Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  809 út 15.11. 6:5615.11. 9:10 9438
 9  805 po 14.11. 6:3914.11. 9:00 9438
 4  810 pá 11.11. 14:4811.11. 18:46 9438
 4  808 pá 11.11. 6:3011.11. 10:20 9438
25 814 čt 10.11. 9:0010.11. 22:37 9438*Z1
 9  313 st 9.11. 9:059.11. 10:10 9438*Z2
 9  808 po 7.11. 17:157.11. 22:12 9438*Z1
 4  811 pá 4.11. 14:564.11. 18:54 9438
6+14 841 čt 3.11. 14:154.11. 0:43 9438*Z3
 9  805 po 31.10. 6:3931.10. 9:00 9438
 5  810 čt 27.10. 9:4527.10. 22:41 9438*Z4
 5  803 út 25.10. 4:4725.10. 23:41 9438
6+14 841 po 24.10. 4:5725.10. 0:43 9438
10 807 ne 23.10. 4:5924.10. 0:26 9438
25 809 so 22.10. 4:2222.10. 23:06 9438
 9  830 pá 21.10. 5:5721.10. 23:52 9438
12+14 814 út 18.10. 5:3818.10. 18:34 9438
 9  804 po 17.10. 6:1218.10. 0:01 9438
 9  812 ne 16.10. 6:2316.10. 21:05 9438
 9  816 so 15.10. 5:0616.10. 0:21 9438
25 802 pá 14.10. 6:1814.10. 23:25 9438
10 810 čt 13.10. 4:4013.10. 20:55 9438
 9  831 st 12.10. 5:5912.10. 23:53 9438
 9  806 út 11.10. 6:1511.10. 19:43 9438
 8  811 po 10.10. 4:3710.10. 19:53 9438
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8242
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8158
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.