Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 56 734 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 809 pá 17.5. 14:3917.5. 18:31 9438
15 812 pá 17.5. 5:5117.5. 9:42 9438
 1  807 čt 16.5. 4:4816.5. 21:41 9438
 9  827 st 15.5. 4:5115.5. 19:32 9438
 9  809 út 14.5. 5:3715.5. 0:36 9438
 6  809 po 13.5. 6:0813.5. 22:56 9438
15 803 pá 10.5. 4:5810.5. 19:39 9438
11 803 čt 9.5. 5:0810.5. 0:51 9438
15 803 st 8.5. 6:008.5. 21:41 9438*Z
 1  809 út 7.5. 6:397.5. 20:11 9438
 9  827 po 6.5. 4:516.5. 18:52 9438
 6  808 ne 5.5. 10:026.5. 0:46 9438
15 801 so 4.5. 4:584.5. 20:56 9438
 9  805 pá 3.5. 5:293.5. 22:08 9438
 1  807 čt 2.5. 4:482.5. 21:41 9438
 1  808 st 1.5. 14:002.5. 0:50 9438*Z1
24 810 út 30.4. 5:4030.4. 20:25 9438
 1  807 po 29.4. 4:4829.4. 21:41 9438
 6  801 ne 28.4. 4:4129.4. 0:37 9438
 9  803 so 27.4. 4:5128.4. 0:16 9438
 9  805 pá 26.4. 5:2926.4. 22:08 9438
 6  804 čt 25.4. 4:4125.4. 20:11 9438
 6  802 st 24.4. 5:1224.4. 23:57 9438
 9  827 út 23.4. 4:5123.4. 18:52 9438
11 805 po 22.4. 4:2923.4. 0:51 9438
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.