Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 366 283 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 805 dnes 4:3225.7. 0:37 9443
29 807 ne 21.7. 7:0021.7. 22:22 9443*Z1
29 813 so 20.7. 8:4720.7. 23:42 9443
 7  813 pá 19.7. 4:2119.7. 21:18 9443
 8  811 čt 18.7. 4:2019.7. 0:16 9443
11 805 st 17.7. 4:3218.7. 0:37 9443
 8  811 út 16.7. 4:2017.7. 0:16 9443
29 816 po 15.7. 4:5416.7. 0:36 9443
11 806 ne 14.7. 9:4414.7. 22:00 9443
11 803 so 13.7. 4:5213.7. 23:20 9443
12 811 pá 12.7. 14:3313.7. 0:44 9443
11 806 čt 11.7. 6:2611.7. 21:00 9443
 8  807 st 10.7. 5:2510.7. 19:30 9443
 8  807 út 9.7. 5:259.7. 19:30 9443
29 805 po 8.7. 5:478.7. 21:34 9443
11 806 ne 7.7. 9:447.7. 22:00 9443
29 803 so 6.7. 6:266.7. 22:02 9443
11 803 pá 5.7. 4:525.7. 23:20 9443
 8  812 čt 4.7. 6:244.7. 22:27 9443
Cvič 858 po 1.7. 14:001.7. 22:00 9443
Cvič 858 po 1.7. 6:001.7. 14:00 9443
12 804 ne 30.6. 5:111.7. 1:25 9443
29 813 so 29.6. 8:4729.6. 23:42 9443
 8  806 pá 28.6. 13:0028.6. 19:31 9443*Z2
 7  806 st 26.6. 4:3726.6. 8:00 9443*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.