Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 162 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  807 st 2.12. 9:452.12. 22:44 9438*Z
 9  811 út 1.12. 5:451.12. 22:36 9438
 9  811 po 30.11. 5:4530.11. 22:36 9438
11 806 ne 29.11. 9:0229.11. 21:35 9438
11 806 so 28.11. 5:0928.11. 21:35 9438
 9  811 pá 27.11. 15:2027.11. 22:36 9438*Z1
11 812 út 24.11. 6:1724.11. 20:39 9438
 1  803 po 23.11. 5:2023.11. 19:42 9438
10+17 817 so 21.11. 4:0821.11. 22:43 9438
16 807 pá 20.11. 4:0820.11. 22:29 9438
 9  803 čt 19.11. 4:5119.11. 22:18 9438
16 807 st 18.11. 4:0818.11. 22:29 9438
 1  807 út 17.11. 4:4617.11. 23:09 9438
 6  809 po 16.11. 5:3716.11. 20:59 9438
 9  803 út 10.11. 4:5110.11. 22:18 9438
 9  811 po 9.11. 5:459.11. 22:36 9438
 9  804 ne 8.11. 9:348.11. 22:09 9438
 9  810 so 7.11. 7:297.11. 22:27 9438
 6  803 pá 6.11. 4:336.11. 22:05 9438
 6  803 st 4.11. 4:334.11. 22:05 9438
 9  820 po 2.11. 6:252.11. 20:41 9438
 6  810 pá 30.10. 6:3931.10. 0:24 9438
16 806 čt 29.10. 7:0629.10. 17:30 9438*MU
1+9 836 st 28.10. 4:2828.10. 21:28 9438
 6  801 út 27.10. 5:1328.10. 0:44 9438
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.