Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9433

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 5. 2018

Výrobní číslo: 10391

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 161 948 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 814 st 23.9. 6:0523.9. 9:39 9433
25 801 út 22.9. 4:1722.9. 22:22 9433
16 806 po 21.9. 7:0622.9. 0:47 9433
25 805 ne 20.9. 4:3020.9. 22:07 9433
9+16 831 so 19.9. 4:2720.9. 0:36 9433
25 801 pá 18.9. 4:1718.9. 22:22 9433
 1  810 čt 17.9. 4:2718.9. 1:09 9433
16 817 út 15.9. 4:0815.9. 10:48 9433
 1  810 po 14.9. 4:2715.9. 1:09 9433
 9  809 ne 13.9. 10:1014.9. 0:56 9433
 6  813 pá 11.9. 7:1111.9. 20:08 9433
 8  810 st 9.9. 6:139.9. 23:28 9433
25 801 út 8.9. 11:308.9. 22:22 9433*Z
15 814 po 7.9. 6:057.9. 9:39 9433
 9  811 ne 6.9. 8:036.9. 22:58 9433
25 805 so 5.9. 4:305.9. 22:08 9433
 9  803 pá 4.9. 4:315.9. 0:26 9433
 6  814 po 31.8. 4:5231.8. 9:09 9433
 9  803 ne 30.8. 4:5131.8. 0:16 9433
 1  805 so 29.8. 4:4629.8. 21:08 9433
 1  812 pá 28.8. 4:4828.8. 21:23 9433
11 806 čt 27.8. 5:5827.8. 21:37 9433
16 813 st 26.8. 14:4927.8. 0:27 9433
 1  807 st 26.8. 5:2126.8. 9:25 9433
 9  808 út 25.8. 5:4925.8. 21:01 9433
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.