Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 105 099 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 po 28.9. 9:0329.9. 0:45 9441
 9  308 pá 25.9. 6:1225.9. 20:42 9441
 9  304 čt 24.9. 6:1924.9. 20:28 9441
 9  322 st 23.9. 19:2524.9. 0:49 9441*Z
 4  302 st 23.9. 5:5523.9. 9:26 9441
7+22 334 út 22.9. 6:0222.9. 22:35 9441
 4  305 po 21.9. 15:0821.9. 18:34 9441
 3  316 po 21.9. 6:0921.9. 10:01 9441
22 422 pá 18.9. 7:0118.9. 8:15 9441*MU
14 411 čt 17.9. 6:0017.9. 11:30 9441*MU
14 404 st 16.9. 4:5216.9. 22:03 9441
24 413 út 15.9. 5:5115.9. 9:44 9441
 3  411 po 14.9. 4:4714.9. 19:58 9441
22 409 ne 13.9. 7:1014.9. 0:55 9441
17 403 so 12.9. 4:3212.9. 21:52 9441
11 407 pá 11.9. 4:2911.9. 22:25 9441
 3  414 čt 10.9. 4:5410.9. 20:30 9441
 3  414 st 9.9. 4:549.9. 20:30 9441
14 411 út 8.9. 8:258.9. 21:00 9441*Z1
14 401 ne 6.9. 4:586.9. 21:37 9441
17 403 so 5.9. 4:325.9. 21:52 9441
17 406 pá 4.9. 4:145.9. 1:12 9441
17 407 čt 3.9. 4:424.9. 1:33 9441
17 404 st 2.9. 5:523.9. 0:52 9441
 3  412 út 1.9. 5:031.9. 20:07 9441
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8417+8418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.