Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 21.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 131 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 307 so 17.4. 4:3817.4. 23:04 9441
10 317 pá 16.4. 6:0516.4. 21:54 9441
 4  301 čt 15.4. 15:2215.4. 19:20 9441
15 311 čt 15.4. 5:3615.4. 9:05 9441*MU
16 318 st 14.4. 16:2014.4. 21:53 9441
 4  302 st 14.4. 5:5114.4. 9:44 9441
18 304 út 13.4. 5:5413.4. 20:23 9441
12 306 po 12.4. 5:0712.4. 22:00 9441
18 304 pá 9.4. 5:549.4. 20:23 9441
10 310 čt 8.4. 5:058.4. 23:24 9441
18 304 st 7.4. 5:547.4. 20:23 9441
18 304 út 6.4. 5:546.4. 20:23 9441
 7  311 čt 1.4. 4:251.4. 20:11 9441
 7  311 st 31.3. 4:2531.3. 20:11 9441
20 310 út 30.3. 5:1130.3. 21:52 9441
36 302 po 29.3. 16:2829.3. 19:36 9441
 7  306 pá 26.3. 5:3526.3. 23:04 9441
36 303 čt 25.3. 4:3625.3. 22:24 9441
36 315 st 24.3. 6:0724.3. 23:24 9441
36 306 út 23.3. 4:5723.3. 22:44 9441
36 304 po 22.3. 5:1022.3. 20:53 9441
20 305 ne 21.3. 9:3021.3. 22:10 9441
36 304 po 15.3. 5:1015.3. 20:53 9441
 5  301 pá 12.3. 4:0712.3. 21:08 9441
12 313 čt 11.3. 4:2211.3. 21:06 9441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.