Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 288 180 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  805 dnes 5:4921.9. 20:48 9430
25 802 st 20.9. 6:2720.9. 22:48 9430
14 801 út 19.9. 6:0519.9. 19:12 9430
 8  808 po 18.9. 8:4518.9. 21:19 9430*Z1
11 801 ne 17.9. 4:5018.9. 0:17 9430
 9  812 so 16.9. 13:0016.9. 23:01 9430*Z2
 7  805 pá 15.9. 14:0115.9. 20:19 9430
 7  809 pá 15.9. 6:2815.9. 10:18 9430
11 802 čt 14.9. 4:2914.9. 19:27 9430
 8  815 st 13.9. 15:0614.9. 0:54 9430
11 813 st 13.9. 7:0513.9. 8:56 9430
15 804 út 12.9. 5:1812.9. 21:36 9430
 8  815 po 11.9. 15:0612.9. 0:49 9430
 7  805 po 11.9. 5:5911.9. 9:38 9430
11 801 ne 10.9. 4:5011.9. 0:17 9430
 9  812 so 9.9. 8:049.9. 23:01 9430
11 813 pá 8.9. 15:148.9. 20:58 9430
 7  805 pá 8.9. 5:598.9. 9:38 9430
 7  805 čt 7.9. 14:017.9. 20:19 9430
 7  805 čt 7.9. 5:597.9. 9:38 9430
 6  805 st 6.9. 15:006.9. 19:15 9430
22 301 pá 14.7. 4:3914.7. 22:28 9430
16 301 čt 13.7. 5:3013.7. 22:56 9430
 9  313 st 12.7. 4:5012.7. 20:32 9430
16 306 út 11.7. 15:1011.7. 23:56 9430
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.