Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 149 802 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 út 11.5. 5:4511.5. 19:54 9430
 1  806 po 10.5. 10:0011.5. 0:09 9430*Z
11 809 pá 7.5. 5:447.5. 20:14 9430
25 801 čt 6.5. 4:176.5. 22:24 9430
25 801 st 5.5. 4:175.5. 22:24 9430
11 801 út 4.5. 4:294.5. 22:51 9430
 9  813 po 3.5. 5:553.5. 22:46 9430
11 809 pá 30.4. 5:4430.4. 20:14 9430
15 802 čt 29.4. 6:3429.4. 21:26 9430
16 808 po 26.4. 7:0726.4. 19:40 9430
 9  806 so 24.4. 5:0824.4. 22:17 9430
 1  811 pá 23.4. 4:4723.4. 23:09 9430
 1  803 čt 22.4. 5:2022.4. 19:42 9430
25 801 st 21.4. 4:1721.4. 22:24 9430
16 809 út 20.4. 4:2620.4. 22:49 9430
 9  818 po 19.4. 11:0019.4. 20:26 9430*Z1
26 715 po 19.4. 7:1519.4. 9:15 9430*Z2
 9  818 ne 18.4. 6:4918.4. 21:28 9430
 1  803 so 17.4. 4:4717.4. 20:37 9430
 9  801 pá 16.4. 6:4716.4. 22:10 9430
 1  810 čt 15.4. 4:2715.4. 20:52 9430
 1  810 st 14.4. 4:2714.4. 20:52 9430
11 809 po 12.4. 5:4412.4. 20:14 9430
 6  808 pá 9.4. 5:259.4. 21:45 9430
 1  810 čt 8.4. 4:278.4. 20:52 9430
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8307
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9326

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.