Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 727 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 dnes 4:3120.7. 21:00 9441
29 815 pá 19.7. 10:5020.7. 0:16 9441*Z1
29 810 st 17.7. 5:2418.7. 0:02 9441
 8  801 út 16.7. 4:4016.7. 20:45 9441
29 810 pá 12.7. 5:2413.7. 0:02 9441
 8  801 čt 11.7. 4:4011.7. 20:45 9441
29 810 st 10.7. 5:2411.7. 0:02 9441
12 801 st 3.7. 6:083.7. 19:50 9441
 7  815 po 1.7. 4:411.7. 19:46 9441
 7  801 ne 30.6. 9:3930.6. 21:31 9441
 7  804 so 29.6. 5:0129.6. 20:49 9441
12 801 po 24.6. 7:1724.6. 19:12 9441
 9  810 so 22.6. 5:2522.6. 20:16 9441
 7  809 pá 21.6. 5:0121.6. 20:48 9441
 8  805 čt 20.6. 20:2021.6. 0:49 9441*Z2
12 804 čt 20.6. 4:5820.6. 19:46 9441
 9  817 st 19.6. 7:0219.6. 20:31 9441
 9  803 út 18.6. 6:1318.6. 19:32 9441
15 810 po 17.6. 4:4817.6. 19:27 9441
 9  801 ne 16.6. 4:2616.6. 23:53 9441
12 802 so 15.6. 4:5116.6. 0:04 9441
 7  809 pá 14.6. 5:0114.6. 20:48 9441
 9  820 čt 13.6. 5:1513.6. 18:33 9441
3+26 814 st 12.6. 11:3013.6. 0:35 9441*Z3
3+26 806 čt 6.6. 4:527.6. 0:29 9441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.