Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  806 dnes 6:1025.9. 20:24 9443
 9  811 ne 24.9. 10:3524.9. 20:24 9443
 9  801 so 23.9. 6:4323.9. 21:31 9443
 9  810 pá 22.9. 6:4223.9. 0:22 9443
 7  805 čt 21.9. 14:0021.9. 20:19 9443
 7  805 čt 21.9. 5:5921.9. 9:38 9443
 8  805 st 20.9. 5:4920.9. 20:48 9443
11 805 út 19.9. 8:5519.9. 23:57 9443*Z1
 8  801 po 18.9. 13:5018.9. 18:36 9443*Z2
 8  808 po 18.9. 4:1818.9. 8:45 9443*MU
14 802 ne 17.9. 4:4118.9. 0:24 9443
 9  803 so 16.9. 4:4617.9. 0:02 9443
 9  830 pá 15.9. 5:5615.9. 23:52 9443
25 809 čt 14.9. 5:2214.9. 21:33 9443
 1  805 st 13.9. 4:5113.9. 22:02 9443
 9  803 út 12.9. 6:1612.9. 21:51 9443
25 806 ne 10.9. 4:3710.9. 21:47 9443
25 809 pá 8.9. 5:228.9. 21:33 9443
15 804 čt 7.9. 5:187.9. 21:36 9443
 9  808 st 6.9. 17:357.9. 0:12 9443*Z3
25 809 út 5.9. 5:225.9. 21:33 9443
 7  813 po 4.9. 4:324.9. 21:38 9443
14 810 ne 3.9. 5:024.9. 1:19 9443
11 802 so 2.9. 4:303.9. 0:36 9443
14 805 pá 1.9. 4:222.9. 1:05 9443
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8405
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8242

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.