Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 293 543 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  812 st 21.9. 6:1421.9. 10:00 9433
 9  812 út 20.9. 6:4620.9. 9:13 9433
 9  807 po 19.9. 6:2719.9. 8:53 9433
 4  812 pá 16.9. 15:0416.9. 19:02 9433
 9  807 pá 16.9. 6:2716.9. 8:53 9433
 4  812 čt 15.9. 15:0415.9. 19:02 9433
 4  812 čt 15.9. 6:1415.9. 10:00 9433
 9  812 st 14.9. 15:2214.9. 22:32 9433
 4  812 st 14.9. 6:1414.9. 10:00 9433
 9  812 út 13.9. 15:2213.9. 22:32 9433
 4  813 út 13.9. 6:2113.9. 10:10 9433
 4  812 po 12.9. 6:1412.9. 10:00 9433
10 805 pá 9.9. 4:589.9. 9:47 9433
 8  813 čt 8.9. 17:308.9. 19:59 9433*Z1
24 110 čt 8.9. 14:308.9. 15:05 9433*Z2
25 809 st 7.9. 5:387.9. 21:55 9433
 6  811 út 6.9. 5:456.9. 19:10 9433
 6  811 po 5.9. 5:455.9. 19:10 9433
 9  814 ne 4.9. 4:465.9. 0:05 9433
 9  803 so 3.9. 7:583.9. 22:52 9433
25 814 pá 2.9. 6:202.9. 22:42 9433
14 814 čt 1.9. 4:441.9. 21:21 9433
10 802 st 31.8. 4:581.9. 0:06 9433
25 801 út 30.8. 5:0430.8. 19:52 9433
14 811 po 29.8. 5:1929.8. 21:18 9433
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9101

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.