Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 48 672 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  813 út 19.2. 5:2419.2. 22:40 9433
11 801 po 18.2. 4:0919.2. 0:51 9433
 9  809 ne 17.2. 10:1018.2. 0:56 9433
 9  805 čt 14.2. 5:2914.2. 22:08 9433
 1  807 st 13.2. 4:4813.2. 21:41 9433
 6  806 út 12.2. 6:4013.2. 0:04 9433
15 809 po 11.2. 14:3911.2. 18:31 9433
15 809 po 11.2. 4:5811.2. 9:02 9433
 1  808 ne 10.2. 10:2511.2. 0:52 9433
15 806 so 9.2. 6:189.2. 20:11 9433
11 809 pá 8.2. 5:078.2. 20:02 9433
 6  808 čt 7.2. 4:357.2. 21:43 9433
 1  802 st 6.2. 6:027.2. 1:10 9433
 6  806 út 5.2. 6:405.2. 17:40 9433*MU
15 812 po 4.2. 15:114.2. 17:15 9433*MU
 6  812 po 4.2. 5:134.2. 8:00 9433*MU
 6  802 ne 3.2. 4:484.2. 0:25 9433
11 803 so 2.2. 4:293.2. 0:51 9433
 9  805 pá 1.2. 5:291.2. 22:08 9433
11 807 čt 31.1. 6:031.2. 0:51 9433
 6  811 st 30.1. 6:0630.1. 23:45 9433
15 809 út 29.1. 14:3929.1. 18:31 9433
15 809 út 29.1. 4:5829.1. 9:02 9433
 6  802 po 28.1. 4:3229.1. 0:05 9433
 9  801 ne 27.1. 4:3227.1. 23:58 9433
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.