Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9435

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 6. 2018

Výrobní číslo: 10393

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 138 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  803 čt 2.7. 5:253.7. 0:24 9435
 9  328 st 1.7. 12:001.7. 14:00 9435*Z
 9  817 út 30.6. 6:281.7. 0:16 9435
 9  813 po 29.6. 9:0030.6. 0:08 9435*Z1
 9  811 ne 28.6. 8:0328.6. 22:58 9435
11 803 so 27.6. 4:2928.6. 0:51 9435
 9  825 pá 26.6. 6:5027.6. 0:08 9435
 9  807 čt 25.6. 5:0825.6. 19:56 9435
11 808 st 24.6. 5:3824.6. 20:11 9435
 1  809 út 23.6. 6:1823.6. 22:38 9435
 8  812 po 22.6. 4:3422.6. 21:24 9435
9+16 831 ne 21.6. 5:0822.6. 0:46 9435
 9  809 so 20.6. 5:2921.6. 0:56 9435
14 806 pá 19.6. 7:0019.6. 21:07 9435*Z2
 8  812 čt 18.6. 4:3418.6. 21:24 9435
11 808 st 17.6. 5:3817.6. 20:01 9435
 9  801 ne 14.6. 4:3114.6. 23:58 9435
 1  804 so 13.6. 4:4614.6. 1:12 9435
 8  806 pá 12.6. 5:2913.6. 0:23 9435
11 801 čt 11.6. 4:2912.6. 0:51 9435
 1  809 st 10.6. 6:1810.6. 22:38 9435
 8  812 út 9.6. 4:349.6. 21:24 9435
11 812 po 8.6. 4:098.6. 20:39 9435
 1  802 ne 7.6. 4:288.6. 1:12 9435
25 806 so 6.6. 4:176.6. 22:23 9435
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8221+8222

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.