Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 24 585 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  808 ne 19.5. 9:4520.5. 0:52 9444
 1  806 so 18.5. 4:4818.5. 21:11 9444
 9  811 pá 17.5. 5:4818.5. 0:46 9444
11 809 čt 16.5. 4:0916.5. 19:44 9444
 9  814 st 15.5. 5:5716.5. 0:56 9444
 6  809 út 14.5. 6:0814.5. 22:56 9444
15 802 po 13.5. 4:5813.5. 19:39 9444
 9  803 ne 12.5. 4:5113.5. 0:16 9444
 6  803 so 11.5. 4:5011.5. 23:49 9444
15 802 pá 10.5. 6:2310.5. 21:41 9444
15 802 čt 9.5. 12:009.5. 21:41 9444*Z
15 803 út 7.5. 10:257.5. 19:39 9444*Z1
11 809 po 6.5. 4:096.5. 19:44 9444
9+22 805 ne 5.5. 4:326.5. 0:26 9444
 9  801 so 4.5. 4:324.5. 23:58 9444
 9  811 pá 3.5. 5:484.5. 0:46 9444
 9  805 čt 2.5. 5:292.5. 22:08 9444
15 808 st 1.5. 6:181.5. 20:41 9444
 9  805 út 30.4. 5:2930.4. 22:08 9444
14 812 po 29.4. 4:3729.4. 20:36 9444
 9  809 ne 28.4. 10:1029.4. 0:56 9444
 1  807 so 27.4. 7:2127.4. 21:41 9444
 1  807 pá 26.4. 4:4826.4. 21:41 9444
 1  812 čt 25.4. 5:4926.4. 0:50 9444
14 812 st 24.4. 4:3724.4. 20:36 9444
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9449

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.