Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9431

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 3. 2018

Výrobní číslo: 10389

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 813 dnes 4:3528.6. 21:51 9431
 9  805 po 27.6. 15:1128.6. 0:12 9431
 4  812 po 27.6. 6:1027.6. 10:00 9431
10 804 ne 26.6. 10:1427.6. 0:47 9431
26 719 pá 24.6. 16:2024.6. 17:35 9431*Z1
14 816 čt 23.6. 4:5023.6. 14:50 9431*MU
10 816 st 22.6. 7:0023.6. 0:07 9431
 4  813 út 21.6. 15:1221.6. 19:10 9431
25 814 po 20.6. 6:1120.6. 15:50 9431*MU*1
 6  806 pá 17.6. 5:1317.6. 20:11 9431
10 816 čt 16.6. 7:0017.6. 0:07 9431
 9  809 út 14.6. 4:3214.6. 19:55 9431
12+17 842 po 13.6. 4:4514.6. 0:33 9431
 8  805 ne 12.6. 4:2012.6. 22:33 9431
 8  804 so 11.6. 5:3511.6. 22:18 9431
12+17 842 pá 10.6. 4:4511.6. 0:33 9431
25 806 st 8.6. 5:038.6. 19:10 9431
12+17 845 út 7.6. 6:577.6. 20:04 9431
25 802 po 6.6. 4:376.6. 23:24 9431
 9  813 ne 5.6. 4:325.6. 23:53 9431
 9  803 so 4.6. 7:544.6. 22:52 9431
22 729 pá 3.6. 14:553.6. 16:00 9431*Z2
10 816 st 1.6. 7:002.6. 0:07 9431
14 817 út 31.5. 5:0231.5. 19:46 9431
 6  806 po 30.5. 5:1330.5. 20:01 9431
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před zast. Sídliště Hloubětín DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.