Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9431

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AC Sparta Praha (od 30. 7. 2023 do současnosti)

AC Sparta Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
UEFA Europa Conference League (od 21. 5. 2023 do 2. 7. 2023)

UEFA Europa Conference League

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 3. 2018

Výrobní číslo: 10389

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 382 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  801 pá 14.6. 6:0314.6. 23:56 9431
 7  809 čt 13.6. 5:0113.6. 20:48 9431
 9  810 st 12.6. 4:2613.6. 0:26 9431
3+26 814 út 11.6. 4:4212.6. 0:35 9431
 8  805 po 10.6. 6:5811.6. 0:49 9431
12 815 pá 7.6. 6:287.6. 10:16 9431
15 810 čt 6.6. 4:486.6. 19:27 9431
 5  807 st 5.6. 6:425.6. 22:17 9431
22 835 út 4.6. 7:104.6. 19:36 9431
 9  815 po 3.6. 15:533.6. 20:18 9431
11 813 po 3.6. 5:063.6. 9:10 9431
12 802 so 1.6. 4:511.6. 11:15 9431*MU
 5  801 čt 30.5. 6:0230.5. 21:42 9431
 7  809 st 29.5. 5:0129.5. 20:48 9431
11 806 út 28.5. 4:5129.5. 0:00 9431
3+26 814 po 27.5. 4:4228.5. 0:35 9431
Zvl 889 ne 26.5. 22:0027.5. 0:00 9431
 9  802 so 25.5. 4:2625.5. 23:56 9431
 5  801 pá 24.5. 6:0224.5. 21:42 9431
 5  809 čt 23.5. 4:5623.5. 23:17 9431
11 813 st 22.5. 15:0823.5. 0:37 9431
 5  814 st 22.5. 7:4722.5. 9:39 9431
22 835 út 21.5. 7:1021.5. 19:36 9431
 9  823 po 20.5. 5:2520.5. 18:43 9431
11 802 so 18.5. 4:3218.5. 21:00 9431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.