Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9434

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 5. 2018

Výrobní číslo: 10392

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 697 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 čt 6.10. 7:086.10. 18:57 9434
10 812 čt 29.9. 6:4929.9. 14:00 9434*MU
 4  811 út 27.9. 14:5627.9. 18:54 9434
 4  810 út 27.9. 5:5127.9. 9:42 9434
 8  804 po 26.9. 6:5426.9. 18:59 9434
 9  815 ne 25.9. 7:4026.9. 0:16 9434
 9  829 pá 23.9. 7:0823.9. 18:57 9434
 9  829 čt 22.9. 7:0822.9. 18:57 9434
 9  822 st 21.9. 4:2621.9. 18:29 9434
 6  806 út 20.9. 5:1220.9. 19:52 9434
 9  829 po 19.9. 7:0819.9. 18:57 9434
 9  829 pá 16.9. 7:0816.9. 18:57 9434
12+17 833 čt 15.9. 7:2015.9. 20:09 9434*Z1
12+17 835 st 14.9. 6:1614.9. 19:23 9434
12+17 835 po 12.9. 6:1612.9. 19:23 9434
25 807 ne 11.9. 9:4711.9. 23:49 9434
 9  807 pá 9.9. 15:029.9. 19:43 9434
14 814 čt 8.9. 15:358.9. 21:21 9434*Z2
10 805 čt 8.9. 4:588.9. 9:47 9434
14 814 st 7.9. 4:447.9. 21:21 9434
25 814 út 6.9. 6:206.9. 22:42 9434
25 805 po 5.9. 6:305.9. 19:12 9434*Z3
 6  811 pá 2.9. 5:452.9. 19:10 9434
10 812 čt 1.9. 6:492.9. 0:06 9434
 9  807 st 31.8. 6:2031.8. 19:52 9434
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9402
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.