Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 807 dnes 4:551.12. 19:02 9430
13 810 st 30.11. 5:1230.11. 21:15 9430
13 810 út 29.11. 5:1229.11. 21:15 9430
 8  810 po 28.11. 5:5829.11. 0:05 9430
36 802 ne 27.11. 9:2827.11. 23:49 9430
25 804 so 26.11. 5:4126.11. 21:52 9430
 8  804 pá 25.11. 5:0325.11. 18:54 9430
 9  805 čt 24.11. 15:1025.11. 0:12 9430
 4  811 čt 24.11. 6:0324.11. 9:52 9430
15 802 st 23.11. 4:4423.11. 19:57 9430
11 804 út 22.11. 6:1723.11. 0:15 9430
 3  412 po 21.11. 19:3521.11. 20:15 9430*Z1
 5  405 čt 17.11. 16:4017.11. 17:40 9430*Z2
 9  806 st 16.11. 6:1516.11. 19:43 9430
 9  809 út 15.11. 4:2615.11. 19:50 9430
11 804 po 14.11. 6:1715.11. 0:15 9430
15 803 čt 10.11. 6:4510.11. 17:20 9430*MU
 4  812 st 9.11. 15:049.11. 19:02 9430
 4  813 st 9.11. 6:219.11. 10:10 9430
25 815 út 8.11. 5:528.11. 20:26 9430
 8  811 po 7.11. 4:377.11. 19:53 9430
25 801 ne 6.11. 10:496.11. 22:05 9430
25 804 so 5.11. 5:435.11. 21:50 9430
 9  809 pá 4.11. 17:204.11. 19:50 9430*Z3
 5  808 pá 4.11. 5:414.11. 9:15 9430*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9217
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9447

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.