Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 456 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 pá 3.3. 6:393.3. 9:00 9443
25 801 čt 2.3. 6:022.3. 20:46 9443
14 817 st 1.3. 5:021.3. 19:45 9443
10 812 út 28.2. 4:2028.2. 23:54 9443
10 803 po 27.2. 4:2028.2. 0:06 9443
10 808 ne 26.2. 4:5927.2. 0:46 9443
10 810 so 25.2. 5:1825.2. 23:46 9443
 9  831 pá 24.2. 5:5924.2. 23:53 9443
14 817 čt 23.2. 5:0223.2. 19:45 9443
14 814 st 22.2. 4:3822.2. 22:04 9443
 9  806 po 20.2. 6:1520.2. 19:43 9443
 8  804 pá 17.2. 5:0317.2. 18:54 9443
 9  816 čt 16.2. 6:5816.2. 20:20 9443
 9  805 út 14.2. 6:3914.2. 9:00 9443
 9  802 po 13.2. 6:0113.2. 21:52 9443
 9  814 ne 12.2. 4:4513.2. 0:01 9443
25 801 so 11.2. 4:4211.2. 23:25 9443
25 805 pá 10.2. 5:5410.2. 22:49 9443
 6  811 čt 9.2. 5:459.2. 20:16 9443
 9  810 út 7.2. 6:248.2. 0:12 9443
15+20 805 po 6.2. 5:206.2. 20:51 9443
 9  814 ne 5.2. 4:456.2. 0:01 9443
10 807 so 4.2. 5:005.2. 0:46 9443
10 801 pá 3.2. 4:404.2. 0:46 9443
25 805 čt 2.2. 5:542.2. 22:49 9443


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.