Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 13.7.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 341 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 čt 13.7. 4:2313.7. 10:33 9444
 7  811 st 12.7. 5:0412.7. 19:50 9444
14 809 út 11.7. 4:4311.7. 23:21 9444
 9  818 po 10.7. 6:0311.7. 0:12 9444
 9  811 ne 9.7. 10:359.7. 20:24 9444
 9  810 so 8.7. 5:258.7. 20:17 9444
14 809 pá 7.7. 4:437.7. 23:21 9444
XA+15 806 čt 6.7. 4:497.7. 0:35 9444
 9  810 st 5.7. 5:255.7. 20:17 9444
25 812 út 4.7. 4:204.7. 22:15 9444
 8  808 po 3.7. 4:184.7. 0:49 9444
 9  817 ne 2.7. 8:432.7. 23:31 9444
 6  802 so 1.7. 4:551.7. 21:48 9444
 8  812 pá 30.6. 6:5430.6. 23:53 9444
14 801 čt 29.6. 6:0429.6. 19:13 9444
 1  803 st 28.6. 4:3228.6. 21:48 9444
 1  803 út 27.6. 4:3227.6. 21:48 9444
 6  505 po 26.6. 17:1026.6. 18:30 9444*Z1
25 809 čt 22.6. 5:2122.6. 16:30 9444*MU
 9  830 st 21.6. 5:5621.6. 23:52 9444
 9  805 út 20.6. 15:1520.6. 19:40 9444
 7  805 út 20.6. 5:5920.6. 9:34 9444
 9  815 po 19.6. 6:5919.6. 20:24 9444
25 813 pá 16.6. 4:3716.6. 19:58 9444
 9  826 st 14.6. 5:4214.6. 18:57 9444
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8378
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.