Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9439

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 26. 9. 2018

Výrobní číslo: 10397

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 79 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 805 so 16.11. 4:2916.11. 16:20 9439*MU
 6  811 pá 15.11. 6:0615.11. 23:45 9439
 6  806 čt 14.11. 5:1214.11. 20:24 9439
 6  811 st 13.11. 16:1513.11. 23:45 9439*Z
 6  811 st 13.11. 6:0613.11. 16:15 9439*MU
 9  823 út 12.11. 6:3512.11. 20:34 9439
 9  827 po 11.11. 4:5111.11. 18:52 9439
 6  807 ne 10.11. 5:1210.11. 23:25 9439
25 806 so 9.11. 4:179.11. 22:23 9439
17 829 pá 8.11. 15:009.11. 1:22 9439
 9  813 pá 8.11. 4:518.11. 9:19 9439
 1  805 čt 7.11. 4:277.11. 21:26 9439
25 803 st 6.11. 4:307.11. 1:21 9439
 6  802 út 5.11. 6:256.11. 0:05 9439
 9  806 po 4.11. 15:065.11. 0:26 9439
16 816 po 4.11. 6:454.11. 10:39 9439
 6  802 pá 1.11. 6:252.11. 0:05 9439
 6  802 čt 31.10. 6:251.11. 0:05 9439
14 807 st 30.10. 4:1730.10. 22:08 9439
 9  814 út 29.10. 5:5730.10. 0:56 9439
 9  803 ne 27.10. 7:0827.10. 17:00 9439*MU
 1  804 so 26.10. 6:0126.10. 20:56 9439
 6  806 pá 25.10. 5:1225.10. 20:24 9439
 6  802 čt 24.10. 6:2525.10. 0:05 9439
12 801 st 23.10. 4:5023.10. 19:51 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.