Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 173 499 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 dnes 5:2528.11. 22:51 9441
 9  809 so 27.11. 4:4627.11. 23:53 9441
 5  812 čt 25.11. 7:4625.11. 22:41 9441
14 801 st 24.11. 6:0424.11. 19:12 9441
 5  809 út 23.11. 14:4023.11. 18:21 9441*Z1
 1  810 út 23.11. 4:5323.11. 8:53 9441
 1  808 po 22.11. 5:0622.11. 20:10 9441
 9  812 ne 21.11. 6:4521.11. 21:31 9441
 9  803 so 20.11. 7:5420.11. 22:51 9441
 9  831 pá 19.11. 5:5919.11. 23:52 9441
 9  804 čt 18.11. 6:1419.11. 0:01 9441
14 805 st 17.11. 4:4317.11. 23:02 9441
 1  808 út 16.11. 5:0616.11. 20:10 9441
 9  809 po 15.11. 4:3215.11. 20:15 9441
 1  807 ne 14.11. 4:3315.11. 0:35 9441
 9  816 so 13.11. 5:0614.11. 0:21 9441
17 210 pá 12.11. 18:0012.11. 19:50 9441*Z2
14 804 čt 11.11. 4:4311.11. 19:39 9441
 9  831 st 10.11. 5:5910.11. 23:52 9441
 9  804 út 9.11. 6:1410.11. 0:01 9441
 1  806 po 8.11. 6:338.11. 21:47 9441
 9  803 ne 7.11. 10:057.11. 22:51 9441
 9  811 so 6.11. 6:407.11. 0:12 9441
 9  809 pá 5.11. 4:325.11. 19:55 9441
 6  810 čt 4.11. 15:075.11. 0:33 9441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8223
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9134

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.