Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 105 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 st 22.1. 5:5723.1. 0:56 9438
 9  817 út 21.1. 6:1221.1. 20:12 9438
24 810 po 20.1. 5:4020.1. 20:25 9438
 9  805 so 18.1. 5:1219.1. 0:26 9438
 6  806 pá 17.1. 5:1217.1. 20:24 9438
 9  820 čt 16.1. 6:2116.1. 20:21 9438
 6  804 st 15.1. 4:5215.1. 20:09 9438
 1  805 út 14.1. 4:2714.1. 21:26 9438
25 803 po 13.1. 4:3014.1. 1:21 9438
25 805 ne 12.1. 4:3012.1. 22:08 9438
25 806 so 11.1. 4:1711.1. 22:23 9438
 9  833 pá 10.1. 7:1711.1. 0:12 9438
11 802 čt 9.1. 6:439.1. 20:41 9438
 6  816 st 8.1. 7:308.1. 18:22 9438*Z
11 803 út 7.1. 16:508.1. 0:51 9438*Z1
 9  833 po 6.1. 7:177.1. 0:12 9438
 1  809 pá 3.1. 4:274.1. 1:10 9438
 9  808 st 1.1. 7:482.1. 0:46 9438
Rok 2019
 9  821 po 30.12. 4:5130.12. 23:48 9438
25 806 so 28.12. 4:1728.12. 22:23 9438
 9  801 pá 27.12. 5:4928.12. 0:26 9438
 1  803 čt 26.12. 4:4726.12. 21:11 9438
25 810 st 25.12. 10:1425.12. 23:06 9438
16 814 po 23.12. 5:0223.12. 21:01 9438
25 806 so 21.12. 4:1721.12. 22:23 9438
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.