Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 24 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 út 19.3. 4:0919.3. 20:04 9442
 1  802 po 18.3. 6:0219.3. 1:10 9442
15 802 ne 17.3. 4:5817.3. 21:11 9442
15 802 so 16.3. 5:1816.3. 21:11 9442
 6  803 pá 15.3. 15:2916.3. 0:25 9442
15 809 pá 15.3. 4:5815.3. 9:02 9442
 9  823 čt 14.3. 6:3514.3. 20:34 9442
 9  827 st 13.3. 4:5113.3. 18:52 9442
11 801 út 12.3. 4:2912.3. 20:30 9442
 9  814 po 11.3. 11:0012.3. 0:56 9442*Z
 9  814 so 9.3. 4:519.3. 19:40 9442*MU
 1  802 pá 8.3. 6:029.3. 1:10 9442
11 807 čt 7.3. 5:457.3. 21:21 9442
24 810 st 6.3. 10:306.3. 20:25 9442*Z1
 6  811 po 4.3. 6:064.3. 23:45 9442
15 808 ne 3.3. 6:183.3. 20:41 9442
15 807 so 2.3. 6:382.3. 20:26 9442
15 809 pá 1.3. 14:391.3. 18:31 9442
 9  813 pá 1.3. 6:491.3. 9:19 9442
 6  804 čt 28.2. 4:5228.2. 20:09 9442
 1  807 st 27.2. 4:4827.2. 21:41 9442
 6  811 út 26.2. 6:0626.2. 23:45 9442
11 802 po 25.2. 16:4025.2. 20:41 9442*Z2
 1  814 po 25.2. 5:4125.2. 9:48 9442
 9  811 ne 24.2. 5:5224.2. 22:58 9442
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8711

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.