Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 385 501 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 810 dnes 10:3616.9. 0:26 9434
 7  816 pá 13.9. 5:4513.9. 19:35 9434
 6  804 čt 12.9. 6:5212.9. 22:58 9434
29 817 st 11.9. 7:1111.9. 23:32 9434
22 840 po 9.9. 5:179.9. 19:16 9434
29 810 ne 8.9. 10:369.9. 0:26 9434
11 803 čt 5.9. 6:265.9. 19:28 9434
 7  816 st 4.9. 5:454.9. 19:35 9434
22 820 út 3.9. 5:283.9. 19:37 9434
12 804 po 2.9. 5:012.9. 22:37 9434
11 801 ne 1.9. 10:272.9. 0:37 9434
 7  802 so 31.8. 4:2131.8. 22:22 9434
12 811 pá 30.8. 14:3331.8. 0:44 9434
12 818 pá 30.8. 6:3730.8. 10:35 9434
11 803 čt 29.8. 20:1530.8. 0:17 9434*Z1
29 204 čt 29.8. 15:0029.8. 15:50 9434*Z2
 8  811 út 27.8. 4:2028.8. 0:16 9434
11 805 po 26.8. 4:3227.8. 0:37 9434
29 810 po 19.8. 5:2420.8. 0:02 9434
29 808 ne 18.8. 4:5418.8. 21:34 9434
11 802 so 17.8. 4:3117.8. 21:00 9434
12 810 pá 16.8. 5:2317.8. 0:24 9434
29 815 čt 15.8. 4:3416.8. 0:16 9434
 8  809 út 13.8. 6:0513.8. 23:01 9434
 7  815 po 12.8. 4:4112.8. 19:46 9434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8242
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.