Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 121 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  811 st 24.6. 4:4724.6. 10:15 9432*MU*1
 9  821 út 23.6. 8:4523.6. 21:09 9432*Z
 1  809 po 22.6. 6:1822.6. 22:38 9432
 9  818 ne 21.6. 6:2821.6. 23:48 9432
25 805 so 20.6. 4:3020.6. 22:08 9432
 9  805 pá 19.6. 4:5120.6. 0:36 9432
 9  820 čt 18.6. 6:2418.6. 20:41 9432
 8  812 st 17.6. 4:3417.6. 21:24 9432
16 810 út 16.6. 4:2817.6. 1:07 9432
 8  812 po 15.6. 4:3415.6. 21:24 9432
 9  815 pá 12.6. 5:4012.6. 20:13 9432
 9  820 po 8.6. 6:248.6. 20:41 9432
 1  803 pá 5.6. 5:355.6. 19:42 9432
 1  811 čt 4.6. 4:474.6. 21:11 9432
 1  811 st 3.6. 4:473.6. 21:11 9432
25 801 út 2.6. 4:172.6. 22:23 9432
 1  809 po 1.6. 6:181.6. 22:38 9432
25 806 ne 31.5. 4:3031.5. 22:23 9432
 9  805 so 30.5. 5:1231.5. 0:26 9432
16 817 pá 29.5. 14:0729.5. 23:16 9432
16 817 pá 29.5. 4:0829.5. 10:48 9432
16 810 čt 28.5. 4:2829.5. 1:07 9432
 9  836 st 27.5. 7:0227.5. 9:11 9432
 9  833 út 26.5. 6:4226.5. 8:51 9432
14 801 po 25.5. 5:5526.5. 0:19 9432
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola na Tusarově DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.