Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 148 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 309 čt 3.12. 4:493.12. 21:43 9440
16 305 st 2.12. 5:422.12. 22:53 9440
15 303 po 30.11. 5:4630.11. 20:43 9440
15 303 pá 27.11. 5:4627.11. 20:43 9440
 3  315 út 24.11. 14:4224.11. 20:45 9440
16 318 út 24.11. 5:5524.11. 8:47 9440
 5  303 po 23.11. 4:5823.11. 20:38 9440
10+17 306 ne 22.11. 4:1822.11. 22:04 9440
20 306 so 21.11. 4:1421.11. 22:30 9440
10+17 313 pá 20.11. 4:1820.11. 22:15 9440
16 305 čt 19.11. 5:4219.11. 22:53 9440
 9  310 st 18.11. 16:0518.11. 20:57 9440*Z
 3  316 st 18.11. 6:3418.11. 10:11 9440
 3  315 pá 13.11. 5:5613.11. 9:31 9440
16 310 čt 12.11. 6:1312.11. 21:08 9440
 9  326 st 11.11. 5:2111.11. 19:56 9440
12 312 út 10.11. 4:2410.11. 20:51 9440
 3  315 po 9.11. 14:429.11. 20:45 9440
 3  315 po 9.11. 5:569.11. 9:31 9440
10 306 ne 8.11. 12:278.11. 23:24 9440
 9  325 pá 6.11. 5:166.11. 22:49 9440
16 303 čt 5.11. 5:105.11. 22:13 9440
 9  325 st 4.11. 5:164.11. 22:49 9440
10 317 út 3.11. 6:053.11. 21:54 9440
 4  303 po 2.11. 15:482.11. 19:25 9440
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.