Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 370 965 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 dnes 8:0615.6. 23:04 9440
 5  808 pá 14.6. 6:5914.6. 20:24 9440
 5  809 čt 13.6. 4:5613.6. 20:39 9440
 8  805 st 12.6. 6:5813.6. 0:49 9440
 5  809 út 11.6. 4:5611.6. 20:39 9440
11 813 po 10.6. 15:0811.6. 0:37 9440
11 813 po 10.6. 5:0610.6. 9:10 9440
 9  803 ne 9.6. 7:059.6. 23:56 9440
 9  801 so 8.6. 6:438.6. 21:33 9440
 5  807 pá 7.6. 6:427.6. 22:17 9440
12 801 čt 6.6. 7:176.6. 19:12 9440
 9  803 st 5.6. 6:135.6. 19:32 9440
 5  807 út 4.6. 6:424.6. 22:17 9440
 7  815 po 3.6. 5:383.6. 19:51 9440
3+26 806 ne 2.6. 5:353.6. 0:29 9440
3+26 806 so 1.6. 5:552.6. 0:29 9440
3+26 806 pá 31.5. 4:521.6. 0:29 9440
 8  805 čt 30.5. 6:5831.5. 0:49 9440
 9  828 st 29.5. 5:4329.5. 19:03 9440
 8  812 út 28.5. 4:1928.5. 22:33 9440
 9  810 po 27.5. 13:0028.5. 0:26 9440*Z1
 5  805 ne 26.5. 6:5626.5. 23:37 9440
 5  814 pá 24.5. 15:3924.5. 21:27 9440
12 820 pá 24.5. 5:3424.5. 9:13 9440
 9  804 čt 23.5. 15:0924.5. 0:06 9440
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.