Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 980 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 čt 5.12. 6:135.12. 19:32 9430
 5  809 st 4.12. 7:074.12. 20:40 9430
11 803 út 3.12. 6:263.12. 19:29 9430
 9  803 po 2.12. 6:132.12. 19:32 9430
 9  816 ne 1.12. 8:451.12. 23:33 9430
 9  803 so 30.11. 4:451.12. 0:06 9430
 7  815 pá 29.11. 5:4129.11. 19:30 9430
 7  802 čt 28.11. 6:2328.11. 22:24 9430
 9  829 st 27.11. 5:4527.11. 20:59 9430
 7  802 út 26.11. 6:2326.11. 22:24 9430
12 116 pá 22.11. 17:3522.11. 18:54 9430*Z1
 5  313 pá 22.11. 9:4522.11. 10:35 9430*Z2
 9  815 čt 21.11. 15:5321.11. 20:18 9430
 9  807 st 20.11. 6:2520.11. 19:55 9430
 5  808 út 19.11. 4:5719.11. 20:24 9430
 9  831 po 18.11. 6:0018.11. 23:53 9430
 9  805 ne 17.11. 5:0818.11. 0:16 9430
 9  807 so 16.11. 7:2217.11. 0:36 9430
 7  815 pá 15.11. 5:3815.11. 19:31 9430
 7  802 čt 14.11. 6:2214.11. 22:22 9430
12 801 st 13.11. 7:1813.11. 19:13 9430
 5  814 po 11.11. 7:4711.11. 9:39 9430
11 806 ne 10.11. 9:4410.11. 22:00 9430
 9  812 so 9.11. 8:059.11. 23:04 9430
 9  831 pá 8.11. 6:008.11. 23:53 9430
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8490+8491
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.