Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 55 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 út 23.7. 5:2824.7. 0:12 9440
 9  812 po 22.7. 4:3323.7. 0:42 9440
 1  803 ne 21.7. 4:4721.7. 21:11 9440
16 802 so 20.7. 4:3220.7. 23:25 9440
 9  802 pá 19.7. 6:2520.7. 0:08 9440
11 802 čt 18.7. 5:3918.7. 20:44 9440
 9  802 st 17.7. 6:2518.7. 0:08 9440
 9  802 út 16.7. 6:2516.7. 17:50 9440*MU
 9  806 po 15.7. 5:2816.7. 0:12 9440
 9  810 so 13.7. 4:5414.7. 0:08 9440
11 802 pá 12.7. 5:3912.7. 20:44 9440
11 803 čt 11.7. 4:0812.7. 0:51 9440
 8  808 st 10.7. 6:0411.7. 1:23 9440
 8  810 út 9.7. 4:3410.7. 0:23 9440
11 807 po 8.7. 4:298.7. 21:24 9440
16 808 ne 7.7. 5:098.7. 1:28 9440
25 806 so 6.7. 4:176.7. 22:23 9440
26 712 čt 4.7. 22:305.7. 0:41 9440*Z
 9  830 čt 4.7. 15:404.7. 20:22 9440
 9  830 čt 4.7. 4:514.7. 9:45 9440
16 802 st 3.7. 5:034.7. 1:08 9440
 1  807 út 2.7. 5:523.7. 0:50 9440
11 802 po 1.7. 11:301.7. 20:44 9440*Z1
25 809 ne 30.6. 7:3530.6. 15:45 9440*MU
25 805 so 29.6. 4:3029.6. 22:08 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9449

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.