Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 234 547 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  819 ne 5.12. 10:056.12. 0:31 9434
 9  811 so 4.12. 6:434.12. 21:22 9434
 9  809 pá 3.12. 4:323.12. 19:55 9434
11 812 čt 2.12. 6:013.12. 0:36 9434
11 805 st 1.12. 4:481.12. 23:56 9434
 8  806 út 30.11. 4:1830.11. 19:06 9434
11 805 po 29.11. 4:4829.11. 23:56 9434
 9  819 ne 28.11. 10:0529.11. 0:31 9434
 1  802 so 27.11. 4:5327.11. 21:21 9434
 1  806 čt 25.11. 6:3325.11. 21:47 9434
 9  806 st 24.11. 6:1724.11. 19:47 9434
 6  803 út 23.11. 6:4423.11. 21:03 9434
 6  805 po 22.11. 4:5422.11. 19:16 9434
 9  804 ne 21.11. 5:2521.11. 22:51 9434
 5  803 so 20.11. 4:4721.11. 0:01 9434
11 813 pá 19.11. 15:1419.11. 20:58 9434
 8  814 pá 19.11. 6:1919.11. 9:06 9434
 6  805 čt 18.11. 4:5418.11. 19:16 9434
 9  818 st 17.11. 5:2518.11. 0:31 9434
 1  810 út 16.11. 8:2016.11. 8:53 9434*Z1
 6  803 pá 12.11. 6:4412.11. 21:03 9434
 1  808 čt 11.11. 5:0611.11. 20:10 9434
14 804 st 10.11. 4:4310.11. 19:39 9434
11 805 út 9.11. 4:489.11. 23:56 9434
 3  203 po 8.11. 9:558.11. 11:40 9434*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8222
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9140

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.