Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 71 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 806 út 31.3. 5:5231.3. 19:55 9444
 8  808 po 30.3. 4:1430.3. 23:27 9444
 9  806 ne 29.3. 7:2730.3. 0:46 9444
14 803 so 28.3. 4:3928.3. 22:40 9444
 9  824 pá 27.3. 4:5127.3. 19:45 9444
 9  827 čt 26.3. 5:0827.3. 0:46 9444
 9  823 st 25.3. 14:5526.3. 0:36 9444
 8  805 st 25.3. 5:3425.3. 10:33 9444
25 807 út 24.3. 13:5924.3. 22:23 9444
25 807 út 24.3. 4:3024.3. 9:49 9444
 6  803 po 23.3. 4:3224.3. 0:05 9444
 9  806 ne 22.3. 10:1023.3. 0:46 9444
11 804 so 21.3. 6:2321.3. 20:51 9444
 9  823 pá 20.3. 6:3520.3. 20:34 9444
11 808 čt 19.3. 4:0919.3. 20:51 9444
 9  814 st 18.3. 5:5719.3. 0:56 9444
11 808 út 17.3. 4:0917.3. 20:51 9444
25 803 po 16.3. 4:3017.3. 1:20 9444
 1  802 ne 15.3. 4:2816.3. 1:10 9444
1+17 811 so 14.3. 13:0015.3. 0:30 9444*Z
 1  802 pá 13.3. 6:0213.3. 21:11 9444
 6  806 čt 12.3. 5:1212.3. 20:24 9444
25 803 st 11.3. 4:3012.3. 1:20 9444
 6  806 út 10.3. 5:1210.3. 20:24 9444
 6  806 po 9.3. 5:129.3. 20:24 9444
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.