0425.11. 19:12 9444
14 804 st 24.11. 4:4324.11. 19:39 9444
 9  830 út 23.11. 5:5723.11. 23:51 9444
 5  806 po 22.11. 6:4822.11. 20:01 9444
 6  805 pá 19.11. 4:5419.11. 19:16 9444
25 811 čt 18.11. 14:1018.11. 21:47 9444
25 816 čt 18.11. 6:5118.11. 10:01 9444
25 801 st 17.11. 5:0117.11. 20:56 9444
 9  802 út 16.11. 6:0316.11. 21:51 9444
 1  806 po 15.11. 6:3315.11. 21:47 9444
25 810 ne 14.11. 9:0014.11. 21:32 9444
 9  823 pá 12.11. 5:2212.11. 18:42 9444
 1  806 čt 11.11. 6:3311.11. 21:47 9444
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.