Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9430

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 20. 2. 2018

Výrobní číslo: 10388

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 66 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 734 út 19.2. 15:1919.2. 23:40 9430
25 705 út 19.2. 5:0219.2. 10:43 9430
20 704 po 18.2. 6:5719.2. 0:24 9430
 6  809 pá 15.2. 6:0716.2. 0:23 9430
 1  813 čt 14.2. 5:2414.2. 22:40 9430
 6  812 st 13.2. 5:1313.2. 22:22 9430
 1  807 út 12.2. 4:4812.2. 21:41 9430
 1  807 po 11.2. 4:4811.2. 21:41 9430
 9  805 ne 10.2. 9:4011.2. 0:26 9430
 9  831 pá 8.2. 5:019.2. 0:08 9430
 6  803 čt 7.2. 6:068.2. 0:34 9430
15 809 st 6.2. 14:396.2. 18:31 9430
 9  813 st 6.2. 6:496.2. 9:19 9430
 9  827 út 5.2. 4:515.2. 18:52 9430
 9  814 po 4.2. 5:575.2. 0:56 9430
15 803 ne 3.2. 9:303.2. 21:26 9430*Z
 1  805 pá 1.2. 4:281.2. 21:26 9430
11 806 čt 31.1. 4:0931.1. 20:51 9430
 6  802 st 30.1. 4:3231.1. 0:05 9430
 9  802 út 29.1. 5:2330.1. 0:16 9430
 1  805 po 28.1. 4:2828.1. 21:26 9430
15 803 ne 27.1. 5:1827.1. 21:26 9430
 9  801 so 26.1. 4:3226.1. 23:58 9430
 9  814 pá 25.1. 5:5726.1. 0:56 9430
 6  804 čt 24.1. 4:5224.1. 20:09 9430
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.