Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 108 523 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 pá 25.9. 6:2125.9. 22:07 9444
 5  301 čt 24.9. 6:1424.9. 21:47 9444
 4  302 út 22.9. 5:5522.9. 9:26 9444
 9  319 po 21.9. 7:0222.9. 0:39 9444
24 413 pá 18.9. 5:5118.9. 9:44 9444
11 406 čt 17.9. 5:5418.9. 0:25 9444
18 408 st 16.9. 16:0016.9. 19:46 9444*Z
14 416 st 16.9. 5:0116.9. 10:38 9444
22 418 út 15.9. 6:2715.9. 9:22 9444
18 403 po 14.9. 5:1314.9. 18:57 9444
11 401 ne 13.9. 4:3713.9. 21:26 9444
18 401 so 12.9. 8:5112.9. 20:36 9444
 3  411 pá 11.9. 4:4711.9. 19:58 9444
11 405 čt 10.9. 4:0910.9. 22:05 9444
 7  403 st 9.9. 6:319.9. 22:14 9444
 3  411 út 8.9. 4:478.9. 19:58 9444
14 407 po 7.9. 5:247.9. 20:17 9444
18 408 ne 6.9. 10:516.9. 20:36 9444
11 413 pá 4.9. 4:154.9. 9:54 9444
11 405 čt 3.9. 13:153.9. 22:05 9444*Z1
ZkJ 480 st 2.9. 9:002.9. 15:00 9444
17 402 po 31.8. 5:2931.8. 21:32 9444
11 401 ne 30.8. 4:3730.8. 21:26 9444
11 401 so 29.8. 6:1729.8. 21:26 9444
22 419 pá 28.8. 5:3228.8. 20:54 9444
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.