Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 28.2.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 166 852 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 po 8.3. 5:398.3. 21:46 9440
 4  301 pá 5.3. 15:225.3. 19:20 9440
 9  328 čt 4.3. 17:304.3. 23:09 9440*Z
12 304 st 3.3. 4:503.3. 22:23 9440
12 306 út 2.3. 4:592.3. 22:41 9440
16 303 po 1.3. 5:101.3. 22:13 9440
20 303 ne 28.2. 4:1228.2. 22:49 9440
 1  810 pá 26.2. 4:2726.2. 20:52 9440
16 809 čt 25.2. 4:2825.2. 22:48 9440
 6  807 st 24.2. 5:2524.2. 22:44 9440
 9  801 út 23.2. 6:4723.2. 22:10 9440
 1  805 ne 21.2. 4:4721.2. 20:37 9440
9+16 831 so 20.2. 6:0820.2. 22:56 9440
16 807 pá 19.2. 4:0819.2. 22:29 9440
 6  807 čt 18.2. 19:3018.2. 22:44 9440*Z1
16 807 st 17.2. 4:0817.2. 22:29 9440
 6  803 út 16.2. 4:3316.2. 22:05 9440
16 809 po 15.2. 4:2815.2. 22:48 9440
 9  809 ne 14.2. 10:0914.2. 22:36 9440
24+47 815 so 13.2. 4:0713.2. 22:05 9440
16 809 pá 12.2. 4:2812.2. 22:48 9440
 1  812 čt 11.2. 5:0611.2. 21:22 9440
 9  811 st 10.2. 5:4510.2. 22:36 9440
 6  807 út 9.2. 5:259.2. 22:44 9440
 9  807 po 8.2. 5:088.2. 20:56 9440
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.