Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 642 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+22 816 so 1.4. 5:062.4. 0:21 9434
10 803 pá 31.3. 4:201.4. 0:06 9434
10 804 čt 30.3. 15:0931.3. 0:26 9434
 9  831 út 28.2. 12:3028.2. 21:00 9434*Z1
 9  319 út 28.2. 7:1528.2. 8:43 9434*Z2
25 810 ne 26.2. 4:3426.2. 21:51 9434
25 801 so 25.2. 4:4225.2. 23:25 9434
 6  804 pá 24.2. 5:1224.2. 19:47 9434
10 803 čt 23.2. 4:2024.2. 0:06 9434
 8  812 st 22.2. 6:2423.2. 0:09 9434
25 813 út 21.2. 4:3421.2. 20:15 9434
14 817 po 20.2. 11:2520.2. 19:45 9434*Z1
10 806 ne 19.2. 4:2020.2. 0:06 9434
10 807 so 18.2. 5:0019.2. 0:46 9434
 9  816 pá 17.2. 6:5817.2. 20:20 9434
 4  810 čt 16.2. 5:5116.2. 9:42 9434
25 813 st 15.2. 4:3415.2. 20:15 9434
 9  805 út 14.2. 15:1015.2. 0:12 9434
 4  808 út 14.2. 6:3014.2. 10:20 9434
 9  806 po 13.2. 6:1513.2. 19:43 9434
 9  809 so 11.2. 6:2311.2. 23:26 9434
 9  807 pá 10.2. 6:1610.2. 19:43 9434
25 802 čt 9.2. 5:249.2. 22:06 9434
25 813 st 8.2. 5:058.2. 19:38 9434
10 801 út 7.2. 22:308.2. 0:46 9434*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9377
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.