Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 20. 2. 2018
Výrobní číslo: 10388
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 273 387 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 813 | st 1.3. 6:57 | 1.3. 19:55 | 9430*MU*1 | ||
15+20 | 811 | út 28.2. 5:20 | 28.2. 21:06 | 9430 | ||
9 | 808 | po 27.2. 6:29 | 27.2. 22:12 | 9430 | ||
8 | 804 | pá 24.2. 5:03 | 24.2. 18:54 | 9430 | ||
15+20 | 811 | čt 23.2. 5:20 | 23.2. 21:06 | 9430 | ||
10 | 802 | st 22.2. 6:25 | 22.2. 19:41 | 9430 | ||
8 | 804 | út 21.2. 5:03 | 21.2. 18:54 | 9430 | ||
9 | 805 | po 20.2. 15:10 | 21.2. 0:12 | 9430 | ||
4 | 809 | po 20.2. 6:56 | 20.2. 9:10 | 9430 | ||
9 | 816 | ne 19.2. 10:00 | 20.2. 0:21 | 9430 | ||
9 | 805 | pá 17.2. 15:10 | 18.2. 0:12 | 9430 | ||
15+20 | 811 | čt 16.2. 5:20 | 16.2. 21:06 | 9430 | ||
6 | 804 | út 14.2. 5:12 | 14.2. 19:47 | 9430 | ||
14 | 814 | po 13.2. 4:38 | 13.2. 22:04 | 9430 | ||
25 | 802 | pá 10.2. 5:24 | 10.2. 14:45 | 9430*MU | ||
8 | 807 | st 8.2. 5:14 | 8.2. 20:53 | 9430 | ||
8 | 807 | út 7.2. 5:14 | 7.2. 20:53 | 9430 | ||
25 | 810 | ne 5.2. 4:34 | 5.2. 21:51 | 9430 | ||
10 | 805 | st 1.2. 5:13 | 1.2. 21:09 | 9430 | ||
14 | 807 | út 31.1. 4:49 | 31.1. 20:30 | 9430 | ||
6 | 811 | po 30.1. 5:45 | 30.1. 20:16 | 9430 | ||
10 | 806 | ne 29.1. 4:20 | 30.1. 0:06 | 9430 | ||
9 | 815 | so 28.1. 4:45 | 29.1. 0:12 | 9430 | ||
9 | 809 | pá 27.1. 6:22 | 27.1. 19:50 | 9430 | ||
25 | 802 | čt 26.1. 5:24 | 26.1. 22:06 | 9430 |