Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9440

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 9. 10. 2018

Výrobní číslo: 10398

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 so 17.11. 4:0917.11. 22:21 9440
 1  805 pá 16.11. 4:2817.11. 1:10 9440
39 813 čt 15.11. 5:5216.11. 0:55 9440
 6  802 út 13.11. 4:3213.11. 10:55 9440*MU*1
24 810 po 12.11. 5:4012.11. 20:25 9440
 6  805 ne 11.11. 4:5212.11. 0:09 9440
24 803 pá 9.11. 5:549.11. 19:26 9440
24 803 čt 8.11. 5:548.11. 19:26 9440
 9  827 st 7.11. 4:517.11. 18:52 9440
 9  814 út 6.11. 5:577.11. 0:56 9440
15 812 po 5.11. 15:115.11. 21:11 9440
15 812 po 5.11. 5:515.11. 9:42 9440
 1  802 ne 4.11. 4:284.11. 23:15 9440
 1  804 so 3.11. 4:283.11. 20:56 9440
11 807 pá 2.11. 5:452.11. 21:21 9440
 1  802 čt 1.11. 6:021.11. 21:11 9440
 9  817 st 31.10. 6:1231.10. 20:12 9440
 9  817 út 30.10. 6:1230.10. 20:12 9440
15 809 po 29.10. 14:3929.10. 18:31 9440
 1  814 po 29.10. 5:4129.10. 9:50 9440
39 802 ne 28.10. 4:3228.10. 22:00 9440
39 808 so 27.10. 4:5128.10. 0:26 9440
 1  814 pá 26.10. 14:4926.10. 22:43 9440
TBZ 010 út 16.10. 7:0016.10. 19:00 9440
TBZ 009 ne 14.10. 8:0014.10. 20:00 9440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.