Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9442

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 10. 2018

Výrobní číslo: 10400

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 395 060 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 811 dnes 5:3425.1. 0:42 9442
11 809 čt 23.1. 5:5723.1. 22:20 9442
 8  802 st 22.1. 4:5922.1. 20:45 9442
 8  804 út 21.1. 5:1922.1. 0:48 9442
11 809 po 20.1. 5:5720.1. 22:20 9442
 9  803 ne 19.1. 7:0519.1. 23:56 9442
 9  801 so 18.1. 6:4318.1. 21:33 9442
31 804 pá 17.1. 4:3517.1. 20:09 9442
 5  813 čt 16.1. 6:2216.1. 23:57 9442
 8  808 st 15.1. 5:4615.1. 19:30 9442
 5  802 út 14.1. 11:0015.1. 0:17 9442*Z1
 9  818 po 13.1. 6:0214.1. 0:16 9442
 8  813 pá 10.1. 6:2610.1. 22:26 9442
 8  808 čt 9.1. 5:469.1. 19:30 9442
 9  817 st 8.1. 5:599.1. 0:06 9442
 8  802 út 7.1. 4:597.1. 20:45 9442
 5  813 po 6.1. 6:226.1. 23:57 9442
 9  804 ne 5.1. 9:256.1. 0:06 9442
 7  813 pá 3.1. 4:223.1. 21:18 9442
 5  803 čt 2.1. 4:373.1. 0:17 9442
 9  805 st 1.1. 7:252.1. 0:16 9442
Rok 2024
 8  809 út 31.12. 21:2531.12. 23:01 9442*Z2
 9  810 út 31.12. 17:2531.12. 19:47 9442*Z3
11 812 po 30.12. 5:4630.12. 22:00 9442
11 802 ne 29.12. 4:5129.12. 21:00 9442
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8222
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8323+8521

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.