Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 422 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 ne 1.1. 6:461.1. 18:05 9432*MU*1
Rok 2022
10 804 so 31.12. 8:1431.12. 21:26 9432
 9  806 st 28.12. 4:4628.12. 9:12 9432
25 801 út 27.12. 5:0427.12. 19:48 9432
 9  820 pá 23.12. 16:0023.12. 18:31 9432*Z1
10 806 po 19.12. 6:4919.12. 23:47 9432
10 802 ne 18.12. 5:1618.12. 23:46 9432
25 804 so 17.12. 5:4217.12. 21:51 9432
 9  806 pá 16.12. 6:1516.12. 19:43 9432
 4  809 čt 15.12. 14:4015.12. 18:58 9432
 4  810 čt 15.12. 5:5115.12. 9:42 9432
 4  811 st 14.12. 14:5614.12. 18:54 9432
10 804 st 14.12. 5:1314.12. 9:47 9432
 4  810 út 13.12. 14:4813.12. 18:46 9432
 4  809 út 13.12. 6:5613.12. 9:10 9432
 4  808 po 12.12. 6:3012.12. 10:20 9432
 4  813 pá 9.12. 6:219.12. 10:10 9432
12+14 814 čt 8.12. 5:388.12. 18:34 9432
15 802 st 7.12. 4:447.12. 19:57 9432
25 815 út 6.12. 5:526.12. 20:26 9432
 9  806 po 5.12. 6:155.12. 19:43 9432
 6  801 pá 2.12. 4:452.12. 23:48 9432
10 806 čt 1.12. 6:491.12. 23:47 9432
10 806 st 30.11. 6:4930.11. 23:47 9432
 8  804 út 29.11. 4:4729.11. 19:10 9432
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.