Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 73 507 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 808 út 21.1. 4:2821.1. 16:25 9443*MU*1
11 807 po 13.1. 5:4513.1. 21:21 9443
11 804 ne 12.1. 4:0912.1. 20:36 9443
16+94 841 so 11.1. 4:4812.1. 1:46 9443
16 808 čt 9.1. 4:289.1. 19:08 9443
11 802 st 8.1. 6:438.1. 20:41 9443
 6  802 út 7.1. 6:258.1. 0:05 9443
 9  817 po 6.1. 6:126.1. 20:12 9443
11 802 ne 5.1. 9:455.1. 22:35 9443
25 805 so 4.1. 4:304.1. 22:08 9443
25 803 pá 3.1. 5:573.1. 22:38 9443
25 805 čt 2.1. 4:172.1. 23:07 9443
 9  803 st 1.1. 7:072.1. 0:16 9443
Rok 2019
 8  802 út 31.12. 14:1431.12. 20:39 9443
 1  803 út 31.12. 5:4131.12. 9:25 9443
11 805 po 30.12. 6:0030.12. 21:21 9443
 1  805 ne 29.12. 9:2229.12. 21:41 9443
25 805 so 28.12. 4:3028.12. 22:08 9443
16 802 pá 27.12. 5:1728.12. 0:16 9443
25 810 čt 26.12. 10:1426.12. 23:06 9443
16 802 po 23.12. 5:1724.12. 0:16 9443
11 802 ne 22.12. 9:4522.12. 22:35 9443
 9  806 so 21.12. 7:5322.12. 0:36 9443
 9  823 pá 20.12. 6:3520.12. 20:34 9443
 9  833 čt 19.12. 7:1720.12. 0:12 9443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Balabence DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.