Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 148 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 ne 5.7. 9:225.7. 21:38 9433
 1  803 so 4.7. 6:474.7. 20:26 9433
16 805 pá 3.7. 4:583.7. 22:00 9433
 9  822 čt 2.7. 14:503.7. 0:36 9433
16 811 čt 2.7. 6:372.7. 10:16 9433
 9  824 st 1.7. 4:511.7. 19:45 9433
 8  808 po 29.6. 4:1429.6. 23:29 9433
16 817 pá 26.6. 4:0826.6. 10:48 9433
16 810 čt 25.6. 4:2826.6. 1:07 9433
 9  805 st 24.6. 4:5125.6. 0:36 9433
 9  820 út 23.6. 6:2423.6. 20:41 9433
 1  811 po 22.6. 4:4722.6. 21:11 9433
 9  809 ne 21.6. 10:1022.6. 0:56 9433
 1  804 so 20.6. 4:2821.6. 1:12 9433
 9  816 pá 19.6. 6:0919.6. 23:08 9433
 9  825 čt 18.6. 6:5019.6. 0:08 9433
11 812 st 17.6. 4:0917.6. 20:39 9433
11 801 út 16.6. 4:2917.6. 0:51 9433
 1  809 po 15.6. 6:1815.6. 22:38 9433
 1  803 ne 14.6. 4:4714.6. 21:11 9433
11 803 so 13.6. 4:2914.6. 0:51 9433
 9  835 čt 11.6. 6:5411.6. 9:35 9433
11 808 st 10.6. 5:3810.6. 20:01 9433
 9  816 út 9.6. 7:459.6. 23:08 9433*Z
 9  807 po 8.6. 5:088.6. 19:56 9433
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.