Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 53 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 út 19.2. 4:5119.2. 18:52 9432
15 809 po 18.2. 14:3918.2. 18:31 9432
 9  805 ne 17.2. 9:4018.2. 0:26 9432
15 802 so 16.2. 5:1816.2. 21:11 9432
15 812 pá 15.2. 15:1115.2. 21:11 9432
15 809 pá 15.2. 4:5815.2. 9:02 9432
15 812 čt 14.2. 15:1114.2. 21:11 9432
 9  823 st 13.2. 6:3513.2. 20:34 9432
11 801 po 11.2. 4:0912.2. 0:51 9432
 6  804 ne 10.2. 4:5511.2. 0:34 9432
 9  801 so 9.2. 4:329.2. 23:58 9432
 9  805 pá 8.2. 5:298.2. 22:08 9432
 9  823 čt 7.2. 6:357.2. 20:34 9432
 9  805 st 6.2. 5:296.2. 22:08 9432
15 812 út 5.2. 15:115.2. 21:11 9432
15 812 út 5.2. 5:515.2. 9:42 9432
15 812 po 4.2. 17:154.2. 21:11 9432*Z
 9  805 so 2.2. 5:123.2. 0:26 9432
15 809 pá 1.2. 14:391.2. 18:31 9432
15 812 pá 1.2. 5:511.2. 9:42 9432
 6  804 čt 31.1. 4:5231.1. 20:09 9432
 9  805 st 30.1. 5:2930.1. 22:08 9432
 9  827 út 29.1. 4:5129.1. 18:52 9432
 1  812 po 28.1. 5:4929.1. 0:50 9432
15 808 ne 27.1. 6:1827.1. 20:41 9432
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.