Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 út 16.10. 5:4917.10. 0:50 9433
29 804 po 8.10. 5:018.10. 9:35 9433
24 810 pá 5.10. 19:105.10. 20:25 9433*Z
 6  811 čt 4.10. 6:064.10. 23:45 9433
 9  804 st 3.10. 5:263.10. 19:32 9433
24 810 út 2.10. 5:402.10. 20:25 9433
24 810 po 1.10. 5:401.10. 20:25 9433
 6  802 ne 30.9. 4:481.10. 0:25 9433
 1  803 so 29.9. 4:4730.9. 1:10 9433
 9  806 pá 28.9. 6:2829.9. 0:36 9433
 1  802 čt 27.9. 6:0227.9. 21:11 9433
 9  833 út 25.9. 21:3026.9. 0:12 9433*Z1
 9  806 po 24.9. 15:0625.9. 0:26 9433
15 805 po 24.9. 5:1724.9. 9:18 9433
 9  801 ne 23.9. 4:3223.9. 23:58 9433
 6  806 so 22.9. 5:1323.9. 0:09 9433
 9  806 pá 21.9. 6:2721.9. 8:59 9433
 6  802 čt 20.9. 4:3221.9. 0:05 9433
11 809 st 19.9. 4:0919.9. 19:44 9433
 1  802 út 18.9. 6:0219.9. 1:10 9433
11 807 po 17.9. 5:4517.9. 21:21 9433
 9  805 ne 16.9. 9:4017.9. 0:26 9433
15 804 so 15.9. 4:5815.9. 20:44 9433
 6  802 pá 14.9. 4:3215.9. 0:25 9433
 9  814 čt 13.9. 5:5714.9. 0:56 9433
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8710+8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.