Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 137 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 302 ne 20.9. 4:3921.9. 1:05 9440
 9  312 so 19.9. 4:3320.9. 0:09 9440
 7  303 pá 18.9. 6:2519.9. 1:19 9440
16 319 čt 17.9. 6:1317.9. 9:31 9440
17 312 st 16.9. 5:1917.9. 1:06 9440
 7  302 út 15.9. 5:0015.9. 22:17 9440
 9  322 pá 11.9. 4:5311.9. 6:40 9440*MU
10 305 čt 10.9. 6:5510.9. 22:44 9440
15 305 st 9.9. 6:179.9. 20:58 9440
10 322 út 8.9. 6:058.9. 9:47 9440
15 305 po 7.9. 6:177.9. 20:58 9440
 7  307 ne 6.9. 4:436.9. 21:15 9440
10 311 so 5.9. 5:386.9. 0:24 9440
10 301 pá 4.9. 6:005.9. 1:04 9440
16 319 čt 3.9. 6:133.9. 9:31 9440
22 436 st 2.9. 6:022.9. 8:57 9440
 4  401 út 1.9. 14:521.9. 18:27 9440
22 442 út 1.9. 6:211.9. 9:49 9440
14 407 po 31.8. 5:2431.8. 20:17 9440
17 406 ne 30.8. 7:4831.8. 1:12 9440
17 417 so 29.8. 4:4229.8. 23:32 9440
18 409 pá 28.8. 6:4029.8. 0:08 9440
22 419 čt 27.8. 5:3227.8. 20:54 9440
 9  824 st 26.8. 4:5126.8. 19:45 9440
 6  811 út 25.8. 6:0626.8. 0:03 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.