Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9438

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 7. 2018

Výrobní číslo: 10396

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 675 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  806 dnes 4:3721.11. 18:19 9438
12 819 st 20.11. 4:4421.11. 1:02 9438
12 820 út 19.11. 15:2620.11. 1:22 9438
 5  814 út 19.11. 7:4719.11. 9:39 9438
 5  808 po 18.11. 4:5718.11. 20:24 9438
 5  805 so 16.11. 4:5716.11. 23:17 9438
12 819 pá 15.11. 4:4416.11. 1:02 9438
 7  804 čt 14.11. 4:2214.11. 20:39 9438
 9  812 st 13.11. 4:4513.11. 22:33 9438
 9  811 út 12.11. 6:3713.11. 0:36 9438
 9  828 po 11.11. 5:4211.11. 19:03 9438
 9  810 pá 8.11. 4:269.11. 0:26 9438
12 819 čt 7.11. 4:448.11. 1:02 9438
12 819 st 6.11. 4:447.11. 1:02 9438
12 819 út 5.11. 4:446.11. 1:02 9438
12 815 po 4.11. 14:495.11. 0:42 9438
12 815 po 4.11. 6:284.11. 10:17 9438
 9  803 ne 3.11. 6:053.11. 23:56 9438
11 802 so 2.11. 4:312.11. 18:45 9438*MU
 7  802 čt 31.10. 6:2231.10. 22:22 9438
 9  805 st 30.10. 6:1631.10. 0:16 9438
 7  815 út 29.10. 5:3829.10. 19:31 9438
11 806 ne 27.10. 9:4427.10. 22:00 9438
 9  810 so 26.10. 5:2526.10. 20:16 9438
 8  805 pá 25.10. 4:5926.10. 0:49 9438
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.