Domovská vozovna: Žižkov
Aktuální vozovna: Motol (od 26.2.2021)
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 10. 5. 2018
Výrobní číslo: 10391
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 184 763 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
4 | 305 | pá 26.2. 16:02 | 26.2. 19:57 | 9433 | ||
6 | 809 | čt 25.2. 5:37 | 25.2. 20:59 | 9433 | ||
9 | 820 | út 23.2. 6:25 | 23.2. 20:40 | 9433 | ||
1 | 803 | po 22.2. 5:20 | 22.2. 19:42 | 9433 | ||
6 | 803 | pá 19.2. 4:33 | 19.2. 22:05 | 9433 | ||
1 | 810 | čt 18.2. 4:27 | 18.2. 20:52 | 9433 | ||
6 | 807 | st 17.2. 5:25 | 17.2. 22:44 | 9433 | ||
16 | 819 | po 15.2. 6:38 | 15.2. 10:48 | 9433 | ||
11 | 803 | so 13.2. 4:09 | 13.2. 20:35 | 9433 | ||
9 | 801 | pá 12.2. 6:47 | 12.2. 22:10 | 9433 | ||
6 | 111 | čt 11.2. 13:45 | 11.2. 16:00 | 9433*Z | ||
16 | 808 | st 10.2. 12:50 | 10.2. 19:39 | 9433*Z1 | ||
1 | 809 | út 9.2. 6:18 | 9.2. 8:20 | 9433*MU | ||
16 | 809 | po 8.2. 4:28 | 8.2. 9:00 | 9433*MU | ||
8 | 805 | ne 7.2. 4:14 | 7.2. 22:43 | 9433 | ||
9 | 808 | so 6.2. 7:39 | 6.2. 22:26 | 9433 | ||
6 | 809 | pá 5.2. 5:37 | 5.2. 20:59 | 9433 | ||
9 | 801 | čt 4.2. 6:47 | 4.2. 22:10 | 9433 | ||
9 | 820 | st 3.2. 6:25 | 3.2. 20:40 | 9433 | ||
6 | 809 | út 2.2. 5:37 | 2.2. 20:59 | 9433 | ||
16 | 807 | út 19.1. 4:08 | 19.1. 22:29 | 9433 | ||
16 | 809 | po 18.1. 4:28 | 18.1. 22:48 | 9433 | ||
11 | 806 | so 16.1. 5:09 | 16.1. 21:35 | 9433 | ||
6 | 807 | pá 15.1. 5:25 | 15.1. 22:44 | 9433 | ||
9 | 811 | čt 14.1. 5:45 | 14.1. 22:36 | 9433 |