Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 552 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 dnes 6:535.12. 0:01 9440
 6  802 pá 3.12. 4:353.12. 19:45 9440
 9  804 čt 2.12. 6:143.12. 0:01 9440
 6  803 čt 25.11. 6:4425.11. 7:50 9440*MU
 1  807 ne 21.11. 4:3322.11. 0:35 9440
 9  814 so 20.11. 6:5321.11. 0:01 9440
 9  809 pá 19.11. 4:3219.11. 19:55 9440
11 812 čt 18.11. 6:0119.11. 0:36 9440
 6  803 út 16.11. 6:4416.11. 21:03 9440
 1  802 ne 14.11. 4:5314.11. 21:21 9440
 5  804 so 13.11. 5:0714.11. 0:21 9440
 9  805 pá 12.11. 15:1113.11. 0:12 9440
11 813 pá 12.11. 6:5512.11. 9:05 9440
 9  823 čt 11.11. 5:2211.11. 18:42 9440
 6  805 st 10.11. 4:5410.11. 13:00 9440*MU
11 812 út 9.11. 6:0110.11. 0:36 9440
14 801 po 8.11. 6:048.11. 19:12 9440
 1  802 ne 7.11. 4:537.11. 21:21 9440
 1  806 pá 5.11. 6:215.11. 21:21 9440
 8  806 čt 4.11. 4:184.11. 19:06 9440
11 812 st 3.11. 6:164.11. 0:36 9440
25 808 út 2.11. 4:552.11. 18:58 9440
 9  831 po 1.11. 5:591.11. 23:52 9440
 1  802 ne 31.10. 4:3331.10. 21:21 9440
 1  806 so 30.10. 7:5031.10. 0:37 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.