Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 248 668 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 810 dnes 5:1228.11. 21:15 9444
 8  811 po 21.11. 4:3721.11. 19:53 9444
Zvl 801 so 19.11. 18:4519.11. 20:15 9444
26 511 čt 17.11. 15:0018.11. 0:07 9444*Z1
25 815 st 16.11. 5:5216.11. 20:26 9444
25 811 út 15.11. 5:2515.11. 22:19 9444
15 803 po 14.11. 6:4515.11. 0:03 9444
10 802 ne 13.11. 5:1613.11. 23:46 9444
 9  818 so 12.11. 7:3913.11. 0:31 9444
25 811 čt 10.11. 5:2510.11. 22:19 9444
15 803 st 9.11. 6:4510.11. 0:03 9444
 8  804 út 8.11. 6:548.11. 18:54 9444
25 805 po 7.11. 4:367.11. 19:07 9444
25 805 ne 6.11. 4:426.11. 23:06 9444
 9  809 so 5.11. 6:235.11. 23:26 9444
 9  805 čt 3.11. 6:393.11. 9:00 9444
 5  808 st 2.11. 5:413.11. 0:21 9444
 9  830 út 1.11. 5:571.11. 23:52 9444
25 811 po 31.10. 5:2531.10. 22:19 9444
 9  812 ne 30.10. 6:2330.10. 21:05 9444
 5  805 so 29.10. 5:0729.10. 23:21 9444
 9  816 pá 28.10. 5:0629.10. 0:21 9444
10 802 čt 27.10. 4:5828.10. 0:06 9444
 5  803 st 26.10. 4:4726.10. 23:41 9444
6+14 841 út 25.10. 4:5726.10. 0:43 9444
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8514

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.