Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 197 429 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 810 pá 11.6. 5:3511.6. 9:00 9438*MU
 1  810 čt 10.6. 4:2710.6. 20:52 9438
11 808 st 9.6. 4:099.6. 23:51 9438
 1  806 út 8.6. 5:529.6. 0:10 9438
36 805 po 7.6. 4:487.6. 20:45 9438
1+98 855 so 5.6. 21:086.6. 5:32 9438
36 812 pá 4.6. 4:554.6. 19:47 9438
36 810 čt 3.6. 4:263.6. 21:36 9438
36 806 st 2.6. 14:452.6. 21:00 9438*Z1
36 207 st 2.6. 13:452.6. 14:45 9438*Z1
36 806 st 2.6. 5:572.6. 13:45 9438*MU
11 801 út 1.6. 4:291.6. 20:51 9438
 6  810 po 31.5. 5:4731.5. 22:24 9438
11 802 so 29.5. 4:2929.5. 20:21 9438
14 814 pá 28.5. 5:4628.5. 22:21 9438
 6  813 čt 27.5. 6:1727.5. 20:19 9438
 6  813 st 26.5. 6:1726.5. 20:19 9438
 6  810 út 25.5. 5:4725.5. 22:24 9438
11 801 po 24.5. 4:2924.5. 20:51 9438
 6  802 ne 23.5. 4:3323.5. 22:24 9438
 8  807 so 22.5. 4:5422.5. 23:42 9438
 6  808 pá 21.5. 5:2521.5. 21:45 9438
 1  806 čt 20.5. 5:5221.5. 0:10 9438
11 801 st 19.5. 4:2919.5. 20:51 9438
 9  820 út 18.5. 6:2518.5. 23:26 9438
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9161

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.