Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9437

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 7. 2018

Výrobní číslo: 10395

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 65 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 809 út 23.7. 4:5623.7. 10:20 9437
 9  809 po 22.7. 6:5923.7. 0:32 9437
 9  812 st 17.7. 4:3318.7. 0:42 9437
16 812 út 16.7. 4:1217.7. 0:45 9437
 8  809 po 15.7. 4:1416.7. 0:08 9437
 9  813 ne 14.7. 11:3415.7. 0:32 9437
25 810 so 13.7. 7:4413.7. 23:20 9437
14 809 pá 12.7. 13:5912.7. 21:51 9437
14 809 pá 12.7. 4:5612.7. 10:20 9437
 8  809 čt 11.7. 4:1412.7. 0:08 9437
 9  809 st 10.7. 6:5911.7. 0:32 9437
14 809 út 9.7. 13:599.7. 21:51 9437
 1  803 út 9.7. 5:419.7. 9:25 9437
24 811 po 8.7. 5:428.7. 20:23 9437
16 802 so 6.7. 4:067.7. 0:28 9437
25 809 pá 5.7. 7:295.7. 23:06 9437
 1  807 čt 4.7. 5:524.7. 20:41 9437
 9  823 st 3.7. 6:363.7. 9:15 9437
 9  806 út 2.7. 5:502.7. 23:58 9437
 1  811 po 1.7. 6:191.7. 21:41 9437
25 810 ne 30.6. 10:1430.6. 13:40 9437*MU*1
 9  804 so 29.6. 5:1029.6. 22:58 9437
 9  807 pá 28.6. 6:2228.6. 19:30 9437
 9  820 st 26.6. 7:0626.6. 9:50 9437*MU
 6  811 pá 21.6. 6:0621.6. 23:45 9437
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Kabešově DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.