Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9437

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 7. 2018

Výrobní číslo: 10395

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 97 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  823 út 7.4. 14:558.4. 0:36 9437
 9  829 út 7.4. 5:017.4. 9:55 9437
5+9 833 po 6.4. 4:517.4. 0:39 9437
 9  801 ne 5.4. 4:315.4. 23:58 9437
 9  801 so 4.4. 4:314.4. 23:58 9437
 9  824 pá 3.4. 4:513.4. 19:45 9437
 9  824 čt 2.4. 4:512.4. 19:45 9437
 9  827 st 1.4. 5:082.4. 0:46 9437
 9  809 út 31.3. 6:2031.3. 21:09 9437
1+17 811 so 14.3. 6:1414.3. 13:00 9437*MU*1
 9  805 pá 13.3. 5:2913.3. 22:08 9437
 9  833 čt 12.3. 7:1713.3. 0:12 9437
 9  827 pá 28.2. 4:5128.2. 11:35 9437*MU*2
 9  833 čt 27.2. 7:1728.2. 0:12 9437
 9  806 st 26.2. 19:4027.2. 0:26 9437*Z
 9  813 st 26.2. 6:4926.2. 9:19 9437
 9  806 út 25.2. 15:0626.2. 0:26 9437
 9  813 út 25.2. 6:4925.2. 9:19 9437
 9  827 po 24.2. 4:5124.2. 18:52 9437
 9  801 ne 23.2. 4:3123.2. 23:58 9437
 9  803 so 22.2. 4:5123.2. 0:16 9437
 9  817 pá 21.2. 6:1221.2. 20:12 9437
 9  814 čt 20.2. 5:5721.2. 0:56 9437
 9  823 st 19.2. 6:3519.2. 20:34 9437
 9  823 út 18.2. 6:3518.2. 20:34 9437
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Ořechovce
*2 = technická závada, vůz odstaven v zast. Na Knížecí v ul. Za Žen.domovy
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.