Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9431

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 13. 3. 2018

Výrobní číslo: 10389

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 72 866 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  823 po 10.6. 6:3510.6. 11:20 9431*MU
 6  802 ne 9.6. 4:4810.6. 0:25 9431
 6  805 so 8.6. 4:529.6. 0:29 9431
 6  811 pá 7.6. 6:067.6. 23:45 9431
 6  804 čt 6.6. 4:526.6. 20:09 9431
15 812 st 5.6. 15:115.6. 21:11 9431
15 812 st 5.6. 5:515.6. 9:42 9431
15 809 út 4.6. 14:394.6. 18:31 9431
24 801 út 4.6. 5:444.6. 10:36 9431
 1  802 po 3.6. 6:024.6. 1:10 9431
 9  806 čt 30.5. 15:0631.5. 0:26 9431
 6  808 čt 30.5. 5:2830.5. 10:21 9431
 6  810 st 29.5. 4:4929.5. 21:18 9431
 9  814 út 28.5. 5:5729.5. 0:56 9431
 9  823 po 27.5. 6:3527.5. 20:34 9431
15 808 ne 26.5. 6:1826.5. 20:41 9431
 1  804 so 25.5. 4:2825.5. 20:56 9431
12+14 821 pá 24.5. 5:5224.5. 21:46 9431
15 812 čt 23.5. 15:1123.5. 21:11 9431
15 812 čt 23.5. 5:5123.5. 9:42 9431
15 812 st 22.5. 15:1122.5. 21:11 9431
15 809 út 21.5. 4:5821.5. 9:02 9431
 9  805 po 20.5. 5:2920.5. 22:08 9431
 6  809 pá 17.5. 5:2417.5. 22:31 9431
 9  814 čt 16.5. 5:5717.5. 0:56 9431
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.