Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 26.2.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 184 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 pá 26.2. 16:0226.2. 19:57 9433
 6  809 čt 25.2. 5:3725.2. 20:59 9433
 9  820 út 23.2. 6:2523.2. 20:40 9433
 1  803 po 22.2. 5:2022.2. 19:42 9433
 6  803 pá 19.2. 4:3319.2. 22:05 9433
 1  810 čt 18.2. 4:2718.2. 20:52 9433
 6  807 st 17.2. 5:2517.2. 22:44 9433
16 819 po 15.2. 6:3815.2. 10:48 9433
11 803 so 13.2. 4:0913.2. 20:35 9433
 9  801 pá 12.2. 6:4712.2. 22:10 9433
 6  111 čt 11.2. 13:4511.2. 16:00 9433*Z
16 808 st 10.2. 12:5010.2. 19:39 9433*Z1
 1  809 út 9.2. 6:189.2. 8:20 9433*MU
16 809 po 8.2. 4:288.2. 9:00 9433*MU
 8  805 ne 7.2. 4:147.2. 22:43 9433
 9  808 so 6.2. 7:396.2. 22:26 9433
 6  809 pá 5.2. 5:375.2. 20:59 9433
 9  801 čt 4.2. 6:474.2. 22:10 9433
 9  820 st 3.2. 6:253.2. 20:40 9433
 6  809 út 2.2. 5:372.2. 20:59 9433
16 807 út 19.1. 4:0819.1. 22:29 9433
16 809 po 18.1. 4:2818.1. 22:48 9433
11 806 so 16.1. 5:0916.1. 21:35 9433
 6  807 pá 15.1. 5:2515.1. 22:44 9433
 9  811 čt 14.1. 5:4514.1. 22:36 9433
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9274
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.