Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 21.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 118 419 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  301 st 20.1. 4:4120.1. 22:46 9441
10 301 út 19.1. 6:2519.1. 22:06 9441
12 301 ne 17.1. 4:4217.1. 21:23 9441
16 310 so 16.1. 5:5016.1. 22:33 9441
 7  311 pá 15.1. 4:4115.1. 20:03 9441
16 318 čt 14.1. 16:2014.1. 21:53 9441
16 318 čt 14.1. 5:5514.1. 8:47 9441
20 314 st 13.1. 5:3813.1. 22:31 9441
 4  305 út 12.1. 16:0212.1. 19:57 9441
 4  302 út 12.1. 5:5112.1. 9:44 9441
16 310 po 11.1. 6:1311.1. 21:08 9441
 7  307 ne 10.1. 4:4310.1. 21:30 9441
16 311 so 9.1. 9:059.1. 22:53 9441
12 312 pá 8.1. 4:228.1. 20:51 9441
16 305 čt 7.1. 5:427.1. 22:53 9441
20 309 st 6.1. 4:496.1. 21:50 9441
12 310 út 5.1. 4:375.1. 22:41 9441
16 305 po 4.1. 5:424.1. 22:53 9441
 9  310 ne 3.1. 4:133.1. 21:29 9441
12 306 so 2.1. 4:372.1. 22:40 9441
10 302 pá 1.1. 6:181.1. 21:55 9441
Rok 2020
10 310 čt 31.12. 13:5531.12. 23:26 9441*Z
12 304 st 30.12. 20:2530.12. 21:40 9441*Z1
 5  113 út 29.12. 20:0529.12. 21:01 9441*Z2
 7  309 po 21.12. 4:2321.12. 21:30 9441
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9069

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.