Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9437

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 7. 2018

Výrobní číslo: 10395

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 124 520 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  824 čt 16.7. 4:5116.7. 19:45 9437
 9  822 st 15.7. 14:5016.7. 0:36 9437
 9  822 st 15.7. 6:4815.7. 9:25 9437
 9  808 pá 10.7. 5:4910.7. 16:10 9437*MU*1
 9  808 čt 9.7. 5:499.7. 20:41 9437
 9  808 st 8.7. 5:498.7. 20:41 9437
14 815 út 7.7. 14:468.7. 0:19 9437
 9  829 út 7.7. 5:017.7. 9:55 9437
 9  805 po 6.7. 9:407.7. 0:26 9437
 9  805 so 4.7. 5:105.7. 0:26 9437
 9  827 pá 3.7. 5:084.7. 0:46 9437
 9  803 čt 2.7. 5:262.7. 7:45 9437*MU
 9  803 st 1.7. 5:261.7. 20:13 9437
 9  813 út 30.6. 6:141.7. 0:08 9437
 9  803 po 29.6. 5:2629.6. 20:13 9437
 9  801 ne 28.6. 4:3129.6. 0:08 9437
 9  811 so 27.6. 5:5228.6. 0:56 9437
 9  815 pá 26.6. 5:4026.6. 20:13 9437
 9  820 čt 25.6. 6:2425.6. 20:41 9437
 9  807 st 24.6. 5:0824.6. 19:56 9437
 9  833 út 23.6. 6:4223.6. 9:11 9437
 9  833 po 22.6. 6:4222.6. 8:51 9437
25 807 ne 21.6. 4:3621.6. 22:39 9437
 9  801 so 20.6. 4:3120.6. 23:58 9437
25 817 pá 19.6. 4:3019.6. 10:00 9437
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada u zast. Vozovna Žižkov ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.