Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 169 496 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 pá 16.4. 6:2516.4. 20:40 9432
 6  813 čt 15.4. 6:1715.4. 22:24 9432
 6  810 st 14.4. 5:4714.4. 22:05 9432
25 801 po 12.4. 4:1712.4. 22:24 9432
 9  811 ne 11.4. 8:0311.4. 22:46 9432
 9  818 so 10.4. 6:3710.4. 21:28 9432
 9  801 pá 9.4. 6:479.4. 22:10 9432
 1  812 čt 8.4. 5:068.4. 21:22 9432
 9  807 út 6.4. 5:086.4. 19:56 9432
16 811 čt 1.4. 4:071.4. 21:21 9432
 9  816 st 31.3. 20:3031.3. 22:56 9432*Z
25 801 po 29.3. 4:1729.3. 22:24 9432
 1  806 ne 28.3. 4:2828.3. 20:52 9432
 8  805 so 27.3. 4:1427.3. 22:43 9432
 1  812 čt 25.3. 5:0625.3. 21:22 9432
 1  812 st 24.3. 5:0624.3. 21:32 9432
25 801 út 23.3. 4:1723.3. 22:24 9432
16 811 po 22.3. 4:0722.3. 21:21 9432
 9  805 ne 21.3. 9:3921.3. 22:08 9432
 1  803 so 20.3. 4:4720.3. 20:37 9432
 6  808 pá 19.3. 5:2519.3. 21:45 9432
 1  810 čt 18.3. 4:2718.3. 20:52 9432
 6  813 st 17.3. 6:1717.3. 22:24 9432
16 801 po 15.3. 4:5715.3. 22:16 9432
 8  805 ne 14.3. 4:1414.3. 22:43 9432
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.