Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 122 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 st 25.11. 5:0625.11. 21:22 9430
16 809 út 24.11. 4:2824.11. 22:48 9430
 6  807 po 23.11. 5:2523.11. 22:44 9430
 1  806 ne 22.11. 4:2822.11. 20:52 9430
 1  807 so 21.11. 7:2121.11. 21:23 9430
 9  801 pá 20.11. 6:4820.11. 22:10 9430
11 812 čt 19.11. 6:1719.11. 20:39 9430
 6  809 st 18.11. 5:3718.11. 20:59 9430
 9  811 út 17.11. 8:0317.11. 22:46 9430
 6  807 po 16.11. 5:2516.11. 22:44 9430
26 706 so 14.11. 22:0514.11. 23:01 9430*Z
 9  801 pá 13.11. 6:4813.11. 22:10 9430
 9  803 po 9.11. 4:519.11. 22:18 9430
 9  808 ne 8.11. 8:028.11. 22:36 9430
 1  803 so 7.11. 4:477.11. 20:37 9430
 9  820 pá 6.11. 6:256.11. 20:41 9430
 1  810 čt 5.11. 4:275.11. 20:52 9430
 9  801 út 3.11. 6:483.11. 22:10 9430
11 812 po 2.11. 6:172.11. 20:39 9430
25 801 pá 30.10. 4:1730.10. 22:22 9430
16 806 čt 29.10. 19:0030.10. 0:47 9430*Z1
 8  105 čt 29.10. 5:3529.10. 8:00 9430*Z2
 1  805 st 28.10. 15:4528.10. 21:55 9430
11 804 út 27.10. 6:4127.10. 20:29 9430
 9  807 po 26.10. 5:0826.10. 19:56 9430
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9069

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.