Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 171 998 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  809 pá 27.11. 5:3727.11. 20:59 9433
25 801 čt 26.11. 4:1726.11. 22:24 9433
 9  816 st 25.11. 6:0525.11. 22:56 9433
 6  807 út 24.11. 5:2524.11. 22:44 9433
 9  807 po 23.11. 5:0823.11. 19:56 9433
10+17 817 ne 22.11. 4:0722.11. 22:55 9433
 9  811 so 21.11. 5:5221.11. 22:46 9433
 9  803 pá 20.11. 4:5120.11. 22:18 9433
 9  822 čt 19.11. 6:3519.11. 20:56 9433
16 814 st 18.11. 5:1818.11. 20:31 9433
 9  808 so 14.11. 7:4014.11. 22:27 9433
 9  807 pá 13.11. 5:0813.11. 19:56 9433
14 806 st 11.11. 6:1911.11. 21:08 9433
 9  822 út 10.11. 6:3510.11. 20:56 9433
 1  810 po 9.11. 4:279.11. 20:52 9433
 9  805 ne 8.11. 5:078.11. 22:18 9433
 9  806 so 7.11. 4:517.11. 20:45 9433*MU
 9  813 po 2.11. 5:552.11. 22:46 9433
 9  803 pá 30.10. 4:3131.10. 0:26 9433
11 809 čt 29.10. 4:0929.10. 21:35 9433
 1  802 st 28.10. 4:4729.10. 1:09 9433
15 812 út 27.10. 4:5827.10. 8:51 9433
 6  801 po 26.10. 5:1327.10. 0:44 9433
15 812 pá 23.10. 4:5823.10. 8:51 9433
 1  812 čt 22.10. 6:3822.10. 21:22 9433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.