Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 9. 10. 2018
Výrobní číslo: 10398
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 299 647 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
9 | 818 | so 10.12. 5:23 | 11.12. 0:31 | 9440 | ||
9 | 831 | pá 9.12. 5:59 | 9.12. 23:53 | 9440 | ||
9 | 831 | čt 8.12. 5:59 | 8.12. 23:53 | 9440 | ||
9 | 805 | st 7.12. 15:10 | 8.12. 0:12 | 9440 | ||
4 | 811 | st 7.12. 6:03 | 7.12. 9:52 | 9440 | ||
4 | 811 | út 6.12. 14:56 | 6.12. 18:54 | 9440 | ||
4 | 809 | út 6.12. 6:56 | 6.12. 9:10 | 9440 | ||
4 | 812 | po 5.12. 15:04 | 5.12. 19:02 | 9440 | ||
4 | 813 | po 5.12. 6:21 | 5.12. 10:10 | 9440 | ||
4 | 809 | pá 2.12. 14:40 | 2.12. 18:38 | 9440 | ||
4 | 809 | pá 2.12. 6:56 | 2.12. 9:10 | 9440 | ||
4 | 813 | čt 1.12. 15:12 | 1.12. 19:10 | 9440 | ||
4 | 809 | čt 1.12. 6:56 | 1.12. 9:10 | 9440 | ||
12+14 | 814 | st 30.11. 5:38 | 30.11. 18:35 | 9440 | ||
13 | 808 | út 29.11. 6:20 | 29.11. 21:00 | 9440 | ||
4 | 808 | po 28.11. 6:30 | 28.11. 10:20 | 9440 | ||
36 | 813 | ne 27.11. 10:28 | 27.11. 21:34 | 9440 | ||
9 | 811 | so 26.11. 6:43 | 26.11. 21:22 | 9440 | ||
9 | 806 | pá 25.11. 6:15 | 25.11. 19:43 | 9440 | ||
15 | 802 | čt 24.11. 4:44 | 24.11. 19:57 | 9440 | ||
9 | 831 | st 23.11. 5:59 | 23.11. 23:53 | 9440 | ||
8 | 804 | út 22.11. 6:54 | 22.11. 18:54 | 9440 | ||
9 | 809 | po 21.11. 4:26 | 21.11. 19:50 | 9440 | ||
10 | 808 | ne 20.11. 4:59 | 21.11. 0:46 | 9440 | ||
12+14 | 831 | so 19.11. 4:46 | 20.11. 0:15 | 9440 |