Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 242 229 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 810 pá 2.12. 5:122.12. 21:15 9441
22 838 čt 1.12. 6:551.12. 22:36 9441
 6  817 po 28.11. 6:4728.11. 23:08 9441
15 803 pá 25.11. 6:4526.11. 0:03 9441
 9  806 čt 24.11. 6:1524.11. 19:43 9441
 9  806 st 23.11. 6:1523.11. 19:43 9441
12+14 814 út 22.11. 5:3822.11. 18:34 9441
 8  804 po 21.11. 6:5421.11. 18:54 9441
25 805 ne 20.11. 4:4220.11. 23:06 9441
10 810 so 19.11. 5:1819.11. 23:46 9441
25 806 pá 18.11. 4:4818.11. 21:50 9441
 9  818 čt 17.11. 5:2318.11. 0:31 9441
 8  811 st 16.11. 4:3716.11. 19:53 9441
12+14 814 út 15.11. 5:3815.11. 18:34 9441
 9  831 po 14.11. 5:5914.11. 23:53 9441
 9  818 ne 13.11. 5:0613.11. 21:50 9441
10 807 so 12.11. 4:4013.11. 0:46 9441
 4  811 pá 11.11. 14:5611.11. 18:54 9441
 4  813 pá 11.11. 6:2111.11. 10:10 9441
10 808 čt 10.11. 15:4010.11. 23:46 9441*Z1
 4  811 čt 10.11. 6:0310.11. 9:52 9441
10 812 st 9.11. 6:4910.11. 0:06 9441
 9  806 út 8.11. 6:158.11. 19:43 9441
12+14 814 po 7.11. 5:387.11. 18:34 9441
10 802 ne 6.11. 5:166.11. 23:46 9441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.