Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9439

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 26. 9. 2018

Výrobní číslo: 10397

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 008 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  810 dnes 4:2631.5. 0:26 9439
 5  801 st 29.5. 6:0229.5. 21:42 9439
 9  805 út 28.5. 6:1629.5. 0:16 9439
 9  810 po 27.5. 4:2627.5. 13:00 9439*MU
 9  808 ne 26.5. 5:2527.5. 0:36 9439
 5  803 pá 24.5. 6:1224.5. 21:57 9439
 9  818 čt 23.5. 5:0223.5. 20:32 9439
 5  801 st 22.5. 6:0222.5. 21:42 9439
 7  809 út 21.5. 5:0121.5. 20:48 9439
 8  812 po 20.5. 4:1920.5. 22:33 9439
12 803 ne 19.5. 4:5120.5. 0:24 9439
 9  805 so 18.5. 5:0219.5. 0:26 9439
3+26 814 pá 17.5. 4:4218.5. 0:35 9439
12 820 čt 16.5. 15:2617.5. 1:24 9439
 8  807 čt 16.5. 4:5916.5. 9:32 9439
 5  809 st 15.5. 4:5615.5. 23:17 9439
11 813 út 14.5. 15:0815.5. 0:37 9439
 9  809 út 14.5. 7:0814.5. 9:28 9439
 9  817 po 13.5. 7:0213.5. 20:31 9439
 9  803 pá 10.5. 6:1310.5. 19:32 9439
22 835 čt 9.5. 7:109.5. 19:36 9439
 5  804 st 8.5. 4:368.5. 20:54 9439
11 806 po 6.5. 4:517.5. 0:00 9439
9+22 801 ne 5.5. 7:465.5. 23:53 9439
11 803 so 4.5. 4:524.5. 23:20 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.