Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 319 666 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 dnes 4:1825.9. 21:19 9434
 9  807 ne 24.9. 22:2325.9. 0:32 9434*Z1
 5  306 ne 24.9. 12:2024.9. 14:30 9434*Z2
 7  813 pá 22.9. 4:3222.9. 21:38 9434
 9  830 čt 21.9. 5:5621.9. 23:52 9434
14 801 st 20.9. 6:0520.9. 19:12 9434
 8  812 út 19.9. 6:5519.9. 23:52 9434
 9  803 ne 17.9. 7:0518.9. 0:02 9434
 9  804 so 16.9. 7:0317.9. 0:12 9434
 9  801 pá 15.9. 6:0015.9. 19:25 9434
 9  830 čt 14.9. 5:5614.9. 23:52 9434
 1  803 st 13.9. 4:3113.9. 21:48 9434
14 810 út 12.9. 4:4113.9. 0:39 9434
 8  808 po 11.9. 4:1811.9. 21:19 9434
14 802 ne 10.9. 4:4111.9. 0:24 9434
 9  807 so 9.9. 7:2210.9. 0:32 9434
 1  804 pá 8.9. 6:328.9. 19:51 9434
14 813 čt 7.9. 5:207.9. 23:24 9434
25 801 st 6.9. 4:216.9. 20:28 9434
 9  830 út 5.9. 5:565.9. 23:52 9434
 1  803 po 4.9. 4:314.9. 21:48 9434
14 806 ne 3.9. 9:574.9. 0:25 9434
 9  801 so 2.9. 6:432.9. 21:31 9434
 7  805 pá 1.9. 6:511.9. 19:43 9434
 6  807 čt 31.8. 15:1331.8. 19:55 9434
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9435
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.