Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 230 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  810 dnes 5:324.7. 20:11 9430
25 810 ne 3.7. 4:163.7. 21:50 9430
 9  816 so 2.7. 5:063.7. 0:21 9430
 8  810 pá 1.7. 5:062.7. 0:45 9430
 9  808 čt 30.6. 6:3130.6. 22:12 9430
10 816 st 29.6. 7:0030.6. 0:07 9430
 6  806 po 27.6. 5:1327.6. 20:01 9430
10 802 ne 26.6. 4:3727.6. 0:07 9430
25 804 so 25.6. 5:4325.6. 21:50 9430
 9  805 pá 24.6. 15:1125.6. 0:12 9430
25 802 čt 23.6. 4:3723.6. 23:24 9430
 6  811 út 21.6. 5:4721.6. 19:20 9430*MU*1
12+17 845 po 20.6. 6:5720.6. 20:04 9430
14 817 pá 17.6. 5:0217.6. 19:46 9430
 9  805 čt 16.6. 15:1117.6. 0:12 9430
 9  805 st 15.6. 15:1116.6. 0:12 9430
10 811 út 14.6. 4:1614.6. 20:27 9430
26 706 ne 12.6. 19:1012.6. 20:15 9430*Z1
10 803 ne 12.6. 4:5712.6. 19:10 9430*MU
 6  815 pá 10.6. 6:2810.6. 19:41 9430
25 806 čt 9.6. 5:039.6. 19:10 9430
 6  811 st 8.6. 5:478.6. 21:18 9430
 6  806 út 7.6. 9:207.6. 20:01 9430*Z2
 8  811 pá 3.6. 4:343.6. 19:51 9430
 9  830 čt 2.6. 5:572.6. 23:51 9430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada prvního podvozku v oblasti centra
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.