Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

V provozu od: 27. 11. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 409 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 840 dnes 5:1330.4. 19:16 9442
 6  808 út 29.4. 5:5930.4. 0:38 9442
 6  804 po 28.4. 5:3828.4. 23:58 9442
 9  804 ne 27.4. 7:0528.4. 0:06 9442
 5  807 so 26.4. 5:3726.4. 23:58 9442
 9  805 út 22.4. 6:1523.4. 0:16 9442
11 808 pá 11.4. 18:1012.4. 0:17 9442*Z1
 6  805 út 8.4. 4:208.4. 19:04 9442
 5  814 po 7.4. 15:397.4. 21:25 9442
 9  815 po 7.4. 7:217.4. 9:44 9442
11 803 pá 4.4. 6:264.4. 19:29 9442
 6  805 út 1.4. 4:201.4. 19:04 9442
 6  802 po 31.3. 5:0031.3. 21:41 9442
 9  803 ne 30.3. 9:1630.3. 23:56 9442
 9  807 so 29.3. 7:2230.3. 0:36 9442
 4  808 pá 28.3. 5:0228.3. 20:10 9442
 9  804 čt 27.3. 15:0928.3. 0:06 9442
 9  815 čt 27.3. 7:2127.3. 9:44 9442
16 812 st 26.3. 5:5226.3. 19:31 9442
 9  804 út 25.3. 15:0926.3. 0:06 9442
 9  815 út 25.3. 7:2125.3. 9:44 9442
11 803 po 24.3. 6:2624.3. 19:29 9442
 7  111 so 22.3. 12:5522.3. 16:00 9442*Z2
 9  803 pá 21.3. 6:1321.3. 19:32 9442
 9  815 čt 20.3. 15:5320.3. 20:18 9442
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9445
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.