Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9439

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 2.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 26. 9. 2018

Výrobní číslo: 10397

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 148 255 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  303 pá 26.2. 4:2926.2. 21:10 9439
12 311 čt 25.2. 4:3725.2. 23:19 9439
20 301 st 24.2. 6:3524.2. 23:28 9439
 7  301 út 23.2. 4:4123.2. 20:15 9439
 7  307 po 22.2. 5:3822.2. 23:06 9439
 7  311 po 8.2. 4:238.2. 11:30 9439*MU*1
 7  306 ne 7.2. 4:237.2. 22:46 9439
10 306 so 6.2. 4:186.2. 22:44 9439
20 301 pá 5.2. 6:355.2. 23:28 9439
 4  302 čt 4.2. 15:324.2. 19:30 9439
 4  305 čt 4.2. 6:184.2. 10:14 9439
 4  305 st 3.2. 16:023.2. 19:57 9439
 4  302 st 3.2. 5:513.2. 9:44 9439
16 310 út 2.2. 6:132.2. 21:08 9439
 7  311 po 1.2. 4:231.2. 20:13 9439
12 305 ne 31.1. 4:4231.1. 23:19 9439
16 311 so 30.1. 9:0530.1. 22:53 9439
12 308 pá 29.1. 5:3429.1. 20:09 9439
 7  311 čt 28.1. 4:2328.1. 20:03 9439
20 308 st 27.1. 4:4627.1. 23:31 9439
 4  305 út 26.1. 16:0226.1. 19:57 9439
15 311 po 25.1. 5:3625.1. 19:59 9439
16 303 pá 22.1. 5:1022.1. 22:13 9439
16 310 čt 21.1. 6:1321.1. 21:08 9439
15 311 st 20.1. 5:3620.1. 19:59 9439
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = tech.závada brzd, najetí 9439 do čela 9090 v zast. Škola Radlice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.