Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  817 ne 19.8. 4:5220.8. 0:08 9433
 9  809 so 18.8. 5:2919.8. 0:56 9433
 9  801 pá 17.8. 5:4918.8. 0:26 9433
3+6 823 čt 16.8. 4:3217.8. 0:55 9433
3+6 823 st 15.8. 4:3216.8. 0:55 9433
 1  809 út 14.8. 4:2815.8. 1:10 9433
3+6 823 po 13.8. 4:3214.8. 0:55 9433
 1  801 ne 12.8. 4:2813.8. 1:12 9433
3+6 811 so 11.8. 4:3312.8. 0:55 9433
 9  801 út 7.8. 5:498.8. 0:26 9433
3+6 823 po 6.8. 4:327.8. 0:55 9433
 1  801 ne 5.8. 4:286.8. 1:12 9433
 9  805 so 4.8. 5:124.8. 21:30 9433*MU
 1  809 pá 3.8. 4:283.8. 21:11 9433
 1  809 čt 2.8. 4:283.8. 1:10 9433
 6  801 st 1.8. 4:322.8. 0:24 9433
 1  809 út 31.7. 4:281.8. 1:10 9433
 1  809 po 30.7. 4:2831.7. 1:10 9433
 1  801 ne 29.7. 4:2830.7. 1:12 9433
 9  809 so 28.7. 13:0029.7. 0:56 9433*Z
 9  813 pá 27.7. 6:2227.7. 20:12 9433
3+6 806 st 25.7. 5:5726.7. 0:37 9433
 9  807 út 24.7. 5:5824.7. 19:45 9433
 9  801 po 23.7. 5:4924.7. 0:26 9433
 9  803 čt 19.7. 5:3920.7. 0:36 9433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.