Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 16. 10. 2018
Výrobní číslo: 10399
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 290 922 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6+10 | 801 | so 19.8. 5:19 | 19.8. 22:11 | 9441 | ||
6+16 | 832 | pá 18.8. 15:39 | 18.8. 19:48 | 9441 | ||
7 | 810 | pá 18.8. 6:38 | 18.8. 10:26 | 9441 | ||
9 | 824 | čt 17.8. 6:40 | 17.8. 18:02 | 9441 | ||
25 | 811 | st 16.8. 4:37 | 16.8. 19:56 | 9441 | ||
9 | 815 | út 15.8. 5:57 | 15.8. 23:52 | 9441 | ||
6+16 | 828 | po 14.8. 4:44 | 15.8. 0:04 | 9441 | ||
9 | 805 | ne 13.8. 9:34 | 14.8. 0:22 | 9441 | ||
9 | 825 | pá 11.8. 6:43 | 11.8. 20:17 | 9441 | ||
9 | 816 | čt 10.8. 7:20 | 10.8. 18:42 | 9441*Z1 | ||
5 | 808 | st 9.8. 14:46 | 9.8. 21:11 | 9441 | ||
7 | 818 | st 9.8. 6:01 | 9.8. 9:50 | 9441 | ||
5 | 805 | út 8.8. 7:26 | 8.8. 19:29 | 9441 | ||
7 | 805 | po 7.8. 6:51 | 7.8. 19:46 | 9441 | ||
7 | 813 | ne 6.8. 10:19 | 6.8. 20:19 | 9441 | ||
7 | 801 | so 5.8. 4:32 | 5.8. 20:27 | 9441 | ||
9 | 815 | pá 4.8. 4:30 | 4.8. 23:50 | 9441 | ||
9 | 802 | čt 3.8. 6:17 | 4.8. 0:13 | 9441 | ||
7 | 805 | st 2.8. 6:51 | 2.8. 19:46 | 9441 | ||
7 | 805 | po 31.7. 6:51 | 31.7. 19:46 | 9441 | ||
6 | 803 | ne 30.7. 5:15 | 30.7. 21:48 | 9441 | ||
10 | 805 | so 29.7. 4:44 | 29.7. 23:52 | 9441 | ||
8 | 812 | pá 28.7. 14:53 | 29.7. 0:12 | 9441 | ||
9 | 819 | pá 28.7. 6:33 | 28.7. 9:52 | 9441 | ||
5 | 805 | čt 27.7. 7:26 | 27.7. 19:29 | 9441 |