Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 154 372 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 ne 27.9. 8:0327.9. 22:58 9434
 9  805 so 26.9. 5:1027.9. 0:26 9434
 9  825 pá 25.9. 6:5026.9. 0:08 9434
 6  813 čt 24.9. 7:1124.9. 20:08 9434
 6  810 st 23.9. 6:3924.9. 0:24 9434
 9  820 út 22.9. 6:2422.9. 20:41 9434
 6  810 po 21.9. 6:3922.9. 0:24 9434
25 806 so 19.9. 4:1719.9. 22:22 9434
 9  809 pá 18.9. 5:2219.9. 0:46 9434
11 809 čt 17.9. 4:0917.9. 21:35 9434
 1  810 st 16.9. 4:2717.9. 1:09 9434
16 810 út 15.9. 4:2816.9. 1:07 9434
 9  811 po 14.9. 5:2815.9. 0:56 9434
 1  803 ne 13.9. 4:4713.9. 21:08 9434
 9  808 so 12.9. 7:4012.9. 22:38 9434
 6  814 pá 11.9. 4:5311.9. 9:08 9434
 1  810 čt 10.9. 4:2711.9. 1:09 9434
 1  807 st 9.9. 6:029.9. 20:26 9434
11 805 čt 27.8. 4:0927.8. 15:00 9434*MU*1
16 801 st 26.8. 4:1827.8. 0:47 9434
 1  810 út 25.8. 4:2826.8. 1:12 9434
 9  808 po 24.8. 5:4924.8. 20:41 9434
 1  807 so 22.8. 7:2122.8. 21:38 9434
 8  803 pá 21.8. 5:2522.8. 0:24 9434
11 805 čt 20.8. 4:0920.8. 20:02 9434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8240+8241 do 9434 na výhybce Bělehradská-Zvonařka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.