Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 138 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 čt 25.2. 4:3325.2. 22:05 9430
 1  810 st 24.2. 4:2724.2. 20:52 9430
 6  809 út 23.2. 5:3723.2. 20:59 9430
 9  807 po 22.2. 5:0822.2. 19:56 9430
 8  805 ne 21.2. 4:1421.2. 22:43 9430
 9  809 so 20.2. 5:2920.2. 22:36 9430
 6  807 pá 19.2. 5:2519.2. 22:44 9430
25 815 čt 18.2. 4:1718.2. 21:52 9430
16 819 st 17.2. 14:2017.2. 21:16 9430
 1  812 út 16.2. 9:0516.2. 21:22 9430*Z
 1  805 ne 14.2. 4:4714.2. 20:37 9430
 9  808 so 13.2. 7:3913.2. 22:26 9430
 6  809 pá 12.2. 5:3712.2. 21:09 9430
 1  803 čt 11.2. 5:2011.2. 19:42 9430
 6  809 po 8.2. 5:378.2. 20:59 9430
 1  805 ne 7.2. 4:477.2. 20:37 9430
 8  805 so 6.2. 4:146.2. 22:43 9430
 6  807 pá 5.2. 5:255.2. 22:44 9430
 9  811 čt 4.2. 5:454.2. 22:36 9430
14 806 st 3.2. 6:193.2. 21:08 9430
25 815 út 2.2. 4:172.2. 21:52 9430
 6  807 po 1.2. 5:251.2. 22:44 9430
 9  806 ne 31.1. 4:5131.1. 22:17 9430
 9  808 so 30.1. 7:4030.1. 22:27 9430
 9  803 pá 29.1. 4:5129.1. 22:18 9430
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.