Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9436

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 4. 7. 2018

Výrobní číslo: 10394

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 50 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 út 19.3. 6:0220.3. 1:10 9436
 9  823 po 18.3. 6:3518.3. 20:34 9436
11 804 ne 17.3. 4:0917.3. 20:36 9436
10 808 so 16.3. 5:0017.3. 0:27 9436
 9  805 pá 15.3. 5:2915.3. 22:08 9436
 9  805 čt 14.3. 5:2914.3. 22:08 9436
 1  814 st 13.3. 14:4913.3. 22:38 9436
11 809 út 12.3. 4:0912.3. 19:44 9436
 6  802 po 11.3. 4:3212.3. 0:05 9436
 9  801 ne 10.3. 4:5110.3. 23:58 9436
 6  805 so 9.3. 4:5210.3. 0:29 9436
 9  805 pá 8.3. 5:298.3. 15:05 9436*MU
15 812 čt 7.3. 15:117.3. 21:11 9436
15 809 čt 7.3. 4:587.3. 9:02 9436
 9  804 st 6.3. 5:266.3. 19:32 9436
 9  831 út 5.3. 5:016.3. 0:08 9436
 1  807 po 4.3. 4:484.3. 21:41 9436
 1  802 ne 3.3. 4:284.3. 1:10 9436
15 802 so 2.3. 5:182.3. 21:11 9436
 9  814 pá 1.3. 5:572.3. 0:56 9436
11 801 čt 28.2. 4:2928.2. 20:30 9436
 9  814 st 27.2. 5:5728.2. 0:56 9436
 9  823 út 26.2. 6:3526.2. 20:34 9436
 1  812 po 25.2. 5:4926.2. 0:50 9436
 1  808 so 23.2. 7:2123.2. 21:59 9436
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.