Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 123 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 314 čt 29.10. 5:2430.10. 0:44 9443
 7  307 st 28.10. 4:4328.10. 22:07 9443
12 302 út 27.10. 5:2627.10. 21:47 9443
12 307 po 26.10. 4:5226.10. 20:10 9443
 9  315 ne 25.10. 7:4026.10. 0:39 9443
 9  304 so 24.10. 5:3324.10. 23:29 9443
20 306 pá 23.10. 8:4524.10. 1:05 9443*Z
20 709 pá 23.10. 7:3023.10. 8:45 9443*Z
20 306 pá 23.10. 6:3623.10. 7:30 9443*MU
 9  313 čt 22.10. 4:1323.10. 0:09 9443
 7  305 st 21.10. 5:0021.10. 21:15 9443
 7  305 út 20.10. 5:0020.10. 21:15 9443
10 309 po 19.10. 4:3620.10. 0:04 9443
 9  319 ne 18.10. 5:3319.10. 1:09 9443
 9  302 so 17.10. 5:5318.10. 1:09 9443
 9  323 pá 16.10. 5:0217.10. 0:59 9443
 9  317 čt 15.10. 4:4216.10. 0:29 9443
10 309 st 14.10. 4:3615.10. 0:04 9443
 9  319 út 13.10. 7:0214.10. 0:39 9443
7+22 333 po 12.10. 5:5412.10. 19:58 9443
 4  305 pá 9.10. 15:089.10. 18:34 9443
 4  301 pá 9.10. 5:459.10. 9:18 9443
15 310 čt 8.10. 7:068.10. 19:59 9443
15 310 po 5.10. 7:065.10. 19:59 9443
 3  315 pá 2.10. 6:162.10. 10:05 9443
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.