Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9436

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 4. 7. 2018

Výrobní číslo: 10394

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 38 717 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 út 22.1. 5:5723.1. 0:56 9436
15 809 po 21.1. 14:3921.1. 18:31 9436
 6  803 po 21.1. 5:2421.1. 9:50 9436
 1  808 ne 20.1. 10:2521.1. 0:50 9436
 6  801 so 19.1. 5:0820.1. 0:05 9436
 6  811 pá 18.1. 6:0618.1. 23:45 9436
 9  827 čt 17.1. 4:5117.1. 18:52 9436
 1  812 st 16.1. 5:4917.1. 0:50 9436
15 812 út 15.1. 17:1515.1. 21:11 9436*Z
 1  807 po 14.1. 4:4814.1. 21:41 9436
 1  808 ne 13.1. 10:2514.1. 0:50 9436
 6  801 so 12.1. 5:0813.1. 0:05 9436
 9  809 čt 10.1. 5:3711.1. 0:36 9436
 9  827 st 9.1. 4:519.1. 18:52 9436
 9  814 út 8.1. 5:579.1. 0:56 9436
11 801 po 7.1. 5:227.1. 20:30 9436
 6  805 ne 6.1. 4:527.1. 0:09 9436
 9  805 so 5.1. 5:126.1. 0:26 9436
 9  803 pá 4.1. 5:395.1. 0:36 9436
 1  807 čt 3.1. 5:504.1. 0:50 9436
 1  807 st 2.1. 5:503.1. 0:50 9436
Rok 2018
9+91 861 po 31.12. 5:391.1. 7:00 9436
 1  808 ne 30.12. 10:2531.12. 0:50 9436
 9  804 čt 27.12. 15:0528.12. 0:46 9436
11 807 pá 21.12. 6:0322.12. 0:51 9436
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.