Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+10 801 so 19.8. 5:1919.8. 22:11 9441
6+16 832 pá 18.8. 15:3918.8. 19:48 9441
 7  810 pá 18.8. 6:3818.8. 10:26 9441
 9  824 čt 17.8. 6:4017.8. 18:02 9441
25 811 st 16.8. 4:3716.8. 19:56 9441
 9  815 út 15.8. 5:5715.8. 23:52 9441
6+16 828 po 14.8. 4:4415.8. 0:04 9441
 9  805 ne 13.8. 9:3414.8. 0:22 9441
 9  825 pá 11.8. 6:4311.8. 20:17 9441
 9  816 čt 10.8. 7:2010.8. 18:42 9441*Z1
 5  808 st 9.8. 14:469.8. 21:11 9441
 7  818 st 9.8. 6:019.8. 9:50 9441
 5  805 út 8.8. 7:268.8. 19:29 9441
 7  805 po 7.8. 6:517.8. 19:46 9441
 7  813 ne 6.8. 10:196.8. 20:19 9441
 7  801 so 5.8. 4:325.8. 20:27 9441
 9  815 pá 4.8. 4:304.8. 23:50 9441
 9  802 čt 3.8. 6:174.8. 0:13 9441
 7  805 st 2.8. 6:512.8. 19:46 9441
 7  805 po 31.7. 6:5131.7. 19:46 9441
 6  803 ne 30.7. 5:1530.7. 21:48 9441
10 805 so 29.7. 4:4429.7. 23:52 9441
 8  812 pá 28.7. 14:5329.7. 0:12 9441
 9  819 pá 28.7. 6:3328.7. 9:52 9441
 5  805 čt 27.7. 7:2627.7. 19:29 9441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.