Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9444

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 12. 2018

Výrobní číslo: 10402

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 36 075 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  810 po 22.7. 5:4322.7. 19:53 9444
16 806 ne 21.7. 5:1221.7. 21:05 9444*MU
25 805 so 20.7. 4:3020.7. 22:08 9444
 9  814 pá 19.7. 5:5320.7. 0:52 9444
16 802 čt 18.7. 4:2718.7. 20:34 9444
 8  810 st 17.7. 4:3418.7. 0:23 9444
 9  809 po 15.7. 6:5916.7. 0:32 9444
 9  808 ne 14.7. 4:5414.7. 22:15 9444
 9  812 so 13.7. 5:1414.7. 0:22 9444
 9  809 pá 12.7. 6:5913.7. 0:32 9444
16 813 st 10.7. 14:5710.7. 22:42 9444
 9  813 st 10.7. 5:5510.7. 9:08 9444
11 802 út 9.7. 5:399.7. 20:44 9444
 8  810 po 8.7. 4:349.7. 0:23 9444
 9  809 ne 7.7. 4:517.7. 23:28 9444
 1  803 so 6.7. 4:477.7. 1:10 9444
16 801 čt 4.7. 4:275.7. 0:48 9444
16 801 st 3.7. 4:274.7. 0:48 9444
16 802 út 2.7. 5:033.7. 1:08 9444
 8  809 po 1.7. 4:142.7. 0:08 9444
 1  803 ne 30.6. 4:4730.6. 21:11 9444
 9  817 čt 27.6. 4:5127.6. 20:12 9444
 9  812 st 26.6. 4:5727.6. 0:46 9444
 6  811 út 25.6. 6:0625.6. 23:45 9444
 1  802 po 24.6. 6:0225.6. 1:10 9444
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.