Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9441

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 10. 2018

Výrobní číslo: 10399

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 10 729 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 út 8.1. 5:298.1. 12:30 9441*MU
 1  807 po 7.1. 4:487.1. 21:41 9441
 9  805 ne 6.1. 9:407.1. 0:26 9441
11 811 pá 4.1. 5:334.1. 20:31 9441
 9  813 čt 3.1. 6:223.1. 20:12 9441
11 808 st 2.1. 6:172.1. 20:02 9441
 9  806 út 1.1. 7:172.1. 0:36 9441
Rok 2018
 1  807 po 31.12. 5:5031.12. 22:38 9441
 9  805 ne 30.12. 9:4031.12. 0:26 9441
15 807 so 29.12. 6:3829.12. 20:26 9441
 9  813 pá 28.12. 6:2228.12. 20:12 9441
 9  806 st 26.12. 5:1227.12. 0:36 9441
 9  801 út 25.12. 6:4225.12. 23:58 9441
15 802 po 24.12. 5:3824.12. 17:13 9441
15 142 pá 21.12. 8:3021.12. 21:56 9441*Z
15 812 st 19.12. 15:1119.12. 21:11 9441
15 809 st 19.12. 4:5819.12. 9:02 9441
 1  807 út 18.12. 4:4818.12. 21:41 9441
 9  811 po 17.12. 5:4818.12. 0:46 9441
 6  802 ne 16.12. 4:4817.12. 0:25 9441
 9  806 so 15.12. 7:5316.12. 0:36 9441
 6  804 pá 14.12. 4:5214.12. 20:09 9441
 9  804 čt 13.12. 5:2613.12. 19:32 9441
 6  811 st 12.12. 6:0612.12. 23:45 9441
 9  827 út 11.12. 4:5111.12. 18:52 9441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.