Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 360 036 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 819 dnes 4:4422.11. 1:21 9432
12 815 st 20.11. 14:4921.11. 0:42 9432
 9  809 út 19.11. 15:2919.11. 19:58 9432
 9  815 út 19.11. 7:2319.11. 9:44 9432
 7  804 po 18.11. 4:2218.11. 20:39 9432
 9  807 ne 17.11. 9:4518.11. 0:26 9432
 9  817 so 16.11. 6:2416.11. 23:33 9432
 9  829 pá 15.11. 5:4515.11. 20:59 9432
 9  801 čt 14.11. 6:0314.11. 23:56 9432
 9  828 st 13.11. 5:4213.11. 19:03 9432
 9  803 út 12.11. 6:1312.11. 19:32 9432
 9  810 po 11.11. 4:2612.11. 0:26 9432
 9  808 ne 10.11. 5:2511.11. 0:36 9432
 9  805 so 9.11. 5:0010.11. 0:26 9432
12 819 pá 8.11. 4:449.11. 1:02 9432
22 818 čt 7.11. 4:438.11. 0:42 9432
 9  831 st 6.11. 6:006.11. 23:53 9432
12 801 út 5.11. 7:185.11. 19:13 9432
 9  807 po 4.11. 6:254.11. 19:55 9432
 9  811 so 2.11. 5:002.11. 23:04 9432
 8  805 pá 1.11. 4:592.11. 0:49 9432
11 808 čt 31.10. 7:061.11. 0:17 9432
 7  804 st 30.10. 4:2230.10. 20:39 9432
11 813 út 29.10. 15:0830.10. 0:37 9432
12 820 út 29.10. 6:2529.10. 9:13 9432*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.