Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 081 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 806 dnes 4:349.12. 19:17 9443
10 803 čt 8.12. 11:009.12. 0:06 9443*Z1
25 811 st 7.12. 5:257.12. 22:21 9443
15 803 út 6.12. 6:457.12. 0:03 9443
10 803 pá 2.12. 4:203.12. 0:06 9443
 8  810 čt 1.12. 5:582.12. 0:05 9443
13 807 st 30.11. 4:5530.11. 19:02 9443
25 802 út 29.11. 6:0129.11. 23:43 9443
 8  804 po 28.11. 4:4728.11. 19:10 9443
10 810 pá 25.11. 4:4025.11. 20:55 9443
25 806 čt 24.11. 4:3424.11. 19:17 9443
11 804 st 23.11. 6:1724.11. 0:15 9443
 9  830 út 22.11. 5:5722.11. 23:52 9443
8+18 731 po 21.11. 20:3022.11. 0:06 9443*Z2
15 802 po 21.11. 4:4421.11. 19:57 9443
 9  804 ne 20.11. 5:2320.11. 22:52 9443
25 804 so 19.11. 5:4319.11. 21:50 9443
 8  812 pá 18.11. 6:1018.11. 21:38 9443
25 804 čt 17.11. 4:2217.11. 21:50 9443
10 810 st 16.11. 4:4016.11. 20:55 9443
 9  831 út 15.11. 5:5915.11. 23:53 9443
15 802 po 14.11. 4:4414.11. 19:57 9443
 9  814 ne 13.11. 4:4514.11. 0:01 9443
 9  809 so 12.11. 4:2612.11. 23:26 9443
25 815 pá 11.11. 5:5211.11. 20:26 9443
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.