Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  805 dnes 4:4725.9. 19:34 9442
 9  802 ne 24.9. 4:4624.9. 23:53 9442
 9  804 so 23.9. 7:0324.9. 0:12 9442
 8  805 pá 22.9. 5:4922.9. 20:48 9442
 9  801 čt 21.9. 6:0021.9. 19:25 9442
 7  805 st 20.9. 14:0020.9. 20:19 9442
25 816 st 20.9. 6:3820.9. 9:45 9442
 8  805 út 19.9. 5:4919.9. 20:48 9442
 8  812 po 18.9. 6:5518.9. 23:52 9442
25 806 ne 17.9. 12:5017.9. 21:47 9442*Z1
 9  817 so 16.9. 6:2416.9. 23:31 9442
 7  813 pá 15.9. 4:3215.9. 21:38 9442
14 810 čt 14.9. 4:4115.9. 0:39 9442
14 807 st 13.9. 14:5913.9. 22:26 9442
 1  809 st 13.9. 7:1813.9. 9:16 9442
11 813 po 11.9. 15:1411.9. 20:58 9442
 9  805 po 11.9. 6:3911.9. 9:00 9442
14 806 so 9.9. 7:399.9. 20:55 9442
 1  803 pá 8.9. 4:318.9. 21:48 9442
14 810 čt 7.9. 4:418.9. 0:39 9442
 7  813 st 6.9. 4:326.9. 21:38 9442
 1  805 út 5.9. 4:515.9. 22:02 9442
 9  810 po 4.9. 6:425.9. 0:22 9442
 9  803 ne 3.9. 7:054.9. 0:02 9442
 9  805 so 2.9. 5:063.9. 0:22 9442
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.