Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9435

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 6. 2018

Výrobní číslo: 10393

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 224 834 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 st 3.11. 4:323.11. 17:35 9435*MU*1
 9  804 út 2.11. 6:143.11. 0:01 9435
15 801 po 1.11. 6:521.11. 21:34 9435
25 803 ne 31.10. 4:2131.10. 13:55 9435*MU
11 806 so 30.10. 4:3631.10. 0:23 9435
15 806 pá 29.10. 4:5029.10. 23:23 9435
 1  806 čt 28.10. 7:5029.10. 0:37 9435
11 801 st 27.10. 4:3027.10. 21:15 9435
17 202 út 26.10. 11:4526.10. 14:00 9435*Z1
 6  809 po 25.10. 4:3525.10. 20:19 9435
 9  812 ne 24.10. 4:3224.10. 23:51 9435
 5  804 so 23.10. 5:0724.10. 0:21 9435
 9  328 pá 22.10. 19:0522.10. 19:35 9435*Z2
 1  811 čt 21.10. 15:4021.10. 19:54 9435*Z3
11 806 út 19.10. 5:4519.10. 19:10 9435*MU*2
 8  806 po 18.10. 4:1818.10. 19:06 9435
22 519 ne 17.10. 5:0918.10. 0:35 9435
22 516 so 16.10. 4:3916.10. 23:55 9435
 1  808 pá 15.10. 5:0615.10. 20:10 9435
 5  807 čt 14.10. 5:0715.10. 0:21 9435
 9  830 st 13.10. 5:5713.10. 23:51 9435
 1  808 út 12.10. 5:0612.10. 20:10 9435
11 805 po 11.10. 10:2011.10. 23:56 9435*Z4
25 803 ne 10.10. 4:2110.10. 22:22 9435
 9  818 so 9.10. 5:2510.10. 0:31 9435
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Olšanská ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8443
*2 = technická závada podvozku na Ohradě DC
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.