Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 29. 5. 2018
V provozu od: 26. 6. 2018
Výrobní číslo: 10392
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 421 591 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 814 | út 29.4. 15:39 | 29.4. 21:25 | 9434 | ||
9 | 804 | út 29.4. 6:51 | 29.4. 9:08 | 9434 | ||
4 | 810 | pá 25.4. 5:34 | 25.4. 20:29 | 9434 | ||
6 | 808 | čt 24.4. 5:59 | 25.4. 0:38 | 9434 | ||
11 | 803 | st 23.4. 6:26 | 23.4. 19:29 | 9434 | ||
4 | 808 | út 22.4. 5:02 | 22.4. 20:10 | 9434 | ||
9 | 808 | po 21.4. 5:25 | 22.4. 0:36 | 9434 | ||
11 | 802 | ne 20.4. 4:51 | 20.4. 21:00 | 9434 | ||
11 | 806 | so 19.4. 7:44 | 20.4. 0:17 | 9434 | ||
11 | 803 | pá 18.4. 4:51 | 18.4. 23:20 | 9434 | ||
31 | 804 | čt 17.4. 4:35 | 18.4. 0:42 | 9434 | ||
9 | 828 | st 16.4. 5:42 | 16.4. 19:03 | 9434 | ||
11 | 808 | út 15.4. 7:08 | 16.4. 0:17 | 9434 | ||
22 | 813 | po 14.4. 6:38 | 15.4. 0:04 | 9434 | ||
11 | 802 | ne 13.4. 4:51 | 13.4. 21:00 | 9434 | ||
9 | 803 | so 12.4. 4:45 | 13.4. 0:06 | 9434 | ||
9 | 805 | pá 11.4. 6:15 | 12.4. 0:16 | 9434 | ||
22 | 840 | čt 10.4. 5:13 | 10.4. 19:16 | 9434 | ||
6 | 808 | st 9.4. 5:59 | 10.4. 0:38 | 9434 | ||
24 | 805 | út 8.4. 6:07 | 8.4. 20:15 | 9434 | ||
4 | 808 | po 7.4. 5:02 | 7.4. 20:10 | 9434 | ||
4 | 802 | pá 4.4. 6:06 | 4.4. 19:21 | 9434 | ||
24 | 805 | čt 3.4. 6:07 | 3.4. 20:15 | 9434 | ||
6 | 810 | st 2.4. 4:40 | 2.4. 21:50 | 9434 | ||
16 | 809 | út 1.4. 5:08 | 1.4. 23:55 | 9434 |