Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 103 002 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 808 út 19.11. 4:2819.11. 19:08 9433
 9  811 po 18.11. 5:4819.11. 0:46 9433
25 810 ne 17.11. 9:5717.11. 23:22 9433
 9  809 so 16.11. 5:2917.11. 0:56 9433
 6  804 pá 15.11. 4:5215.11. 20:09 9433
 1  812 čt 14.11. 5:4915.11. 0:50 9433
 6  804 st 13.11. 4:5213.11. 20:09 9433
 6  811 út 12.11. 6:0612.11. 23:45 9433
 9  823 po 11.11. 6:3511.11. 20:34 9433
 9  808 ne 10.11. 7:4811.11. 0:46 9433
 9  809 so 9.11. 5:2910.11. 0:56 9433
 1  801 pá 8.11. 6:028.11. 21:11 9433
 6  802 čt 7.11. 6:258.11. 0:05 9433
 9  827 st 6.11. 4:516.11. 18:52 9433
 1  802 út 5.11. 6:026.11. 1:10 9433
 6  804 po 4.11. 4:524.11. 20:09 9433
 9  806 ne 3.11. 4:514.11. 0:36 9433
11 802 so 2.11. 4:092.11. 22:21 9433
15+94 841 pá 1.11. 15:112.11. 1:46 9433
 9  805 pá 1.11. 5:291.11. 10:05 9433*MU
 9  806 čt 31.10. 15:061.11. 0:26 9433
 9  813 čt 31.10. 6:4931.10. 9:19 9433
11 802 út 29.10. 6:4329.10. 20:41 9433
16 816 pá 18.10. 13:3818.10. 20:03 9433
15 812 pá 18.10. 5:5118.10. 9:42 9433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.