Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 103 147 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 pá 9.8. 4:089.8. 7:13 9430*MU*1
16 806 čt 8.8. 13:518.8. 20:31 9430
14 809 čt 8.8. 4:568.8. 10:20 9430
11 802 st 7.8. 5:397.8. 20:44 9430
16 802 út 6.8. 5:037.8. 1:10 9430
11 803 po 5.8. 4:086.8. 0:51 9430
16 807 ne 4.8. 4:275.8. 1:10 9430
 9  809 so 3.8. 5:294.8. 0:56 9430
24 806 pá 2.8. 5:472.8. 20:25 9430
 8  809 čt 1.8. 4:142.8. 0:08 9430
 8  809 st 31.7. 4:141.8. 0:08 9430
11 803 út 30.7. 4:0831.7. 0:51 9430
14 809 po 29.7. 13:5929.7. 21:51 9430
 9  808 po 29.7. 7:1229.7. 9:35 9430
 8  809 pá 26.7. 4:1427.7. 0:08 9430
 1  809 čt 25.7. 4:2826.7. 1:10 9430
 9  801 st 24.7. 5:0024.7. 22:08 9430
16 812 út 23.7. 4:1224.7. 0:45 9430
 9  802 po 22.7. 6:2523.7. 0:08 9430
11 804 ne 21.7. 4:0921.7. 20:36 9430
16 801 so 20.7. 4:1221.7. 1:25 9430
 8  809 pá 19.7. 4:1420.7. 0:08 9430
11 805 čt 18.7. 6:0018.7. 21:21 9430
 8  809 út 16.7. 4:1417.7. 0:08 9430
 9  802 po 15.7. 6:2516.7. 0:08 9430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s os. vozem + vykolejení, Nuselské schody

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.