Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9443

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10401

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 195 681 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+6 803 dnes 4:1829.11. 0:01 9443
 1  807 so 27.11. 4:3328.11. 0:35 9443
11 812 pá 26.11. 6:0127.11. 0:36 9443
 9  823 čt 25.11. 5:2225.11. 18:42 9443
 5  802 st 24.11. 8:2024.11. 23:41 9443*Z1
 9  806 út 23.11. 6:1723.11. 19:47 9443
14 801 po 22.11. 6:0422.11. 19:12 9443
17 819 ne 21.11. 10:3621.11. 16:17 9443
25 801 so 20.11. 5:0120.11. 20:56 9443
25 813 pá 19.11. 4:2119.11. 20:05 9443
 9  831 čt 18.11. 5:5918.11. 23:52 9443
 1  805 st 17.11. 4:3317.11. 21:47 9443
 8  814 út 16.11. 15:1217.11. 0:49 9443
 9  805 út 16.11. 6:3916.11. 8:59 9443
11 805 po 15.11. 4:4815.11. 23:56 9443
 5  804 ne 14.11. 5:2715.11. 0:21 9443
11 806 so 13.11. 8:2914.11. 0:16 9443
 8  806 pá 12.11. 4:1812.11. 19:06 9443
11 812 čt 11.11. 6:0112.11. 0:36 9443
 6  805 st 10.11. 13:0010.11. 19:16 9443*Z2
 5  807 po 8.11. 5:079.11. 0:21 9443
 1  807 pá 5.11. 14:545.11. 21:34 9443
 8  814 pá 5.11. 6:195.11. 9:06 9443
 9  823 čt 4.11. 5:224.11. 18:42 9443
 9  804 st 3.11. 6:144.11. 0:01 9443
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8153+8461
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.