Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 80 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 po 18.11. 6:2718.11. 8:59 9440
10 805 ne 17.11. 4:3018.11. 0:27 9440
16+94 841 so 16.11. 5:2317.11. 2:01 9440
 6  802 pá 15.11. 6:2516.11. 0:05 9440
11 408 čt 14.11. 19:1014.11. 20:30 9440*Z
 1  802 po 11.11. 6:0212.11. 1:10 9440
 9  803 ne 10.11. 7:0810.11. 19:15 9440*MU
25 805 so 9.11. 4:309.11. 22:08 9440
 1  807 pá 8.11. 4:488.11. 21:41 9440
 9  814 čt 7.11. 22:458.11. 0:56 9440*Z1
 9  805 čt 7.11. 5:297.11. 22:08 9440
 1  810 st 6.11. 5:316.11. 18:28 9440
 9  833 út 5.11. 7:176.11. 0:12 9440
 9  827 po 4.11. 4:514.11. 18:52 9440
25 805 ne 3.11. 4:303.11. 22:08 9440
 9  827 pá 1.11. 12:001.11. 18:52 9440*Z2
 9  813 pá 1.11. 6:491.11. 9:19 9440
11 802 st 30.10. 6:4330.10. 20:41 9440
 6  804 út 29.10. 4:5229.10. 20:09 9440
16 805 ne 27.10. 4:4827.10. 22:37 9440
 9  801 so 26.10. 4:3126.10. 23:58 9440
 6  805 pá 25.10. 7:0526.10. 0:45 9440
 9  817 čt 24.10. 6:1224.10. 20:12 9440
11 802 st 23.10. 6:4323.10. 20:41 9440
11 802 út 22.10. 6:4322.10. 20:41 9440
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9445
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.