Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9439

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 26. 9. 2018

Výrobní číslo: 10397

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 161 215 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  801 út 11.5. 6:4711.5. 23:56 9439
 9  801 pá 7.5. 6:477.5. 14:05 9439*MU*1
 6  810 st 5.5. 5:475.5. 22:05 9439
 4  304 út 4.5. 6:124.5. 10:04 9439
 4  304 po 3.5. 15:523.5. 19:50 9439
 4  304 po 3.5. 6:123.5. 10:04 9439
 7  306 ne 2.5. 4:252.5. 22:44 9439
12 309 so 1.5. 6:181.5. 23:19 9439
 9  809 pá 30.4. 11:2030.4. 12:30 9439*Z
 5  301 čt 29.4. 4:0729.4. 20:53 9439
20 309 st 28.4. 4:4928.4. 21:50 9439
12 311 út 27.4. 4:5627.4. 22:59 9439
16 318 po 26.4. 16:2026.4. 21:53 9439
 4  302 po 26.4. 5:5126.4. 9:44 9439
10 307 ne 25.4. 4:3825.4. 23:04 9439
 7  307 pá 23.4. 20:5023.4. 23:04 9439*Z1
 4  305 pá 23.4. 6:1823.4. 10:14 9439
14 304 čt 22.4. 4:4122.4. 22:19 9439
 5  301 st 21.4. 4:0721.4. 20:53 9439
12 304 út 20.4. 4:5920.4. 21:40 9439
14 307 po 19.4. 4:5119.4. 20:34 9439
12 308 ne 18.4. 4:3718.4. 22:59 9439
 7  306 so 17.4. 4:2517.4. 22:44 9439
20 303 pá 16.4. 4:1216.4. 22:51 9439
12 311 čt 15.4. 4:5615.4. 22:59 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Kotlářka DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.