Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9432

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2018

Dodání: 17. 4. 2018

Výrobní číslo: 10390

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 94 811 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 po 6.4. 6:437.4. 0:26 9432
25 807 ne 5.4. 4:195.4. 22:55 9432
11 802 so 4.4. 4:094.4. 22:21 9432
 9  829 pá 3.4. 15:254.4. 0:56 9432
 8  813 pá 3.4. 4:543.4. 9:46 9432
 8  813 čt 2.4. 14:012.4. 21:46 9432
 8  813 čt 2.4. 4:542.4. 9:46 9432
 9  809 st 1.4. 6:201.4. 21:09 9432
 8  808 út 31.3. 4:1431.3. 23:23 9432
 8  803 ne 29.3. 4:3429.3. 19:55 9432
 6  802 so 28.3. 4:3229.3. 0:45 9432
 9  803 pá 27.3. 5:2627.3. 20:13 9432
 6  803 čt 26.3. 4:3227.3. 0:05 9432
 6  808 st 25.3. 5:1226.3. 0:45 9432
 9  820 út 24.3. 6:4325.3. 0:26 9432
11 805 po 23.3. 6:0323.3. 21:06 9432
 8  809 ne 22.3. 11:5423.3. 1:23 9432
 6  814 pá 20.3. 5:4620.3. 18:06 9432
25 808 čt 19.3. 4:5319.3. 23:06 9432
25 805 ne 15.3. 4:3015.3. 22:08 9432
 9  803 so 14.3. 4:5115.3. 0:16 9432
25 803 pá 13.3. 4:3014.3. 1:20 9432
 1  805 čt 12.3. 19:3012.3. 21:26 9432*Z
 9  805 st 11.3. 5:2911.3. 22:08 9432
 8  802 út 10.3. 5:3511.3. 1:03 9432
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.