Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 127 993 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 309 so 28.11. 4:1228.11. 22:51 9442
12 303 pá 27.11. 4:5427.11. 23:44 9442
15 305 čt 26.11. 6:0926.11. 20:58 9442
20 305 st 25.11. 4:3425.11. 21:13 9442
12 311 út 24.11. 4:5624.11. 22:58 9442
10 314 po 23.11. 5:2523.11. 21:06 9442
 5  306 ne 22.11. 4:4822.11. 20:38 9442
 5  301 so 21.11. 4:3021.11. 20:58 9442
12 303 pá 20.11. 4:5420.11. 23:44 9442
 5  301 čt 19.11. 4:4519.11. 20:10 9442
17 441 st 18.11. 5:5418.11. 21:29 9442
 5  342 út 17.11. 9:4017.11. 21:16 9442*Z
 4  304 po 16.11. 15:5816.11. 19:35 9442
16 318 po 16.11. 5:5516.11. 8:47 9442
12 308 pá 13.11. 5:3413.11. 20:09 9442
15 311 čt 12.11. 5:3612.11. 19:59 9442
 9  319 st 11.11. 4:4211.11. 22:19 9442
 9  327 út 10.11. 5:2910.11. 22:59 9442
16 318 po 9.11. 16:209.11. 21:53 9442
 4  301 po 9.11. 5:359.11. 9:14 9442
 9  312 ne 8.11. 5:158.11. 22:19 9442
 9  307 so 7.11. 4:137.11. 22:49 9442
16 305 pá 6.11. 5:426.11. 22:53 9442
20 305 čt 5.11. 4:345.11. 21:13 9442
 9  302 st 4.11. 5:414.11. 20:18 9442
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.