Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9431

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 3. 2018

Výrobní číslo: 10389

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 117 656 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 st 22.1. 4:5122.1. 18:52 9431
 9  833 út 21.1. 7:1722.1. 0:12 9431
 6  806 po 20.1. 6:1520.1. 20:24 9431*Z
16 805 ne 19.1. 4:4819.1. 22:37 9431
 9  804 pá 17.1. 7:5017.1. 19:32 9431*Z1
 9  806 čt 16.1. 15:0617.1. 0:26 9431
15 812 čt 16.1. 5:5116.1. 9:42 9431
 6  802 st 15.1. 6:2516.1. 0:05 9431
 6  802 út 14.1. 6:2515.1. 0:05 9431
 9  817 po 13.1. 6:1213.1. 20:12 9431
 1  803 ne 12.1. 4:4712.1. 21:11 9431
 1  803 so 11.1. 4:4712.1. 1:10 9431
 1  807 pá 10.1. 4:4810.1. 21:41 9431
25 803 čt 9.1. 4:3010.1. 1:21 9431
 6  804 st 8.1. 4:528.1. 20:09 9431
16 803 út 7.1. 14:297.1. 23:56 9431
15 812 út 7.1. 5:517.1. 9:42 9431
 6  806 po 6.1. 5:126.1. 20:24 9431
16 809 pá 3.1. 14:153.1. 20:16 9431
 9  804 pá 3.1. 5:293.1. 10:00 9431
16 802 čt 2.1. 5:173.1. 0:16 9431
25 810 st 1.1. 10:141.1. 23:06 9431
Rok 2019
 9  818 po 30.12. 6:4330.12. 23:28 9431
 9  801 ne 29.12. 4:3129.12. 23:58 9431
11 803 so 28.12. 4:2929.12. 0:51 9431
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.