Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9436

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 4. 7. 2018

Výrobní číslo: 10394

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 365 444 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  814 dnes 7:4727.2. 9:39 9436
 9  812 po 26.2. 4:4526.2. 22:33 9436
14 802 ne 25.2. 4:2925.2. 23:30 9436
14 802 so 24.2. 4:2924.2. 23:30 9436
 9  817 pá 23.2. 18:0523.2. 20:31 9436*Z1
22 820 čt 22.2. 5:4422.2. 19:36 9436
 9  829 st 21.2. 5:4621.2. 20:58 9436
22 839 út 20.2. 7:0020.2. 22:03 9436
22 840 po 19.2. 5:3619.2. 19:14 9436
 9  804 ne 18.2. 9:2519.2. 0:05 9436
 9  801 so 17.2. 6:4317.2. 21:32 9436
25 802 pá 16.2. 5:4316.2. 23:06 9436
5+15 801 čt 15.2. 4:5815.2. 21:40 9436
 8  802 st 14.2. 4:5915.2. 0:28 9436
 8  802 út 13.2. 4:5914.2. 0:28 9436
 8  802 po 12.2. 4:5913.2. 0:28 9436
5+15 813 ne 11.2. 4:3811.2. 22:17 9436
 9  817 so 10.2. 6:2410.2. 23:32 9436
 9  824 pá 9.2. 6:3710.2. 0:25 9436
 8  810 čt 8.2. 4:218.2. 23:48 9436
25 812 st 7.2. 5:138.2. 0:46 9436
 9  817 út 6.2. 6:017.2. 0:05 9436
25 806 po 5.2. 4:375.2. 21:20 9436
 5  817 ne 4.2. 4:495.2. 0:21 9436
11 806 so 3.2. 7:444.2. 0:16 9436
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.