Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 ne 19.8. 12:4119.8. 21:11 9432
 1  808 so 18.8. 4:4718.8. 20:41 9432
 1  809 pá 17.8. 4:2817.8. 21:11 9432
3+6 806 čt 16.8. 5:5717.8. 0:37 9432
24 811 st 15.8. 5:3415.8. 20:34 9432
3+6 806 út 14.8. 5:5715.8. 0:37 9432
24 811 po 13.8. 5:3413.8. 20:34 9432
1+17 833 ne 12.8. 12:4113.8. 1:06 9432
 1  802 so 11.8. 4:4811.8. 21:11 9432
 1  801 pá 10.8. 4:4810.8. 19:42 9432
3+6 823 čt 9.8. 4:3210.8. 0:55 9432
 1  809 st 8.8. 4:289.8. 1:10 9432
3+6 806 út 7.8. 5:578.8. 0:37 9432
24 806 po 6.8. 6:346.8. 19:45 9432
 1  808 ne 5.8. 12:375.8. 20:41 9432
 6  801 pá 3.8. 4:323.8. 15:45 9432*MU
 6  801 čt 2.8. 4:323.8. 0:24 9432
 1  809 st 1.8. 4:282.8. 1:10 9432
 6  805 út 31.7. 6:071.8. 0:09 9432
 6  812 po 30.7. 5:1930.7. 19:42 9432
 1  802 ne 29.7. 12:4129.7. 21:11 9432
 1  802 so 28.7. 4:4828.7. 21:11 9432
3+6 806 čt 26.7. 5:5727.7. 0:37 9432
24 811 út 24.7. 5:3424.7. 20:34 9432
3+6 806 po 23.7. 5:5724.7. 0:37 9432
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.