Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 269 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 814 dnes 8:455.12. 22:37 9442*Z1
 9  815 ne 4.12. 7:405.12. 0:12 9442
10 807 so 3.12. 5:004.12. 0:46 9442
25 815 pá 2.12. 5:362.12. 20:42 9442
 6  801 čt 1.12. 4:451.12. 23:48 9442
9+26 717 st 30.11. 21:1530.11. 23:45 9442*Z2
10 301 st 30.11. 19:4030.11. 20:42 9442*Z3
10 810 st 30.11. 5:2430.11. 18:37 9442
13 804 út 29.11. 5:5029.11. 20:15 9442
13 804 po 28.11. 5:5028.11. 20:15 9442
25 810 ne 27.11. 10:3127.11. 22:22 9442
 9  813 so 26.11. 4:2626.11. 21:28 9442
11 804 pá 25.11. 6:1726.11. 0:15 9442
12+14 814 čt 24.11. 5:3824.11. 18:34 9442
 8  804 st 23.11. 5:0323.11. 18:54 9442
15 803 út 22.11. 6:4523.11. 0:03 9442
 9  809 so 19.11. 6:2319.11. 23:26 9442
25 804 pá 18.11. 4:3618.11. 23:57 9442
 9  816 čt 17.11. 5:0718.11. 0:21 9442
25 805 st 16.11. 4:3616.11. 19:07 9442
15 803 út 15.11. 6:4516.11. 0:03 9442
 4  810 po 14.11. 14:4814.11. 18:46 9442
 4  809 po 14.11. 6:5614.11. 9:10 9442
15 802 pá 11.11. 4:4411.11. 19:57 9442
15 807 čt 10.11. 5:2010.11. 20:50 9442
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8313
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.