Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 20. 2. 2018
Výrobní číslo: 10388
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 367 980 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 803 | čt 5.12. 6:13 | 5.12. 19:32 | 9430 | ||
5 | 809 | st 4.12. 7:07 | 4.12. 20:40 | 9430 | ||
11 | 803 | út 3.12. 6:26 | 3.12. 19:29 | 9430 | ||
9 | 803 | po 2.12. 6:13 | 2.12. 19:32 | 9430 | ||
9 | 816 | ne 1.12. 8:45 | 1.12. 23:33 | 9430 | ||
9 | 803 | so 30.11. 4:45 | 1.12. 0:06 | 9430 | ||
7 | 815 | pá 29.11. 5:41 | 29.11. 19:30 | 9430 | ||
7 | 802 | čt 28.11. 6:23 | 28.11. 22:24 | 9430 | ||
9 | 829 | st 27.11. 5:45 | 27.11. 20:59 | 9430 | ||
7 | 802 | út 26.11. 6:23 | 26.11. 22:24 | 9430 | ||
12 | 116 | pá 22.11. 17:35 | 22.11. 18:54 | 9430*Z1 | ||
5 | 313 | pá 22.11. 9:45 | 22.11. 10:35 | 9430*Z2 | ||
9 | 815 | čt 21.11. 15:53 | 21.11. 20:18 | 9430 | ||
9 | 807 | st 20.11. 6:25 | 20.11. 19:55 | 9430 | ||
5 | 808 | út 19.11. 4:57 | 19.11. 20:24 | 9430 | ||
9 | 831 | po 18.11. 6:00 | 18.11. 23:53 | 9430 | ||
9 | 805 | ne 17.11. 5:08 | 18.11. 0:16 | 9430 | ||
9 | 807 | so 16.11. 7:22 | 17.11. 0:36 | 9430 | ||
7 | 815 | pá 15.11. 5:38 | 15.11. 19:31 | 9430 | ||
7 | 802 | čt 14.11. 6:22 | 14.11. 22:22 | 9430 | ||
12 | 801 | st 13.11. 7:18 | 13.11. 19:13 | 9430 | ||
5 | 814 | po 11.11. 7:47 | 11.11. 9:39 | 9430 | ||
11 | 806 | ne 10.11. 9:44 | 10.11. 22:00 | 9430 | ||
9 | 812 | so 9.11. 8:05 | 9.11. 23:04 | 9430 | ||
9 | 831 | pá 8.11. 6:00 | 8.11. 23:53 | 9430 |