Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9439

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 26. 9. 2018

Výrobní číslo: 10397

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 248 785 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+17 831 dnes 5:024.7. 20:04 9439
25 805 ne 3.7. 4:423.7. 23:05 9439
14 811 so 2.7. 7:482.7. 23:04 9439
25 810 pá 1.7. 4:371.7. 23:24 9439
 9  831 čt 30.6. 5:5930.6. 23:52 9439
14 813 st 29.6. 4:3529.6. 21:51 9439
26 703 út 28.6. 23:2529.6. 0:23 9439*Z1
 9  802 út 28.6. 8:3028.6. 21:52 9439*Z2
25 809 po 27.6. 5:2527.6. 21:50 9439
 9  813 so 25.6. 4:3225.6. 23:53 9439
12+17 845 pá 24.6. 6:5724.6. 20:04 9439
 9  806 čt 23.6. 6:1723.6. 19:47 9439
14 813 st 22.6. 4:3522.6. 21:51 9439
25 809 út 21.6. 5:2521.6. 21:50 9439
14 816 po 20.6. 4:5020.6. 22:18 9439
10 803 ne 19.6. 4:5720.6. 0:27 9439
 8  804 so 18.6. 4:5519.6. 0:41 9439
12+17 842 pá 17.6. 4:4518.6. 0:33 9439
12+17 842 čt 16.6. 4:4517.6. 0:48 9439
14 813 st 15.6. 4:3515.6. 21:51 9439
25 814 út 14.6. 6:1114.6. 22:38 9439
 6  806 po 13.6. 5:1313.6. 20:01 9439
 9  818 ne 12.6. 5:0512.6. 22:21 9439
10 803 so 11.6. 4:5712.6. 0:27 9439
 8  811 pá 10.6. 4:3410.6. 19:51 9439
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.