Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 140 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 čt 29.10. 6:3829.10. 21:22 9432
 6  810 út 27.10. 6:3928.10. 0:24 9432
 9  818 ne 25.10. 5:4825.10. 21:28 9432
 9  818 so 24.10. 6:0224.10. 23:48 9432
 9  825 pá 23.10. 6:5024.10. 0:08 9432
 6  810 čt 22.10. 6:3923.10. 0:24 9432
 9  820 st 21.10. 6:2421.10. 20:41 9432
 1  809 út 20.10. 6:1820.10. 22:35 9432
11 804 po 19.10. 6:4119.10. 20:29 9432
25 806 ne 18.10. 4:1718.10. 22:22 9432
9+16 831 so 17.10. 4:2718.10. 0:36 9432
 1  809 pá 16.10. 6:1816.10. 22:35 9432
 9  805 čt 15.10. 4:5116.10. 0:36 9432
 6  809 st 14.10. 4:3315.10. 0:04 9432
 6  801 út 13.10. 5:1314.10. 0:44 9432
25 801 pá 9.10. 4:179.10. 22:22 9432
 6  809 čt 8.10. 4:339.10. 0:04 9432
 1  813 st 7.10. 5:217.10. 9:47 9432
 6  813 út 6.10. 7:116.10. 20:08 9432
 8  811 po 5.10. 5:235.10. 10:08 9432
 1  805 so 3.10. 19:003.10. 21:08 9432*Z
16 808 pá 2.10. 4:283.10. 1:07 9432
 1  810 čt 1.10. 4:272.10. 1:09 9432
 9  825 st 30.9. 6:501.10. 0:08 9432
 6  814 pá 25.9. 4:5325.9. 9:08 9432
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9335

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.