Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 813 st 1.3. 6:571.3. 19:55 9430*MU*1
15+20 811 út 28.2. 5:2028.2. 21:06 9430
 9  808 po 27.2. 6:2927.2. 22:12 9430
 8  804 pá 24.2. 5:0324.2. 18:54 9430
15+20 811 čt 23.2. 5:2023.2. 21:06 9430
10 802 st 22.2. 6:2522.2. 19:41 9430
 8  804 út 21.2. 5:0321.2. 18:54 9430
 9  805 po 20.2. 15:1021.2. 0:12 9430
 4  809 po 20.2. 6:5620.2. 9:10 9430
 9  816 ne 19.2. 10:0020.2. 0:21 9430
 9  805 pá 17.2. 15:1018.2. 0:12 9430
15+20 811 čt 16.2. 5:2016.2. 21:06 9430
 6  804 út 14.2. 5:1214.2. 19:47 9430
14 814 po 13.2. 4:3813.2. 22:04 9430
25 802 pá 10.2. 5:2410.2. 14:45 9430*MU
 8  807 st 8.2. 5:148.2. 20:53 9430
 8  807 út 7.2. 5:147.2. 20:53 9430
25 810 ne 5.2. 4:345.2. 21:51 9430
10 805 st 1.2. 5:131.2. 21:09 9430
14 807 út 31.1. 4:4931.1. 20:30 9430
 6  811 po 30.1. 5:4530.1. 20:16 9430
10 806 ne 29.1. 4:2030.1. 0:06 9430
 9  815 so 28.1. 4:4529.1. 0:12 9430
 9  809 pá 27.1. 6:2227.1. 19:50 9430
25 802 čt 26.1. 5:2426.1. 22:06 9430
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v zast. Bertramka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.