Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

V provozu od: 20. 3. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 pá 18.7. 15:2518.7. 19:54 9430
 9  808 pá 18.7. 5:0218.7. 9:21 9430
 4  810 čt 17.7. 6:0417.7. 20:10 9430
 9  818 st 16.7. 6:5216.7. 20:24 9430
 4  810 út 15.7. 6:0415.7. 20:10 9430
 9  808 po 14.7. 5:0214.7. 9:21 9430
15 806 ne 13.7. 9:2413.7. 21:38 9430
9+11 848 so 12.7. 4:3012.7. 23:04 9430
 9  806 pá 11.7. 5:4311.7. 19:36 9430
15 808 čt 10.7. 5:0610.7. 19:54 9430
 9  817 st 9.7. 6:269.7. 23:53 9430
 9  809 ne 6.7. 4:266.7. 22:26 9430
36 807 so 5.7. 7:536.7. 0:21 9430
 4  801 pá 4.7. 5:344.7. 20:19 9430
15 806 čt 3.7. 4:463.7. 21:38 9430
 9  826 st 2.7. 14:203.7. 0:26 9430*Z1
 4  805 út 1.7. 19:451.7. 20:59 9430*Z2
 8  710 út 1.7. 6:101.7. 7:30 9430*Z3
 9  804 po 30.6. 14:5530.6. 19:26 9430
 9  810 po 30.6. 5:2630.6. 10:01 9430
15 806 ne 29.6. 9:2429.6. 21:38 9430
 9  805 so 28.6. 6:4628.6. 21:08 9430
 9  805 pá 27.6. 6:1528.6. 0:16 9430
11 805 čt 26.6. 4:5026.6. 23:21 9430
 4  812 st 25.6. 5:5525.6. 20:49 9430
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.