Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9435

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 6. 2018

Výrobní číslo: 10393

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 293 639 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 9  804 po 5.12. 6:126.12. 0:01 9435
 9  814 ne 4.12. 4:455.12. 0:01 9435
10 806 so 3.12. 4:404.12. 0:26 9435
36 812 ne 27.11. 10:1327.11. 21:19 9435
9+10 831 so 26.11. 8:3926.11. 23:53 9435
10 805 pá 25.11. 4:5825.11. 9:47 9435
15 803 čt 24.11. 6:4525.11. 0:03 9435
 4  809 út 22.11. 6:5622.11. 9:10 9435
 8  804 st 16.11. 6:5416.11. 18:54 9435
 4  812 út 15.11. 15:0415.11. 19:02 9435
 4  813 út 15.11. 6:2115.11. 10:10 9435
 4  812 po 14.11. 15:0414.11. 19:02 9435
12+14 814 pá 11.11. 5:3811.11. 18:34 9435
 8  811 čt 10.11. 4:3710.11. 19:53 9435
25 802 st 9.11. 6:189.11. 23:25 9435
 9  809 út 8.11. 4:268.11. 19:50 9435
 6  503 po 7.11. 17:308.11. 0:20 9435*Z1
 4  810 po 7.11. 5:517.11. 9:42 9435
 9  812 ne 6.11. 6:236.11. 21:05 9435
 9  813 so 5.11. 4:265.11. 21:28 9435
25 811 pá 4.11. 5:254.11. 22:19 9435
6+14 849 čt 3.11. 5:473.11. 19:51 9435
25 811 st 2.11. 5:252.11. 22:19 9435
 5  808 út 1.11. 5:412.11. 0:21 9435
10 810 po 31.10. 4:4031.10. 20:55 9435
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.